Omdat mijn desktop nu zo'n wazige collage als bg had maakte ik ook maar zoiets voor mijn laptop. Lukte alleen nie geweldig, ziet er vrij lame uit, maar ja
Omdat mijn desktop nu zo'n wazige collage als bg had maakte ik ook maar zoiets voor mijn laptop. Lukte alleen nie geweldig, ziet er vrij lame uit, maar ja
Zo heb ik ook nog een oudere wallpaper liggen met een gebouw er in. (gebouw gefotografeerd door Molybdenum)quote:DarkX schreef op 17 augustus 2002 @ 21:08:
achso![]()
Omdat mijn desktop nu zo'n wazige collage als bg had maakte ik ook maar zoiets voor mijn laptop. Lukte alleen nie geweldig, ziet er vrij lame uit, maar jaAlleen die chick moet ik nog es vervangen door een wat stijlvollere babe, beetje een sl*terig type
no offence type
[afbeelding]

Let niet op die URL in de wallpaper, das mijn eerste noob homepage van een poos geleden.
Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculęs
Dat gebouw staat hier 15 kilometer vandaan in eindhoven..quote:Copyman schreef op 17 augustus 2002 @ 23:43:
[...]
Zo heb ik ook nog een oudere wallpaper liggen met een gebouw er in. (gebouw gefotografeerd door Molybdenum)
[afbeelding]
Let niet op die URL in de wallpaper, das mijn eerste noob homepage van een poos geleden.Zal ik binnenkort eens weg soepen oid...
Klopt, kijk hier maar: http://www.pbase.com/govert/eindhoven (ook van Molybdenum)quote:tec schreef op 18 augustus 2002 @ 00:00:
[...]
Dat gebouw staat hier 15 kilometer vandaan in eindhoven..
Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculęs
ziet er wel aardig uit, maar ik houdt niet zo van dat ruwe, mag best wat gestroomlijnder
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't!
Reg. datum: 19 februari 2001

Wat vinden jullie van mijn eerste stappen?
Er is nu vaak ook een clip op mtv/tmf te zien die aan het eind het zelfde doet al op jouw wallpaper - delen van gebouwen strak met groen/blauw overtrekken.quote:
Da's vet, dat soort clips... Strakke vector art (denk ik dan toch) naadloos geintegreerd in een clip... I wish I had my own digital camera...quote:Er is nu vaak ook een clip op mtv/tmf te zien die aan het eind het zelfde doet al op jouw wallpaper - delen van gebouwen strak met groen/blauw overtrekken.
quote:Galoptic schreef op 18 augustus 2002 @ 00:18:
Ik ben zelf een beetje aan het experimenteren met, kuch, CorelDRAW! 10... 'k Zag een advertentie met een vrouwenlichaam (figures) erop en wilde m'n vriendin laten zien dat ik dat setje ondergoed mooi vond. Geen scanner bij de hand, dus ik dacht: laat ik voor de eerste keer in m'n leven 's proberen iets te tekenen wat op iets levends lijkt. This came out of it (tot dusver):
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn eerste stappen?
voor een 1e keer issie wel mooi, en snapte je vriendin nu welk ondergoed je bedoelde?
(btw ik wil die pic van het origineel wel eens zien, want het broekje is vrij onduidelijk wat je daar nu precies mee bedoelt, en van die Bh kan ik ook wel verschillende varianten bedenken)
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't!
quote:Bullfrog schreef op 18 augustus 2002 @ 00:50:
voor een 1e keer issie wel mooi, en snapte je vriendin nu welk ondergoed je bedoelde? (btw ik wil die pic van het origineel wel eens zien, want het broekje is vrij onduidelijk wat je daar nu precies mee bedoelt, en van die Bh kan ik ook wel verschillende varianten bedenken)

Ik kan 'm zogezegd niet inscannen, maar bij images.google.com vond ik bovenstaande thumbnail... (Irritant dat ik geen grote versie kan vinden...)
Enne, ze snapte geloof ik wel wat ik bedoelde... Echter niet dat ik binnenkort 's ga kijken waar dat te kopen valt... Leek me wel een leuk cadeautje
quote:lombdude schreef op 18 augustus 2002 @ 10:37:
Galoptic, erg cool, zeker met de schaduwwerking enzo. misschien kun je de manier waarop je de benen schaduw geeft ook gebruiken voor het bovenlichaam?
Thanks for the positive remark ;-).
Ik zal 's kijken ja, of ik het bovenlichaam misschien niet beter met lichte shadows kan accentueren ipv donkere...
Type: hehe
Mijn laatste 2, graag hoor ik hier nog wat feedback over.
Het zijn wel 2 heel verschillende afbeeldingen een is een beetje klassiek-larkie om het zo maar te zeggen. En de andere is een groot experiment geweest.

At nightfall - entry 1 voor breed 19

Of Masks - entry 2 voor breed 19
At Nightfall is inderdaad klassieke Larkie
En Nightfall is inderdaad wat minder 'erg' als oudere, maar nog steeds
vind ik jammer...
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Masks gaat richting schilderachtig. Erg mooi!!
Tiet!
quote:Nozzman schreef op 19 augustus 2002 @ 14:12:
At Nightfall vind ik juist erg mooi met die donkere vloeistof en dat soort van littekentouwtje door de kin.
Masks gaat richting schilderachtig. Erg mooi!!
ok, dat is wel mooi, maar kan het tippen aan Prayer?
Dat bedoelde ik, ik vond nog steeds dat Larkie een zwaar goede plaat heeft geproduceerd, maar...
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Verrek zeg "de" tec woont gewoon in wenterselquote:tec schreef op 18 augustus 2002 @ 00:00:
[...]
Dat gebouw staat hier 15 kilometer vandaan in eindhoven..

't onderstaande beeld is een foto van de groep indezelfde stijl, waarschijnlijk gebruiken voor desktop of iets dergelijks. op http://www2.hku.nl/~patrick/1/site.jpg staat het vervolg op het splash scherm. Deze is echter erg groot, vandaar even de link alleen geplaatst!!!
---
Larkie, een vraag: kom jij uut Grun?!?!?
"Het reclamebedrijf is het rijk van steriliteit en middelmatigheid. Je vind er altijd een schijterige chef die spreekt bij de gratie god en die het minste vertoon van lef de kop indrukt." - Olivier Toscani
Dit topic is gesloten. ![]()