mja ik denk dat ik toch al weet wie er door gaan, de halve finales worden pas spannendeMAeRCe schreef op 30 maart 2003 @ 17:45:
De kwartfinale rondes zijn vandaag begonnen. Helaas is er nog een 8e finale wedstrijd niet gespeeld omdat er niet geconnect kon worden... Vanavond/morgen hoor je hier meer over
Ik hoop er snel meer over te horen. Ik ben wel benieuwd tegen wie ik moet!!eMAeRCe schreef op 30 maart 2003 @ 17:45:
De kwartfinale rondes zijn vandaag begonnen. Helaas is er nog een 8e finale wedstrijd niet gespeeld omdat er niet geconnect kon worden... Vanavond/morgen hoor je hier meer over
uhm...
Dat kloptAnoniem: 81982 schreef op 30 maart 2003 @ 18:34:
mja hier kunnen nieuwkomers niet meer meedoen moeten ze een maand wachten.
Maar ik heb het ook iets anders aangepakt dan 'ff een accountje aanmaken en mensen vragen om mee te doen'. Fiets anders even naar LA of mail een Spielerij-Mod voor meer duidelijkheid
Er zijn trouwens ook andere sites waar je nog wel mee kan doen: http://www.fifaleague.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 30-03-2003 19:10 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Anoniem: 81982
Ik weet niet hoe je het hebt aangepakt maar het komt er op neer dat je er mensen voor nodig hebt of niet ?eMAeRCe schreef op 30 March 2003 @ 19:02:
[...]
Dat klopt
Maar ik heb het ook iets anders aangepakt dan 'ff een accountje aanmaken en mensen vragen om mee te doen'.
Mijn topic is gesloten en daar heb ik wel enig begrip voor vandaar dat ik het in jou topic hebt gepost. Lijkt wel alsof je daar problemen mee hebt.
Houd je niet van concurrentie
Het gaat erom dat het onoverzichtelijk wordt als er meerdere toernooien per topic zijn, iedereen blaat maar wat en niemand weet welk toernooi er bedoeld wordtAnoniem: 81982 schreef op 30 March 2003 @ 21:32:
[...]
Ik weet niet hoe je het hebt aangepakt maar het komt er op neer dat je er mensen voor nodig hebt of niet ?
Mijn topic is gesloten en daar heb ik wel enig begrip voor vandaar dat ik het in jou topic hebt gepost. Lijkt wel alsof je daar problemen mee hebt.
Houd je niet van concurrentie?
Is er al iets bekend over mijn tegenstander? Aangezien ik vrij druk ben deze week, zou ik wel graag op tijd een afspraak maken.
uhm...
Daar heb ik niks aan toe te voegenSaekerhett schreef op 30 March 2003 @ 21:34:
[...]
Het gaat erom dat het onoverzichtelijk wordt als er meerdere toernooien per topic zijn, iedereen blaat maar wat en niemand weet welk toernooi er bedoeld wordt
En VitoCorleone, als je nog verder wilt discuseren dan graag via mail/msn
Je tegenstander is MartijnSmoonshine schreef op 31 maart 2003 @ 10:29:
Is er al iets bekend over mijn tegenstander? Aangezien ik vrij druk ben deze week, zou ik wel graag op tijd een afspraak maken.
Ik hoop dat Aragorn hier begrip voor heeft, maar het is niet anders
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 31-03-2003 23:01 ]
Anoniem: 60069
Zo, net 2 potjes gespeeld tegen Ringstar, 1ste x wasset 1-0 voor mij, de 2e keer met 5-3 gewonnen dus al met al niet zo slecht
kMoet zeggen dat Ringstar nogal wat kansen verprutste en ik geloof ik elke kans erin schoot, dat wil ook wat zeggen over zijn verdedigende kwaliteiten aangezien ik bijna geen kansen kreeg (1ste wedstrijd maar 1 kans)...Ach...Nu willik tegen iemand die in de halve finale zit
Anoniem: 36694
heej beetje raar dit he, ik kan best connecten namelijk, bij hem loopt het spel vast na connecten.... bij mij niet...eMAeRCe schreef op 31 March 2003 @ 22:56:
[...]
Je tegenstander is MartijnReden dat Martijn doorgaat is simpelweg dat Aragorn niet kan connecten. Het zou erg jammer zijn als we in de finale in de problemen komen doordat er niet geconnect kan worden
![]()
Ik hoop dat Aragorn hier begrip voor heeft, maar het is niet anders
edit: we kunnen dus allebij niet hosten. Maar wie ben ik om te zeggen dat het zo niet kan... jullie zijn de leiding.... vreemd is et wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 36694 op 01-04-2003 13:09 ]
Anoniem: 23778
Kan je ut dan niet bij een vriend proberen ofzo, of martijn? Der zal toch wel een oplossing voor kunnen komen?
Anoniem: 36694
mm laat maar, ik laat het maar zo. Martijn is door. Ik heb geen zin om dingen nu te gaan ondernemen, aangezien ik al een week ziek ben....... dus gefeliciteerd Martijn, nu nog kampioen worden
* Anoniem: 17328 vindt het een beetje lullig gegaan zo, ma'goed
Op naar de volgende dan maar
Op naar de volgende dan maar

* Sport_Life vraagt zich af of Dhr. Blonde een betere oplossing zou hebbenMr.Blonde schreef op 01 april 2003 @ 15:17:
* Anoniem: 17328 vindt het een beetje lullig gegaan zo, ma'goed
Op naar de volgende dan maar![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Sport_Life op 01-04-2003 15:19 ]
Hey Martijn, mijn msn doet een beetje vreemd wanneer ik mensen toevoeg. Kun je hier zeggen wanneer je kunt spelen?
uhm...
Worden er nog kwartfinales gespeeld of hoe zit dat?
Moet nog 1 wedstrijd tegen Risingstar, eerste was 2-2, het kan dus nog alle kanten op
Het kan idd alle kanten op
Zijn pas weinig wedstrijden in de kwartfinale gespeeld.
Seakerhett, wanneer kan jij de alles beslissende wedstrijd spelen?
Poghi en Devilsown, wanneer spelen jullie de kwart-finale wedstrijd tegen elkaar ??
Ik heb morgenavond wel tijd. Stuur me maar een mailtje of jij dan ook kan, want als we dat via GoT gaan bespreken, naja je weet welAnoniem: 23778 schreef op 03 April 2003 @ 20:38:
Het kan idd alle kanten op![]()
Ik heb Poghi & Devilsown maar ff een mailtje gestuurd, ze hebben tot vanavond 22:00 om de wedstrijd te spelen...
Wat doe je als er niets gespeeld wordt? Want wie gaat er dan door?eMAeRCe schreef op 05 april 2003 @ 17:26:
Ik heb Poghi & Devilsown maar ff een mailtje gestuurd, ze hebben tot vanavond 22:00 om de wedstrijd te spelen...
Ze spelen morgenSaekerhett schreef op 05 April 2003 @ 17:53:
[...]
Wat doe je als er niets gespeeld wordt? Want wie gaat er dan door?
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 05-04-2003 18:29 ]
Martijn en ik hebben uitstel gekregen van eMAeRCe. Wij zullen onze wedstrijd maandag a.s. spelen. Het spijt ons dat het niet eerder kon.
uhm...
Anoniem: 59583
Heb net de wedstrijden gespeeld tegen PoghieMAeRCe schreef op 05 april 2003 @ 17:26:
Real Madrid - Feyenoord 1-6
Opmerkelijk...hij speelde in de 2e helft met 8 man

Real Madrid - Feyenoord 2-2
Hij kwam 2-0 voor, nog voor de rust kon Feyenoord een 2-2 op het scorebord zettuh
Ben benieuwd wie de volgende tegenstander word in de halve finale
Ik heb nog geen tijd gehad om te spelen tegen seakerhett. Heb het druk gehad van het weekend. Kan ook eingelijk pas morgen avond (Maandag dus...) Weet niet of het dan nog kan. Ben nu heel gaar dus ga zo vroeg slapen.
Anoniem: 23778 schreef op 06 april 2003 @ 21:40:
Ik heb nog geen tijd gehad om te spelen tegen seakerhett. Heb het druk gehad van het weekend. Kan ook eingelijk pas morgen avond (Maandag dus...) Weet niet of het dan nog kan. Ben nu heel gaar dus ga zo vroeg slapen.
Tja zit niks anders op denk ik
Ja, en morgenavond en dinsdagavond kan ik weer niet...Anoniem: 23778 schreef op 06 April 2003 @ 21:40:
Kan het morgenmiddag dan niet ?
Misschien is het dan een idee om de volgende ronde een weekje uit te stellen. Aangezien ik en Martijn in tijdsnood zaten en nu Saekerhett en Risingstar ook.
uhm...
Vanmiddag zit ik op school, je verwacht ut niet

Ik ben vóór!Smoonshine schreef op 06 April 2003 @ 23:49:
Misschien is het dan een idee om de volgende ronde een weekje uit te stellen. Aangezien ik en Martijn in tijdsnood zaten en nu Saekerhett en Risingstar ook.
Denk dat het het beste is om de halve finale gewoon vanaf as zaterdag te laten beginnen. Hebben de spelers waaronder ikzelf ook nog gewoon de tijd de wedstrijden voor zaterdag te spelen.
Het lijkt me dat het voor as zaterdag toch wel moet lukken.
Ik heb zojuist mijn kwartfinales gespeeld. 2x Met 4-2 gewonnen!!
uhm...
Ow ja, niet iedereen zit op MBO
[...]
Ik ben vóór!
Mja zit niks anders op danAnoniem: 23778 schreef op 07 April 2003 @ 13:42:
Denk dat het het beste is om de halve finale gewoon vanaf as zaterdag te laten beginnen. Hebben de spelers waaronder ikzelf ook nog gewoon de tijd de wedstrijden voor zaterdag te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2003 15:19 ]
Ok, straks om 16:30 spelen Risingstar en ik de tweede kwartfinale
En wat is het geworden ?Saekerhett schreef op 09 april 2003 @ 15:31:
Ok, straks om 16:30 spelen Risingstar en ik de tweede kwartfinale
Ik heb met 4-2 gewonnen, nadat Risingstar eerst met Real Madrid speelde. Toen verloor ik met 3-1. Achteraf zei hij dat hij helemaal geen Real was, maar Leeds. Dus toen hebben we de wedstrijd overgespeeld, en toen won ik met 4-2, maarre complimenten aan Risingstar, hij was tot nu toe duidelijk de beste tegenstander
De halve finales kunnen van nu tot 20 april gespeeld worden
(liefst nog deze week)
Bij fifaleague mag je altijd zelf een tean kiezen. Ik speel daar best vaak dus ik had er niet meer bij stil gestaan dat ik Leeds moest zijn.
Beetje stom maar ik d8 laat ik maar gewoon eerlijk zijn
Maar Seakerhett s6 verder in het toernooi.
Thx, jij succes verder in de FIFA-leagueAnoniem: 23778 schreef op 10 April 2003 @ 14:01:
Bij fifaleague mag je altijd zelf een tean kiezen. Ik speel daar best vaak dus ik had er niet meer bij stil gestaan dat ik Leeds moest zijn.
Komt er nog een volgend toernooi? Ik wil nog steeds wel meedoen de volgende keer
.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik geloof dat Pietje het graag de volgende keer wilt organiseren
is de competitie gestopt ofzo? Hoor er helemaal niks meer over.
Hier niet en op de site ook niet. VAAG!!!
Nee, de halve finales moeten een dezer dagen gespeeld worden, het loopt een klein beetje op het eindeAnoniem: 23778 schreef op 15 April 2003 @ 21:57:
is de competitie gestopt ofzo? Hoor er helemaal niks meer over.
Ga zeer binnenkort Pietje maar eens inschakelen
Ik had vanmiddag Pietje op MSN gesproken en die zou zo snel mogelijk spelen...
[ Voor 23% gewijzigd door Sport_Life op 15-04-2003 23:40 ]
Ik zie je bijna nooit online. Had net een berichtje van je, maar toen ik het las was je alweer offline. Morgen kan ik niet, dus we moeten zaterdag of zondag spelen.Saekerhett schreef op 15 April 2003 @ 23:36:
[...]
Nee, de halve finales moeten een dezer dagen gespeeld worden, het loopt een klein beetje op het einde
Ga zeer binnenkort Pietje maar eens inschakelen
Nou de eerste finalist is bekend SMOONSHINE in een echt ongemeen spanned duel
1e pot Celtic - Feyenoord 0-2 met een bijna volledige wedstrijd met 10 man (Feyenoord)
2e pot had redelijk bizar score verloop en was echt vecht voetbal...
1-0
1-1
2-1
3-1
3-2
4-2 Met een enorme domme fout wat me de finale heeft gekost
5-2
6-2
7-2 Alles of niets dus na de 5-2 om nog een verlenging eruit te slepen
Het was een duel die 2 kanten op kon, hierbij wil ik Smoonshine veel succes wensen in de finale
En eMAeRCe bedanken voor de toernooi organisatie
1e pot Celtic - Feyenoord 0-2 met een bijna volledige wedstrijd met 10 man (Feyenoord)
1-0
1-1
2-1
3-1
3-2
5-2
6-2
Het was een duel die 2 kanten op kon, hierbij wil ik Smoonshine veel succes wensen in de finale
Graag gedaanAnoniem: 59583 schreef op 17 april 2003 @ 22:27:
Nou de eerste finalist is bekend SMOONSHINE in een echt ongemeen spanned duel
1-0
1-1
2-1
3-1
3-2
5-2
6-2
Oeps...eMAeRCe schreef op 17 April 2003 @ 22:36:
[...]
Graag gedaanDenk ook een beetje aan Poghi (teams uitdelen), Wannab33 (regels), Wirret (regels) en Pietje (finales-medeorganisator)
Bij deze Poghi, Wanab33, Wirret en Pietje bedankt voor jullie medewerking en hopelijk tot ziens op een volgend toernooi
Bedankt D3vils0wn, ik zit nog steeds te trillen op mijn stoel. Ik geloof niet dat de finale aan deze zinderende pot kan tippen.Anoniem: 59583 schreef op 17 april 2003 @ 22:27:
uhm...
Nog 3 over...
Ik denk dat het morgen wordt dat Pietje en ik gaan spelen, morgen zijn we toch vrij, dus plek zat (ik denk dat Pietje ook vrij is
).
Ik denk dat het morgen wordt dat Pietje en ik gaan spelen, morgen zijn we toch vrij, dus plek zat (ik denk dat Pietje ook vrij is
Dat zou mooi zijnSaekerhett schreef op 17 April 2003 @ 23:46:
Nog 3 over...
Ik denk dat het morgen wordt dat Pietje en ik gaan spelen, morgen zijn we toch vrij, dus plek zat (ik denk dat Pietje ook vrij is).
Uhmm..als je een paar berichtjes terugleest kun je zien dat ik morgen niet kan....Saekerhett schreef op 17 April 2003 @ 23:46:
Nog 3 over...
Ik denk dat het morgen wordt dat Pietje en ik gaan spelen, morgen zijn we toch vrij, dus plek zat (ik denk dat Pietje ook vrij is).
Jah, overheengelezen...PPietje schreef op 18 april 2003 @ 02:24:
[...]
Uhmm..als je een paar berichtjes terugleest kun je zien dat ik morgen niet kan....
Enne, ik hoef toch niet constant online te zijn? Bestaat ook nog zoiets als e-mail, waarmee we dan een afspraak kunnen maken.
Nee hoeft niet, maar af en toe is wel makkelijk omdat we niet zo veel tijd meer hebben.Saekerhett schreef op 18 April 2003 @ 10:23:
[...]
Jah, overheengelezen...
Enne, ik hoef toch niet constant online te zijn?
Maar ik mail je anders zaterdag nog wel even. Misschien dat we dan zaterdagavond kunnen? Anders dus zondag.
Wordt de finale trouwens over 2 of over 1 wedstrijd gespeeld?
uhm...
Ja, is prima, mail maar danPPietje schreef op 18 april 2003 @ 11:53:
[...]
Nee hoeft niet, maar af en toe is wel makkelijk omdat we niet zo veel tijd meer hebben.
Maar ik mail je anders zaterdag nog wel even. Misschien dat we dan zaterdagavond kunnen? Anders dus zondag.
2Smoonshine schreef op 18 April 2003 @ 11:56:
Wordt de finale trouwens over 2 of over 1 wedstrijd gespeeld?
En hebben jullie nog gespeeld vandaag ??
Houd de website in de gaten voor updates/uitslagen...
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 19-04-2003 05:06 ]
Je moet wel goed lezen hooreMAeRCe schreef op 18 April 2003 @ 23:06:
[...]
2(evt 3)
[...]
En hebben jullie nog gespeeld vandaag ??
Houd de website in de gaten voor updates/uitslagen...
Ik kon niet op vrijdag. Heb Saekerhett gemailed en gevraagd oftie zondag-avond kan.
PS. Uhmm..eMAeRCe is gebanned op GOT
[ Voor 17% gewijzigd door Aemstel op 19-04-2003 22:14 ]
Jep, vanavond wel ff denk ik, heb je net gemailed, dus ff verder handelen via de mailPPietje schreef op 21 April 2003 @ 14:24:
Kun je vandaag spelen Saekerhett?
En? Hebben jullie al gespeeld?
uhm...
Nee, we kunnen steeds geen gaatje vinden, omdat we beide een drukke week hebben. Nog ff geduld, of moet de finale echt binnen een paar dagen plaatsvinden?Smoonshine schreef op 22 April 2003 @ 15:27:
En? Hebben jullie al gespeeld?
Maakt niet uit, het heeft geen haast wat mij betreft. Nu kan ik in alle rust toewerken naar de finale
.
Trouwens Pietje, jij organiseerde toch het volgende toernooi?? Ik wil me hierbij ook aanmelden, met Celtic natuurlijk
Trouwens Pietje, jij organiseerde toch het volgende toernooi?? Ik wil me hierbij ook aanmelden, met Celtic natuurlijk
uhm...
Sorry, maar of ik het volgende tournooi ga organiseren is nogal onzeker, aangezien ik het samen met iemand anders wou doen, maar die heeft er geen zin meer in. Ook samen met eMAeRCe zal niet gaan, omdat die dus gebanned is 
Saekerhett, kun je vanavond na AC Milan-Ajax spelen?
Saekerhett, kun je vanavond na AC Milan-Ajax spelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Aemstel op 23-04-2003 23:46 ]
Hoewel ik nog steeds niet over de schok heen ben
, wil ik toch proberen te spelen.
Kun je vandaag Saekerhett? Ik stuur je ook wel een mail.
Kun je vandaag Saekerhett? Ik stuur je ook wel een mail.
[ Voor 4% gewijzigd door Aemstel op 24-04-2003 12:10 ]
Het volgende tournooi gaat hoogstwaarschijnlijk toch door
Vooral dankzij DevilsOwn die mee wil doen met de organisatie
Ook heeft eMAeRCe zijn hulp wederom aangeboden.
Details over aanmelding, enz. volgen na dit tournooi.
PS. Ik moet nog 1 wedstrijd tegen Saekerhett (1e is door mij met 5-4 gewonnen).
Details over aanmelding, enz. volgen na dit tournooi.
PS. Ik moet nog 1 wedstrijd tegen Saekerhett (1e is door mij met 5-4 gewonnen).
Wanneer wordt de 2de wedstrijd gespeeld dan? Het is al een week uitgelopen en ik wil de finale toch ook wel een keer spelen. Anders is mijn hele toernooi feeling verdwenen en wordt het maar een verplicht wedstrijdje.
uhm...
We waren net bezig, maar het spel liep vast (dikke lag ofzo) zodat alleen een reset hielp. Pietje geeft nu geen antwoord op MSN, maar straks ofzo hoop ik dat ie er weer is. Stand was 5-5 ofzo.Smoonshine schreef op 26 April 2003 @ 16:12:
Wanneer wordt de 2de wedstrijd gespeeld dan? Het is al een week uitgelopen en ik wil de finale toch ook wel een keer spelen. Anders is mijn hele toernooi feeling verdwenen en wordt het maar een verplicht wedstrijdje.
Stand was inderdaad 5-5 in de 53e minuut. Ik ben d'r weer, maar nu ben jij weer weg...Saekerhett schreef op 26 April 2003 @ 16:52:
[...]
We waren net bezig, maar het spel liep vast (dikke lag ofzo) zodat alleen een reset hielp. Pietje geeft nu geen antwoord op MSN, maar straks ofzo hoop ik dat ie er weer is. Stand was 5-5 ofzo.
Ik sprak Saekerhett net en de 2e wedstrijd spelen we morgen rond 5 uur.
[ Voor 23% gewijzigd door Aemstel op 26-04-2003 17:30 ]
Nou, de finale is bekend, ik heb net Pietje met 10-4 verslagen (dat was genoeg na mijn 5-4 nederlaag het eerste duel).
Finale wordt dus:
Smoonshine - Saekerhett

Moge de beste winnen!
Finale wordt dus:
Smoonshine - Saekerhett
Moge de beste winnen!
Mijn broertje (Sephirot) verloor in de 2e ronde van Smoonshine en ik verloor in de Kwart Finale van Seakerhett... Wel grappig die staan dus nu in de Finale.
S6 beide en laat eff weten wat het geworden is
S6 beide en laat eff weten wat het geworden is
Voorlopig is donderdag als voorlopige speeldatum voor de finale gekozen.
uhm...
Woooohooooo!!!!

Heb net de finale gespeeld tegen Smoonshine, 4-1 en 7-2 gewonnen
Gefeliciteerd Saekerhett!!
Volgende keer win ik
Volgende keer win ik
uhm...
Thx, en jij suc6 met een eventueel volgend tournooi
Volgens mij steek jij ver boven de rest uit als dit de finale stand wasSaekerhett schreef op 02 May 2003 @ 14:21:
Woooohooooo!!!!![]()
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hey, gefeliciteerd Saekerhett! Mooie overwinning.
Nou, ik had het met name de kwartfinale tegen Risingstar erg moeilijk, ik vond hem ook de beste tegenstanderRoyz schreef op 02 May 2003 @ 14:57:
[...]
Volgens mij steek jij ver boven de rest uit als dit de finale stand was. Ik hou dit in dit gaten voor het volgende toernooi! Gefeliciteerd Saekerhett!
Pietje was ook lastig, hij scoorde (te) veel
En ja, Smoonshine had een day-off, misschien dat het bij een volgend toernooi heel anders uitpakt.
Die day-off had ik ook wel een beetje aan mezelf te danken om eerlijk te zijn. Ik had al iets van 3 weken geen fifa gespeeldSaekerhett schreef op 02 May 2003 @ 16:56:
[...]
En ja, Smoonshine had een day-off, misschien dat het bij een volgend toernooi heel anders uitpakt.
Tot slot wil ik de organisatoren van het toernooi bedanken en ook de spelers die hun best hebben gedaan om het toernooi goed te laten verlopen. Ik zie jullie bij het volgende toernooi!!
uhm...
Ook namens mij bedankt!Smoonshine schreef op 02 May 2003 @ 21:16:
[...]
Tot slot wil ik de organisatoren van het toernooi bedanken en ook de spelers die hun best hebben gedaan om het toernooi goed te laten verlopen. Ik zie jullie bij het volgende toernooi!!
Seakerhett gefeliciteerd.
Ik wil ook de organisatie bedanken voor dit leuke toernooi.
Als er in de toekomst nog zo'n toernooi komt ben ik zeker van de partij
Ik wil ook de organisatie bedanken voor dit leuke toernooi.
Als er in de toekomst nog zo'n toernooi komt ben ik zeker van de partij
Ik wil de organisatie (eMAeRCe
) bij deze ook bedanken!
Ok, bij deze start ik een 2e tournooi! Kijk hier FIFA 2003 online tournooi! voor meer info.