"We kunnen niet allemaal losers zijn m'n beste" zei hij tegen de allochtoon in de tien jaar oude Mercedes. Waarop de allochtoon op vrij agressieve wijze een middelvinger opstak en doorreed.
Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicTsja, sommige mensen moeten eerst es kijken in welk topic ze precies zitten hequote:jornep schreef op 20 April 2003 @ 12:04:
Wat schop ?
Zal ik even uitleggen waar dit topic voor is, hier plaatsen mensen foto's van hun homecinema, dat zijn dingen die je niet elke week vervangt, logisch dus dat het een tijd stil ligt, ook al was het maar 2 dagen.
Zon inhoudsloze kick is dus niet gewenst, kicken mag, maar post dan wat interessants, dit is gewoon een verkapt pics verzoek.
www.hospitalitylife.nl
quote:
(beetje laat.....)
Helaas moet ik het doen met een prachtig eltax setje.
Ik denk dat mijn profiel al genoeg zegt over hoe mijn budget ongeveer ligt
Ik hoop binnenkort wel een setje 303's te kopen of vergelijkbaar maar die zijn dan ook een keer of 30 zo goedkoop
Mijn huidige icon komt al iets meer in de buurt van wat ik heb.. nl een mooie Giant XtC Big bear
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
quote:xray-alpha schreef op 17 April 2003 @ 17:23:
kan zeker beter , neem de xbox maar die geeft een beter beeld dan de ps2 als je een dvdtje afspeelt.... vooral op component ... super retestrak
Dan heb jij nog nooit een goede dvd speler gehad als je het beeld van de x-box als super retestrak vindt!
En dan nog wat, ik wist niet dat xbox component uit heeft? Is dit echt zo of bedoel je composiet? Ik neem aan dat je geen composiet bedoeld, slechtere connectie kan je niet hebben.
Nieuwschierig. Waar sluit je dit op aan? Component tv's zijn nog niet echt gemeengoed (understatement) op een beamer klinkt logischer.
1 game pc en 4 kantoor pc's
Reg. datum: 31 december 1999
quote:Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:00:
[...]
Dan heb jij nog nooit een goede dvd speler gehad als je het beeld van de x-box als super retestrak vindt!
Volgens mij is dat gewoon verbeelding, ok er zal wel wat verschil tussen verschillende dvd spelers te zien zijn maar hoe groot kan dat nou zijn?
Ik heb nou 3 totaal verschillende dvd-spelers gehad:
1e via de PC en mijn dxr3 kaart
2e Toshiba 210e
3e en huidige dvdspeler: XBOX
Sorry, maar om nou te zeggen dat er schrikbarend verschil is tussen de 3 verschillende setups?
Het is gewoon een verkapt excuus om maar je aankoop te rechtvaardigen die ongetwijfeld 10x meer heeft gekost.
Echt breed worden? BodyBuilding Forum
Ga naar een GOEDE audio winkel, pik een dvd speler van zeg maar 2500 euro, een van 1000 euro en een van 500 euro. Wedden dat je verschil ziet?
Het is een discussie niet waard, maar je zult versteld staan dat er verschillen zijn.
Ik geloof erin, heb diverse spelers gehad. Ben begonnen met een van toen 1000 gulden (vgl. met huidig instapmodel, maar ja, toen was dat de normale prijs), daarna een van 1700 euro en nu een van 2500 euro. Ik wel eerlijk toegeven dat de speler van 1700 beter was dan die van 2500 euro. Ik heb daarnaast heel wat dvd spelers kunnen vergelijken en IK zie iig verschillen. Daarnaast geloof ik ook wel dat er een stukje tussen de oren meeteld, een stuk commercie ook. Maar als je deze factoren van het resultaat afhaald heb je nog steeds een beter beeld wat de extra uitgaven rechtvaardigen. Maar de hoogte van je uitgave bepaal je zelf. En verder is het beeld zo goed als je zwakste schakel!
Maar heeft iemand een antwoord op de componentvraag van de xbox? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Reg. datum: 31 december 1999
quote:Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:10:
er zit wel wat meer dan een beetje verschil tussen de diverse dvd spelers. Ik kan het je niet bewijzen, dan zul je zelf moeten doen.
Maar de hoogte van je uitgave bepaal je zelf. En verder is het beeld zo goed als je zwakste schakel!
Allereerst, 2000 euro voor een DVD speler!
Ik wil niet weten wat de rest van je setup dan wel niet kost.
Maar idd, wat je zegt, het beeld is zo goed als je zwakste schakel. Als je lange tijd gewend bent om je Xvidjes en SVCDs via je XBOX te spelen en je schakelt dan weer over naar DVDs --> dan is het verschil gewoon erg groot.
Echter, al zou het beeld mooier zijn met een duurdere DVD speler, ik zou er niet van kunnen genieten. Telkens maar in je achterhoofd een stemmetje dat mij even fijntjes erop wijst hoeveel het apparaat wel niet heeft gekost.
Echt breed worden? BodyBuilding Forum
Reg. datum: 18 juni 2001
Maar ben het er wel mee eens dat wanneer je een dvd speler van bijvoorbeeld 3000 euro koopt en je vergelijkt die met 1 van 500, zul je ook wel een stuk betere tv moeten hebebn wil je het verschil duidelijk zien. En op den duur zul je het verschil waarschijnlijk ook niet meer zien, net als met geluid. Maar de één heeft dat eerder dan de ander.
ViolatoR wijzigde dit bericht 20-04-2003 17:31 (43%)
Level 70 Tauren Warrior: [profile]
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
link naar component kabel hierquote:Blue Eyes schreef op 21 April 2003 @ 20:18:
Ik weet wat component is, maar ik wist niet dat de XBOX component uit had, mischien wel logisch, komt tenslotte uit een amerikaanse denktank
nee zal wel niet, heb een sony dvp-9000es en dat is zeker geen goedkope alleen zij ik dat de xbox een beter beeld geeft dan de ps2, heb ze nl. alle 2 en op component getest metdezelfde film, maar goed dat was mijn mening daarover en als je deze thread door had gelezen was je mijn setup wel tegengekomen dan weet je waar ik alles op aansluit.quote:Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:00:
[...]
En dan nog wat, ik wist niet dat xbox component uit heeft? Is dit echt zo of bedoel je composiet? Ik neem aan dat je geen composiet bedoeld, slechtere connectie kan je niet hebben.
Nieuwschierig. Waar sluit je dit op aan? Component tv's zijn nog niet echt gemeengoed (understatement) op een beamer klinkt logischer.
xp2600-333 GA7VAXP RAID4+0 320 GIG maxtor (4X80) 8MB cache 7200RPM FIREGL Z1 128mb 20" TFT
Reg. datum: 28 oktober 2001
(owja als dit dvi is, zijn er dan verloopkabeltjes ofzow voor??? )
Mr_morpheus wijzigde dit bericht 24-04-2003 14:54 (24%)
SPECS Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!
Reg. datum: 25 april 2002
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
quote:
Wow, mooi ding
Merk, specificaties, enz. ?
Airport security: "U mag geen thermosfles meenemen aan boord."
Ik: "Dat is een SAL70200G..."
Reg. datum: 18 juni 2001
Het steld weinig voor ivm wat anderen hier hebben gepost, maar goed:

Specs:
TV: Panasonic 28PL10F
Versterker: Technics SA-AX540
DVD: Philips DVD-930
FrontSpeakers: 2x SB-FW140