Toon posts:

Chieftec modden

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb deze kast gekocht en ga hem binnenkort modden :P
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/wim1963/chieftec.jpg

iemand nog leuke ideeen :P

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als je de link fixed misschien ;)

/edit
Ah, Geocties :r

Die laat je niet doorlinken ... moet je op een andere server zetten, dan werkt 't wel...

Mooie kast! Zijruitje met neonlichtje? ;)

Dividend for Starters

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Licht acher de grill :) ohja geocities laat je niet direct doorlinken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo zie je hem niet :? :? :? :? :?

Verwijderd

Topicstarter
zmn schreef op 05 augustus 2002 @ 00:59:
Licht acher de grill :) ohja geocities laat je niet direct doorlinken ;)
Dat is nw voor mij :? hoe los ik dat op ?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:01:
[...]

Dat is nw voor mij :? hoe los ik dat op ?
Dat leg ik je net uit! Zie hierboven

En je hebt ook een Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knopje, da's de edit knop :X

Dividend for Starters

Verwijderd

punt 1...fix de link ff
punt 2...misschien is dit een idee: mooi raampje erin (geen pre-modded ding :r ) mooi ccfl erin of een blacklight, als je er een blacklight in zet dan ook waterkoeling met fluoriserende coolant dye..dan licht ut water mooi op, op de zijkant van de pci kaarten en agp kaart een laagje fluoriserende verf doen >:) , neon strings achter het klepje zodat er gloed uit het klepje komt...een gewone ccfl achter de kap van de intakes dus tussen het ijzer en de plastike kap in...liefst 2 ccfl's links en rechts ervan zodat je ze niet ziet zitten als je je bukt en door de grote intake grill kijkt...enuh natuurlijk niet te vergeten, je monitor zelfde kleur als kast maken, toetsebord en ook de muis... Oh ja :o , je moet ook nog 2 peltiers op je waterkoeling zetten, de sterkste die ze hebben en dan een extra 24V voeding in je pc leggen. Ook moet je nog een lcd erin en een baybus en de frontjes van de dvd/brander/cd-rom spuiten en uh....Als je dat allemaal hebt gedaan dan heb je een vette pc :) O-)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:08:
punt 1...fix de link ff
punt 2...misschien is dit een idee: mooi raampje erin (geen pre-modded ding :r ) mooi ccfl erin of een blacklight, als je er een blacklight in zet dan ook waterkoeling met fluoriserende coolant dye..dan licht ut water mooi op, op de zijkant van de pci kaarten en agp kaart een laagje fluoriserende verf doen >:) , neon strings achter het klepje zodat er gloed uit het klepje komt...een gewone ccfl achter de kap van de intakes dus tussen het ijzer en de plastike kap in...liefst 2 ccfl's links en rechts ervan zodat je ze niet ziet zitten als je je bukt en door de grote intake grill kijkt...enuh natuurlijk niet te vergeten, je monitor zelfde kleur als kast maken, toetsebord en ook de muis... Oh ja :o , je moet ook nog 2 peltiers op je waterkoeling zetten, de sterkste die ze hebben en dan een extra 24V voeding in je pc leggen. Ook moet je nog een lcd erin en een baybus en de frontjes van de dvd/brander/cd-rom spuiten en uh....Als je dat allemaal hebt gedaan dan heb je een vette pc :) O-)
Ik zou graag jou reactie willen horen wanneer hij dit allemaal gemaakt heeft. }) }) })

_/-\o_

w00t

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/xiln/pics/chieftec.jpg

Ziezo. Ik denk wel dat het nu werkt.

Je kan het best doen wat je zelf mooi vind. Probeer gewoon origineel te zijn (wat tegenwoordig moeilijker en moeilijker wordt). Kijk gewoon een beetje rond in verschillende gallery op wat ideetjes op te doen.

[nietslechtbedoeld]
Zulke vragen als "wat kan ik met deze case doen" Zouden ze dat ook niet beter in de faq zetten?
[/nietslechtbedoeld]

Verwijderd

USB in het front modden. Ff link zoeken. Brb :)

OK, hier is de HOWTO:
http://www.virtual-hideou..._frontusb_mod/index.shtml

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-07 15:28

Row

mmm die kast heb ik ook precies dezelfde en ik wil hem ook graag modden maar ik ben bang als ik in die zijkant de dremel ga gebuiken dat ik hem mol en de kast is niet bepaalt goedkoop.....

Ik heb er wel al 2 crystel clear fans in en een t.net casebadge :D..... maar dat is niet echt modden.

Ohw ja en achter die grill past geen 30 cm ccfl en een 10cm ccfl is te kort :S
Ja ik weet het andere chieftec kasten hebben dat wel maar deze heeft een korte grill. En als je er toch bij voorbeeld een 10 cm achter doet weet ik niet of het wel vet uitziet.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
row:
Gewoon eerst goed uittekenen op de binnenkant natuurlijk ;)

Dan flink tape erop, decoupeerzaag erop, en gaan ...
Dremel duurt erg lang voor een raampie. En de decoupeerzaag ging bij mij erg goed.
Heb ook een raampie in de bovenkant gemaakt. Kan je tenminste het raampje in mijn CD-speler zien zitten ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Row

Row

Ja ik weet wel hoe het moet ik heb ervaring met raampies maar bij men oude kast wast het gat wel mooi gemaakt maar die raamrubber sloot niet mooi aan....

En ik heb trouwens wel een dremel, me pa heeft zon 1337 ding gekocht 120 euro geloof ik.

Dus de vraag is waar haal ik een mooi raamrubber of heeft iemand anders nog alternatiefen???

• TDLofCC
ja hoor ...
Ik heb het als volgt gedaan:

Gat uit getekend,
_niet_ getaped waardoor er nu beschadigingen opzitten |:(,
Decoupeerzaag erop,
vijlen en afwerken,
gaatjes gemaakt voor de schroefjes,
plexiglas erachter vast geschroefd,
en klaar ...

Schroeven hoeft natuurlijk niet, je kan het ook lijmen ...
Ik vond schroeven mooier.

Heb ff geen plaatje bijdehand, pix zijn nog in de maak.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Ik heb met die kast binnen een uurtje een raampje gedremeld.
Ziet er toch wel erg strak uit hoor :P , weet niet of je dat gaat redden met een zaag.

Hier kan je mijn kast vinden, misschien heb je er wat aan:
[CM] Elleonrojo's eerste casemod

Verwijderd

Ik zou zeggen doe is een originele mod :) Dus geen raampje, geen cffl, geen blacklight etc. Dat doet echt zowat iedereen al. :)

• Row

Row

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 10:38:
Ik zou zeggen doe is een originele mod :) Dus geen raampje, geen cffl, geen blacklight etc. Dat doet echt zowat iedereen al. :)
Wat moet je dan doen ??

• Row

Row

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 10:28:
Ik heb met die kast binnen een uurtje een raampje gedremeld.
Ziet er toch wel erg strak uit hoor :P , weet niet of je dat gaat redden met een zaag.

Hier kan je mijn kast vinden, misschien heb je er wat aan:
[CM] Elleonrojo's eerste casemod
Ik heb je kees-mod bekeken...
erg mooi moet ik zeggen alleen waar heb je dat raam rubber vandaan en hoe heb je het zo mooi aansluitend gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 00:58:
Okee ik heb deze kast gekocht en ga hem binnenkort modden :P
afbeelding

iemand nog leuke ideeen :P
Okee dan zien jullie het plaatje nu wel ??

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/wizard/wimvld/chieftec.jpg

• TDLofCC
nee :)

Angelfire = hetzelfde als geocities en tripod.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

plaatje staat er al hoor :) een paar posts hierboven (een andere tweakerd (Xiln) was al zo aardig geweest.)

Probeer het anders een bij je eigen provider of hier

[ Voor 0% gewijzigd door ETM op 05-08-2002 15:09 . Reden: typo enzo ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 22:32
* zoeperman heeft ook een chieftech

heb gister ff raampie gemaakt, moet hem nog afwerken en vast zetten, maar nog geen tijd en zin voor gehad

http://members.home.nl/roosterloo/DSCF0196.jpg voor plaatjuh

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/chieftec.jpg

zo dan :P

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is wel een iets andere kast, maar dit is het effect met een lampje achter de ribben:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fgww/sys3.jpg

• Row

Row

Ja ik kweet het erg vet effect maar ik denk dat het kut uitziet als je dat bij die van mij doet (is de zelfde als waar het topic over gaat...)

• Felyrion
  • Laatst online: 23:15

Felyrion

goodgoan!

of mijn:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvalk/pctje/1%20hele%20case%20klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvalk/pctje/6%20neon%20voorkant%20met%20ccfls%202%20klein.jpg

voorkant zijn 2 10cm ccfl's, dat zou bij die van jullie ook best wel cool kunnen staan denk ik

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Hoe heb je dat gedaan. Gewoon zo'n CFFL aan de binnenkant van de deuren en op de plaats van de fans onderin?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:10:
Hoe heb je dat gedaan. Gewoon zo'n CFFL aan de binnenkant van de deuren en op de plaats van de fans onderin?
Die ribben plaat kan je eraf halen, en die is wat hol van binnen, en daar kan je een ccfl+inverter kwijt :)

Verwijderd

cool, Alleen heb je helaas wel van die draden in je deuer die je weer mooi weg moet zien te werken.

Verwijderd

Row schreef op 05 augustus 2002 @ 11:54:
[...]

Ik heb je kees-mod bekeken...
erg mooi moet ik zeggen alleen waar heb je dat raam rubber vandaan en hoe heb je het zo mooi aansluitend gemaakt?
Thanx! :)
dat raamrubber heb ik kant en klaar gekocht bij e.o.a. oc-shop (vergeet de naam steeds). Is denk ik wel een aanrader omdat zo'n kant en klaar raamrubber precies de goede profielen heeft. Dat aansluitend krijgen is verder niet zo moeilijk als je maar heel secuur werkt. Een dremel is wat dat betreft echt geweldig, duurt misschien iets langer dan een decoupeerzaag maar je kan dan wel echt op de millimeter werken.

Dat halve uurtje extra werk was het absoluut waard. :7

Verwijderd

zeer vette case foxke nice work
Pagina: 1