[inkoop] Mini-rc auto's + tuning parts

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.885 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:52
BTW Er is toestemming gegeven door Kaj, aangezien de mod van GT op vakantie is.

Voor de duidelijkheid, je kunt dus auto's en onderdelen om ze sneller te laten gaan bestellen. Prijzen staan op de site en kortingen worden er achteraf vanafgehaald, aangezien dit afhankelijk is van het aantal stuks

Dit wordt de firts post:
Hier is ie dan, de IA waar velen van ons lang op hebben gewacht. Naar aanleiding van
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/557361"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/557361[/url] bleek dat er veel interesse was in deze wagentjes. En dan vooral de Auldey's.

FF wat info over de auldey's:

Het zijn minibestuurbare wagentjes die ongeveer 12-15 cm lang zijn. Standaard lopen ze 6+ km/h maar met de juiste onderdelen kun je de wagentjes opvoeren tot snelheden van 70 km/h en zelfs 90 km/h. Duur zijn ze zeker niet, je hebt er een met remote voor 11 Dollar en met de gunstige dollarkoers op dit moment is dat niet veel meer in euros. Neem maar eens een kijkje op de site en je ziet wat er allemaal mogelijk is, verlagen, bredere banden, nieuwe velgen, spoilers, toeter en vooral turbo's en extra power en snelheid. Er zijn veel verschillende soorten auldey's te koop. Het is ook mogelijk om op de site pre-modded autos te kopen! Voor de linkerhandigen onder ons :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/mn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/f4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/py3.jpg
Enkele voorbeelden van Auldey's

BaRF, momenteel op vakantie, heeft een lijst gemaakt met onderdelen die je nodig hebt als je je auldey wil opvoeren naar een grotere hoogte

Er zijn 2 KITS te kiezen: Standaard of Voorgesoldeerd

De inhoud van beide sets is BIJNA gelijk, maar bij de voorgesoldeerde zit alle electronica al vrijwel in elkaar. Dit is dus alleen nog een kwestie van in de auto solderen.
Daarnaast zit bij de kant-en-klare set alles op een printplaatje, EN een batterijhouder is bijgeleverd. Bij de standaard BaRFKit niet, dus deze zou je eventueel zelf moeten bestellen, of hier in NL kopen, die kosten niks en ze zijn overal te halen.
Bij de sets zit nog geen motor of extra wielen, deze kun je zelf kiezen.

standaard BaRF kit
AANTAL NAAM NUMMER P/STUK SUB
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
3 Relay 1583 $0,50 $1,50
5 Diode 1572 $0,15 $0,65
1 Button 1557 $0,70 $0,70
1 Weerstand 1576 $0.12 $0.12
1 Transistor 1581 $0.30 0.30
Totaal 9,22

De BaRFKit Pre-Soldered:

AANTAL NAAM NUMMER P/STUK SUB
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
1 ***Turbo Set 1633 $7,50 $7,50
totaal 13,35

Vergeet niet aantegeven of je een w motor hebt of een >>> bij je bestelling zodat je de goeie gearbox krijgt enzo. Bij de auto staat aangegeven of het een W of >>> is.

Ik raad aan reserve onderdelen te bestellen aangezien er best wel eens wat kapot kan gaan

Enne deze kits zijn samengesteld door BaRF, ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten die er in zitten, maar hij is grondig gecheckt waardoor fouten praktisch niet mogelijk zijn.

Verder waren ook de Bensu's heel populair. Deze zijn wat minder goed (lees bijna niet) op te voeren maar ze zijn ook slechts 6 cm lang! Deze kosten 9.5 Dollar, ook niet duur. Including remote! Met de bensu ken je ongeveer 4-5 min rijden, standaard, waarna je hem aan de remote +/- 45 sec. moet opladen en dan kun je weer 4-5 min rijden. Erg leuk om de kat mee te dollen of met collegas een race te houden tijdens pauzes.

Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/minirc/n3.jpg
ZIe hier het verschil tussen de Bensu's en de Auldey's

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/bensu/1.jpg
Een bensu

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/bensu/n2.jpg
Zo klein zijn ze dus

[url="http://www2.firebox.com/v/microracer_56k.ram"]http://www2.firebox.com/v/microracer_56k.ram[/url]
Om een Bensu in actie te zien!

Natuurlijk zijn er ook kortingen te krijgen, anders is het geen echte inkoopactie :)

10 cars = 3% discount
20 cars = 6% discount
30 cars = 10% discount
40 cars = 15% discount
50 cars = 20% discount

Dit kreeg ik toegemaild.

Op de onderdelen kon hij nog geen toezegging doen qua kortingen, omdat per onderdeel vereschillend winst wordt gemaakt, hangt dit dus af van onze eindbestelling. De kans bestaat dus dat we daar nog korting over krijgen!

Verder zijn de verzendkosten best wel prijzig. Het maximum gewicht is 20 kilo. Maar onderdelen wegen bijna niks dus hier zullen we niet snel over heen gaan lijkt en anders twee verzendingen. 20 kilo kost ongeveer 250 dollar om te laten te verzenden!!!!

Mijn plan qua kosten was dan ook om eerst gewoon te bestellen op deze site:

[url="http://www.rodkrapong.com/indexcmw.html"]http://www.rodkrapong.com/indexcmw.html[/url]

En de prijzen aan te nemen die daar vermeld worden. Na de sluiting van deze actie (moeten we met zijn alleen nog ff overleggen) zien we hoeveel autos er besteld zijn en kunnen we het percentage eraf halen. De bestellijst stuur ik dan door, zodat de ze daar weten welke onderdelen er allemaal besteld worden en ze dus een eventuele korting kunnen uitrekenen. Het totale gewicht vraag ik dan ook meteen, zodat we de verzendkosten kunnen uitreken en delen door het aantal deelnemers.
De definitieve prijs weet je dus pas aan het einde, maar deze zal lager zijn dan de prijs die je eerst moest betalen. Ook de verzendkosten kan ik helaas pas aan het einde geven, omdat het dus gewicht afhangend is.

Ik hoop zo genoeg geïnformeerd te hebben en ik adviseer: Hoe meer er meedoen hoe lager het wordt, zoals uit het schema wel bleek. Ik hoop de 50 autos te halen.

Verder staat er ook nog wat info op deze site [url="http://www.pjf.nl/"]http://www.pjf.nl/[/url]

Bestelling kunnen worden doorgemaild naar minicarz@wanadoo.nl

Bijvoorbeeld:
1 x Audi (en dan natuurlijk bestelnummer - prijs per stuk - subtotaal zoals dat bij de BaRF kits ook staan)
1 x BaRFKit Standaard. (dan weet ik genoeg)
en zo verder.
Neem de BaRF kits maar als voorbeeld zomoet je bestelling eruit zien anders weet ik niet welke onderdelen er mee bedoelt worden. Owja. en mail je GOT nick ook mee!

Bestel ze!

EDIT:
Over de levertijd, die is na afsluiting van deze IA, 12 augustus, een paar weken, aangezien het van verre moet komen en ik het daarna alleaal moet uitzoeken en sorteren. End at is veelw erk, met te veel verschillende velgen enzo. Ik gok dus op eind augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 15:03
Yes, ff lezen en bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Enne niet hele discussies gaan houden over onderdeel dat en benodigheid dat zoals in het topic wat ik in de firtspost heb geplaats, dan gaat het te snel hier en valt het niet bij te houden vragen over wat heb ik nodig alleen als je het niet uit het vorige topic kunt halen en je kunt op de bestelsite zelf ook veel info vinden zoals:

Wat heb ik nodig om op te voeren?
[url="http://www.rodkrapong.com/partfor32.htm"]http://www.rodkrapong.com/partfor32.htm[/url]

staat er allemaal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39077

WOUW! ikke doe mee! iets wat ik altijd al wou hebben is dit :9 alleen... hoeveel kost zo'n oto eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Lees en gij zult vinden :) staat allemaal uitgelegt in de eerste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 19:45

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zondag 28 juli 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
WOUW! ikke doe mee! iets wat ik altijd al wou hebben is dit :9 alleen... hoeveel kost zo'n oto eigenlijk :?
Niet zoveel, ik heb ze vorig jaar in Londen gezien... dat was geloof ik omgerekend 85 gulden = ongeveer 40 euro. Nu zijn ze zoals in de first post staat nog veel minder... DAt is echt heel weinig!

Hoe snel acceleert ie dan? 70 km/h haalt ie denk ik niet op m'n kamer.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wanneer moet je de bestellingen binnen hebben?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 28 juli 2002 23:01 schreef Marzman het volgende:
Wanneer moet je de bestellingen binnen hebben?
en $$$ ofcours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26269

Op zondag 28 juli 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
[url="http://www.rodkrapong.com/car-racet.htm"]kijk hier maar, en pak de rekenmachine[/url] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Op zondag 28 juli 2002 23:00 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Niewt zoveel, ik heb ze vorig jaar in Londen gezien... dat was geloof ik omgerekend 85 gulden = ongeveer 40 euro.
9,70 voor de kleintjes en 10 of 11 voor de grotere, maar 40 mag ook hoor :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dit was mijn plan. Twee weken open laten, of het moet dan nog storm lopen, en daarna de totaalbesteeling opstellen zodat ik kortingen kan uitrekenen en verzendkosten kirjg te horen, waarna de prijs bekend wordt en betaald kan worden en er besteld kan worden.. GOED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stel dat de prijs onverwacht veel hoger uitvalt nadat de offerte is opgemaakt door dat bedrijf, is het dan nog mogelijk om je terug te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 05:47
Op zondag 28 juli 2002 23:17 schreef koentjuh het volgende:
Dit was mijn plan. Twee weken open laten, of het moet dan nog storm lopen, en daarna de totaalbesteeling opstellen zodat ik kortingen kan uitrekenen en verzendkosten kirjg te horen, waarna de prijs bekend wordt en betaald kan worden en er besteld kan worden.. GOED?
Top! Denk dat de meeste geïnteresseerden al een paar dagen hebben lopen kwijlen in het andere topic. 1 vraagje nog: ik ben er eindelijk acher wat dat voorgesoldeerde BaRF-kitje is op de site :P Maar wat is het verschil tussen die diverse turbokitjes? Het aantal batterijen wat je er op aan kunt sluiten? En zijn het niet gewoon die kitjes om een turboknop op je AB te maken? Ik zie er namelijk een knopje bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op zondag 28 juli 2002 23:28 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Top! Denk dat de meeste geïnteresseerden al een paar dagen hebben lopen kwijlen in het andere topic. 1 vraagje nog: ik ben er eindelijk acher wat dat voorgesoldeerde BaRF-kitje is op de site :P Maar wat is het verschil tussen die diverse turbokitjes? Het aantal batterijen wat je er op aan kunt sluiten? En zijn het niet gewoon die kitjes om een turboknop op je AB te maken? Ik zie er namelijk een knopje bijzitten.
Ja, daz hoogs waarschijnlijk voor de turboknop ja. De barf kit is om je auto max 70 te laten gaan, snel zat dus. Afhankelijk van welke motor je erin propt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op zondag 28 juli 2002 23:17 schreef koentjuh het volgende:
Ja, maar waarom hoger, Dit zijn de prijzen van de site, voorals je het daar zou kopen. Er is mij bij grote afname korting belooft dus hoger dan het standaard bedrag wordt het niet hoor. Hogstens verzendkosten die er bij komen. De auto's worden altijd goedkoper, hoeveel ligt aan het aantal bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:16
even een paar vraagjes omtrent de bestelling.

a) Hoe wordt de verzend kosten berekent?
250$ / aantal mensen of betalen mensen die onwijs veel bestellen ook meer dan mensen die er 1 a 2 kopen?

b) hoeveel is 20 kilo ongeveer? weet iemand dat?

c) doet het irc kanaal het niet meer? (offtopic...)

ik heb me bestelling bijna klaar, ik wacht nog even op bericht van me collega die ik maar niet te pakken krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op zondag 28 juli 2002 23:40 schreef Zorg het volgende:
even een paar vraagjes omtrent de bestelling.

a) Hoe wordt de verzend kosten berekent?
250$ / aantal mensen of betalen mensen die onwijs veel bestellen ook meer dan mensen die er 1 a 2 kopen?
Denk door het aantal deelnemers, aangezien ik anders totale gewicht van iedereen moet gaan uitrekenen en dat is mega veel werk
heb gemaild wat een auto weegt, en gewicht van onderdelen staat op de site
c) doet het irc kanaal het niet meer? (offtopic...)
zou niet weten ben er nie meer, omdat ik zo weg ben
ik heb me bestelling bijna klaar, ik wacht nog even op bericht van me collega die ik maar niet te pakken krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Q) Hoe wordt de verzend kosten berekent?

A) Denk door het aantal deelnemers, aangezien ik anders totale gewicht van iedereen moet gaan uitrekenen en dat is mega veel werk

Je hoeft natuurlijk niet het totale gewicht uit te rekenen, je kan ook de grootte van de bestelling nemen.

Voorbeeld:
Totale bestelling = 500 euro
Verzendkosten = 250 euro
Bestelling Koentjuh = 400 euro
Bestelling Zorg = 100 euro
code:
1
2
3
Totale bestelling:    500.......Totale verzendkosten:    250
Bestelling Koenstjuh: 400.......Verzendkosten Koentjuh:  200
Bestelling Zorg:    100.......Verzendkosten Zorg:    50

Formule:
Bestelling <naam> x totale verzendkosten / totale bestelling = Verzendkosten <naam>

Dit leek mij wel zo eerlijk tegen over de mensen die 1 bentley bestellen en de mensen die 4 audleys + barfkits bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 28 juli 2002 23:59 schreef Zorg het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet het totale gewicht uit te rekenen, je kan ook de grootte van de bestelling nemen.
Met jouw berekening moet iemand die 2 Bensu's bestelt 1,5 keer zoveel betalen als iemand die 1 Race-win car bestelt terwijl die laatste voor meer vervoers-bezorgkosten zorgt. Kortom, naar de prijs van iemands bestelling moet je zoiezo niet kijken. Kijk dan naar het aantal onderdelen en auto's en de grootte van de auto's en beter nog naar het gewicht (alhoewel dat laatste nogal moeilijk gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

ongeveer 20000 gram... :9

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
't ziet er wel geinig uit allemaal :)

maar het is alleen nix voor mij denk ik

maar de prijs valt ook wel weer mee dus ik kan het altijd proberen... nog ff denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mini RC pagina van mn homepage weer even geupdate met meer info.. zie -> [url="http://www.pjf.nl"]www.pjf.nl[/url]

:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 28-04 20:34
Koentje ik snap er nietzoveel van dus kan dit ik wil die zilvere peugot (van je plaatje) met barfkit (gesoldeers) en een mini wagen.. kan dit of klopt het dan niet ??

[/edit]
wat voon motor hebk dan nodig ofzo of kun je iets voor em samenstellen ik snap namelijks niets van die site (me is n00b @ uitzoeken :( )
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Wat zijn nou de autootjes die besteld kunnen worden? (waar die barf kit dus bij past) En zit daar al een remote bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Op maandag 29 juli 2002 00:41 schreef ajampaniki het volgende:
Wat zijn nou de autootjes die besteld kunnen worden? (waar die barf kit dus bij past) En zit daar al een remote bij?
Alles staat in de 1e post van dit topic duidelijk uitgelegd.

Ja er zit een remote bij

je kan kiezen tussen de bensu (6cm) en de Race-TIN (12 cm)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
nah ik weet het al ik koop een bensi en een pre modden wagen maare hoe hard zal die dan gaan ??

[/edit]
All car below no turbo speed add... but if you need we can do for you
eeh is dat dat knopje extra op je controllen dat die 2 a 3 seconden wat harder gaat ??
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Op maandag 29 juli 2002 00:48 schreef Synth het volgende:
nah ik weet het al ik koop een bensi en een pre modden wagen maare hoe hard zal die dan gaan ??
voor die pre-modded wagens kan je zelf zeggen hoe hard je wil dat ie gaat (dit beinvloed natuurlijk wel de prijs) en daarvoor moet je een meeltje sturen (zie site voor meeladres). Ik heb er al een verstuurd en wacht nog op antwoord...(voor een Pug 206 premodded @ 50/60 km/h)

Ook een goede vraag is of die pre-modded carretjes nog wel kunnen sturen..

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Op maandag 29 juli 2002 00:48 schreef Synth het volgende:

[/edit]
All car below no turbo speed add... but if you need we can do for you
eeh is dat dat knopje extra op je controllen dat die 2 a 3 seconden wat harder gaat ??
[edit]
denk het maar er staat dus dat ze dat NO (niet) hebben

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op maandag 29 juli 2002 00:39 schreef Synth het volgende:
Koentje ik snap er nietzoveel van dus kan dit ik wil die zilvere peugot (van je plaatje) met barfkit (gesoldeers) en een mini wagen.. kan dit of klopt het dan niet ??

[/edit]
wat voon motor hebk dan nodig ofzo of kun je iets voor em samenstellen ik snap namelijks niets van die site (me is n00b @ uitzoeken :( )
[edit]
Het lijkt mij dat die barfkit alleen is om je auto sneller te laten lopen. Je bestelling zou dus wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Op maandag 29 juli 2002 00:52 schreef ZiegoM.tk het volgende:

[..]

voor die pre-modded wagens kan je zelf zeggen hoe hard je wil dat ie gaat (dit beinvloed natuurlijk wel de prijs) en daarvoor moet je een meeltje sturen (zie site voor meeladres). Ik heb er al een verstuurd en wacht nog op antwoord...(voor een Pug 206 premodded @ 50/60 km/h)

Ook een goede vraag is of die pre-modded carretjes nog wel kunnen sturen..
ik wil ook die peugor 206 dan die 50-60 kmph gaat dus psies zelfde als jou en danmet turbo knopie (ziet er wel spannend uit :P) en dan een bensu wagentje

[/edit]
Every car run straight and easy to control.(:? :?)
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Bestelt er iemand nog voorvering (en evt. achtervering) voor hun bolide?

Ik zie hier een aantal gasten die hun car 60+ willen laten lopen.... 'k denk dat je dan zonder vering niet echt goed meer kan sturen (of je moet hele zachte schuimrubber bandjes nemen)

althans.. zo zit het meestal in de 1:10 en 1:12 racerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel gaat een grotere auto die 70 km/pu kan halen + verzendskosten

ONG kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 05:47
Op maandag 29 juli 2002 00:55 schreef Synth het volgende:

[..]

ik wil ook die peugor 206 dan die 50-60 kmph gaat dus psies zelfde als jou en danmet turbo knopie (ziet er wel spannend uit :P) en dan een bensu wagentje

[/edit]
Every car run straight and easy to control.(:? :?)
[edit]
Dat betekent dat hij goed uitgelijnd is, dus als je niet stuurt dat hij dan ook rechtdoor gaat en niet KITT imiteert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 13:29

Scighera

swim-bike-run

maybe is een een goed idee om een grote modelbouw winkel welke centraal ligt in Nederlnad het linkje van de site te geven en zeggen dat er veel anmimo voor is. Kunnen we ook makkelijk aaan onderdelen komen in de toekomst

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? herinnerde zich nog van vroeger dat zijn buurjongen altijd zo'n opgefokte RC wagen had. Maar dan op benzine zeg maar.

iig..die dingen zien er echt tof uit! Ook leuk om aan je broertje of vriend als verjaardags kado te geven :)

Maar goed...ik heb geen 2 linkerhanden maar een HTS elektrotechniek heb ik ook niet gedaan ( wel Informatica ) dus ik vroeg me nu af hoeveel werk het precies is om een $ 11 wagen te kopen plus een BaRF kitje. En welk gereedschap heb je precies nodig? Of kan ik misschien toch beter zo'n pre-modded wagentje kopen?

* oh,when? wil er iig 2, en dan nog 2 om kado te geven...

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
We zitten nu al op:

6 auldey's
5 bensu's

Bestelling van:
BaRF
Platel
Ocbar
EN mezelf natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

hey Koen,
hebben de standaard Tin cars van $11 al suspension? of moet je die appart bij bestellen?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 29 juli 2002 06:14 schreef oh,when? het volgende:
Maar goed...ik heb geen 2 linkerhanden maar een HTS elektrotechniek heb ik ook niet gedaan ( wel Informatica ) dus ik vroeg me nu af hoeveel werk het precies is om een $ 11 wagen te kopen plus een BaRF kitje. En welk gereedschap heb je precies nodig? Of kan ik misschien toch beter zo'n pre-modded wagentje kopen?
Je kan een gewoon BaRF kitje kopen en een premodded BaRF kitje, waarbij je bij het premodded BaRF kitje alles alleen nog maar in de auto hoeft te solderen. Benodigdheden: alleen een soldeerbout dus lijkt me/volgens mij.
* oh,when? wil er iig 2, en dan nog 2 om kado te geven...
Als je besloten hebt welke moet je ff in dat andere topic kijken en (ik geloof) Kwartjuh mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op maandag 29 juli 2002 06:33 schreef Scighera het volgende:
hey Koen,
hebben de standaard Tin cars van $11 al suspension? of moet je die appart bij bestellen?
Wat ik begrepen heb niet,dus bestel er maar bij, mocht het er toch al inziten hoor je het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ow en de geene die niet weten welke motor ze nodig hebben
[url="http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm"]http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm[/url]

Hier staan motoren geschikt voor de Auldey, zoek de gewenste snelheid uit en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik heb mijn lijstje al bijna klaar, ik hoop 'm vanavond naar je toe te kunnen sturen.

edit:

Het zijn er iig 2, misschien wel 3.

[edit2]
Hhmmm...zie nu pas de kosten van de verzendkosten. Kan je ze niet mailen waarin je vraagt hoeveel bijvoorbeeld zo'n auto + barfkit + motor kost?? Hebben we iig een indicatie. Ik denk dat het gewicht toch wel redelijk snel toeneemt en eerlijk gezegd vind ik $250 wel erg veel om te verdelen over de deelnemers aan de IA.
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
[url="http://www.rodkrapong.com/partfor32.htm"]http://www.rodkrapong.com/partfor32.htm[/url]

Hier stat precies wat je nodig hebt als je je auto wil opvoeren. Wat dus overeenkomt met de standaard kit van BaRF, durf je zelf niet te solderen of kun je het niet neem dan de Pre solled BaRF kit. Je hoeft nu alleen nog maar een motor uit te kiezen en eventueel nieuwe velgen plus banden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ja, daz hoogs waarschijnlijk voor de turboknop ja. De barf kit is om je auto max 70 te laten gaan, snel zat dus. Afhankelijk van welke motor je erin propt
Kan ik met de barfkit ook m'n auto naar 90 upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:55
Ik wil graag zo'n Bensu geval, maar kunnen daar ook wheels en tyres onder die ook op hun site staan of gaat dat niet passen?

Ik neem overigens deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/bensu/3.jpg

8-) (stickers eraf slopen en beetje bij verven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op maandag 29 juli 2002 08:07 schreef Dix_Huit het volgende:

[..]

Kan ik met de barfkit ook m'n auto naar 90 upgraden?
ZOu ik zo niet weten, BaRF vertelde mij dat je hier 70 mee kon, maar je kunt het altijd proberen, zo duur is een extra motor toch nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Op maandag 29 juli 2002 08:11 schreef Phreak het volgende:
Ik wil graag zo'n Bensu geval, maar kunnen daar ook wheels en tyres onder die ook op hun site staan of gaat dat niet passen?

Ik neem overigens deze:

[url="http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/bensu/3.jpg"][afbeelding][/url]

8-) (stickers eraf slopen en beetje bij verven :P)
Neej dat kan niet, die dingen zijn zo klein dat dat nooit gaad passen of je moet er een bigfoot van maken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Op maandag 29 juli 2002 08:17 schreef koentjuh het volgende:

[..]

Neej dat kan niet, die dingen zijn zo klein dat dat nooit gaad passen of je moet er een bigfoot van maken ofzo :?
Whehe :D Nee ok dan weet ik dat :)
Weet je misschien ook hoe snel die Bensu's gaan? Ik dacht dat ik in het vorige topic 2,3 m/s zag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ik dacht 6km/h...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
[url="http://www2.firebox.com/v/microracer_56k.ram"]http://www2.firebox.com/v/microracer_56k.ram[/url]

Zo ongeveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik heb mijn bestelling gestuurd.
Nu maar afwachten.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 18-04 22:17
Op maandag 29 juli 2002 08:15 schreef koentjuh het volgende:

[..]

ZOu ik zo niet weten, BaRF vertelde mij dat je hier 70 mee kon, maar je kunt het altijd proberen, zo duur is een extra motor toch nie
De BaRFKit is puur de relay enzo als je daarbij het motortje van 10 USD koopt zou die 90 kunnen gaan. :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

cool,..ik ga zo ook bestellen,..

vraagje

kan ik nu uit alle wielen kiezen die hier staan?

[url="http://www.rodkrapong.com/wheelset.htm"]http://www.rodkrapong.com/wheelset.htm[/url]

of welke moet ik uit kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Koop je een Race-Tin car dan moet je de bovenste hebben. ([url="http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin.htm"]http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin.htm[/url])

Voor de Race-Win en de rest heb je weer allemaal andere mogelijkheden. Zijn namelijk andere schaal

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Wat je dus moet bestellen is een autootje, een barfkit en een motor om hem op te kunnen voeren. En eventueel andere banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

ik ga ook bestellen!!
echt coole autotjes, zou je er ook een dikke auto radio in kunnen doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Op maandag 29 juli 2002 09:42 schreef ajampaniki het volgende:
Wat je dus moet bestellen is een autootje, een barfkit en een motor om hem op te kunnen voeren. En eventueel andere banden.
Ze hebben er achter breedere banden bij omdat als je van 7km/u ofzo naar 50 a 60 gaat heb je wel wat grip nodig. dus evt. wat breede banden achter ja, wel aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ja, of je zou thuis extra gewicht ana de achterkant moet zetten, stukje lood ofzo, als je bredere banden niet mooi vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
dit wordt dan mijnes denk:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/sk4.jpg

Erbij een barf kit.

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/motor/m32/mo/11.jpg90 Km/Hrs for light weight race-tin car , long quarter mile racing

Item no. 1263
Price : 10 USD

Dit motortje. >:)

Alleen weet ik nog niet wat voor banden. Ik kijk later wel wat iedereen heeft en dan voeg ik die wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Heel verstandig... Ziet er wel leuk uit en 90 km/h is erug vreed ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Ik neem dit denk ik:

Nissan Skyline GTR Silver:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/sk4.jpg

Motor 62km/h:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/motor/m32/mo/7.jpg

Wheels & Tyres:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/wheelset/32/sp/s31.jpg

+ BaRF kit.

Vragen:

- Kan je met meerdere mensen tegelijk racen met dezelfde soort auto's? Stoort dit elkaar niet?
- Die banden die ik gekozen heb, zijn die echt breed en komen die meer dan 2 mm buiten de carroserie? Dat vind ik namelijk niet mooi.
- Is dit goed? Moet er nog wat bij, mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Weet iemand al of het ook mogelijk is om de Bensu-wagentjes in verschillende frequenties te krijgen? Hier ben ik wel benieuwd naar want dan kan ik tegen mn broertje racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

Ik denk dat ik voor deze ga,...
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/sv1.jpg
daar staat trouwens bij
W or moving gearbox socket
Welke kan ik dan het beste nemen?!?

en dan neem ik er een extra body bij denk ik
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/body/132/auldey/f1.jpg

Verder dan een presoldered BaRF kit

en wielen moet ik nog uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Die gesoldeerde barfkit past neem ik aan wel overal in. Anders moet je alles weer lossolderen omdat het niet onder je body past.

Wanneer is het trouwens een beetje rond. Want ik ga volgende week woensdag op vakantie dus dan moet alles wel rond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Tot wanneer duurt de ia :? Mogen op mijn werk gaan we namelijk met een man of vier kijken wat we willen hebben en dan daarna (misschien morgen, anders later deze week) bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Laatst online: 06-09-2024
uhmm die http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/557361 kan ik niet op, staat die op de HK ofzo :? (nog geen toegang daaro)
Ik kan trouwens ook niet in de general chat fora (uitgez. W&L), ligt dat aan de omzetting? eergisteren kon ik er nl wel op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Wat is het bereik eigenlijk van de auldey's. Ik nl wel een andere antene voor me remote, maar als me auto bijna geen bereik heeft heb ik daar neit echt veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Laatst online: 30-11-2021
wanneer is de laatste datum dat je je bestelling kan opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:38
He oude interresse draadje krijg ik niet geopend (java error).
Maar wat heb ik nou nodig om een compleet autootje te bestellen en hoeveel kost met dat (dat zilver gevalletje ff nog wat prefs instellen)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Over twee weken sluit die was het plan. Maarre voor de mesnen die dan op vakantie gaan kan er eerder betaald als ze echt mee willen doen. Alleen dan worden de kortingen er achteraf weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
klaasbram schreef op 30 juli 2002 @ 22:14:
Maar wat heb ik nou nodig om een compleet autootje te bestellen en hoeveel kost met dat (dat zilver gevalletje ff nog wat prefs instellen)
Voor een compleet autootje moet je gewoon een race tin bestellen. Je kan zelf kiezen welke. Die kost 11 dollar exclussies verznedkosten.

Is er trouwens geen invoerbelasting zoals vanuit amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
klaasbram schreef op 30 juli 2002 @ 22:14:
-Auto (DUH!)
-BarfKit
-Motor
-eventueel andere banden en velgen

Mits je hem wil opvoeren natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Phreak schreef op 30 juli 2002 @ 20:20:
Vragen:

- Kan je met meerdere mensen tegelijk racen met dezelfde soort auto's? Stoort dit elkaar niet?
- Die banden die ik gekozen heb, zijn die echt breed en komen die meer dan 2 mm buiten de carroserie? Dat vind ik namelijk niet mooi.
Iemand hier nog antwoorden op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
enne kan je op elk model race-tin elke body geplaatst worden :?
Dus bijvoorbeeld op een new-beetle een porche body zetten ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Met de race-tin wagentjes is het iig mogelijk om 4 verschillende frequenties te bestellen, alleen ik weet niet of dit ook voor de Bensu wagentjes geldt, heeft iemand hier een antwoord op?

(Ik dacht dat hierover al een mailtje gestuurd was naar dat bedrijf. Misschien dat Koentjuh hier meer over weet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Vragen:

Heb ik over gemaild, omdat er meerdere freq. zijn voor de auto's. Uit mijn hoofd dacht ik vier, dus heb gevraagt welke welke freq hebben, maar nog gene antwoord terug gehad
Ja ze komen er uit, waren toch die dubbelbrede banden.
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racetmo/5.jpg
zo dus
ja dit is genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Kan iedereen trouwens hier ff zijn bestelling neerzetten. Kzou nl niet weten wat voor reserve onderdelen ik moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

geniaal ik ben dus zekers wel geintreseerd!!!! maar moet alleen ff koeken hoe het budgetair is :) als ik er een neem word het iig wel eentje die minimaal 50 kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Reserve onderdelen? gaan die dingen dan snel kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Owja, de kosten van je karretje worden dus
-Totaal bedrag dollars omzetten in euro's
-Kortingen eraf er aan het einde v/d inkoopactie aftrekken
-19% BTW bijop tellen
-Verzendkosten bijoptellen.

Maar iedereen die besteld heeft krijgt een mailtje terug met de totaal prijs die hij of zij moet betalen. Met een berekening erbij om te laten zien hoe ik er aan gekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
itsgreen schreef op 30 juli 2002 @ 22:28:
Reserve onderdelen? gaan die dingen dan snel kapot?
ALs je ze opgaat voeren heb je natuurlijk kans dat er wat kapot gaat ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

maar moet ik dan denken aan een weekje rijden en dan kaduuk of toch wel een ruim maandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
Even een vraagje.

Wanneer je zo'n Race-tin autootje koopt kan je daar dan ook de onderdelen van gebruiken, zoals screws, shaft, spacer, etc. of moet je echt dit spul apart kopen als je de auto wat wilt opvoeren

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
itsgreen schreef op 30 juli 2002 @ 22:30:
maar moet ik dan denken aan een weekje rijden en dan kaduuk of toch wel een ruim maandje?
Laat ik het zo zeggen, een auto slijt ook en daar meot je dus ook wel eens wat aan vervangen, dat is met dit dus ook, en hoe harder die rijd hoe eerder. KIjk als je hem standaard laat lopen zal dit dus practisch niet voorkomen, maar als hij 50 loopt zit het er in dat een tandwieltje van de gearbox naar een paar maadnen of naar nog wat maanden verder versleten is. Of dat er bij het opvoeren al wat mis gaat waardoor je net dat onderdeeltje tekort komt. Het is alleen een advies hoeft natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
-Marshal- schreef op 30 juli 2002 @ 22:36:
Even een vraagje.

Wanneer je zo'n Race-tin autootje koopt kan je daar dan ook de onderdelen van gebruiken, zoals screws, shaft, spacer, etc. of moet je echt dit spul apart kopen als je de auto wat wilt opvoeren
Hier staat wat je nodig hebt:
http://www.rodkrapong.com/partfor116.htm

Dus het lijkt me wel dat je die oude onderdelen niet meer kunt gebruiken. Wat voor sommigen niet erg is, die halen nl een normale auto en voeren er een op, je hebt dan meteen reserve onderdelen in huis voor als je met je normale auto van de trap af rijd :+

Er zijn nu intotaal al (met GoT downtime van bijna 2 dagen)

10 auldey's besteld (we hebben al 3% 8))
7 Bensu's
en een hele zooi onderdelen

De volgende hebben al besteld:
BaRF
Platel
Ocbar (als dat zijn nick is)
Suepahfly
Henkyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Zorg

Hmmz zie dat ik zelf nog nie eens besteld heb. Ook maar eens doen zo :) Ow en vergeet niet je nick erbij te zetten.

[ Voor 0% gewijzigd door koentjuh op 30-07-2002 23:03 . Reden: bestellijst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hoe hoog word nou die verzendkosten. Ik heb nl geen zin om ook nogeens 20 euro verzendkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
ajampaniki schreef op 30 juli 2002 @ 22:52:
Hoe hoog word nou die verzendkosten. Ik heb nl geen zin om ook nogeens 20 euro verzendkosten te betalen.
Vraag ik me ook af..

En nog wat: kan iemand ff een lijstje maken met die onderdelen die je als reserve kunt gebruiken? Heb er niet zoveel verstand van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Voor de geinteresseerde, hier mijn bestelling (en hoe ik em door heb gestuurd naar Koentje)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[b]Aantal.........Omschrijving.............No........Prijs p.s.....Sub Totaal
2x................Barfkit Pre-Soldered.....xxxx......13,35.........26,70
1x................Audi TT..................1147......11,00.........11,00
1x................Ferrari ??...............1166......11,00.........11,00
2x................Motortje.................1253.......1,80..........3,60
2x................Bandenset................1661.......5,50.........11,00

Totale bestelling: 63,30

[ Voor 0% gewijzigd door Zorg op 30-07-2002 23:29 . Reden: oeps :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
wat is nou precies het nut van zo'n Circuit diagram ??? heb je dat perse nodig? (als ik het zo zie is het gewoon een papiertje met tekeningen hoe je het allemaal moet vast-solderen enzo), dat kan dus ook best besteld worden door één iemand die het dan scanned???
enne een Battery holder heb je die een extra nodig als je em "op gaat voeren" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dat ligt er dus maar net aan hoeveel man er gaan bestellen in deze twee weken en wat dus het totaal gewicht wordt. Kan dus varieren van 22,20 USD tot zelfs 241 USD bij 20 kilo. Stel dat er 30 man mee doet. Ga ik van een hoge koers uit van de USD.
241x1.1 = 265.1 euro gedeelt door 30 man is 8,84 euro. Maar 20 kilo is veel lijkt mij, die extra onderdelen wegen niet veel en wacht nog af wat een auto kost. Denk niet dat we over de 20 kilo heen gaan. En als we dat gaan, zijn we ook met meer man, dus dan blijven de kosten ongeveer gelijk (dacht ik zo) zodra ik het gewicht van de auto's weet kan ik wat precieser zeggen wat de verzendkosten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
cuora schreef op 30 juli 2002 @ 23:00:
wat is nou precies het nut van zo'n Circuit diagram ??? heb je dat perse nodig? (als ik het zo zie is het gewoon een papiertje met tekeningen hoe je het allemaal moet vast-solderen enzo), dat kan dus ook best besteld worden door één iemand die het dan scanned???
enne een Battery holder heb je die een extra nodig als je em "op gaat voeren" :?
Als je hem opvoert heeft hij meer stroom nodig en dus een extra battery holder om een 3de batterij in te doen, SNap u, end at van die diagrammen, lijkt me ene goed plan. Bestellen we gewoon met zijn alleen die drie diagrammen en dan scan ik ze en zet ze op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Phreak schreef op 30 juli 2002 @ 22:56:
[...]
Vraag ik me ook af..

En nog wat: kan iemand ff een lijstje maken met die onderdelen die je als reserve kunt gebruiken? Heb er niet zoveel verstand van ;)
Euh gewoon de bewegende onderdelen, zoals de tandwieltjes in de gearbox. Als ik mijn bestelling af heb, post ik wel ff wat ik reserve meeneem. Heb hier al wel een bestelling liggen met reserve onderdelen, maar dat is een bestelling van rond de 180 dollar, dus dan zie je door de bomen het bos nie meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Zorg schreef op 30 juli 2002 @ 22:58:
Voor de geinteresseerde, hier mijn bestelling (en hoe ik em door heb gestuurd naar Koentje)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[b]Aantal.........Omschrijving.............No........Prijs p.s.....Sub Totaal
2x................Barfkit Pre-Soldered.....xxxx......13,35.........26,70
1x................Audi TT..................1147......11,00.........11,00
1x................Ferrari ??...............1166......11,00.........11,00
2x................Motortje.................1253.......3,60..........3,60
2x................Bandenset................1661.......5,50.........11,00

Totale bestelling: 63,30
je hebt een foutje bij het sub-totaal van '2x motortje' en dus ook bij het totale bedrag..

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Totaal klopt, alleen per motor is het 1,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Hmmmokay
ik denk dit te gaan bestellen dan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Omschrijving.....................Item.................Prijs($)..Aantal....Totaalprijs

Audi TT..........................Item no. 1147 &gt;&gt;&gt;.....11..........1.........11
VW New-Beetle....................Item no. 1149 &gt;&gt;&gt;.....11..........1.........11
Porche denk ik ???...............Item no. 1166 &gt;&gt;&gt;.....11..........1.........11
De BaRFKit Pre-Soldered:.........-............ &gt;&gt;&gt;.....13,35.......2.........26,7
Motertje.........................Item No. 1253 &gt;&gt;&gt;.....1,8.........2..........3,6
Vering...........................Item no. 1369 &gt;&gt;&gt;.....5,2.........2.........10,4
Spul om chassis stevig te maken..Item no. 1384 &gt;&gt;&gt;.....1...........3..........3
Banden set beginners.............Item No. 1685 &gt;&gt;&gt;.....7,5.........2.........15
Losse bandenset..................Item no. 1665 &gt;&gt;&gt;.....5...........1..........5
Losse bandenset..................Item no. 1660 &gt;&gt;&gt;.....5,5.........1..........5,5
Losse bandenset..................Item no. 1653 &gt;&gt;&gt;.....5,4.........1..........5,4
Extra Body (Paarse Citro&euml;n eend).Item no. 1916 &gt;&gt;&gt;.....5,7.........1..........5,7

Totaal bedrag ($)...........................................................113,3

welke batterijhouder zou ik hier bij nodig hebben (er staan er zoveel)?
En ben ik nog iets heeel belangrijks vergeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

keb maar ff een mailtje gestuurd over hoe het nu zit met die frequenties van de bensu's en de race-tins.
'k laat het antwoord wel ff weten.

Overigens kwam ik op een andere site nog wat gemodde (andere) opvoersetjes tegen.
Die hadden een 'power knock'. 8)7
Dit leek een soort van ontstoorcondensator over pin 2 en 13 van het ontvangstIC, maar het zou ook een soort van backup batterijtje kunnen zijn zodat je car bestuurbaar blijft of stopt als de batterij bijna leeg is (i.p.v. dat hij er als een wilde vandoor gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Kzit net een beetje te rekenen en ik hoop maar dak voor deze maand nog genoeg geld heb om zo'n ding te kopen. Kijk een los autootje is geen probleem maar als ik wil tunen (en dat wil ik) kost dat wel wat meer. Khoop dat er later nog een IA komt als ik niet genoeg geld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
cuora schreef op 30 juli 2002 @ 23:18:
welke batterijhouder zou ik hier bij nodig hebben (er staan er zoveel)?
En ben ik nog iets heeel belangrijks vergeten :?
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/turboset/132/2.jpg

Er zit bij de pre-solled al een batteryhouder bij dus, maak je nie druk :) Voor de rest klopt het wle dacht ik

Hier zit dus ook de beruchte turboknop op bij die je op je remote kunt bouwen zodat je snelheid kunt aanpassen, wat ik ervan begrepen heb.

Iedereen die dus het pre-solled BaRF kitje besteld heeft dit schema nodig
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/diagram/6x3b.jpg

Forward and backward... press option switch for turbo (can turn left and right) + 1 of transistor C1815 and 1 of Resister 1 K Ohm (need to modify remote for add a new switch see how to below)

Item no. 1546
Price : 3 USD
Dimension : Width x Length x Height (cm.) = 21 x 30 x 0.01
Weight : (g.) = 10

Deze kunnen we dus het beste een keer bestellen on online gooien :) anders moeten we allemaal weer 3 dollar neerleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
nu alleen nog hopen dat je die extra batteryhoud + batterij in de auto kan plaatsen... ik heb hierover al gemaild maar helaas nog niks terug ontvangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Zorg schreef op 30 juli 2002 @ 23:31:
nu alleen nog hopen dat je die extra batteryhoud + batterij in de auto kan plaatsen... (
Dat zou ik wel hopen ja, moet je em anders bovenop de imperial klikken ofzo 8) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Volgens mij staat er ergens een plaatje met daarop de extra batt houder in de auto!!! :)
Komt wel van andere site maar volgens mij zelfde auto: http://www.naijiw.com/car/mo.html voor mod. Gekomen via: http://www.minirccars.com/mods.htm

Staat ook schema bij

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.