Naar aanleiding van het topic [rml][ AnimoCheck] IrDA moduletjes voor op Mobo's[/rml] hier dan de echte inkoopactie.
_WAT:_
Op http://www.infraredport.com/ valt een IrDA ontvanger te bestellen om je GSM of PDA of whatever te laten communiceren met je computer. Als je moederbord een onboard infrarood aansluiting heeft, kun je deze tranceivers (transmitter/receiver) met een kabeltje direct op je moederbord aansluiten.

Mocht je twijfelen of je mobo onderstuend wordt, kijk dan even hier.
Veel mensen willen dit ook icm een remote gebruiken om bv winamp te besturen. Nu gebruikt IrDA een ander principe, maar als het goed is, kun je met behulp van LIRC of WinLIRC je systeem zó aanpassen dat het werkt. Tot nu toe lijkt het er op dat dit echter alleen werkt met WinME en eerder, en niet op NT-gebaseerde systemen zoals 2000 en XP. Van mij mag je het proberen (graag zelfs
) maar ik garandeer niet dat dat werkt! 
_WAAROM:_
Je kun dit dus gebruiken om bv je telefoon te editen/organizen/plaatjes ed zenden enzovoort. Of Bijvoorbeeld om je PDA te synchen.
_PRODUCTEN_
De Grondset (zoals ze het zelf noemen)
Bestaande uit de IrDA tranceiver plus een 15Ohm weerstand
€6,-
Passende kabel (70cm) plus 5-polige stekker.
Niet 100% nodig als je er zelf voor zorgt, maar is wel zo makkelijk.
€2,-
Het kán zijn dat er storing optreed. Dit is op te lossen met dit setje.
(vooraf beslissen of je het nodig hebt is dus moeilijk
)
Het bestaat uit een Tantal-Elko (4,7µF), Kerko (100nF) en een 47Ohm weerstand
€0,80
Eveneens kan Windows melding geven over een storend apparaat (?) en daar hebben ze ook een Elko voor te koop van 22µF. Deze kost €0,20
Dan hebben ze nog een Sendcontrol, oftewel een low-current ledje met weerstand dat laat zien dat er een signaal opgepikt wordt
€0,20
Om dit alles op te bouwen hebben we dan nog een leuk printplaatje
€2,80
Tot slot hebben ze dit alles uiteraard ook kant-en-klaar gesoldeerd voor het bedrag van €16,-...
Na contact met onze nieuwe Duitse vrienden heb ik te horen gekregen dat we bij een afname van 10 modules etc 8% korting op onze order krijgen.
Dit alles is erg makkelijk in elkaar te zetten, en mocht je het niet kunnen, maar toch niet die 16 euro betalen, dan doe IK dat voor €1,50.
Er komt nog een klein bedragje bij voor verzendkosten naar nederland. Dit zal niet veel zijn, maar dat is pas bekend als ik de bestelling heb geplaatst. Reken op een bedrag van 50 cent tot een euro ofzo. Daarnaast komt er nog een paar cent bij voor een postzegel, maar dat is nog minder
MAIL JE BESTELLING naar barf(@)zeelandnet.nl(dit natuurlijk zonder de haakjes
)
In deze vorm:
Subject:
-IrDA BEstelling + GotNick
Body:
-GotNick
-Echte Naam
-Adres
-Bestelling, dus bv hele set, gesoldeerd door mij of niet, of alleen IrDA plus kabeltje, of whatever
Hier een lijstje van de mensen die in de animocheck hebben laten weten dat ze willen bestellen. Mensen waar ik nog niet van weet wát ze willen, zijn genoteerd met een vraagteken, dus als die peeps even kunnen roepen?
Kunnen jullie ook nog even mailen? wel zo makkelijk voor mij
* BaRF actie loopt tot zondag 13 Oktober, 18:00. Wees er dus snel bij
Ik wens ons een voorspoedige IA toe!
--
Wedereom onze thanks uit naar [url=mailto:phreak@tweakers.net?subject=w00t&body=Bedankt%20Phreak%20:D]Phreak[/url] voor de alomgewilde toestmming!
IK ZEI TOCH Typefouten voorbehouden.
_WAT:_
Op http://www.infraredport.com/ valt een IrDA ontvanger te bestellen om je GSM of PDA of whatever te laten communiceren met je computer. Als je moederbord een onboard infrarood aansluiting heeft, kun je deze tranceivers (transmitter/receiver) met een kabeltje direct op je moederbord aansluiten.
Mocht je twijfelen of je mobo onderstuend wordt, kijk dan even hier.
Veel mensen willen dit ook icm een remote gebruiken om bv winamp te besturen. Nu gebruikt IrDA een ander principe, maar als het goed is, kun je met behulp van LIRC of WinLIRC je systeem zó aanpassen dat het werkt. Tot nu toe lijkt het er op dat dit echter alleen werkt met WinME en eerder, en niet op NT-gebaseerde systemen zoals 2000 en XP. Van mij mag je het proberen (graag zelfs
_WAAROM:_
Je kun dit dus gebruiken om bv je telefoon te editen/organizen/plaatjes ed zenden enzovoort. Of Bijvoorbeeld om je PDA te synchen.
_PRODUCTEN_
De Grondset (zoals ze het zelf noemen)
Bestaande uit de IrDA tranceiver plus een 15Ohm weerstand
Passende kabel (70cm) plus 5-polige stekker.
Niet 100% nodig als je er zelf voor zorgt, maar is wel zo makkelijk.
Het kán zijn dat er storing optreed. Dit is op te lossen met dit setje.
(vooraf beslissen of je het nodig hebt is dus moeilijk

Het bestaat uit een Tantal-Elko (4,7µF), Kerko (100nF) en een 47Ohm weerstand
Eveneens kan Windows melding geven over een storend apparaat (?) en daar hebben ze ook een Elko voor te koop van 22µF. Deze kost €0,20
Dan hebben ze nog een Sendcontrol, oftewel een low-current ledje met weerstand dat laat zien dat er een signaal opgepikt wordt
Om dit alles op te bouwen hebben we dan nog een leuk printplaatje
Tot slot hebben ze dit alles uiteraard ook kant-en-klaar gesoldeerd voor het bedrag van €16,-...
Na contact met onze nieuwe Duitse vrienden heb ik te horen gekregen dat we bij een afname van 10 modules etc 8% korting op onze order krijgen.
Dit alles is erg makkelijk in elkaar te zetten, en mocht je het niet kunnen, maar toch niet die 16 euro betalen, dan doe IK dat voor €1,50.
Er komt nog een klein bedragje bij voor verzendkosten naar nederland. Dit zal niet veel zijn, maar dat is pas bekend als ik de bestelling heb geplaatst. Reken op een bedrag van 50 cent tot een euro ofzo. Daarnaast komt er nog een paar cent bij voor een postzegel, maar dat is nog minder
MAIL JE BESTELLING naar barf(@)zeelandnet.nl(dit natuurlijk zonder de haakjes

In deze vorm:
Subject:
-IrDA BEstelling + GotNick
Body:
-GotNick
-Echte Naam
-Adres
-Bestelling, dus bv hele set, gesoldeerd door mij of niet, of alleen IrDA plus kabeltje, of whatever
Hier een lijstje van de mensen die in de animocheck hebben laten weten dat ze willen bestellen. Mensen waar ik nog niet van weet wát ze willen, zijn genoteerd met een vraagteken, dus als die peeps even kunnen roepen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Ik - hele set ludo - hele set targeter - [b]?[/b] t-mug? - [b]?[/b] MisterH75 - hele set, gesoldeerd Bazer? - [b]?[/b] Sebastius - tranceiver + printje Athloner - hele set, gesoldeerd GloriX - hele set Chemical_X - hele set Kippenijzer - hele set, gesoldeerd Carp_Hunter - tranceiver + kabel sjolmers - hele set Brabo-Joossie - hele set, gesoldeerd jwbagger - complete set O.D.Smolik - complete set, gesoldeerd Super__Nerd - complete set Hwg - 3x hele set The Dolf - hele set fleppuhstein - hele set Atgast - hele set Devian - hele set |
Kunnen jullie ook nog even mailen? wel zo makkelijk voor mij
* BaRF actie loopt tot zondag 13 Oktober, 18:00. Wees er dus snel bij
Ik wens ons een voorspoedige IA toe!
--
Wedereom onze thanks uit naar [url=mailto:phreak@tweakers.net?subject=w00t&body=Bedankt%20Phreak%20:D]Phreak[/url] voor de alomgewilde toestmming!
IK ZEI TOCH Typefouten voorbehouden.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you