offtopic reply weg ..
herlees de titel nog eens: dit is geen case-show-off-topic!
herlees de titel nog eens: dit is geen case-show-off-topic!
[ Voor 106% gewijzigd door BalusC op 24-04-2003 15:20 ]
Verwijderd
[ Voor 106% gewijzigd door BalusC op 24-04-2003 15:20 ]
Verwijderd
Ik heb deze eens gepost op de frontpage ik zal ff zoeken.Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 20:15:
[afbeelding]
weet je welke kast dit is?? weinig info over, ik krijg hem wel iig die oranje, volop geil kassie dit, hier ga ik een full sized mobo in proppenook al is ie microatx kast
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 21:16 . Reden: [img=600]) vergeten ]
Denk een colorcaseVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:10:
Hele harde kick ..
[afbeelding]
edit:
Heb wel een soortgelijke case gezien in deze topic , maar het linkje kon ik niet vinden
Steam profiel UPlay JirnsumNL
http://www.bonchic.nl/asp...tail.asp?iPID=259&iCID=61Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:10:
Hele harde kick ..
[afbeelding]
edit:
Heb wel een soortgelijke case gezien in deze topic , maar het linkje kon ik niet vinden
[ Voor 3% gewijzigd door _Drake_ op 18-07-2003 00:14 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Skyhawk 4623 D7 "Aluminium Wizard 2", ATXVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:10:
Hele harde kick ..
[afbeelding]
edit:
Verwijderd
Is een neolec xbeam:Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:10:
Hele harde kick ..
[afbeelding]
edit:
Is een super iCute danVerwijderd schreef op 13 June 2003 @ 12:52:
[...]
Is een neolec xbeam:
http://www.neolec.de/index_xbeam_c400_de.html
Heb hem zelf ook
Speed kills, but beauty lives forever...
Verwijderd
Verwijderd
Alleen waar ze molex stekker voor de spanning hebben gelaten??ronny schreef op 05 August 2003 @ 12:25:
Er zit onderin het klepje namellijk een power een een ATA100 aan sluiting dus makkelijk ff een HD aan sluiten copieren of testen![]()
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door ilovetechno op 05-08-2003 12:37 ]
5.25¡± Bottom Bayronny schreef op 05 augustus 2003 @ 12:52:
die zit net naast de IDE aan sluiting als ik dat zo bekijk is het een floppy-conector
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 21:08 ]
Ik wil die rechtse wel eens weten ?Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 21:05:
Ik heb hier een case voor m'n neus staan, maar ik heb geen id welk merk/type het is.
Zie: [afbeelding]
Iemand enig id?
Het gaat om de linkse...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er zelf ook eentje gehad en die staat nu bij mijn broertje.Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 21:05:
Ik heb hier een case voor m'n neus staan, maar ik heb geen id welk merk/type het is.
Zie: [afbeelding]
Iemand enig id?
Het gaat om de linkse...
De kick van Electric!
Verwijderd
Eurhm niks MEMO. Dit is een Aopen kast. De opbouw van de binnen kanti is het zelfde als de albekende Aopen Hq08/hx08. Het zal me niks verbazen als dit een van de voorlopers is van deze genoemde modelen. Ff zoeken op aopen.com (hintVerwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 16:01:
Het zit dus zo:
Ik heb deze oude big tower gekregen, maar ik kan niet achterhalen welk merk en type het is. Ik wil graag op internet kijken hoe mensen deze kast hebben gemod maar dat gaan moeilijk vanwege het ontbreken van het merk en type
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze kast ziet er echt uit om gemod te worden![]()
daarom heb ik ideeén en voorbeelden nodig!!
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
ronny schreef op 05 August 2003 @ 12:25:
heeft iemand een idee waar deze kast is te krijgen
[afbeelding]
Hij komt van GMC
Het mooiste is dat hij mooi strak ik en een mogelijk heeft die ik nog niet eerder heb gezien.
Er zit onderin het klepje namellijk een power een een ATA100 aan sluiting dus makkelijk ff een HD aan sluiten copieren of testen![]()
[afbeelding]
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Volgens mij is dat een wat ouder type Chieftec... Hij lijkt ook erg op de kast die BCE een tijdje standaard gebruikte om systemen in te bouwenRedneck® schreef op 02 September 2003 @ 20:02:
Ik weet niet welke case dit is:
[afbeelding]
Weet iemand welke kast dit is ???
Volgens mij is dat een modelletje van Sweex...bobje86nl schreef op 04 October 2003 @ 01:26:
Welke case is dit? Stond op het HiFi-deel. Daar heb ik gevraagd maar geen antwoord na paar dagen:
[afbeelding]
beetje onduidelijk...
[afbeelding]
de close-up, NIET de externe hd, maar je ziet de onderkant van de kast rechts (en rechtsboven nog de diskdrive).
Ik wil graag het typenummer weten etc...
Dat is inderdaad een Chieftec... De eerste versie die ze maakten. Check maar even de site van Chieftec, op de eerste pagina staat jouw kast... Zijn mooie, degelijke kasten die volgens mij ook nog redelijk te modden zijn.Redneck® schreef op 02 september 2003 @ 20:02:
Ik weet niet welke case dit is:
[afbeelding]
Weet iemand welke kast dit is ???
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
LOL ik wou net vragen wat voor kast dat dit was. Is dus een chieftecall_by_myself schreef op 04 October 2003 @ 14:43:
[...]
Dat is inderdaad een Chieftec... De eerste versie die ze maakten. Check maar even de site van Chieftec, op de eerste pagina staat jouw kast... Zijn mooie, degelijke kasten die volgens mij ook nog redelijk te modden zijn.
Ik heb er zelf 3 gehad...
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 15:41 ]
Ik denk dat ik hem gevonden hebkutkip schreef op 03 oktober 2003 @ 19:56:
Wat is dit voor case? Hij lijkt een beetje op die Sonata case. Hij is trouwens ook wel mooi gemod met die blowhole.
[afbeelding]
Ik weet zo niet welke kast dit is, maar ik heb hem momenteel wel thuis staan.bobje86nl schreef op 04 oktober 2003 @ 01:26:
Welke case is dit? Stond op het HiFi-deel. Daar heb ik gevraagd maar geen antwoord na paar dagen:
[afbeelding]
beetje onduidelijk...
[afbeelding]
de close-up, NIET de externe hd, maar je ziet de onderkant van de kast rechts (en rechtsboven nog de diskdrive).
Ik wil graag het typenummer weten etc...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 16:00 ]
HEt is een sunflower case geloof de 880Bkutkip schreef op 03 oktober 2003 @ 19:56:
Wat is dit voor case? Hij lijkt een beetje op die Sonata case. Hij is trouwens ook wel mooi gemod met die blowhole.
[afbeelding]
Verwijderd
Ja maar als ik hier kijk: http://www.chieftec.com/products/Workcolor/Dragon.htm zie ik niet echt een wat precies op die lijkt, ja die 'grill' aan de onderkant wel ja, maar dat pattern zie ik daar niet op staan..
Verwijderd
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:00 ]
Verwijderd
mijn bijdrage... dit is een van de verschrikkelijk dure computers van go-l.com. kijk voor de gein eens naar de grand canyon tft-setup van 4 keer 19"ofzo? of 20"?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2003 @ 14:28:
Iemand een idee welke case dit is ?
[afbeelding]
Verwijderd
Weet iemand waar ik het schermpje uit deze case kan kopen (los van de case)Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2003 @ 14:28:
[afbeelding]
http://www.samenkopen.net/action/986518ReX_NL schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:56:
weet iemand een site waar die goedkoop te verkrijgen zijn? ik heb al wat gezocht op google, maar kan ze nog niet egt vinden
zoiets kom ik ook vaak tegen, maar ik heb toch liever een scherm wat 2 a 3 van mijn cd drives volledig bedekt, niet een klein schermpje die de helft is van 1 drive
Dat is een Liebermann computer (wel oud model ws.)Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2003 @ 14:28:
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door weebl op 22-03-2006 13:52 ]
[ Voor 29% gewijzigd door JeanJeremy op 23-05-2006 20:28 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq