ik ook
straks maar ff maile denk hoe het zit
had wel review gelezen van dit type kast bij tomshardware ofzo iets
daar stond dat de airflow kut was en de kast veel schade had tijdens transport ofzo
Verwijderd
ik ook
Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.
leverancier: RoplaVerwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:12:
Weet iemand welke case dit is en van welke leverancier deze is, ik heb deze namelijk op een beurs gekocht en wil weten of er mischien accesoires voor te bestellen zijn!
[afbeelding]
offtopic:
Beetje vage pic maar had zelf geen foto van men kast dus heb der ff een bewerkt
[ Voor 5% gewijzigd door delyver op 20-03-2003 15:59 ]
Audi A8 W12 6.0
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Ik heb hem alsnog voor je gevonden bij deze shop in duitsland. Caseking.deVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 21:43:
yo ik heb de reseller gevonden van de kast die ik wil kopen en een review gelezen dat positief was maar ik wou iemands persoonlijke ervaring
duzz heeft iemand al deze kast of gehad en heb je er ooit problemen mee gehad(ut gaat om de linkse):[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:52 ]
Verwijderd
Zelfde als de Avance B31 behalve de andere voorkant.Looki schreef op 21 March 2003 @ 08:16:
Dit is echt een hele mooie kast! ik heb hem al eens open gezien en hij zit super handig in elkaar!.. en de kleur zie je hier niet goed... das wel jammer.. hij is zwart metalic met olivlekjes.. hij is echt![]()
![]()
![]()
![]()
hier de site..
http://www.micro-mail.nl/...6C0900270155?OpenDocument
Verwijderd
de midi tower versie van deze kast staat op m'n afstudeerplek, en het is een pentium 166Firestorm schreef op 31 January 2003 @ 23:18:
welke kast is dit:
[afbeelding]
kent iemand deze kast en weet hij(/zij misschien??) of deze kast wat is? zoek een moddable case, en dit komt goed in de richting
Verwijderd
Die case hadden ze eerst bij Gistron .. meen dah het een In Win nog iets was.. helaas kan ik de bon niet meer vinden.. X-scuize me.. Anders kun je Gistron eens mailen..Novah schreef op 09 februari 2003 @ 22:17:
[...]
Hmm het style type doet me denken aan Azona, ik heb er zelf ook een case van. Welke voeding zit erin? Als er standaard voeding in zit zal die van Azona zijn.
Verwijderd
ik heb dezelfde kast bij sallandautomatisering gekocht maar zover ik weet zijn er geen accesoires voor, zelf modden dusVerwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:12:
Weet iemand welke case dit is en van welke leverancier deze is, ik heb deze namelijk op een beurs gekocht en wil weten of er mischien accesoires voor te bestellen zijn!
[afbeelding]
offtopic:
Beetje vage pic maar had zelf geen foto van men kast dus heb der ff een bewerkt
Dit model van kast gebruiken ze in de Carrefour (voormalig GB) met
Na de foto uitvergroot en verscherpt te hebben was de naam array networks te lezen. Na enig zoekwerk op google kwam ik op de volgende site: http://www.osp.ru/lan/2002/09/106_3.htm. Ik kan geen Russich, dus wat er staat is voor mij niet te lezen. Babblefish kwam er ook niet uit..DenRobbe schreef op 23 March 2003 @ 23:09:
yeet, weet iemand waar zo een kast verkrijgbaar is, zou niet miss staan inh mijn rack![]()
www.users.skynet.be/igi/files/tweakerspics/nvid.JPG
en zo is het voorspeld!
[ Voor 6% gewijzigd door Nessuno op 30-03-2003 16:49 ]
Na rose e cient spin
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Ik kan hem bestellen bij de groothandel, als je in eindhoven had gewoond was het geen probleem geweest..helaas leveren ze niet aan particulieren.DouweGNL schreef op 30 March 2003 @ 22:06:
Leuke kast inderdaad, ongeveer wat ik zoek ook. Alleen kan hem alleen in het zwart vinden. En aangezien ik geen zin heb om al mn drives te spuiten, heb ik liever de grijze of de witte... Iemand enig idee hoe ik daar aankom?
[ Voor 43% gewijzigd door --Erik-- op 30-03-2003 23:57 ]
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
-=-Hydraulik-Phunk schreef op 30 March 2003 @ 17:21:
Ik heb het wel eens gezien ergens geloof ik, maar ik ben het alweer vergeten..
Mijn eigen keesje; [afbeelding]
Officieel hoort hij wit te zijn, maar het model is wel duidelijk geloof ik, wie weet welk merk het is ? Er staat niks op de kast zelf.
Een hele mooie kast, ik gebruik hem zelf van het merk Ultron (de UG-80) in het zwart. Heb de standaard window er ook gelijk maar bij genomen die ook op die afbeelding staat, ziet er erg netjes en mooi uit, zo zou ik het niet kunnenVerwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:37:
[afbeelding]
ik denk erover om deze misschien te kopen, iemand enige ervaring ermee?
kost 80 euro en dat is met 300W voeding erin
het is de AMS gMONO CF-2029
Daar komt 'ie ook vandaan, Kutte SystemsM--B schreef op 31 maart 2003 @ 12:03:
[...]
-=-
Officieel wit jah, wij hebben ze hier ook staan. 5 witte kasten.
De leverancier is Schutte Systems in Lemelerveld.
http://www.schuttesystems.nl/
Kun je vragen, het zijn wel wat oudere kasten...
Verwijderd
welke groothandel is het?--Erik-- schreef op 30 March 2003 @ 23:57:
[...]
Ik kan hem bestellen bij de groothandel, als je in eindhoven had gewoond was het geen probleem geweest..helaas leveren ze niet aan particulieren.
Deze is het dan:
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:26:
in rotterdam bij PCL zijn ze te krijgen
ik heb er ook 1
ik heb hem hevig gemod maar kijk:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-03-2003 21:24 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Na rose e cient spin
Verwijderd
Ik heb de zwarte, gehaald bij Salland automatisering: http://is41.introweb.nl/c...504160470658/Catalog/1444Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:37:
[afbeelding]
ik denk erover om deze misschien te kopen, iemand enige ervaring ermee?
kost 80 euro en dat is met 300W voeding erin
het is de AMS gMONO CF-2029
* Eraser127 heeft die met blauwe front, maar hij is idd een beetje zwaar, maar wel een mooi kastje om te moddenVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:05:
[...]
Ik heb de zwarte, gehaald bij Salland automatisering: http://is41.introweb.nl/c...504160470658/Catalog/1444
Nadeel is dat ie een beetje zwaar is, en het heeft geen zin om een fan voorin te zetten terwijl je er wel weer plaats is voor 2 achterin. Hij wordt standaar geleverd met 4 thumbscrews.
dit is praktisch dezelfde : http://www6.tomshardware.com/consumer/20030211/case-17.html
[ Voor 33% gewijzigd door Kawaii op 01-04-2003 18:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind de Lian-Li PC-6070 ook een super dikke case... ik heb hem tot op heden ook nog nergens kunnen vinden, maar houdt mij zeer zeker aanbevolenVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:49:
Mocht iemand deze lian-li 6070 vinden:
[afbeelding]
Dan houd ik me ook aanbevolen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 15:33 ]
Weet niemand een zaak in Nederland die deze case verkoopt?McFlipp schreef op 02 April 2003 @ 14:19:
Wie weet waar ik de Chieftec CS-3001 Zwart kan kopen in nederland?
Dit is eigenlijk precies dezelfde kast als de DA-01BD maar dan zonder deurtjeEn ik wil dus heel graag zonder deurtje, maar ik kan nergens in de pricewatch de versie zonder deurtje vinden
Wie helpt?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
geduld is een schone zaakMcFlipp schreef op 02 april 2003 @ 18:54:
[...]
