Okee ik heb deze kast gekocht en ga hem binnenkort modden 

iemand nog leuke ideeen

iemand nog leuke ideeen
Dat is nw voor mijzmn schreef op 05 augustus 2002 @ 00:59:
Licht acher de grillohja geocities laat je niet direct doorlinken
Verwijderd
Ik zou graag jou reactie willen horen wanneer hij dit allemaal gemaakt heeft.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:08:
punt 1...fix de link ff
punt 2...misschien is dit een idee: mooi raampje erin (geen pre-modded ding) mooi ccfl erin of een blacklight, als je er een blacklight in zet dan ook waterkoeling met fluoriserende coolant dye..dan licht ut water mooi op, op de zijkant van de pci kaarten en agp kaart een laagje fluoriserende verf doen
, neon strings achter het klepje zodat er gloed uit het klepje komt...een gewone ccfl achter de kap van de intakes dus tussen het ijzer en de plastike kap in...liefst 2 ccfl's links en rechts ervan zodat je ze niet ziet zitten als je je bukt en door de grote intake grill kijkt...enuh natuurlijk niet te vergeten, je monitor zelfde kleur als kast maken, toetsebord en ook de muis... Oh ja
, je moet ook nog 2 peltiers op je waterkoeling zetten, de sterkste die ze hebben en dan een extra 24V voeding in je pc leggen. Ook moet je nog een lcd erin en een baybus en de frontjes van de dvd/brander/cd-rom spuiten en uh....Als je dat allemaal hebt gedaan dan heb je een vette pc
![]()
w00t
Verwijderd

Verwijderd
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Wat moet je dan doen ??Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 10:38:
Ik zou zeggen doe is een originele modDus geen raampje, geen cffl, geen blacklight etc. Dat doet echt zowat iedereen al.
Ik heb je kees-mod bekeken...Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 10:28:
Ik heb met die kast binnen een uurtje een raampje gedremeld.
Ziet er toch wel erg strak uit hoor, weet niet of je dat gaat redden met een zaag.
Hier kan je mijn kast vinden, misschien heb je er wat aan:
[CM] Elleonrojo's eerste casemod
Okee dan zien jullie het plaatje nu wel ??Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 00:58:
Okee ik heb deze kast gekocht en ga hem binnenkort modden
afbeelding
iemand nog leuke ideeen

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Die ribben plaat kan je eraf halen, en die is wat hol van binnen, en daar kan je een ccfl+inverter kwijtVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:10:
Hoe heb je dat gedaan. Gewoon zo'n CFFL aan de binnenkant van de deuren en op de plaats van de fans onderin?
Verwijderd
Verwijderd
Thanx!Row schreef op 05 augustus 2002 @ 11:54:
[...]
Ik heb je kees-mod bekeken...
erg mooi moet ik zeggen alleen waar heb je dat raam rubber vandaan en hoe heb je het zo mooi aansluitend gemaakt?