anno 1503:

Release in oktober dit jaar
meer mensen die in spanning afwachten en 1602 volop vaak gespeeld hebben??

Release in oktober dit jaar
meer mensen die in spanning afwachten en 1602 volop vaak gespeeld hebben??
🌞🍃
hehe neey tuurlijk nie. was het maar zo'n feestOp maandag 15 juli 2002 20:23 schreef DataBeest het volgende:
Hmm, ipv dat ze verder in de tijd gaan, gaat dit spel terug, ik hoop maar niet dat de graphics ook mee slechter worden
Het eerste plaatje: dat is neem ik aan toch niet ingame?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is de bedoeling dat je een samenleving opzet, boeren, houdhakkers, legers etc etc JE moet de heletijd zorgen dat iedereen tevreden is geen honger heeft en geen dorst.Op maandag 15 juli 2002 20:51 schreef Dolbysurround het volgende:
Wat moet ik me bij dit spel voorstellen???
Kan iemand me ff uitleggen wat het doel van dit spel is en waarmee ik het kan vergelijken???? Ben namelijk dringend op zoek naar nieuwe spellen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Verwijderd
De nieuwe versie waar de editor van anno1602 bijzit doet het wel onder xp. Maar anno1602 ruled nog enorm!!!, ik heb het een paar dagen geleden nog met 3 man zitten spelenOp maandag 15 juli 2002 21:40 schreef Blade_V het volgende:
Anno 1602 rulzzzz
Alleen kan ik het niet meer installen
Ik kan het alleen nog maar vanaf de cd spelen maar dan kun je niet saven
Het lukt mij niet op XP en 2000 maar dat is al een tijdje geleden dat ik 1602 heb gespeeld, dus ik zal het nog maar eens proberen
(Als ik de cd nog kan vinden)
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
The devil is in the details.
\_Specs_/
Verwijderd
Volgens mij worden ze groter ja ...moet ook wel vind ik.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:19:
hopelijk zijn de eilanden nu wat groter zodat je ook met meerdere op 1 eiland kan ofzo
Verwijderd
Klikbaar maken dan?McFlipp schreef op 24 september 2002 @ 15:06:
Bij het zien van deze screenie's krijg ik toch wel zin in dit spel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
expres op ware groote want dan zijn ze het mooist
En je kan [url="http://www.anno1503.com/downloads/anno1503trailer_2_high.exe"]hier[/url] een trailer downloaden.
En als laatste de release date is opgeschoven van Oktober 2002 naar 15 Februari 2003
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
dat issie al een tijdjeeliminator007 schreef op 18 November 2002 @ 15:39:
sorry voor deze nogal groffe kick maar ik lees net op anno1503.com dat ie uit is in duitsland ...
Mother, will they like this song?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Als ik me niet vergis zou dat ergens in maart moeten zijn.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 16:09:
Ja, wanneer is ie nou in 't Engels? Ik kan namelijk niet tegen Duits... (persoonlijke redenen)
[ Voor 19% gewijzigd door Yagermeister op 27-12-2002 18:50 ]
-Te huur
Dan ga je maar unreal 2003 spelen...., het is leuk dat een strategisch spel er mooi uitziet, maar het is absoluut niet de basis van zo'n soort spel. Veel mensen schijnen dat nog steeds niet te kunnen begrijpen.
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Verwijderd
beetje laat maar ik quote van de site : Release: 6-3-2003Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 02:44:
www.nlstore.nl
dat is zeker de duitse versie die ze daar verkopen ??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 13:28 . Reden: typfout ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Graphics van de volledige versie zijn exact hetzelfde als in de demo.Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:44:
ik heb reeds de demo gespeeld en ook 1602 demo. Gameplay rocks maar graphics van 1503 lijken nogal op 1602, ondanks de lange ontwikkel tijd, graphics zijn ondermaats maar ik hoop dat ze nog beteren met de volledig versie
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Surfin' paradise!
Veel tools (hamertjes) en andere zooi te veel maken en deze vervolgens verkopen.Brik schreef op 31 March 2003 @ 23:37:
hoe winst te maken?? Ik ben bezig met die eerste campaign en het lukt me wel om zo ver te komen dat ik al soldaten kan bouwen en hamers (die ik moet meenemen in een schip naar t westen) Maar op een gegeven moment is altijd mijn geld op, hoe kan ik het beste winst maken???
