Na een mislukte 'doe-het-zelf' case toch maar verder gegaan met me originele IBM P75. (Nee, geen pics van mislukking
)
Dus dan maar stiller maken. Dus cpu-fan verwijderd, grotere heatsink erop en fingerguards verwijderd. Bij gebrek aan nette vervangende heatsink ff nagedacht en toen maar een hor (zo'n ding tegen de vliegen ja) verknipt en gespannen, en het werkt nog ook
Dingetje hoor je nu niet meer, tenzij je je oren erop legt
.
Tenslotte een drietal piccies... De kast van buiten is niet errug interessant
De intake. Van binne hor, van buiten afgeschermd door de kap.

De voeding-fan. Ook netjes met hor gespannen. Daarnaast ook even gespannen, was zo lekker bezig.

De grotere heatsink, voor de fans

Owja.. speccies:
-P75
-32MB SIMM
-2GB HD
-512KB Trident video (S3 chip op mobo overleefde schroevedraaier niet
)
-3Com Nic
-ESS Audiodrive
-16x cd-rom
Deze mod heb me niks gekost. De pc heb ik gehad als afdanker, de VGA-kaart, NIC, Sound en CD-rom komen van het milieupark.
Dus dan maar stiller maken. Dus cpu-fan verwijderd, grotere heatsink erop en fingerguards verwijderd. Bij gebrek aan nette vervangende heatsink ff nagedacht en toen maar een hor (zo'n ding tegen de vliegen ja) verknipt en gespannen, en het werkt nog ook
Dingetje hoor je nu niet meer, tenzij je je oren erop legt
Tenslotte een drietal piccies... De kast van buiten is niet errug interessant
De intake. Van binne hor, van buiten afgeschermd door de kap.

De voeding-fan. Ook netjes met hor gespannen. Daarnaast ook even gespannen, was zo lekker bezig.

De grotere heatsink, voor de fans

Owja.. speccies:
-P75
-32MB SIMM
-2GB HD
-512KB Trident video (S3 chip op mobo overleefde schroevedraaier niet
-3Com Nic
-ESS Audiodrive
-16x cd-rom
Deze mod heb me niks gekost. De pc heb ik gehad als afdanker, de VGA-kaart, NIC, Sound en CD-rom komen van het milieupark.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.