Ligt er natuurlijk ook aan welke auto je koopt. ZOn jeep heeft van binnen iets meer ruimte over dus zou het eerder passen dan in een ferrari
'k denk dat je daarbij alleen kans maakt bij of een mini of zo'n pajero.Zorg schreef op 30 juli 2002 @ 23:31:
nu alleen nog hopen dat je die extra batteryhoud + batterij in de auto kan plaatsen... ik heb hierover al gemaild maar helaas nog niks terug ontvangen
Die bodies zijn het grootst.
Als je kijkt naar de plaatjes waarbij ze de ramen eruit gesneden hebben zie je dat het ontvangstprintje al bijna tegen het dak zit.
En op die schaal is een batterij echt groot.
"man is not truly one, but truly two,"
Volgens mij is dat schema van waar we het halen ietsjes duidelijker, omdat de kleur van de draadjes overeen komen met de kleuren op het schema en je dsu precies weet welke draad waar hoort. en btw 3 dollar is toch niks als op de totale kosten straks van alle bestellingen ?Chimera2k2 schreef op 30 juli 2002 @ 23:39:
Volgens mij staat er ergens een plaatje met daarop de extra batt houder in de auto!!!
Komt wel van andere site maar volgens mij zelfde auto: http://www.naijiw.com/car/mo.html voor mod. Gekomen via: http://www.minirccars.com/mods.htm
Staat ook schema bij
update
14 auldey's besteld (we hebben al 3% )
8 Bensu's
en een hele zooi onderdelen
De volgende hebben al besteld:
BaRF
Platel
Ocbar (als dat zijn nick is)
Suepahfly
Henkyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Zorg
Coura
Raafje
Dezjay
Met dit tempo komen wel bij 30 auto's denk ik
heb je een linkje met de plaatjes van die auto`s met de ramen eruit? (en de batterij op schaal)mr_petit schreef op 30 juli 2002 @ 23:40:
[...]
'k denk dat je daarbij alleen kans maakt bij of een mini of zo'n pajero.
Die bodies zijn het grootst.
Als je kijkt naar de plaatjes waarbij ze de ramen eruit gesneden hebben zie je dat het ontvangstprintje al bijna tegen het dak zit.
En op die schaal is een batterij echt groot.

In kever zonder ramen, zie hoe weinig ruimtee er nog is, maar ik denk als je beetje slim inbouwt moet het passen

Dit heb je over in een jeep

Auto, met batterijhouder

Maar deze zit zo hoog omdat hij er een relay onder heeft gezet, die je normaal aan de zijkanten zet.
raampjes eruit:

mini met batterij binnenboord:

auto zonder body:

Waarschijnlijk krijg je bij de kever de batterij er ook wel in (maar het dak is wel rond ->lastig monteren)
Bij de 206 zal het erom hangen (zelf denk ik te klein), en bij de ferrari is het zoals in de werkelijkheid: alles is veel te krap

mini met batterij binnenboord:

auto zonder body:

Waarschijnlijk krijg je bij de kever de batterij er ook wel in (maar het dak is wel rond ->lastig monteren)
Bij de 206 zal het erom hangen (zelf denk ik te klein), en bij de ferrari is het zoals in de werkelijkheid: alles is veel te krap
Mijn bestelling komt erook aan 1 audley voor mij maar ik wacht nog even maybe komt er nog een bensu bij.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
ik vind het werkelijk geniale wagentjes...
Hoe zit het nou eigenlijk met de verschillende frequenties want die wil ik natuurlijk wel als ik 3 karretjes heb, anders kan ik niet racen
en tot hoelang duurt deze zooi, want het ligt er een beetje aan wat ik ga doen als een kameraad weer trug is van zijn vakantie, dan kunnen we namelijk tegen elkaar racen...
Verschillende mensen hebben daarover al een mailtje gestuurd, waaronder ik, we wachten nog op antwoord
Waarschijnlijk stoppen we over twee weken vanaf nu, maar las je kameraad iets daarna terug komt kunne we nog wel wachten. als het niet te lang is.itsgreen schreef op 31 juli 2002 @ 00:09:
en tot hoelang duurt deze zooi, want het ligt er een beetje aan wat ik ga doen als een kameraad weer trug is van zijn vakantie, dan kunnen we namelijk tegen elkaar racen...
ok, nog ff over verzendkosten;
als het nou ontzettend uit de hand loopt, dan zijn er nog alternatieven.
Op hu eigen forum (ja, dat hebben ze daar ook, en ik had natuurlijk voldoende tijd om het te lezen
) wordt daar ook om gevraagt.
zie forumpje
Misschien kan koentjuh dan iets anders regelen.
Is die verzending trouwens verzekerd?
Of ga je per credit card betalen (dan is toch alles verzekerd
)
als het nou ontzettend uit de hand loopt, dan zijn er nog alternatieven.
Op hu eigen forum (ja, dat hebben ze daar ook, en ik had natuurlijk voldoende tijd om het te lezen
zie forumpje
Misschien kan koentjuh dan iets anders regelen.
Is die verzending trouwens verzekerd?
Of ga je per credit card betalen (dan is toch alles verzekerd
Euh, betaling als ik het kan regelen met mijn pa, via zijn credit card. Lijkt me het handigste. En over het verzenden, mocht het echt uit de hand lopen dan zoeken we (ik en dat thaise bedrijf) wel een oplossing. Want ook ik ben niet vanplan bijv. 30 euro te moeten dokken aan verzendkosten.
hé koentjuh.....
dan moet je ook geen 3 acculaders van 1300gr bestellen

Dat rollerbankje lijkt me wel ontzettend gaaf, maar er staat geen gewicht bij, dus daarover heb ik maar ff gemeelt
dan moet je ook geen 3 acculaders van 1300gr bestellen

Dat rollerbankje lijkt me wel ontzettend gaaf, maar er staat geen gewicht bij, dus daarover heb ik maar ff gemeelt
Ja, alleen zon rollbankje zal ook wel veel wegen denk ik. Ach we zien het wel ik wacht eerst af wat de auto's wegen voordat ik echt conlcusies ga trekken of er nu wel of geen rollerbankje mag komen..We moeten wel aan die 20 kiloe denken.
Mijn bestelling voor geintreseerden 
Gewoon extra barf kit als reserve onderdelen en extra sterke antenne's
1 Audley peugeot 206 1175 $11
2 Standaard BARF kit ---- $18,24
2 Motor 1254 $3,20
2 Wheel+ tyres 1655 $8,80
1 Antenne car 1495 $1,80
1 Antenne Remote 1497 $4,00
Totaal $47,04
Gewoon extra barf kit als reserve onderdelen en extra sterke antenne's
1 Audley peugeot 206 1175 $11
2 Standaard BARF kit ---- $18,24
2 Motor 1254 $3,20
2 Wheel+ tyres 1655 $8,80
1 Antenne car 1495 $1,80
1 Antenne Remote 1497 $4,00
Totaal $47,04
hmmm....
in tegenstelling tot jou heb ik natuurlijk wel een baan
Dus die portokosten vind ikzelf misschien wat minder belangrijk
('k wil het gewoon HEBBUH HEBBUH HEBBUH!!!! (ken je dat gevoel
)

('k wil het gewoon HEBBUH HEBBUH HEBBUH!!!! (ken je dat gevoel
Ja ken het ja, heb ik ook met die rollerbank, dus laat ff horen wat hij weegt.
Enne ben alleen geen barman meer bij DP, heb al wel weer wat anders, alleen er zijn er wat die niet 20 euro aan verzendkosten willen betalen. Zoals iemand die alleen een bensu besteld.... snap je, mij maakt het ook weinig uit
Enne ben alleen geen barman meer bij DP, heb al wel weer wat anders, alleen er zijn er wat die niet 20 euro aan verzendkosten willen betalen. Zoals iemand die alleen een bensu besteld.... snap je, mij maakt het ook weinig uit
Anoniem: 20005
*schudt handen*mr_petit schreef op 31 juli 2002 @ 00:28:
hmmm....
('k wil het gewoon HEBBUH HEBBUH HEBBUH!!!! (ken je dat gevoel)
ik wil gewoon het spul zonder al te veel moelijk gezeur
ik ken het gevoel ook
kmoet alleen ff afwachten wat ik doe , ligt er aan wat me collega dus doet, dat kunnen we op het werk street races houden
kwerk in een supermarkt, dus het circuit ligt er al
he he...*schudt handen*
ik wil gewoon het spul zonder al te veel moelijk gezeur dat het nou 20 euro verzendkosten meer kost zal mij aan me reet roesten....
groot gelijk.
ik vind het allang mooi dat koentjuh
Daar zou ik dus helemaal geen zin/tijd voor hebben om dat allemaal te doen (ben altijd errug lui/moe
'k weet nog steeds niet wat ik wil hebbuh (keuzes maken is ook al zo'n sterke kant van me

Idd. Zo gaat het bij mij ook. Bij mij is het heel vaak: "Doe ik nog wel ´s.mr_petit schreef op 31 juli 2002 @ 01:19:
[...]
Daar zou ik dus helemaal geen zin/tijd voor hebben om dat allemaal te doen (ben altijd errug lui/moe)
'k weet nog steeds niet wat ik wil hebbuh (keuzes maken is ook al zo'n sterke kant van me)

En nou ga ik slapen, want ik kan nog steeds geen keuze maken
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Zit te denken over zo'n bensu carretje...
die zijn maar 9,7 usd
maar ik wil wel graag weten hoeveel shipping er nog bij komt (iig onder de € 5??) en of we echt die btw moeten gaan betalen, en ook korting op de bensu karretjes???
ik wil het graag onder de € 15 (ongeveer) houden...
die zijn maar 9,7 usd
maar ik wil wel graag weten hoeveel shipping er nog bij komt (iig onder de € 5??) en of we echt die btw moeten gaan betalen, en ook korting op de bensu karretjes???
ik wil het graag onder de € 15 (ongeveer) houden...
\_Specs_/
GVD "De berichten die geplaatst zijn tussen het online gaan en omzetten naar Innodb zijn niet meegeconverteerd."
ik had een post gemaakt, waar ik aan begonne was voor dat GoT down ging, toen ik em wilde versturen, ging got down, en kwam mijn post niet door. nouja, jammer dan maar. post opgeslagen en een diagrammatje gemaakt in Vurtax.
Ik gistere gepost toen got weer op kwam, baf, en weer weg mijn berichtje
dus ik gisteravond opnieuw willen posten, WEIGERT MIJN HDD DIENST !!!
weer een IBM naar de @#)^$)!*@_!@ !!!
grrrr, en mijn laatste backup is een week oud, dus daar heb ik niet veel aan aangezien ik enkele 3d modellen kwijt ben, en een heleboel andere dingen
!!
maargoed, ik wil nog steeds zon karretje, en dan wil ik het liefst 1x bensu, 2x Race-tin,1x Race-Win
ik had een leuke excel sheet gemaakt, die nu dus ook verloren is gegaan (GVD!!!)
ik ga in de komende momente even bezig zijn met data van mijn hdd af te trekken, en in de tussentijd mogen jullie je even buigen over het volgende:
Ik had het schema eens bekeken, en vond dat t er nogal lastig uitzag. Volgens mij kan het ook makkelijker, en dat heb ik na een korte zelfstudie vurtax, dan ook geprobeerd duidelijk te maken, zie hier het resultaat: KNIJN
ik had een post gemaakt, waar ik aan begonne was voor dat GoT down ging, toen ik em wilde versturen, ging got down, en kwam mijn post niet door. nouja, jammer dan maar. post opgeslagen en een diagrammatje gemaakt in Vurtax.
grrrr, en mijn laatste backup is een week oud, dus daar heb ik niet veel aan aangezien ik enkele 3d modellen kwijt ben, en een heleboel andere dingen
maargoed, ik wil nog steeds zon karretje, en dan wil ik het liefst 1x bensu, 2x Race-tin,1x Race-Win
ik had een leuke excel sheet gemaakt, die nu dus ook verloren is gegaan (GVD!!!)
ik ga in de komende momente even bezig zijn met data van mijn hdd af te trekken, en in de tussentijd mogen jullie je even buigen over het volgende:
Ik had het schema eens bekeken, en vond dat t er nogal lastig uitzag. Volgens mij kan het ook makkelijker, en dat heb ik na een korte zelfstudie vurtax, dan ook geprobeerd duidelijk te maken, zie hier het resultaat: KNIJN
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Anoniem: 10074
was er nog ergens een site waar je je bestelling kon opgeven of moest dat via email?
En welk email adres is dat dan?
In de allereerste post van dit topic staat dat je kan mailen naarAnoniem: 10074 schreef op 31 juli 2002 @ 08:40:
was er nog ergens een site waar je je bestelling kon opgeven of moest dat via email?
minicarz@wanadoo.nl
Dit past alleen in de mini. Anders moet de derde batterij echt aan de buitenkant bevestigd worden.cuora schreef op 30 juli 2002 @ 23:35:
[...]
Dat zou ik wel hopen ja, moet je em anders bovenop de imperial klikken ofzo![]()
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Maar waarom die derde batterij? Als ik hier kijk: http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htmMarzman schreef op 31 juli 2002 @ 09:06:
[...]
Dit past alleen in de mini. Anders moet de derde batterij echt aan de buitenkant bevestigd worden.
Zie ik bij de eerste drie motorjes staan
en deze dingen gaan toch hard zat??2 AAA battery
Anoniem: 10074
strakkies als ik thuis ben ff een mailtje sturen.
Die Race-tin cars worden mij iets te prijzig en te groot.
Die Bensu`s rulen met 6 cm
Die Race-tin cars worden mij iets te prijzig en te groot.
Die Bensu`s rulen met 6 cm
Ik ben er bijna uit 
Dit gaat het ongeveer worden:
auto 1 - Item no. 1190

auto 2 - Item no. 1166

2x motor - 30 Km - Item no. 1262

2x achtervelg + 2x band - Item no. 2072 & Item no. 1807

2x voorvelg + 2x band - Item no. 2139 & Item no. 2132

1x complete wielen set - Item no. 1660

En dan natuurlijk nog een Pre-Soldered BaRF kit (misschien 2 voor de reserve onderdelen.
Dan nog ff twee vragen:
1) Tot hoever kan je gaan met de standaard antenne? Want ik weet dus nog ff niet of ik een andere antenne moet nemen
2) Kunnen we misschien toch niet gaan kijken bij één of andere grote modelbouw zaak of die deze dingen niet wil gaan importeren ofzo, als er genoeg animo is vanuit hier. Misschien is dat allemaal een stuk makkelijker dan??
Dit gaat het ongeveer worden:
auto 1 - Item no. 1190

auto 2 - Item no. 1166

2x motor - 30 Km - Item no. 1262

2x achtervelg + 2x band - Item no. 2072 & Item no. 1807

2x voorvelg + 2x band - Item no. 2139 & Item no. 2132

1x complete wielen set - Item no. 1660

En dan natuurlijk nog een Pre-Soldered BaRF kit (misschien 2 voor de reserve onderdelen.
Dan nog ff twee vragen:
1) Tot hoever kan je gaan met de standaard antenne? Want ik weet dus nog ff niet of ik een andere antenne moet nemen
2) Kunnen we misschien toch niet gaan kijken bij één of andere grote modelbouw zaak of die deze dingen niet wil gaan importeren ofzo, als er genoeg animo is vanuit hier. Misschien is dat allemaal een stuk makkelijker dan??
Anoniem: 16630
Er bestaan ook big-foots, ik schoot in de lag toen ik die haan hoorde
check it out yourself :
http://www.rodkrapong.com/vdo/vdo14.rm
check it out yourself :
http://www.rodkrapong.com/vdo/vdo14.rm
Ik ben bezig om deze dingen te gaan importeren maar dan moet ik eerst mijn autotje hebben van de inkoopactie zodat die persoon van de rc winkel kan zien wat voor spul het is
Er liep hier toch een tweaker rond die al een Audley had? (ik geloof een nissan skyline zo'n blauwe) Stond in de andere thread, maar heb nu ff geen tijd om die helemaal door te spitten,...Dezjay schreef op 31 juli 2002 @ 10:10:
Ik ben bezig om deze dingen te gaan importeren maar dan moet ik eerst mijn autotje hebben van de inkoopactie zodat die persoon van de rc winkel kan zien wat voor spul het is
Misschien dat je die kan contacten? en dat die zijn auto ff beschikbaar stelt?
Dat is dus niet zoMarzman schreef op 31 juli 2002 @ 09:06:
[...]
Dit past alleen in de mini. Anders moet de derde batterij echt aan de buitenkant bevestigd worden.
My question is, is it possible to put another battery in the cover of the
car?
you can, under body or side of your car.. AAA size or smaller is ok..
I ask this becouse i don`t want to put a big battery on top of my car just
to make it faster.
i don't like too.. ugly looking right ? :-)
let me know if you need more help.. :-)
[ Voor 0% gewijzigd door Zorg op 31-07-2002 10:32 . Reden: ietsiepietsie duidelijker.... ]
Dezjay schreef op 31 juli 2002 @ 10:10:
Mooi dus de hele Inkoop Actie gaat straks veranderen?!?Gash schreef op 31 juli 2002 @ 10:51:
[...]
Laat maar: ik heb al intensief kontakt met verschillende leveranciers waaronder de originele producenten van deze autootjes...
Da's mooi!Gash schreef op 31 juli 2002 @ 10:51:
[...]
Laat maar: ik heb al intensief kontakt met verschillende leveranciers waaronder de originele producenten van deze autootjes...
Heb je al wat info?
heb je hier btw ook al contact over gehad met koentjuh, da's misschien wel ff zo aardig om te doen anders,.....Gash schreef op 31 juli 2002 @ 10:51:
[...]
Ik zal inderdaad ook kontakt opnemen met koentjuh. Ik heb momenteel 60 Auldeys inclusief diverse onderdelen besteld. De prijs zal zeker zo aantrekkelijk zijn als die van die Thai. Dus minimaal 20% korting op zijn prijs, maar afhankelijk van de invoerrechten & verzendkosten zal het waarschijnlijk nog voordeliger uitvallen
60 stuks,..cool,.....en onderdelen? wanneer heb je ze? dus we kunnen nu? of straks? bij jou bestellen? jij hebt een zaak? het gaat via een zaak? of doe je het gewoon zelf?Gash schreef op 31 juli 2002 @ 11:08:
Ik zal inderdaad ook kontakt opnemen met koentjuh. Ik heb momenteel 60 Auldeys inclusief diverse onderdelen besteld. De prijs zal zeker zo aantrekkelijk zijn als die van die Thai. Dus minimaal 20% korting op zijn prijs, maar afhankelijk van de invoerrechten & verzendkosten zal het waarschijnlijk nog voordeliger uitvallen
waar woon je?
vragen vragen vragen
Beter!Gash schreef op 31 juli 2002 @ 11:08:
Heb je dan ook alles wat op die Thaise site staat of maar een deel ervan?
En wanneer verwacht je het binnen te hebben?
Ze zijn besteld dus ik verwacht ze zeker binnen 2 weken hier te hebben (ik neem het ruim: misschien zit het tegen). Misschien is het inderdaad verstanding om alle bestellingen ook door mij te laten bekijken.Yoda schreef op 31 juli 2002 @ 11:25:
[...]
60 stuks,..cool,.....en onderdelen? wanneer heb je ze? dus we kunnen nu? of straks? bij jou bestellen? jij hebt een zaak? het gaat via een zaak? of doe je het gewoon zelf?
waar woon je?
vragen vragen vragen
Ik heb een bedrijfje en wij importeren vaker uit Azie. De autootjes zijn echter nieuw voor ons, maar iig superleuk! Ons kantoortje zit overigens in Amsterdam.
Dit zijn de modellen die we hebben besteld: http://www.comtronics.nl/auldey/
Gash, ga je ook nog kijken naar de Bensu's of Bit Char-G's, de hele kleintjes? Of hou je het alleen bij Auldey's?
do not underestimate the power of a sharp mz-700
Klinkt goed. ZOu je mijn niet ff kunnne mailen met de preciese bestelling, zodat ik al ff kan checken of het qua onderdelen lukt,
Maar ik zie dat je geen Bensu's hebt
hoe lossen we dat op...
Maar ik zie dat je geen Bensu's hebt
tja... mijn probleem is dat ik eigenlijk maar 1 bensu wil, maar aangezien de bestelkosten enzo die daar bovenop komen... daar niet echt warm voor loop...
We hebben we al kontakt opgenomen met Bensu, maar deze hebben helaas nog niet gereageerd. Dit zal echter wel één dezer dagen gebeuren. Naar verwachting zal ook deze prijs wel ok zijnkoentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 11:45:
Klinkt goed. ZOu je mijn niet ff kunnne mailen met de preciese bestelling, zodat ik al ff kan checken of het qua onderdelen lukt,
Maar ik zie dat je geen Bensu's hebthoe lossen we dat op...
Laten we het omdraaien: de onderdelen komen namelijk van een andere leverancier en deze moeten nog besteld worden. Wanneer je mij laat weten wat er al bij jou besteld is zal ik dit ook in onze bestelling meenemen!
Iz goed, maar met die auto's he, je hebt er dus 60 alleen verschillende soorten. Dus stel nu dat er 12 audi's worden besteld, moet ik dan mesnen teleurgaanstellen of is er dan nog een otie ? ach laten we eerst even afwachten wat de prijzen bij jouw worden
en wat er allemaal in deze twee wkeen besteld wordt. Zodat we samen naar ene oplossing kunnen zoeken.
Enne als je iets meer weet over de prijzen die je hanteerd laat het dan ff weten op minicarz@wanadoo.nl
Ow, en nog over die onderdelen, zijn dat exact dezelfde?
Enne als je iets meer weet over de prijzen die je hanteerd laat het dan ff weten op minicarz@wanadoo.nl
Ow, en nog over die onderdelen, zijn dat exact dezelfde?
* drogoul jumps up and down, yelling 'YEEEHAAAAA'Gash schreef op 31 juli 2002 @ 11:53:
We hebben we al kontakt opgenomen met Bensu, maar deze hebben helaas nog niet gereageerd. Dit zal echter wel één dezer dagen gebeuren. Naar verwachting zal ook deze prijs wel ok zijn
do not underestimate the power of a sharp mz-700
niemand die hier iets over kan zeggen ?Atgast schreef op 31 juli 2002 @ 06:47:
GVD "De berichten die geplaatst zijn tussen het online gaan en omzetten naar Innodb zijn niet meegeconverteerd."
grrrr, en mijn laatste backup is een week oud, dus daar heb ik niet veel aan aangezien ik enkele 3d modellen kwijt ben, en een heleboel andere dingen!!
met dit schema zou een pot. meter namelijk makkelijk in te bouwen zijn, traploos van 15 tot 70 km/u
Om heel eerlijk te zijn vind ik die van de site makkelijker die je voor 3 dollar kunt kopen. OMdat het daar duidelijker is voor de leek, omdat de kleuren overeenkomen qua draadjes met de kleuren zoals ze echt zijn. Hoef je de tekens enzo niet te kennen.
Weet je al ongeveer wat ze zullen gaan kosten ??? Ik zie nl alle karretjes die ik besteld heb er bij jou ook bij staanGash schreef op 31 juli 2002 @ 11:08:
Ik wil mijn autootje nu!!

- Is er al meer duidelijkheid over de mogelijkheid om met meerdere mensen samen te racen zonder dat de frequenties van de zenders elkaar storen?
- En om een groter bereik te creëren, heb je dan alleen een antenne nodig voor je remote of ook voor op de auto? Die remote antenne's hebben ze wel, die voor op de auto zijn alleen voor de Race Win Cars..
- Is er al meer duidelijkheid over de mogelijkheid om met meerdere mensen samen te racen zonder dat de frequenties van de zenders elkaar storen?
- En om een groter bereik te creëren, heb je dan alleen een antenne nodig voor je remote of ook voor op de auto? Die remote antenne's hebben ze wel, die voor op de auto zijn alleen voor de Race Win Cars..
Volgens mij lijken deze voor race-tin te zijn :Phreak schreef op 31 juli 2002 @ 12:15:

en die eronder staan voor race-win.
Ja maar daar staat bij "for beauty, range 10-20m" terwijl ik een remote antenne heb gekozen met een bereik van ~50m...cuora schreef op 31 juli 2002 @ 12:19:
[...]
Volgens mij lijken deze voor race-tin te zijn :
afbeelding
en die eronder staan voor race-win.
[quote]Phreak schreef op 31 juli 2002 @ 12:15:

Nog geen antwoord opgehad, misschien iemand anders?
Nog geen antwoord opgehad, misschien iemand anders?
ik had ook een 1337 corel schetsje, maar ik wilde t ietsje profesioneler aanpakken, en heb daarom voor vurtax gekozenkoentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 12:09:
Om heel eerlijk te zijn vind ik die van de site makkelijker die je voor 3 dollar kunt kopen. OMdat het daar duidelijker is voor de leek, omdat de kleuren overeenkomen qua draadjes met de kleuren zoals ze echt zijn. Hoef je de tekens enzo niet te kennen.
helaas wist ik niet hoe ik de kleuren moest aanpassen, maar ik zal het eventjes toelichten.
de uiterst links en uiters rechtse draad gaan naar het motertje, zoals je je autotje standaard koopt. Het enigste wat je aand ie draadjes veranderd is:
je maakt 1 aftakking
je maakt een diode tussen beide.
de draadjes van de aftakking gaan naar het relais. (Dat rare rode ding waar relais bij staat)
de uiteinde van de diode plaats je op de motor.
op deze uiteindes plaats je ook de stroomvoorziening van je extra powerpack, 2xAA. eventueel ivm plaatsgebrek AAA.
alleen onderbreek je de + lijn van dit draadje door het relais.
Als het relais nu contact maakt dan krijgt de motor 3 volt van je extra power pack.
eventueel moet er nog een extra diode tussen 1 van de aftakkingen om te zorgen dat de auto niet ook bij achteruit op de turbo stapt
is het niet zo dat de remote uitzendt met een golf, die zegmaar tot 20 meter reikt, en dat een auto-antenne deze kan oppikken tot een afstand van 50 meter vanaf het einde van de golf (dus de max afstand auto - remote dan nèt 50 + 20 = 70 meter wordt)...Phreak schreef op 31 juli 2002 @ 12:22:
[...]
Ja maar daar staat bij "for beauty, range 10-20m" terwijl ik een remote antenne heb gekozen met een bereik van ~50m...Maar je hebt dus EN een remote antenne EN een car antenne nodig?
Of begrijp ik het verkeerd (alleen vwo natuurkunde
Ja, okee, dit is dus voor gengen die hem zelf helemala willen maken, Maar de gene die ene pre-solled pakketje halen met dus drie relais enzo, die heben weer een ander schema nodig en dat is dus dat schema wat op de site staat. Of zit ik nu mis, ach we zien wel. als het blijkt dat we via Gash gaan bestellen moet hij maa rnet toevallig ook aan die schema's kunnen komen.
Ik durf het niet te zeggen.. Ikzelf dacht ook dat het op zo'n manier in elkaar zat, maar ik kan het ook helemaal fout hebbencuora schreef op 31 juli 2002 @ 12:33:
[...]
is het niet zo dat de remote uitzendt met een golf, die zegmaar tot 20 meter reikt, en dat een auto-antenne deze kan oppikken tot een afstand van 50 meter vanaf het einde van de golf (dus de max afstand auto - remote dan nèt 50 + 20 = 70 meter wordt)...
Of begrijp ik het verkeerd (alleen vwo natuurkunde)
Op deze http://frenetic.com.au/shop/category94_1.htm site staan dezelfde audleys en die hebben er al een antenne opzitten
Bij de Thaise site zitten ze er ook al op..Quaker schreef op 31 juli 2002 @ 12:50:
Op deze http://frenetic.com.au/shop/category94_1.htm site staan dezelfde audleys en die hebben er al een antenne opzitten
Ik vroeg me alleen af of als ik alleen een remote antenne met een bereik van ~50m erbij koop dat ik dan ook daadwerkelijk een bereik heb van ~50m zonder de antenne van de auto aan te passen / te vervangen.
Enorm zeg..... kweet niet of die zenders een beetje kwaliteit zijn, maar ik haal makkelijk 500 meter met me A*oms zender.....
Hoi.
Euhm.. nou en?PLeX schreef op 31 juli 2002 @ 12:55:
Enorm zeg..... kweet niet of die zenders een beetje kwaliteit zijn, maar ik haal makkelijk 500 meter met me A*oms zender.....
Als mijn autootje verder dan 50m van mij af staat zie ik dat ding niet eens meer zonder verrekijker
18 auldey's besteld (we hebben al 3% )
9 Bensu's
BaRF
Platel
Suepahfly
Henkyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Zorg
Coura
Raafje
Dezjay
Rammes
Tucker 10-4 Harley
Yoda
ejtje
Enne phreak precies, denk dat je naar 50 meter wel zoiets hebt van hmmmzzz. Waar is mijn autootje gebleven????
9 Bensu's
BaRF
Platel
Suepahfly
Henkyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Zorg
Coura
Raafje
Dezjay
Rammes
Tucker 10-4 Harley
Yoda
ejtje
Enne phreak precies, denk dat je naar 50 meter wel zoiets hebt van hmmmzzz. Waar is mijn autootje gebleven????
Wat wordt er nou gedaan: gewoon een IA of wordt alles nu via gash gedaan.
Gewoon eerst verder met bestellen, en dan geef ik het door aan gash als een grote bestelling zodat hij het goedkoop bij de leverancier kan halen.
Is het dan niet practischer om bij gash te bestellen? Als hij leverancier wordt in nederland, regel ik het liever direct met hem, is wel handig als er bijv iets mis is ofzo...koentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 13:11:
Gewoon eerst verder met bestellen, en dan geef ik het door aan gash als een grote bestelling zodat hij het goedkoop bij de leverancier kan halen.
Of geef je de bestelling die we bij jou doen aan hem door en regelt hij het dan direct met ons
GASH!! extra winkel in Emmen geeft geen probleem ver genoeg van Adam af he
ken ook wel fixen dat we ze bij jullie inkopen als der dan ook wat voor mij inzit
meel wel ff
Dit was mijn plan. Ik maak van alle bestellingen een grote en mail deze door samen met alle bestellingen apart. Zodat, mocht hij dat willen iedereen daarna zijn of haar onderdelen en auto's kan opsturen, zodat het niet eerst van hem naar mij naa rjullie hoeft. Maar dat moet ik nog ff met hem overleggen. Scheelt hem werk, omdat hij niet van al jullie kleine bestellingen een grote hoef te maken. Snap u? Verder wacht ik ook nog af awat het kost bij hem en of hij aan exact dezelfde onderdelen kan komen zoals dat turbo kitje enzo.
hmmokay, eigenlijk boeit het me niet zo heel veel, where-ever het het goedkoopste is dan maar denk ik he ?koentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 13:20:
Dit was mijn plan. Ik maak van alle bestellingen een grote en mail deze door samen met alle bestellingen apart. Zodat, mocht hij dat willen iedereen daarna zijn of haar onderdelen en auto's kan opsturen, zodat het niet eerst van hem naar mij naa rjullie hoeft. Maar dat moet ik nog ff met hem overleggen. Scheelt hem werk, omdat hij niet van al jullie kleine bestellingen een grote hoef te maken. Snap u? Verder wacht ik ook nog af awat het kost bij hem en of hij aan exact dezelfde onderdelen kan komen zoals dat turbo kitje enzo.
Daarom, zo denk ik ds ook. Uit thailand is goedkoop, en korting maargoed, verzendkosten, btw en douanerechten kosten ook weer wat. Uit nederland is practischer, geen btw meer uitrekenen, gene last van douanerechten (invoerkosten) enzo. Als ik prijzen daar weet kunnne we bekijken wat het goedkoopste wordt.
Nu lees ik net een manier om onder de invoerrechten en btw uit te komen door wat op de doss te laten zetten, maargoed weet niet of ze dat daar willen en of het wle zo versandig is
Nu lees ik net een manier om onder de invoerrechten en btw uit te komen door wat op de doss te laten zetten, maargoed weet niet of ze dat daar willen en of het wle zo versandig is
Als gift laten verzenden zeker? Doen ze vaak als je iets koopt uit amerika, dan hoef je geen belasting en invoer te betalen.... Want btw is 19%, maar toen ik vorig jaar uit amerika een tent wilde bestellen kwam daar eerst 14% invoer overheen (ook over de bezorgkosten) en daarna nog 19% btw... dan schiet de prijs vaak wel omhoogkoentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 13:29:
je hebt dan in principe wel recht op aftrek van de btw in het land waar je koopt, maar dat moet je met de leverancier regelen....
Dat kan idd ja maar de kans is groot dat ze dat niet willen/mogen doen.koentjuh schreef op 31 juli 2002 @ 13:29:
Maar als het bij Gash kan, graag!
Dan kan het ook nog sneller gaan enzo, Thailand heb ik niet echt uitermate veel vertrouwen in. Tenminste niet zoveel als Nederland
Neeej, daarom... Maargoed we horen het wel, zal straks ff met Gash gana overleggen over hoe en wat (prijzen, bestellen, zlefde onderdleen als thailand, bensu's?, kortingen ga zo maar door...) En dna horen jullie het wel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Product Item no. Prijs USD Aantal totaal Bensu rood 1112 9,7 1 9,7 Bensu blauw 1113 9,7 1 9,7 Ferrari 360 Modena Rood >>> motor 1165 11 1 11 Peugeot 206 >>> motor 1177 11 1 11 Motor 1253 1,8 3 5,4 De BaRFKit Pre-Soldered - 13,8 3 41,4 Rubber bumper guard 1407 0,75 2 1,5 Rubber bumper guard 1409 2,8 1 2,8 Velgenset 1724 1,4 1 1,4 Velgenset 1709 1,6 1 1,6 Banden voor 1807 0,34 4 1,36 Banden achter 1803 0,65 4 2,6 High quality Metal Wheel 1660 5,5 2 11 Remote Antenna 60 m 1497 4 2 8 Car Antenna 1494 2,9 2 5,8 Totaal 124,26 |
Dit is mijn voorlopige bestelling als het zo kan met die frequenties
Hey weet iemand hoe dat zit met de assen die je moet gebruiken.. ik wil namenlijk dat motortje waarmee je 90 km/u zou kunnen gaan.... Het lijkt me dat je dan ook een sterke "shaft" nodig hebt!
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Onderdeel Omschrijving Item Price - Auto Nissan Skyline GTR - Silver 1183 $11,00 - Motor Hi-speed - 56-60km/u 1254 $1,60 - BaRF kit Circuit voor opvoeren BaRF $13,35 - Banden + velgen Setje alu velgen + banden (4 st.) 1663 $5,50 - Remote antenne Bereik ~50m 1497 $4,00 - Antenna tube Zwart - 15cm lang 1386 $0,26 - Decals Zwart 1425 $0,50 |
Dit heb ik tot nu toe (nog niet definitief).
Wat ik alleen nog niet weet is of die Remote antenne goed is om de auto tot 50m te kunnen besturen of dat ik er ook nog een aparte Car antenne bij moet nemen.
Ook nog geen reserve onderdelen, ik wacht nog op een lijstje
[ Voor 0% gewijzigd door Daan op 31-07-2002 14:04 . Reden: Typo ]
reserve onderdelen... Je zo natuurlijk alle losse onderdelen in die barf kit pre solled kunne bij bestellen.
dit dus:
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
Dit zijn de bewegende onderdelen dus die kunnne het wel eens af laten wegen en het kost 5,85 dus dat val ook nog wel mee
Ga er niet vanuit dat de electronica het gaat begeven
dit dus:
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
Dit zijn de bewegende onderdelen dus die kunnne het wel eens af laten wegen en het kost 5,85 dus dat val ook nog wel mee
Ga er niet vanuit dat de electronica het gaat begeven
En mocht je dat nog teveel vinden doe je bv 3 spacers extra, lijkt me sterk dat alle 6 het in 1 keer begeven ofzo...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Bensu's kunnen ook
http://www.comtronics.nl/auldey/

----mail------
Hi Koen,
We hebben inmiddels ook bericht gekregen van de Bensu's. Op www.comtronics.nl/auldey vind je de autootjes die wij kunnen leveren. Zodra je de lijst met bestellingen compleet hebt lijkt me het inderdaad verstandig wanneer je deze ook naar mij e-mailt. Onze leverancier voor de onderdelen heeft geen site maar kan alle onderdelen leveren die ook bij die Thai staan. Schema's moeten volgens mij geen probleem zijn.
Mvg,
Jaap.
---mail----
Dus gewoon naar mij mailen en ik regel de rest met hem
http://www.comtronics.nl/auldey/
----mail------
Hi Koen,
We hebben inmiddels ook bericht gekregen van de Bensu's. Op www.comtronics.nl/auldey vind je de autootjes die wij kunnen leveren. Zodra je de lijst met bestellingen compleet hebt lijkt me het inderdaad verstandig wanneer je deze ook naar mij e-mailt. Onze leverancier voor de onderdelen heeft geen site maar kan alle onderdelen leveren die ook bij die Thai staan. Schema's moeten volgens mij geen probleem zijn.
Mvg,
Jaap.
---mail----
Dus gewoon naar mij mailen en ik regel de rest met hem
Ok, in mijn XLS file bijgewerkt 
Als ik weet of de antenne goed is en je met meerdere personen (min. 2) tegelijk kan racen ga ik mijn bestelling doorgeven
Woei die Bensu's zijn ook gaaf
Als ik weet of de antenne goed is en je met meerdere personen (min. 2) tegelijk kan racen ga ik mijn bestelling doorgeven
Woei die Bensu's zijn ook gaaf
zodra duidelijk is wat, wanneer en voor hoeveel er word besteld, kan er dan misschien nog een nieuiw topic worden geopend waar alleen maar bestellingen in mogen worden geplaatst ? (dit is niet te lezen zo
)
Hoezo moeten de bestellingen dan in het topic worden geplaats? Hier kun je gewoon vragen over onderdeel dit en onderdeel dat, bestellingen moet je mailen naar minicarz@wandoo.nl Hier staan alleen wat bestellingen omdat sommige mesnen zich afvroegen wat je moest bestellen.
En goed nieuws in verband met de freq.
---mail----
Hi Koen,
De Bensu's worden in 5 (27, 35, 40, 45, 49MHz) frequenties geleverd zodat je een race kunt houden. De Auldey's worden als ik mij niet vergis in 3 frequenties geleverd. De onderdeel-prijzen zijn gelijk of goedkoper dan die van de Thai, afhankelijk van de bestelde hoeveelheid. (voor-gesoldeerde) Turbo-kitjes zullen inderdaad veel door ons besteld worden. Zodra ik meer over prijzen weet dan laat ik het direct weten.
Mvg,
Jaap
----mail-----
Iedereen die besteld krijgt dus nog een mailtje van mij, zodra ik de freq. precies weet om te vragen welke freq. ze willen.
En goed nieuws in verband met de freq.
---mail----
Hi Koen,
De Bensu's worden in 5 (27, 35, 40, 45, 49MHz) frequenties geleverd zodat je een race kunt houden. De Auldey's worden als ik mij niet vergis in 3 frequenties geleverd. De onderdeel-prijzen zijn gelijk of goedkoper dan die van de Thai, afhankelijk van de bestelde hoeveelheid. (voor-gesoldeerde) Turbo-kitjes zullen inderdaad veel door ons besteld worden. Zodra ik meer over prijzen weet dan laat ik het direct weten.
Mvg,
Jaap
----mail-----
Iedereen die besteld krijgt dus nog een mailtje van mij, zodra ik de freq. precies weet om te vragen welke freq. ze willen.
Bestellingen vinden plaats via e-mail.Atgast schreef op 31 juli 2002 @ 14:49:
zodra duidelijk is wat, wanneer en voor hoeveel er word besteld, kan er dan misschien nog een nieuiw topic worden geopend waar alleen maar bestellingen in mogen worden geplaatst ? (dit is niet te lezen zo)
Wat wil je weten dan?
ik wil ook wel wat bestellen maar die rodkaprong site is zo dood als maar kan. Maar ff fmi:
Als ik een normaal autootje bestel die een beetje scheurt (ik las iets over audi, mijn favo merk) en ik daar die barf kit bij doe en reserve onderdelen. Wat ben ik dan kwijt incl. verzendkosten?
Als ik een normaal autootje bestel die een beetje scheurt (ik las iets over audi, mijn favo merk) en ik daar die barf kit bij doe en reserve onderdelen. Wat ben ik dan kwijt incl. verzendkosten?
Er zijn nu dus ook een Peugeot 206 en een Mercedes CLK GTR van Bensu!!!

onderste rij 3e autotje en linksboven...
* Gutteguttegut ziet nu 5 verschillende modellen ipv 2.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wat ik heb begrepen, is het dus mogelijk om ze in verschillende freq. te leveren. Niet in te stellen dus. Iedereen die besteld heeft en gaat bestellen krijgt dus nog een mailtje terug over welke freq. ze willen hebben zodra ik de preciese freq. weet. Snap je?Phreak schreef op 31 juli 2002 @ 15:01:
[...]
Mag ik hieruit opmaken dat je je Auldey op 3 verschillende frequenties in kan stellen of moet je bij het bestellen aangeven welke frequentie je wilt?
Als je dit toevoegd aan http://www.laupro.nl/ia/ zal het organiseren een stuk makkelijker gaan. Ook voor de mensen die willen bestellen.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ja, maar heb je al gezien hoe veel onderdelen er te bestellen zijn? dat zou veel te veel werk zijn, heb het er met verschillende personen over gehad en die vonden allemaal dat het via laupor wel makkelijk was alleen dat je zo ongelovelijk veel onderdelen moest toe voegen dat het gewoon vele te veel werk is. Kijk alleen maar naar de auto's dat zijn er al veel en de hoeveelheid velgen.
Ok dis wel beter dak nu gewoon in nl kan bestellen. is er al info over de prijzen?
Neej, die krijg ik te horen zodra hij ze zelf weet
Maar ze werden zeker niet duurder dan die thaise site en als het evenkon goedkoper duzz
Maar ze werden zeker niet duurder dan die thaise site en als het evenkon goedkoper duzz
Dit topic is gesloten.