Gezocht!
Router
Time is never wasted when you're wasted all the time.
graag ff vertellen hoe je het gedaan hebt.Phase-Shifter schreef op 01 April 2003 @ 01:16:
Yup, dit is net zoals Anno 1602 weer een zeer verslavend spel.
Alleen jammer dat er nog geen multiplayer in zit standaard.
Maar aangezien ik toch graag multiplayer speel, heb ik ervoor gezorgd dat ik hier dus wel al een multiplayer optie heb.
Werkt zeer goed, en de enige bug die ik tot nu heb kunen ontdekken is dat degene die het spel host 30000 geld krijgt, terwijl de rest maar 10000 krijgt.
Ik heb maar ff een paar screenshotjes gemaakt, voor het geval dat er hier mensen zijn die me niet geloven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Aan wie moet ik t dan verkopen want er zijn geen andere ventjes in de map die spullen willen kopenThe Dolf schreef op 31 maart 2003 @ 23:53:
[...]
Veel tools (hamertjes) en andere zooi te veel maken en deze vervolgens verkopen.
ff een tip. Verkoop je kleine schip en maak er 4 grote van. Deze kan je vervolgens volstoppen met grondstoffen zodat je in het volgende scenario makkelijker kunt starten.
er komen van tijd tot tijd schepen langs om zooi te kopen en te verkopenBrik schreef op 01 April 2003 @ 17:23:
[...]
Aan wie moet ik t dan verkopen want er zijn geen andere ventjes in de map die spullen willen kopen
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 22:48 ]
Gezocht!
Router
Is la bekend ja.Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 22:48:
In de eerste campaign wereld kan je redelijk snel winst maken, je moet gewoon heel veel huisjes hebben, die mensjes kopen vanalles. Niet te veel gebouwen bouwen waar je upkeep voor meet betalen..
Ik heb trouwens wel een bug ontdekt, mijn scout kwam vast te zitten in een indiaans dorpje. Kon hem niet meer bewegen. Erg vervelend..
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Dat kan je aangeven als je op de boederij klikt. Er zijn dan twee opties eten en alcohol, als je bv eten uit klikt blijft de boederij wel alocohol produceren en geen eten. Alleen kan je dit niet van de buitenkant zien.Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 10:22:
Ik had iets vreemds. In de eerste campaign stopte ineens (volgens mij kort nadat ik setler level bereikte) al mijn farms met voedsel produceren. Ze maakte alleen nog maar alcohol. Toen kreeg ik hongersnood en storte mijn halve stad in. Gelukkig heb ik met vissers en hunters genoeg eten kunnen maken.
Maar wel vreemd, heeft dit een reden of is het een bug?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 17:36 ]
Verwijderd
Helpfunctie activeren en dan op het vinkje klikken.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 17:53:
Weet iemand hoe je je objectives in de campaign mode kan bekijken ?
Ik heb zojuist (in de eerste level) de opdracht gekregen om een oorloggschip uit te rusten met allerlei shit... soldaten, hout, tools, etc...
Maar dat heb ik niet echt onthouden of opgeschreven, en ik kan nergens meer m'n objectives even rustig doornemen.
Anybody?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon je kleine schip verkopen (lukt niet altijd) of gewoon laten zinken en een warship kopen. Ik raad je wel aan om zoveel mogelijk goederen mee te nemenVerwijderd schreef op 04 april 2003 @ 16:34:
Hmmm, ik zit een beetje vast in de laatste objective van de eerste campaign. Ik moet 4 swordsmen, 4 archers en 1 scout en een zooi cargo meenemen naar het westen. Ik heb een kleine en 3 medium trading vessels. Maar daar passen maar 8 mannetjes in, hoe kan ik dan de scout meenemen? Ik kan ook geen nieuwe schepen meer maken..
Moet ik een van mijn trading ships weg doen en dan een warship kopen? Ik weet niet hoe ik een schip weg kan doen, ik kan wel op sell drukken maar dan gebeurt er niks...
Gezocht!
Router
Verwijderd
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Verwijderd
Gezocht!
Router
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq