Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 2002

Sorry.. heb het beeldmateriaal ff moeten verwijderen. Leverde al met al teveel dataverkeer op, lol :)

p-chez wijzigde dit bericht 05-12-2002 22:45 (94%)

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Hugo schreef op 03 December 2002 @ 21:58:
[...]

lelijk font en nogal standaart streepjescode die te opvallend is, je kunt het wel gebruiken maar doe het dan een beetje geintergreerd en niet zo van"kijk! ik kan ook streepjescodes maken!"
verder ist niet meer dan wat aan elkaar geplakte foto's, maar da's niet erg, het ziet er euk uit :)

Welk font bedoel je ? die van T3?
(de streepjescode is trouwens gewoon een lettertype ;)) Ik vond het wel mooi staan :) maar idd misschien iets meer intergreren in de afbeelding zelf.

Het is trouwens geen kwestie van foto's aan elkaar plakken, ik heb wel een foto gebruikt maar met een boel layers bewerkt, ook de clone tool gebruikt... Dus het is geen gemakzuchtig foto's plakken :)

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

nimation

ja het t3 font en eigenlijk ook die transit eronder... je hebt je hele plaat een beetje donker en ruisig gemaakt en dan ineens die vectorstrakke transit eronder, past niet helemaal...
Wilde ook maar wat doen met foto manipulatie nadat ik een aantal erg mooie stukken zag hier :).
http://www.offis8.nl/tupac.jpg
Het is mijn eerste keer straf me niet te hard af.

p.s. ik heb tupac maar gekozen mijn all time favourite
Reg. datum: 26 juli 2001

Is wel mooi gedaan, tikkie te donker naar mijn mening :)

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

quote:

Lettertje:
[afbeelding]
nice, doet me denken aan die dope 123klan -style.

wat zit er aan de knikker ?

mk cr b82rez 2g4
Reg. datum: 25 november 2001

nieuw icon gephotoshopt. ben er zelf aardig tevreden mee. het werd ook wel 's tijd :)

Reg. datum: 02 december 2002

quote:
JayAnzee schreef op 05 december 2002 @ 11:36:
[...]

nice, doet me denken aan die dope 123klan -style.

Ey! wat vet :D

Die site es ff doorpluizen :)

hier hoort een ondertitel...
Reg. datum: 26 augustus 2002

ziet er op zich leuk uit Cybernetic Dreams, maar als ik jou was zou ik de kleuren langzaam over laten lopen in zwart, want je hebt nu een beetje lelijke overloop van plaatje naar achtergrond (vooral in de linker onderhoek valt t op). dat is iets waar ik persoonlijk altijd een beetje op afknap. t kan een geweldige plaat zijn, maar als ie niet helemaal lekker in de achtergrond zit kan dat een hoop verpesten. verder wel koele plaat trouwens:)

AAARCCCHHH ik word gek van 3dmax

quote:
[BO]Legolas schreef op 08 december 2002 @ 16:39:
ziet er op zich leuk uit Cybernetic Dreams, maar als ik jou was zou ik de kleuren langzaam over laten lopen in zwart, want je hebt nu een beetje lelijke overloop van plaatje naar achtergrond (vooral in de linker onderhoek valt t op). dat is iets waar ik persoonlijk altijd een beetje op afknap. t kan een geweldige plaat zijn, maar als ie niet helemaal lekker in de achtergrond zit kan dat een hoop verpesten. verder wel koele plaat trouwens:)
je hebt gelijk, ik had mn monitor brightness te laag staan ;) bedankt
hier hoort een ondertitel...
Reg. datum: 26 augustus 2002

graag gedaan :)

AAARCCCHHH ik word gek van 3dmax

female fronted metal!

quote:

Als dit de splash van een pagina is, zou ik de aanhalingstekens weglaten. Het moet op je afkomen als 'bam' het staat er, en niet als een soort van commentaar op andere tekst (want die is er niet).
Mijn mening: zonder aanhalingstekens issie dus mooier :)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
Dark Blue schreef op 08 December 2002 @ 20:40:
[...]

Als dit de splash van een pagina is, zou ik de aanhalingstekens weglaten. Het moet op je afkomen als 'bam' het staat er, en niet als een soort van commentaar op andere tekst (want die is er niet).
Mijn mening: zonder aanhalingstekens issie dus mooier :)

Vind JIJ hem mooier :)

Aanhalingstekens geeft zo'n uitspraak juist een bepaald gewicht mee, en ik vind het juist mooi icm met dat memory, het is zo alsof het uit een geschrift of overlevering komt, een citaat. Daardoor lijkt het meer of het zelf een distant memory is. Laten zo :P

Ik ben het ook eens met darkx laten ;) Voor de rest leuk alleen zoals legolas zei de links onder door laten lopen.
Reg. datum: 25 maart 2001

http://www2.hku.nl/~sander17/files/dreamer.jpg
even iets subtielers. Op zoek naar de grens tussen foto en bewerking. :)

Human Bobby

Reg. datum: 19 juni 2002

do i hear max payne ? ;)

u dont need eyes to see, u need vision my friend

Muhahaha
Reg. datum: 10 november 2001

Ik ben al een tijd bezig met photografie en zo, en sinds kort ook met het met photoshop bewerken van foto's. Dit is een van mijn eerste creaties:

http://images.deviantart.com/large/indyart/photo/Dirty_Money.jpg
"Dirty Money"
(klikken voor full-size)

Op http://chookie.deviantart.com/thumbnails staat mijn volledige 'gallery'.

Confutatis maledictis, flammis acribus addictis

trendhoer =]

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/zeratul.jpg

www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com

- arthus.nl -

http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/web-row.gif

Opmaakje voor mijn site is helemaal af [tijdje niks aan gedaan ;(]

Maar nu moet ik nog eens kijken hoe ik het colour scheme wat interessanter kan maken.. ['t zijn allemaal 4 losse pagina's.. de 1e is de startpag, 2e voor mail, 3e voor zooi [geen idee maar ik vond de weapons link wel een leuk ID.] en de laatste een showcase van werk.. [wel alleen vector zooi]

agentorangina wijzigde dit bericht 11-12-2002 12:31 (34%)

Reg. datum: 26 januari 2002

Oh my god! Wat staan hier een mooie dingen. Een aantal vragen:

Agentorangina
Teken je al je plaatjes uit de hand met je muis, of is het een collage van foto's en verschillende lagen. Met welk programma doe je dit?

empyrian
Ik vind je grafix echt super. Hoe kom je bijvoorbeeld aan dit soort foto's? Die van die vrouw(??) met de doek, en de persoon met de handen over zijn gezicht? Is dit gesminkt of geshopt? En op welke manier shop je het dan?

www.morrismavado.com

mk cr b82rez 2g4
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
MauriX schreef op 11 december 2002 @ 17:26:
Oh my god! Wat staan hier een mooie dingen. Een aantal vragen:

Agentorangina
Teken je al je plaatjes uit de hand met je muis, of is het een collage van foto's en verschillende lagen. Met welk programma doe je dit?

empyrian
Ik vind je grafix echt super. Hoe kom je bijvoorbeeld aan dit soort foto's? Die van die vrouw(??) met de doek, en de persoon met de handen over zijn gezicht? Is dit gesminkt of geshopt? En op welke manier shop je het dan?

deviantart/stock photo's (maar volgens mij is die vrouw met dat doek toch echt van iemand uit photography (ik zou maar uitkijken als ik jou was, empyrian :P )

http://www.deviantart.com/?tier=stockart

:)

Xen wijzigde dit bericht 11-12-2002 19:49 (11%)

- arthus.nl -

Allemaal met illustrator, sommige dingen zijn getraced [Ford Gran Torino in de bovenste pagina] en de rest is met de hand getekend en gesheared [schuingezet].

[het is hierbij meestal zo, lastige dingen in 3D zoek ik een mooi plaatje van en trace ik, en gewoon platte dingen teken ik uit m'n hoofd of met referentie materiaal.

Wat ik ook vaak doe is eerst een schets maken van het perspectief en wat lichte details-> inscannen en in illustrator overtrekken/en nog meer detail plaatsen. Dit kan allemaal makkelijker met een tekentablet, maar aangezien ik niet zo'n ding heb op het moment gebruik ik deze methode [ook al gebruik ik die niet erg vaak meer de laaste tijd.]

agentorangina wijzigde dit bericht 11-12-2002 20:47 (63%)

trendhoer =]

quote:
Xen schreef op 11 december 2002 @ 19:46:
[...]

deviantart/stock photo's (maar volgens mij is die vrouw met dat doek toch echt van iemand uit photography (ik zou maar uitkijken als ik jou was, empyrian :P )

http://www.deviantart.com/?tier=stockart

:)

mja...ze komt niet van deviantart iig..volgens mij mag je die foto's gebruiken zolang je ze niet voor commerciele doeleinden maakt, blabla. schijt aan :)

oh, en die andere vraag..t zijn stock photo's en ik bewerk ze vooral met textures en brushes...vooral textures ;)

www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: