Reg. datum: 13 maart 2000

Ow ja, het onderwerp moest iets met nieuws zijn.
Edit: nu een derde.

nee man, te veel werk =]quote:
www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
AI
Beetje saaie titel wellicht, maar het hele idee van een retro look en dan toch een sci-fi idee er bij vind ik erg leuk
Beneath
Spreekt voor zich zelf, een wereld onder de 'normale' en extreem groot voor mijn doen. Orgineel is 300dpi en het psdtje is daarom (hij's 15*75cm) 313mb........idd
Ik wilde een keer een hele grote maken, en dat is me nu wel aardig gelukt volgens mij
Hoop dat jullie het wat vinden

AI - breed #20

Beneath - breed #20
(thx type voor feedback
www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
Beneath => Deze is wel heel gaaf gedaan!!quote:
Wel grappig, er zijn mensen die hem echt mooi vinden en aan de andere kant mensen die hem wat minder vinden
Maar nog steeds freaky stylie
Helder * Logo showcase * Yooph
Hmm, AI is op zich ook wel geil gedaanquote:Larkie schreef op 18 september 2002 @ 10:26:
Nieuw spul (voor breed 20)
AI
Beetje saaie titel wellicht, maar het hele idee van een retro look en dan toch een sci-fi idee er bij vind ik erg leuk![]()
Beneath
Spreekt voor zich zelf, een wereld onder de 'normale' en extreem groot voor mijn doen. Orgineel is 300dpi en het psdtje is daarom (hij's 15*75cm) 313mb........idd
Ik wilde een keer een hele grote maken, en dat is me nu wel aardig gelukt volgens mij
Hoop dat jullie het wat vinden
[afbeelding]
AI - breed #20
[afbeelding]
Beneath - breed #20
(thx type voor feedback)
Ennuh, mja, Beneath... All has been said geloof ik he
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
//edit//
nou leuk, werkt mn image code ook niet...
//edit//
http://galleries.vinyamar...=oUzFiUwp7QcIdPKgpAW7hekC
"Assasination is the extreme form of censorship."
"Assasination is the extreme form of censorship."
Reg. datum: 22 mei 2002
hoe krijgen jullie die plaatjes zo mooi in elkaar overlopend?
Complimenten voor het bovenstaande (vorige 9 pgns)
Geen spam meer? => www.nospamfor.us
Reg. datum: 29 maart 2000
Ga eens aan de slag met 'opacity-settings', layer 'modes', masks en brushesquote:fishman44 schreef op 18 september 2002 @ 19:30:
Hallo allemaal,
hoe krijgen jullie die plaatjes zo mooi in elkaar overlopend?
Complimenten voor het bovenstaande (vorige 9 pgns)
Thxquote:Type schreef op 18 september 2002 @ 18:17:
[...]
Hmm, AI is op zich ook wel geil gedaan
Ennuh, mja, Beneath... All has been said geloof ik he
Net zo veel tijd en moeite aan besteed als bij digital, en de sfeer is ook wel weer iets in die richting... Ik vind hem in iedergeval een van mijn beste...
ahw die laatste is ziek! wel koel hoor. heb je daar nog meer van?quote:
Er zit heel veel ruis op, en met zoveel ruis krijg je meestal niet zo goed de kleuren door (ruis is meestal monocolored, des te meer ruis, des te minder kleuren)
Kan aan mij liggen hoor, maar toch
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Ik zei ook niets voor niets Sci-fiquote:Type schreef op 19 september 2002 @ 19:29:
Hmm... Larkie: Bij AI komt de ruis van de beeldschermen wel een beetje onrealistisch over.
Er zit heel veel ruis op, en met zoveel ruis krijg je meestal niet zo goed de kleuren door (ruis is meestal monocolored, des te meer ruis, des te minder kleuren)
Kan aan mij liggen hoor, maar tochEn misschien heb je er nog wat aan
quote:sharky schreef op 19 september 2002 @ 15:41:
[...]
ahw die laatste is ziek! wel koel hoor. heb je daar nog meer van?

Dit wordt het entreescherm van een interactief werk voor mijn stage portfolio waarin ik ga experimenteren met interactive storytelling.
edit: beetje verder

Justice wijzigde dit bericht 22-09-2002 21:26 (0%)
Reden: wip2
Human Bobby
Deze vind ik dus echt fantastisch. Mierenneukerijtje: heeft dit 'ding' nou twee linkerogen?quote:
Ik ben er 1 die hem minder vind. Niet lelijk ofzo maar het zegt me gewoon helemaal nix.quote:
Begrijp me goed ik vind je stijl echt cool, maar misschien eens tijd om een keer een wat 'lichtere' stijl te verkennen?
Foutje in quote tag
[ http://www.phpGG.nl ] Nederlandse PHP Gebruikers Groep in oprichting.

met behulp van wat commentaar van Hitanica (hitanica.deviantart.com). Ik ga hem morgen ofzo uploaden naar DevArt en ben benieuwd of jullie er nog wat commentaar op hebben.
Hier heb ik de ouder versie even geupload: klik
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Hehe jup, sci-fiquote:YaZe schreef op 22 september 2002 @ 21:30:
Deze vind ik dus echt fantastisch. Mierenneukerijtje: heeft dit 'ding' nou twee linkerogen?
Hmm, ok... En lichtere stijl, dat past niet echt bij mij, en misschien dwaal ik wel die kant op. Ik ga in iedergeval verder met wat ik leuk vind om te doenquote:Ik ben er 1 die hem minder vind. Niet lelijk ofzo maar het zegt me gewoon helemaal nix.
Begrijp me goed ik vind je stijl echt cool, maar misschien eens tijd om een keer een wat 'lichtere' stijl te verkennen?
edit:
Foutje in quote tag
Reg. datum: 24 februari 2001
Erg mooi!! Ik denk dat je een hoop positief commentaar kan verwachten hierop! Ik zal er op letten of ik hem vandaag nog voorbij zie komen op DA.quote:mpegernie schreef op 23 september 2002 @ 23:11:
Ik zou hem al een tijd gelden maken maar nu kwam het er eindelijk van, een nieuwe, Wallpaper-sized versie van Remedy/Surgery:
[afbeelding]
met behulp van wat commentaar van Hitanica (hitanica.deviantart.com). Ik ga hem morgen ofzo uploaden naar DevArt en ben benieuwd of jullie er nog wat commentaar op hebben.
Hier heb ik de ouder versie even geupload: klik
Vond de oudere versie ook niet verkeerd! Vind daar de groene kleuren erg mooi van!
Iguana Industries voor mijn creaties!
Dit topic is gesloten. ![]()