[Chello] Bereiken

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:58
Beste mensen,

ik word al 2 weken van de chello servers gereject (mail,ftp, etc), heb nog wel gewoon internet, maarja, hun übertelefoonlijn zit altijd zo vol dat ik na een 30 minuten hangen nog steeds gewoon "De wachtrij is langer als 15 minuten" krijg te horen. Erg leuk en aardig, maar ik kom er echt niet doorheen.

Mailtje sturen is ook leuk, na 2 weken nog steeds geen antwoord, er is dus geen enkele vorm van communicatie met hun te krijgen, weet iemand toevallig andere manieren om te communiceren met Chello mbt de internetaansluiting?

Ik ben nu toch wel zo'n beetje ten einde raad, en ben toch al zeker 2 weken mail-loos :( Ik heb dus 0900-1580 geprobeerd, die andere nummers in de search doen het niet.

Verwijderd

blijven proberen?

• RedHat
Heb een paar keer een half uur aan de lijn gehangen, maar de wachtrij werd niet korter, en aangezien de telefoon niet gratis is, word ik hier flink genaaid door chello. 30x10= 300 eurocent / m = 3 euro!

Verwijderd

sorry maar heb een klote rekening van ze gekregen wat voor geen meter klopt
normaal betaal je elke maand ongeveer 45 euro nou ik heb in 1x 273 euro gekregen en er staat moet betaald worden
word er zelf ook gek ik bel ook maar ze hangen automaatisch op.. :(
Chello is gewoon een bedrieger/naaier ik betaal dat 273 euro lekker niet en mailtje helpt inderdaad ook niet want ze mailen of reageren niet terug zit met het zelfe probleempje maatje

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 17:18

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Misschien kan je het duidelijk maken via één van de UPC winkels.

Over die rekeningen van UPC; Wat vreten die mensen in hemelsnaam uit daar bij UPC? Ik kreeg een rekening voor € 570 euro. Na even nakijken blijkt het maar 190 te zijn. Hoe maak je dat nou die mensen van UPC bij het verstand?

/dev/null

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
Bellen als ze net open zijn of tegen sluitingstijd is meestal het beste, maar om 10 uur hangen ze meteen op dus je moet ook weer niet te laat bellen.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

in de morgen om 9 uur dan heb je zo iemand aan de lijn :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
(jarig!)
half uurtje is echt niet lang hoor, ik heb er es een keer 2 uur aan die kl*te telefoon gehangen :(

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33

Bergen

Spellingscontroleur

Pc123 schreef op 19 september 2002 @ 19:04:
Bellen als ze net open zijn of tegen sluitingstijd is meestal het beste, maar om 10 uur hangen ze meteen op dus je moet ook weer niet te laat bellen.
Yep om 10 uur zijn we inderdaad pleite. Wat wil je ook als UPC weigert je een kwartier extra te betalen als je tot 22:15 werkt?

Dat verhaal van meteen om 10 uur bellen werkt trouwens op de klantenservice vaak helemaal niet. Er zijn namelijk nogal wat mensen die dat denken :) Gevolg: meteen een wachtrij in de allereerste minuut! Na een kwartiertje is 't wel wat rustiger geworden en dan heb je meer kans dat je vlug geholpen wordt. Op de internethelpdesk weet ik 't niet, ik werk alleen 's avonds :|

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Je kan ook altijd nog even dit formuliertje in te vullen.. Het is er speciaal voor bedoeld, maar of je er een reactie op krijgt betwijfel ik:

http://qmail.emailco.nl/upc/forms/internet.html

Wees consequent, maar niet altijd

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

van de 5 x invullen 1 x reply gehad :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

SithWarrior schreef op 20 september 2002 @ 19:04:
Dat wordt dus minimaal 5 x mailen (als het niet via Chello gaat heb je nog altijd Internetmail) :)

• RedHat
Morgen ochtend even proberen, anders ff zo'n UPC Center opzoeken.
Krijg je natuurlijk zo'n LCD'tje op het raam 'Wij zijn momenteel druk, probeer het op een later tijdstip nog eens' :P :X

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

SithWarrior schreef op 20 september 2002 @ 19:04:
Duh, wat zou jij doen als je daar zat. "Heej 5 mailtjes dat hij een trage verbinding heeft, oh het zijn allemaal dezelfde, nou dan stuur ik maar 5 keer dezelfde reactie terug!" |:(

• Ook

Ook

Yes I can!

GerbenW schreef op 21 september 2002 @ 02:37:
Duh, wat zou jij doen als je daar zat. "Heej 5 mailtjes dat hij een trage verbinding heeft, oh het zijn allemaal dezelfde, nou dan stuur ik maar 5 keer dezelfde reactie terug!" |:(
Wat doen ze nu dan?
"Heej een klacht"........"Heej, das dezelfde klacht als vorige week"......."Heej...die klacht heb ik al 2 x gezien"...." Nou dat is nou al de 5e keer dat ik die klacht zie..nou is het mooi geweest en ga ik diegene een antwoord sturen."

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 16:03

Barca

In Search Of Sunrise

Echt ongelofelijk dat ze nog niet failliet zijn. :r Lang zal het denk ik niet meer duren. Er is gewoon NIETS dat UPC op orde heeft, van de helpdesk tot de administratie.

Krijgt een collega van me gisteren een brief in de brievenbus van UPC dat hij een rekening niet heeft voldaan en dat als hij niet binnen X dagen betaald een deurwaarder etc. zal worden ingeschakeld... hij neemt helemaal geen diensten van UPC af! :/ Sommige bedrijven bieden slechte service, UPC biedt gewoon helemaal geen service. ;(

• RedHat
Ook schreef op 21 september 2002 @ 07:59:
[...]

Wat doen ze nu dan?
"Heej een klacht"........"Heej, das dezelfde klacht als vorige week"......."Heej...die klacht heb ik al 2 x gezien"...." Nou dat is nou al de 5e keer dat ik die klacht zie..nou is het mooi geweest en ga ik diegene een antwoord sturen."
Als je nou eens leest, ja is moeilijk, hij heeft ze gestuurd niet op de zelfde dag etc, anders zou ie dat er wel bij vermeld hebben. Op de kleuterschool noemen ze dat begrijpend lezen dacht ik >:)

Die brief doen ze bij veel mensen in de hoop dat ze betalen, is weer iets nieuws van hun, erg leuk voor mensen die schrikken en niet weten wat UPC is en dan maar gewoon betalen.

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:06
als er iets niet klopt met je rekening of verbinding, dan stuur je toch gewoon een aangetekende brief en daarin zet je dat je niet betaald totodat de rekening gecorrigeerd is. Dan moeten ze wel (schriftelijk) reageren, zo leg je het probleem bij hun (kunnen ze wat extra personeel aannemen om de hoeveelheid brieven te verwerken).

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 16:03

Barca

In Search Of Sunrise

chemokar schreef op 21 september 2002 @ 09:51:
als er iets niet klopt met je rekening of verbinding, dan stuur je toch gewoon een aangetekende brief en daarin zet je dat je niet betaald totodat de rekening gecorrigeerd is. Dan moeten ze wel (schriftelijk) reageren
Ja, alleen doen ze dat toch niet.
zo leg je het probleem bij hun (kunnen ze wat extra personeel aannemen om de hoeveelheid brieven te verwerken).
En dat al HELEMAAL NIET! Sterker nog, ze hebben enorm bezuinigd op zaken als de helpdesk en administratie... je zult wel moeten als je tig miljoen verlies per jaar lijdt.

• RedHat
Net alsof ze reageren op die brief, ze hebben meer papierversnipperaars als personeel, geloof me :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

RedHat schreef op 19 september 2002 @ 18:06:
[...]

word ik hier flink genaaid door chello. 30x10= 300 eurocent / m = 3 euro!

Ik neem aan dat dit meer een principekwestie is, dan dat je moeilijk doet over dat anderhalve biertje he? ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:06
als je hem aangetekend verstuurd moeten ze wel reageren anders kunnen ze geen deurwaarder langs sturen. Mochten ze die toch langssturen dan laat je het verzendbewijs van bezwaar zien en dan kan die weer vrolijk naar huis.

Verwijderd

Meerdere mensen hebben een probleem met hun rekening zo te zien? Ik heb onlang ook een acceptgiro gekregen dat ik 196 euro moet betalen omdat ik voorrheen niet heb betaald. Nou ik heb de bank afschriften voor me neus dat het is afgeschreven. Ik ook bellen, kom er gwoon NIET door. Sterker nog ik bel dinsdag krijg ik als antwoord (apparaat): de financieele afdeling is er niet, probeer het maandag nog eens. WTF? Lekkere service. Wel rekening sturen maar niet aanwezig zijn |:(

• RedHat
JvS schreef op 21 september 2002 @ 09:57:

[...]

Ik neem aan dat dit meer een principekwestie is, dan dat je moeilijk doet over dat anderhalve biertje he? ;)
Ja tuurlijk, maar ik mag toch verwachten dat ik support krijg op een betaalde lijn, die sex lijnen werken beter. Of heb ik dat nou zo mis :?

nope, moet maar een andere keer terugbellen zegt dat bandje. Leuk, leuk, leuk :(
Over uurtje weer proberen.

• jeffreystegeman
  • Laatst online: 22-11-2002
probeer het nummer (020) 77 55 731
of (020) 778 94 47

hier krijg je het hoofdkantoor aan de lijn.
zeg dat je het algemene 0900 nummer al dagen hebt gebeld. en dat je intern door verbonden wil worden.
vraag dan gelijk met wie je gesproken hebt. dat geeft hun een gevoel dat ze bij naam genoemd kunnen worden bij een brief aan de directie en zullen ze je dus werkelijk intern doorverbinden.

ik had het ook gedaan en ik had binnen 25 seconden iemand aan de lijn van de helpdesk.

bij Chello helpt maar 1 ding

DOORZEUREN!!!!!

desnoods zeg je dat je modem het helemaal niet meer doet. dan komt er iemand langs

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• RedHat
Als je zegt dat je modem het niet doet en hij doet het wel goed kun je toch een soort boete krijgen van chello, voorrijkosten+onnodig komen ofzo :?

Verwijderd

Wat betreft betalingen moet ik zeggen dat UPC inderdaad laks is. Echter vind ik UPC altijd redelijk goed bereikbaar. En als ze de telefoon dan toch niet opnemen, stap ik even de winkel binnen. Dan is het zaakje meteen opgelost.

Krijg ik iemand van de helpdesk aan de lijn, dan is hij/zij altijd erg vriendelijk en is het probleem meestal direct verholpen.

Kortom. ik ben dik tevreden over UPC..

ps: snelheden liggen trouwens ook dik boven de 130 :)

Later!

• RedHat
orah666: en wat als er in de buurt geen UPC Center is :? :)

Verwijderd

jeffreystegeman schreef op 21 september 2002 @ 10:07:
of (020) 778 94 47

zeg dat je het algemene 0900 nummer al dagen hebt gebeld. en dat je intern door verbonden wil worden.
vraag dan gelijk met wie je gesproken hebt. dat geeft hun een gevoel dat ze bij naam genoemd kunnen worden bij een brief aan de directie en zullen ze je dus werkelijk intern doorverbinden.

ik had het ook gedaan en ik had binnen 25 seconden iemand aan de lijn van de helpdesk.

DOORZEUREN!!!!!

desnoods zeg je dat je modem het helemaal niet meer doet. dan komt er iemand langs
dank u... deze ga ik dus gelijk proberen... ik heb intussen ook al anderhalve week problemen met mijn verbinding, maar de 2e lijns helpdesk krijg ik dus gewoon niet te pakken... begin het nu toch wel een beeeeeeeeeetje zat te worden...

:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 10:31:
[...]
dank u... deze ga ik dus gelijk proberen... ik heb intussen ook al anderhalve week problemen met mijn verbinding, maar de 2e lijns helpdesk krijg ik dus gewoon niet te pakken... begin het nu toch wel een beeeeeeeeeetje zat te worden...

:(
Hmmmmm.....
Heb ze toevallig donderdag eens ff nodig gehad sinds lange tijd.....
0900-1580 gebeld..... stond nog geen 10 sec. in de wacht en ik had iemand aan de lijn....
Misschien ligt het aan de regio van waaruit je belt......

• RedHat
Ik zit nu na lekkere muziek te luisteren op de chello helpdesk, al een tijdje hoor, maarja, dit is toch 1337 :D

Wel multifunctioneel dat muziek, zit nu met zo'n voice ding met een vriend relaxx muziek te luisteren van chello 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 10:41:
[...]

Hmmmmm.....
Heb ze toevallig donderdag eens ff nodig gehad sinds lange tijd.....
0900-1580 gebeld..... stond nog geen 10 sec. in de wacht en ik had iemand aan de lijn....
Misschien ligt het aan de regio van waaruit je belt......
ja.. dat lukt mij ook wel... maar dat is de eerste lijns helpdesk, en de mensjes die daar zitten zijn niet in staat mijn probleem op te lossen... ik had het in mijn post dan ook over de 2e lijns helpdesk...

|:( :)

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 14:07
Voor de broodnodige verandering doe ik eens een positieve tussendoor. :)

Na deze problemen besloot ik ook maar eens een poging te doen de helpdesk te bellen.

Na ong. 8 minuten had ik iemand aan de lijn. Probleem uitgelegt, en dus niet als een dolle hond tekeer gegaan. Dat werkt toch maar averechts.
De medewerker heeft een meeltje naar de Alkmaarse kabel verstuurd omdat hij zelf geen mogelijkheden zag de storing te verhelpen.

Twee dagen laten werd ik opgebeld door een vriendelijke dame van de Alkmaarse kabel.
Na een uitleg van nog geen minuut wordt kostenloos een monteur langsgestuurd. Ze kunnen het dus wel!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Ook schreef op 21 september 2002 @ 07:59:
[...]

Wat doen ze nu dan?
Nee, het zit er dik in dat het zo is gegaan: de reactie die je nu hebt gekregen was een reactie op je eerste brief. De rest van de brieven is waarschijnlijk nog niet in behandeling geweest.

Dat van die papierversnipperaars is natuurlijk bullshit; elke brief wordt genummerd, ingeboekt en in 't archief opgeslagen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Opmerkingen over met opzet spookrekeningen sturen is natuurlijk ook stierenschijt. Een verkeerde rekening sturen is nog geen (poging) tot oplichten.

LinkedIn WoT Cash Converter

• jeffreystegeman
  • Laatst online: 22-11-2002
GerbenW schreef op 21 september 2002 @ 14:14:
[...]

Nee, het zit er dik in dat het zo is gegaan: de reactie die je nu hebt gekregen was een reactie op je eerste brief. De rest van de brieven is waarschijnlijk nog niet in behandeling geweest.

Dat van die papierversnipperaars is natuurlijk bullshit; elke brief wordt genummerd, ingeboekt en in 't archief opgeslagen.
Dan zullen ze wel een magazijn zo groot als een voetbalveld nodig hebben voor al die klachtenbrieven. :*)

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Anders ga naar zo UPC center ofzo in leeuwarden zit er 1 maar in de rest van nederland ook daar sta je dan 15 min in de rij en mischien kunnen ze je dan helpen ofzo veder zou ik het ook niet weten heb zelf ook 1.15 uur aan tel gehangen voor we iets hoorde :(

• RedHat
Ik heb het bij deze opgegeven, niet te communiceren met die lui :(
Ik huur wel ergens anders email adresje enzo af... Liefst geen gratis email, dus het gaat me weer geld kosten zoals gewoonlijk bij chello :(

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 14:07
RedHat schreef op 21 september 2002 @ 17:00:
Ik heb het bij deze opgegeven, niet te communiceren met die lui :(
Ik huur wel ergens anders email adresje enzo af... Liefst geen gratis email, dus het gaat me weer geld kosten zoals gewoonlijk bij chello :(
Nou, ik gebruik al 2 jaar een gratis e-mailadres bij deze leden.
Maar 1 of 2 keer storing gehad. :)

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er staat nu geen wachtrij anders voor de regio Friesland/Flevoland/Brabant... Morgen zal dat denk ik ook niet anders zijn. Denk alleen wel dat de wachtrij in Gelderland wel wat langer zal zijn.

Just as Good

• DSmarty
  • Niet online
As usual is GLD rampzalig :'(

Kreeg opeens een overzicht dat er nog 90 € openstond, wat simpelweg niet zo is.

• RedHat
Ik kan geen duits, nog wel geprobeerd, maar lukt me niet om te registreren.

Hier in Gelderland is minimum wachtrij 15 minuten, na een half uur nog niet aan de beurt. :( (for the record: ik woon in Nijkerk, 50-100 meter van Daniël Kegel z'n huis :*) ).

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-07 08:50
of (020) 778 94 47

DOORZEUREN!!!!!

En de helpdesk heeft een aantal dagen geleden te horen gekregen dat iedereen die NIET via de normale route (0900-1580) binnen komt, gewoon terug te laten bellen. Voor ons wordt het een zooitje als dit soort dingen gebeuren, dan kunnen we net zo goed allemaal naar huis gaan.

dus direct op toestel, intern doorverbinding of wat dan ook.. boeie.
wil je mijn naam hebben?..

En dat gezeur over die wachtrij.. vandaag.. heb ik 6 uur lang meegeholpen met de Chello wachtrij leeg te trekken... (op de SDD was echt HELEMAAL niks te doen)

Ik heb langer 6 of 7 man beschikbaar zien staan dan dat er mensen in de wacht stonden. Alleen even tijdens de lunch stonden er 15 in de wacht voor 20 minuten, maar ervoor en erna.. helemaal geen problemen. hooguit 5 minuten wachten en dan is het veel.

Alleen al die mensen die in gelderland wonen.. tja.. die hebben pech want die komen uit bij de gelderlandse helpdesk en niet bij ons in eindhoven :)

I want to live forever, so far.. so good.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 22:27

MVC

of (020) 778 94 47

DOORZEUREN!!!!!

Heeft iemand meer al één van deze 2 bovenstaande nummers gebeld ?

Verwijderd

Warbringer schreef op 21 september 2002 @ 22:47:En dat gezeur over die wachtrij.. vandaag.. heb ik 6 uur lang meegeholpen met de Chello wachtrij leeg te trekken... (op de SDD was echt HELEMAAL niks te doen)

Ik heb langer 6 of 7 man beschikbaar zien staan dan dat er mensen in de wacht stonden. Alleen even tijdens de lunch stonden er 15 in de wacht voor 20 minuten, maar ervoor en erna.. helemaal geen problemen. hooguit 5 minuten wachten en dan is het veel.
oh? :? ik neem aan dat dit alleen over de eerste lijns gaat? zo niet, leg me dan maar eens uit waarom ik dan minstens 3 kwartier moet wachten voordat ik iemand van de 2e lijns aan de lijn krijg...

• Ook

Ook

Yes I can!

RedHat schreef op 21 september 2002 @ 09:45:
[...]

Als je nou eens leest, ja is moeilijk, hij heeft ze gestuurd niet op de zelfde dag etc, anders zou ie dat er wel bij vermeld hebben. Op de kleuterschool noemen ze dat begrijpend lezen dacht ik >:)
FF doorzeuren hor..
Hoe kom je nou bij dat ik niet heb begrepen wat er staat??! Ik maak gewoon een 'grapje' (ja, dat was lachen he), en jij begint meteen over begrijpend lezen op de kleuterschool...?

• RedHat
Warbringer: Ik zit dus in GLD, loop al 2 weken te bellen te bellen, ik kom er niet doorheen, ik krijg altijd, maar dan ook altijd 'Het is momenteel te druk, probeer het later nog eens'.

Nou pvd, ik betaal voor chello, mag ik ook wel support krijgen ALS HUN MIJN ACCOUNT weer n's vern**ken. En ja ik ben pissed. Ik heb alle rekeningen gewoon betaald, dat hun mijn username van hun systemen gaan verwijderen, is gewoon overmacht van mij.

Ook, zo kwam het hier niet over hoor, ;)
Wat doen ze nu dan?
Als dit een grap is eet ik m'n hoed op :D

Verwijderd

woei... heb de 2e lijns te pakken gekregen... ze komen morgenochtend langs... :P

• RedHat
Ik ben hier nog steeds bezig, ruim 20 minuten al hangen aan de lijn, nog niemand neemt op :( :(

• RedHat
Oké, ik ben behandeld
'openstaand factuur'
Ik vraag na bij m'n ouders, alles automatische incasso, en ze hebben niets gekregen van dat er nie betaald is.
24 september versturen ze een brief met openstaand bedrag

Toen ik dit hoorde had ik al opgehangen dus geen zin om weer 30 minuten te wachten aan hun lijn, komt er ff opneer dat ik dus deels afgesloten ben TERWIJL we wel betaald hebben.

:( :( :(
:r :r :r
:( :( :(

*pissed*

Automatische incasso, staat genoeg geld op de rekening, en dan aan komen zitten met een bedrag van hier tot tokio, van mij mogen ze m'n internet helemaal afsluiten, ga wel weer 56k6 zitten ofzo :r

• iznogood
  • Niet online
1e en 2e lijn doen we al maanden niet meer aan. Als je de helpdesk belt krijg je meteen de persoon die je moet hebben voor alle chello probs.

Just as Good

Verwijderd

Dit doe ik altijd om er zosnel mogelijk doorheen te komen.

4x je postcode weigeren en voila binnen een minuut heb je iemand aan de lijn.

• Rukapul
  • Laatst online: 00:34
GerbenW schreef op 21 september 2002 @ 14:14:
[...]

Vertel mij dan eens waarom ik geen enkele reactie heb gekregen op 5 feedback formulieren en 2 faxen nav niet kloppende rekeningen sinds februari?
Warbringer schreef op 21 september 2002 @ 22:47:
[...]

En dat gezeur over die wachtrij.. vandaag.. heb ik 6 uur lang meegeholpen met de Chello wachtrij leeg te trekken... (op de SDD was echt HELEMAAL niks te doen)

Alleen al die mensen die in gelderland wonen.. tja.. die hebben pech want die komen uit bij de gelderlandse helpdesk en niet bij ons in eindhoven :)
Joh, je bent geweldig. Maar waarom hang ik dan gemiddeld 20 minuten in de wacht om vervolgens of slecht geholpen te worden of m'n verbinding wordt verbroken. Dit is het geval als ik via het menu voor kabel -> facturen kies, regio Eindhoven. En nee, aan de tijd kan het niet liggen, heb afgelopen maanden een stuk of 6x geprobeerd te bellen terwijl ik op m'n werk zat, ergens tussen 9.00 en 16.00.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

sommige hebben toch wel een enorme plaat voor hun hoofd hangen. Praktijken chello/UPC zijn gewoon niet goed te praten. Ik hoop dat andere mensen toch beter weten. Het is gewoon een onherstelbare puinhoop bij dat kabelbedrijf. UPC zou eens moeten toegeven aan de fouten die ze maken, en er niet domweg tegenin gaan brullen....dit huidige gedrag kan ik absoluut niet waarderen!

/dev/null

• iznogood
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 22 september 2002 @ 19:04:
sommige hebben toch wel een enorme plaat voor hun hoofd hangen. Praktijken chello/UPC zijn gewoon niet goed te praten. Ik hoop dat andere mensen toch beter weten. Het is gewoon een onherstelbare puinhoop bij dat kabelbedrijf. UPC zou eens moeten toegeven aan de fouten die ze maken, en er niet domweg tegenin gaan brullen....dit huidige gedrag kan ik absoluut niet waarderen!
Waarschijnlijk zijn ze gewoon veel te snel veels te groot geworden waardoor het overzicht over de verschillende afdeling af is genomen. Ik weet in ieder geval wel dat ze nu ontzetten hard bezig zijn de zaak recht aan het trekken, bijv. andere software, afdelingen reorganiseren / lokaliseren.

Just as Good

• RedHat
iznogood: zou me ook niets anders kunnen verzinnen.

Maarja, dat ze mij afsluiten omdat ik een rekening niet betaald heb die ik wel betaald heb gewoon (automatische incasso), wie zit er dan fout? Dan heb ik zoiets van 'ga de tuin maaien, of doe iets anders ofzo'.

Verwijderd

iznogood schreef op 22 september 2002 @ 18:40:
1e en 2e lijn doen we al maanden niet meer aan. Als je de helpdesk belt krijg je meteen de persoon die je moet hebben voor alle chello probs.
oh? :? - ik werd vanmiddag toch echt doorverbonden naar de 2e lijns helpdesk / technische dienst... de man die ik als eerste aan de lijn kreeg kon me dus niet helpen... :/

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Voor de regio Amsterdam is er wel een eerstelijns maar dat wordt gedaan door een extern bedrijf. Ze noemen het dan dat ze je doorverbinden met de 'technische dienst' maar dat zijn we niet. Zij zijn zeg maar een filter wat telefoontjes weghaalt die niet bij de helpdesk thuishoren maar bij de klantenservice. Ook schrijven ze alvast belangrijke gegevens in de interactie in 't systeem zoals mac-adressen zodat de boel op de klantenservice zo in 't systeem kan worden gegooid.

Voor de rest van 't land krijg je wel meteen de helpdesk aan de lijn, maar dus inclusief telefoontjes die daar niet thuishoren.

• Ook

Ook

Yes I can!

GerbenW schreef op 23 september 2002 @ 09:13:
Voor de regio Amsterdam is er wel een eerstelijns maar dat wordt gedaan door een extern bedrijf. Ze noemen het dan dat ze je doorverbinden met de 'technische dienst' maar dat zijn we niet. Zij zijn zeg maar een filter wat telefoontjes weghaalt die niet bij de helpdesk thuishoren maar bij de klantenservice. Ook schrijven ze alvast belangrijke gegevens in de interactie in 't systeem zoals mac-adressen zodat de boel op de klantenservice zo in 't systeem kan worden gegooid.

Voor de rest van 't land krijg je wel meteen de helpdesk aan de lijn, maar dus inclusief telefoontjes die daar niet thuishoren.
Ik wacht liever gewoon 1 x op de bellers die "er niet thuishoren" dan dat ik eerst op de 'sukkels' moet wachten en daarna nog een keer op de 'mensen met een echt probleem.' Volgens mij kunnen ze het geld van die uitbesteedde 1e lijn in amsterdam beter besteden aan een betere 'normale' helpdesk (zonder 'filter' dus). Niets is zo frustrerend als na 30 minuten iemand aan de lijn te krijgen die wat info opschrijft om je vervolgens direct weer door te verbinden waardoor je nog een keer een tijdje kan wachten.. Aan de beurt is aan de beurt!!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Yep volgens mij ook. Maarja daar hebben wij weinig over te zeggen. Er worden wel vaker beslissingen genomen waar wij vraagtekens bij zetten...

• Ook

Ook

Yes I can!

hihi.. succes dan maar!!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

GerbenW schreef op 23 september 2002 @ 12:18:
Yep volgens mij ook. Maarja daar hebben wij weinig over te zeggen. Er worden wel vaker beslissingen genomen waar wij vraagtekens bij zetten...
_/-\o_ (he he! eindelijk! Iemand van UPC laat eens eerlijk zijn mening zien)

Ben benieuwd of we nog wat te horen krijgen over het nieuwe factuursysteem dat wel erg ijverig is bezig geweest in de maanden augustus en september. In mijn geval is zo'n 8 van de 10 betalingen niet bestemd in dat nieuwe systeem.

/dev/null

Pagina: 1