[2d] post je 2d stuff maar weer - part 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 25 26 27 28 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 november 2000
Sehr dope indeed, alleen zou ik de lijnen (met bv. illustrator) nog een portie strakker maken. Maar zeker een fijne style.quote:Dispyre schreef op 02 oktober 2002 @ 21:44:
grafity logo'tje dat ik gemaakt heb voor mn nieuwste website
[afbeelding]
Ziet dat er goed uit or what?
wat zit er aan de knikker ?
quote:Assmael schreef op 02 oktober 2002 @ 22:42:
ja da weet ik. maar ik zit allemaal met filters enzo te klooienTerwijl ik vaak kleine eenvoudige dingetjes nog niet weet te vinden.
En die kleuren moet ik ook nog een beetje in bedwang zien te houden
en daar zit je 'probleem'
Bij 2d stuff gaat het meer om tekenen, compositite, kleuren bij elkaar laten passen, etc dan dat het gaat om zoveel mogelijk grappige dingetjes proberen
ik zou je aanraden eerst -om Photoshop goed onder de knie te krijgen- wat te gaan experimenteren met photomanipulatie, en dan vooral het versterken/veranderen van beeld en kleur. Zo leer je al snel wat Photoshop, kleur en compositie. Een designtje/tekening beginnen uit het niets is nml niet zo makkelijk, iets veranderen met een begin gaat (meestal) al veel beter
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Reg. datum: 24 februari 2001
Iguana Industries voor mijn creaties!
thanxquote:Iguana schreef op 04 oktober 2002 @ 16:13:
Mooi gemaakt!Vind gebruik van die 2 kleurstellingen erg leuk! Al had ik die bruintint iets meer richting de oranje ook wel gaaf gevonden.
of find edges en dan vullen, of tracen in een of ander progje (flash ofzo, corel trace, fireworks etc)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Reg. datum: 19 september 2002
Ik ben zoals velen ook net begonnen met Photoshop daarom is het een beetje een standaard effect ..

[Er staan hier trouwens een paar mooie plaatjes !
quote:Alkahol!K schreef op 04 oktober 2002 @ 20:59:
okie .. welke methode heb jij gebruikt g-spotter? ziet er wel netjes uit
in flash --> trace bitmap
in photoshop --> laag kopieren --> find edges --> laag op "multiply" zetten.
en dan heb ik er een color laag overheen gegooid

ach ja.
photoshopbeginners - blijf met je fikken van de 'filter > whatever' knoppen af. da's pas voor de latere fase.
bedankt voor de flash-tip, trouwens. ik ben een beetje lui en ik kan het wel in illustrator na proberen te bouwen zoals deze gast bijvoorbeeld doet (errug goed, maar niet van mij!)
http://shodown.net/temp/zoey2.gif
(was iets te groot voor te laten zien)
en dan nog iets voor de echte fans (pun intended)

kan gedownload worden als eps op http://yoozer.shodown.net/img/athlonxp.eps
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
quote:Yoozer schreef op 05 oktober 2002 @ 00:51:
gezien mijn "maak je beste aqua" draad als een vliegende baksteen zakte en daarna naar HK werd gemove'd (waar ze bij wijze van spreken nog niet eens een koe uit een weiland kunnen soepen) is hier een van mijn 2d-broddelwerkjes.
*heeft melij met yoozer...

niet zo veel ervaring mee... dit komt het beste er in de buurt

Dit heb ik nu gemaakt, is het iets?
Your face, your ass, what's the difference?

ben weer ff aan t photo-manipuleren geweest
www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
Reg. datum: 17 juni 2001
kheb zelf voor de verandering maar eens wat vrolijks gemaakt

* larkie saves as*quote:
Serieus, geweldig. De eerste is super om z'n kleuren... De tweede ook maar die viel wat meer op
quote:
nee.
het is te donker. de tekst - ga naar acidfonts of abstractfonts en download die lettertiepjes totdat je er bij neervalt. zoek je een leuk futuristisch font uit in plaats van gewoon impact of haettenschweiler te gebruiken. verder - zoals gezegd, te donker. pleur er iets lichtgevends overheen of geef de tekst een andere kleur.
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
quote:Jaapf schreef op 06 oktober 2002 @ 01:42:
2 jamsessies van vandaag(beide ongeveer 10 min.):
[afbeelding]
[afbeelding]
smul
welk font is dat in die eerste?
.offtopic
sorry btw dattik niet naar madrettor kon komen...niemand wilde mee
/offtopic
bedankt man! ik waardeer het erg als ik goede feedback krijg van iemand wiens art ik als voorbeeld gebruik...want we weten allemaal dat jij de photomanip-koning van GoT bentquote:Larkie schreef op 06 oktober 2002 @ 02:50:
[...]
* larkie saves as*
Serieus, geweldig. De eerste is super om z'n kleuren... De tweede ook maar die viel wat meer opgeweldig concept
www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
quote:Yoozer schreef op 06 oktober 2002 @ 11:31:
[...]
nee.
het is te donker. de tekst - ga naar acidfonts of abstractfonts en download die lettertiepjes totdat je er bij neervalt. zoek je een leuk futuristisch font uit in plaats van gewoon impact of haettenschweiler te gebruiken. verder - zoals gezegd, te donker. pleur er iets lichtgevends overheen of geef de tekst een andere kleur.
Ik von het zelf al zo mooi
Your face, your ass, what's the difference?

Deze is geresized...als je full versie wilt laat me dan even weten.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emulation Fans! We keep your memories alive...
Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 25 26 27 28 last
Dit topic is gesloten.