Als vervolg op de stilte-mod van m'n IBM peeceetje (deze), heb ik hum toch maar ff met wat verf onder handen genomen. De kleuren: zijdeglans zwart en metallic zilver.
Hiero een paar pics die de laklaag die ik er op gesmeten heb een beetje laten zien.
Alle onderdeeltjes verdeeld over de tuin (en daarmee alles blokkerend
) en reeds voorzien van een laagje primer en een laagje lak.

Het kleine schuifdeurtje wordt zwart, de details eraan zilver...

Het staal wilde in het begin voor geen meter lukken, maar werd uiteindelijk toch wel netjes.

Het frontje, wat je er doorheen ziet is de krant, zijn dus geen kale plekken.

Alle zwarte onderdelen...

Alle zilveren onderdelen

Het eindresultaat, met kleppie dicht.

Het zelfde resultaat, met het kleppie open

Het enige wat nog te doen staat is het linker ledje vervangen voor een rode, verder ben ik er tevreden mee. De laatste fotows zijn wat donkerder omdat ik deze (expres) zonder flits heb genomen, flits kwam namelijk errug lelijk uit, omdat je de case nooit ziet met het felle licht van de flits (ook in de zon niet)
Hiero een paar pics die de laklaag die ik er op gesmeten heb een beetje laten zien.
Alle onderdeeltjes verdeeld over de tuin (en daarmee alles blokkerend

Het kleine schuifdeurtje wordt zwart, de details eraan zilver...

Het staal wilde in het begin voor geen meter lukken, maar werd uiteindelijk toch wel netjes.

Het frontje, wat je er doorheen ziet is de krant, zijn dus geen kale plekken.

Alle zwarte onderdelen...

Alle zilveren onderdelen

Het eindresultaat, met kleppie dicht.

Het zelfde resultaat, met het kleppie open

Het enige wat nog te doen staat is het linker ledje vervangen voor een rode, verder ben ik er tevreden mee. De laatste fotows zijn wat donkerder omdat ik deze (expres) zonder flits heb genomen, flits kwam namelijk errug lelijk uit, omdat je de case nooit ziet met het felle licht van de flits (ook in de zon niet)
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.