Ik heb er nu ook knalgele rounded cables in en een zalman 6000-cu ingezet. Nieuwe foto's volgen als mijn psx-schermpje er inzit,
Be nice
Verwijderd
Powered by ProBNC
Het is een chieftec kast. Ik vond die voorkant juist wel mooi met die kleuren ccfl's.Op maandag 08 juli 2002 22:39 schreef Myst1k4l het volgende:
w00 mooi window hoor, netjus afgewerkt, maareh waarom alleen zijpaneel zwartIk vind deze kleur blauw icm zwart niezzo, maar smaken verschillen he
Verwijderd
Ik ben stomOp maandag 08 juli 2002 22:47 schreef O.D.Smolik het volgende:
Zonder van je Chieftec
Maar welke kleur is je Chieftec eigenlijk
Chieftec=Chenming=AntecOp maandag 08 juli 2002 22:52 schreef Elleonrojo het volgende:
[..]
Ik ben stomhet is een Chenming (mijn voeding is een Chieftec), ik haal het altijd door elkaar excuses daarvoor.....
Dit is de originele kleur.
Heb hem in deze kleur bij de Tweakshop mogen meenemen
dit is hem: http://www.tweakshop.nl/n/prod/case/kasten.htm
Verwijderd
Verwijderd
* debugdevil wil hem ook wel ff hebbenOp maandag 08 juli 2002 23:11 schreef Laurentz het volgende:
Koele mod, maar wat ik vetter vind is je wallpaper!
Ik ben een echte Voyager fan (www.y1.x1.nl) is niet voor niets in LCARS style (computerinterface zoals star trek) kun je die wallpaper even mailen heel aub???
Als je het wilt doen, heel graag!
mijn e-mail adres is:
willem@detoekomst.com
Verwijderd
Van mijn case bedoel je toch? (hoop ikOp maandag 08 juli 2002 23:31 schreef Laurentz het volgende:
Dank je! BTW, veel mooie images heb je.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Tsjaa daar kan maar op een manier uitsluitsel over worden gegeven. Hier zijn de foto's van zijn ingewanden. Heb overigens nu ook een Zalman erin geramd.Op maandag 08 juli 2002 22:46 schreef Pedro_nr1 het volgende:
.......
Maar zien die knalgele cables er niet gaar uit bij deze kleuren ?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
cpu: AMD Athlon XP 1800+Op woensdag 10 juli 2002 12:05 schreef Comet het volgende:
Zo een wil ik ook wel
Wat zijn de specs van de pc?
Is voor extra usb-poortjes.Op woensdag 10 juli 2002 12:38 schreef ionize het volgende:
dat onderste kaartje in je pc.. waar is die voor?
hij gebruikt zoals ik het zie nl. geen pci slot of alleen het eerste gedeelte ervan..
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ja ik heb ook zon chieftec kassie ik wil graag raam erin maken (pa heeft net zon prof. dremel gekocht 120 euroOp maandag 08 juli 2002 22:46 schreef Jeff_P het volgende:
tja ik heb ook een Chieftec maar ik ga hem niet modden
heb het nooit gedaan en ben bang dat ik iets moll en dat is echt vet sonde van die kast
ga wel eens oefenen op een oude kast ofzo
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Ik heb hem in een half uurtje gedremeld. (eigenlijk gemannesmandOp woensdag 10 juli 2002 15:38 schreef Koenzie het volgende:
voor een raam kun je beter een goeie decopeerzaag gebruiken met een staalzaagje
Hoe duur was datOp woensdag 10 juli 2002 12:01 schreef Elleonrojo het volgende:
De raamrubbers heb ik bij de oc-shop gehaald
The devil is in the details.
thanxOp woensdag 10 juli 2002 16:17 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Heel erg netjes!
[..]