Weet niemand een zaak in Nederland die deze case verkoopt?
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
pricewatchVerwijderd schreef op 02 april 2003 @ 22:20:
Ben nog steeds op zoek naar deze:
[afbeelding]
Belletje naar pclcomputers leverde het volgende gesprek op:
zij: "Wij kunnen overal aankomen"
ik: "ok mail je prijs maar ff"
zij "doen we meteen"
Nog steeds niet dus. Iemand die m ergens in het wild gezien heeft?
De Lian-li PC6070 blijft ook bruut, maar wanneer is die in NL verkrijgbaar?
[ Voor 28% gewijzigd door ronny op 03-04-2003 14:13 ]
Verwijderd
Hier is hij te koop: http://www.space-promotion.nl/Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:20:
Ben nog steeds op zoek naar deze:
[afbeelding]
Belletje naar pclcomputers leverde het volgende gesprek op:
zij: "Wij kunnen overal aankomen"
ik: "ok mail je prijs maar ff"
zij "doen we meteen"
Nog steeds niet dus. Iemand die m ergens in het wild gezien heeft?
De Lian-li PC6070 blijft ook bruut, maar wanneer is die in NL verkrijgbaar?
Verwijderd
Verwijderd
Coolermaster ATC-111 SX1 Euro 359,00elguapo schreef op:
Ik zoek de 111, niet de 110. 250 euro wil ik nog wel betalen voor een kast, 400-500 wordt me echt te gortig.
Waarom kost zo'n streepje groter en een extra HD bracket eigenlijk meer dan 150 euro?
Verwijderd
Wauw vette kast.[afbeelding]
weet je welke kast dit is?? weinig info over, ik krijg hem wel iig die oranje, volop geil kassie dit, hier ga ik een full sized mobo in proppen ook al is ie microatx kast
Verwijderd
hij staat gewoon bij alternate voor 209 euro's zonder voedingVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 16:00:
Ik zoek de 111, niet de 110. 250 euro wil ik nog wel betalen voor een kast, 400-500 wordt me echt te gortig.
Waarom kost zo'n streepje groter en een extra HD bracket eigenlijk meer dan 150 euro?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 17:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 19:52 ]
Verwijderd
Absoluut geen ideeMcFlipp schreef op 02 April 2003 @ 18:54:
[...]
Weet niemand een zaak in Nederland die deze case verkoopt?
Verwijderd
jah ik zie het ik had hem gewoon via de pricewatch die linkt naar die pagina.Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 19:44:
Hmm, bij alternate heb ik m 2 weken geleden besteld, en ze vertelden me toen dat ze niet konden leveren. Klim morgen maar weer es in de telefoon....
[edit]
hmm, ik weet niet hoe je die link gevonden hebt, maar via hun menu kom je er niet meer bij. Hij staat er wel, voor 279, maar erg slecht leverbaar. Moet uit Azie komen vertelden ze...
Verwijderd
is goed,Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 16:46:
[...]
Wauw vette kast.
Denk alleen dat er niet veel in gaat.
Laat ons iets weten zodra je hem hebt of wanneer je je full sized mobo hebt ingebouwd.
Heb je hem trouwens bij www.xoxide.com besteld ?
Wat zijn dan de transportkosten ?
Verwijderd
Verwijderd
zolang je dat maar op de forums van Laupro doet, hier is het verbodenilovetechno schreef op 05 April 2003 @ 12:37:
kan er geen inkoopaktie gestert worden ofzo voor:
[afbeelding]
Verwijderd
Weet je eigenlijk uberhaupt een winkel in Nederland waar je die kast kan krijgen?ilovetechno schreef op 05 april 2003 @ 12:37:
kan er geen inkoopaktie gestert worden ofzo voor:
[afbeelding]
Nee. Indien dit het geval was had ik hem al staanVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 15:19:
[...]
Weet je eigenlijk uberhaupt een winkel in Nederland waar je die kast kan krijgen?
Verwijderd
hoe wou je dan een IA houdenilovetechno schreef op 05 April 2003 @ 17:15:
[...]
Nee. Indien dit het geval was had ik hem al staan
Verwijderd
das wel een vette kast om je xbox in te modden ga er ook een bestellenVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 20:15:
[afbeelding]
weet je welke kast dit is?? weinig info over, ik krijg hem wel iig die oranje, volop geil kassie dit, hier ga ik een full sized mobo in proppenook al is ie microatx kast
Verwijderd
Ik heb nog wat meer rondgekeken op internet, maar ik kan m zelfs niet vinden in Duitse internetwinkels.ilovetechno schreef op 05 April 2003 @ 17:15:
[...]
Na rose e cient spin
Verwijderd
probeer aan een defecte dvdspeler te komen! dan kun je daar de behuizing van gebruikenVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 02:14:
Meschiens kan iemand mij hier aan helpen.
Ik ben eigelijk opzoek naar een case die bij mijn dvd speler past. Dus even hoog en even breed en zelfde kleur..
Dimensions width x height x depth in cm 43,5 x 9 x 31
Color: graphite (lijkt op zwart).
[afbeelding]
merk loewe.
Ik hoop dat iemand wat weet. Er komt een via C3 mobo + proc in.
Verwijderd
Verwijderd
Probeer het eens via www.hardwareconcurrent.nl, daar heb ik mijn AMS kast ook vandaan.ilovetechno schreef op 05 April 2003 @ 17:15:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Dreamstar op 11-04-2003 11:29 ]
[ Voor 33% gewijzigd door ThaHandy op 13-04-2003 02:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 02:18 ]
DRIVE BAYS: 4 * 5,25"; 2 * 3,5" + 4 * 3,5" (internal).Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 02:17:
kijk eens, deze staat onder BLACK ATX CASES, niet onder DRAGON want die is dus duurder:
http://www.bonchic.nl/asp...tail.asp?iPID=163&iCID=62
[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 13-04-2003 02:30 ]
Verwijderd
try www.freezinghardware.nl eens..ThaHandy schreef op 13 April 2003 @ 02:26:
[...]
DRIVE BAYS: 4 * 5,25"; 2 * 3,5" + 4 * 3,5" (internal).
en die case lijkt niet eens @ de dragon serie
De bovenste 2 3.5" zijn extern, de onderste 4 3.5" intern. Ik zelf heb een Antec 108oAMG, zelfde frame, alleen een ander uiterlijk.ThaHandy schreef op 13 april 2003 @ 06:19:
[...]
![]()
![]()
wirded... die geven aan dat er wel 6 3.5" er onder hangen
Bij MyCom staat deze: http://silverapp1.mycom.n...oductType=1§ionID=148Illegal_Alien schreef op 31 maart 2003 @ 21:20:
[afbeelding]
Gezien bij PCL-Computers (www.pclcomputers.nl) Rotterdam, Is alleen beetje duurMaar de kast in in het geheel van Alluminium incl. de Voorkant + Klep dus
Hmmmz op de site staat alleen de
Coolermaster ATC-600-VX1
[afbeelding]
Maar in de winkel in Rotterdam stond in iedergeval die kast
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
The Undertaker schreef op 13 april 2003 @ 08:02:
[...]
De bovenste 2 3.5" zijn extern, de onderste 4 3.5" intern. Ik zelf heb een Antec 108oAMG, zelfde frame, alleen een ander uiterlijk.
In de behuizing is aan de voorkant plaats voor vier 5,25" en twee 3,5" drives. Intern is er nog plaats voor maar liefst zes 3,5" drives in
[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 13-04-2003 22:41 ]
Helaas zijn er 4 intern en geen 6 (tenzij je de 2 externe niet gebruikt, dan zijn ze wel intern)
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 09:56 . Reden: toevoegin plaats ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq