Toon posts:

Problemen met VIVO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Geforce 4 Ti4200 128 MB.
Ik dacht, laat ik mijn VIVO eens aansluiten. Dat heb ik dus gedaan. Ik zie het nu op mijn TV
Maar nu komt het probleem. Ik kan geen kleuren zien en de resolutie is te laag.
Ik kan de resolutie niet hoger instellen dan 800*600.
En ik krijg hem ook niet van zwart-wit af.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.bloemberg/ditdus.GIF

Kunnen jullie mij a.u.b helpen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2002 16:46 . Reden: anders werkt plaatje niet ]

Verwijderd

Heb je al gezocht naar probleemtopics m.b.t. tv-out problemen?

-> tv-out zwart wit (faq gelezen)

En in de FAQ staat ook het één en ander ;)

Verwijderd

het zwart wit probleem zit het hem in dat je bij de videokaart instellingen waarschijnlijk op s-video hebt staan en je eigenlijk maar een composiet kabel gebruikt om verbinding te maken met de tv. Als je die instelling verandert naar composiet moet het wel goed gaan, ik heb hetzelfde prbleempje namelijk gehad.

Mocht dit niet lukken post dan nog ff je instellingen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet eens weten hoe ik het van s-video naar composiet moeten veranderen.
Ik heb een SVHS kabel in mijn VIVO kabel zitten, en die SVHS kabel gaat naar een scart converter. EN die zit in mijn tv

Verwijderd

Het kan ook zijn dah je kabel te lang is, na 10 meter "kan" (hoeft dus niet) er signaal verlies optreden en dit is dan te merkend door zwart/wit beeld of strepen of iets dergelijks op het beeld.
Dus als je kabel langer dan 10 M moet zijn moet je of HOGE kwaliteits kabel pakken of zo'n draadloze set maja kijk eerst maar eens of die kabel te langs is.

Verwijderd

Topicstarter
hij is 5 meter :D

Verwijderd

Hmm vaag heb je je instellingen wel op Pal b/g staan? want bij NTSC krijg je ook grijsbeeld

Verwijderd

Uhm kan aan mij liggen maaruh je plaatje doet ut nie........

Verwijderd

Topicstarter
ja hij staat op TV PAL-B/D/G/H/I

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmmm plaatje werkt voor mij ook niet.
FF kijken wat het probleem is

Verwijderd

Topicstarter
ok, het is me gelukt :D
Verkeerde scart gat :D
tnx for the comments.

Verwijderd

Volgende keer kun je ook de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop gebruiken, ipv 4 reply's onder elkaar ;)

Verwijderd

hahahhahaa bende toevallig BlonT? :p
Pagina: 1