Weet ik eigenlijk niet meer, had het al redelijk lang liggen allemaal. Je kan anders ook even naar een autoonderdelenboer gaan. Wel een echte, geen Halfords ofzo. Carglass is misschien ook wel een idee, kan je ze meteen bellen als je ruitje stuk isHoe duur was dat
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Hahahas,... tsjaa je weet wat ze zeggen iets wat te perfect is is niet meer zo mooi.Op woensdag 10 juli 2002 19:23 schreef jeuuron het volgende:
ziet er wel netjes uit.. alleen kan je de fan op de zaltman niet recht zetten
Verwijderd
Het hart van de ventilator geeft geen airflow. Als je de ventilator van je Zalman gewoon recht en naar rechts plaatst gaat er voloende lucht over je Zalman koeler en wordt de chipset ook meteen gekoeld. 'k dacht dit in het gebruiksaanwijzinkje van mijn Zalman gelezen te hebben.Op woensdag 10 juli 2002 19:34 schreef Elleonrojo het volgende:
[..]
Hahahas,... tsjaa je weet wat ze zeggen iets wat te perfect is is niet meer zo mooi.Zoals bijvoorbeeld het welbekende schoonheidsmoedervlekje bij dames.
Maar ja ik had er dus wel degelijk over nagedacht, het is een afweging tussen esthetiek en functionaliteit:
- rechtzetten is mooier.
- Schuin (dus zoals nu) maximaliseert het koeloppervlak
De meeste stemmen gelden, kom maar op
Tsjaa maar als ik hem recht zet heb ik dit oppervlak effectief boven de waaier:Op woensdag 10 juli 2002 19:50 schreef klausewitz het volgende:
[..]
Het hart van de ventilator geeft geen airflow. Als je de ventilator van je Zalman gewoon recht en naar rechts plaatst gaat er voloende lucht over je Zalman koeler en wordt de chipset ook meteen gekoeld. 'k dacht dit in het gebruiksaanwijzinkje van mijn Zalman gelezen te hebben.
1
2
3
4
5
6
7
8
| ******************** ******************** ******** ********* ******* ******** * * * * * * ******************** |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| *
* *
* *
* |
Verwijderd
En als je houder voor de ventilator iets hoger bevestigd?Op woensdag 10 juli 2002 20:01 schreef Elleonrojo het volgende:
[..]
Tsjaa maar als ik hem recht zet heb ik dit oppervlak effectief boven de waaier:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 ******************** ******************** ******** ********* ******* ******** * * * * * * ********************
en schuin heb ik dit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11* * * ********* *********** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ********** ******* * * *
Een beetje beroerd geaskiet, maar het idee is wel duidelijk toch? daarnaast heeft dat mobo als een actieve koeler voor de chipset....
Tsjaa dabn zit ik dus weer tegen mijn casefans aan te klooien. Blijft een lastig puzzeltje.Op woensdag 10 juli 2002 20:18 schreef klausewitz het volgende:
[..]
En als je houder voor de ventilator iets hoger bevestigd?
Bij mij, MSI K7TPro2A en MSI K7T266 Pro2, heb ik de houder zo vastgeschroefd dat de ventilator recht boven de koeler zit. Ik kan de ventilator dan iets naar rechts verschuiven om het grootste deel van koeler te bereiken. Het hart van de ventilator zit dan boven het rechter deel van de koeler.
Nog vergeten: Verrekt mooi kassie....
Verwijderd
Dat zijn raamrubbers. Ik heb ze van een oc-boer maar je kan ze volgens mij beter bij een autonderdelenshop halen (veel goedkoperOp woensdag 10 juli 2002 21:00 schreef hoorn003 het volgende:
ik ben ook van plan binnenkort eens te case modden, maarem hoe heten die strips waarmee je de randen van de window afdekt.En waar haal je zeziet er namenlijk mooi uit.
Nee hoor ben niet bang voorOp woensdag 10 juli 2002 21:33 schreef Mafioso het volgende:
Kweet niet hoor, maar ben je niet band dat die invertorls omvallen ?, zo ver ik kan zien heb je niet ff de onderkant van die printplaatjes afgedekt met tape (oid), dus als ze vallen maken ze flink sluiting !
\_Specs_/
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
ff een tipjeOp maandag 29 juli 2002 00:57 schreef ZiegoM.tk het volgende:
zo'n schermpie is natuurlijk uber-vet maar kvind hem zo ook al aardig master
Verwijderd
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.