Hmm, waarom vraag je dit niet op sitechecks.nl zelf? Dit topic mag wat mij betreft best open blijven, mits er een goeie discussie uit voortkomt over wat wij webdesigners / webdevelopers van onze collega's vinden, en waarom we daar niet of juist wel graag een mening over hebben.
Zelf kan ik heel kort zijn over waarom ik vrijwel nooit meer op sitechecks te vinden ben met beoordelingen:
1. geen tijd. Ik heb zat andere dingen te doen, en als ik een reply geef dan moet het een goeie onderbouwde reply zijn (ok, in een heeeeel enkel specifiek geval een flame

maar die was wel terecht

). Liever geen reply dan een oneliner als 'mooi gedaan hoor!'.
2. geen zin. Overdag ben ik webdevver, 's avonds studeer ik informatica en in m'n vrije tijd klus ik ook nog wel eens wat bij op het gebied van internet voor vrienden en kennissen. Verder probeer ik m'n steentje bij te dragen hier in W&G en op webgoeroe.net. Beetje webdev overkill dus

.
En de reden dat ik geen sitechecks meer plaats:
1. ik haat kritiek

. Is misschien wat bot gezegd, maar als je al dik 4 jaar in het vak zit, zit je niet te wachten op kritiek van mensen die net komen kijken. Ik weet zelf heel goed wat er goed en slecht is aan de sites die ik bouw, en ik heb sitechecks.nl er niet voor nodig om me daar op te wijzen.
2. ben niet zo'n showoff. Heb je weer een nieuwe site opgeleverd, dan ben je daar trots op. Maar aangezien ik denk dat vrijwel niemand van de mensen die ooit een sitecheck hebben geplaatst, ook daadwerkelijk wat deden met de kritiek die ze kregen, zie ik sitechecks.nl vooral als een plek waar iedereen z'n mooie nieuwe dingen showt om te laten zien hoe cool hij of zij wel niet is. Tsja, daar heb ik geen sitecheck voor nodig, ik ben zowiezo al cool
In z'n algemeenheid: ik respecteer mijn medewebdevelopers, ik ben vaak onder de indruk van wat mijn mede websletjes allemaal uit de mouw weten te toveren (nee ik ga geen namen noemen want dan vergeet ik vast iemand... maar als je wilt weten wie ik bedoel zoek dan maar eens op wie er allemaal op de W&G meetings komen

). En als ze mij m'n mening vragen via ICQ, dan geef ik die. 'Zou je dit niet zus' of 'zou je dat niet zo', en daar blijft het bij. En zo andersom ook, als ik echt iemands mening wil hebben, dan roep ik dat even over ICQ, maar c'est ca.