Ik ben nu een tijdje op zoek naar een "goedkope" MP3 discman. Die 8CM gevallen zijn niks voor mij. Moet te veel kloten met die cdtjes, en alles om gaan zetten. En uiteraard speelt de ruimte een rol (700 mb vs 285).
De imp350 (slimX) vind ik helemaal geil, maar die is helaas te duur. Toevallig hoorde ik (thnx BB) over de Imp150 die vanaf 1 juli te leveren is. Ik ben nu van plan om deze aan te schaffen. Misschien dat iemand er iets meer over te vertellen heeft
Misschien ergens een previeuw te lezen
Het gaat om volgende speler, te koop voor 155 Euro:

Zoals op bovenstaande pics te zien is is hij te verkrijgen in zwart en blauw. Blauw wordt ook wel navy blue genoemd, en zwart wordt indigo zwart genoemd (of zilver
).
De specs zijn als volgt:
Afmetingen:
Voor meer info: klik hier
oa. hier te bestellen: klik hier
Laat nu de reacties maar komen, positief/negatief/vergelijkingen/concurentie/meningen. Alles is toegestaan, mits goed onderbouwd
De imp350 (slimX) vind ik helemaal geil, maar die is helaas te duur. Toevallig hoorde ik (thnx BB) over de Imp150 die vanaf 1 juli te leveren is. Ik ben nu van plan om deze aan te schaffen. Misschien dat iemand er iets meer over te vertellen heeft
Misschien ergens een previeuw te lezen
Het gaat om volgende speler, te koop voor 155 Euro:

Zoals op bovenstaande pics te zien is is hij te verkrijgen in zwart en blauw. Blauw wordt ook wel navy blue genoemd, en zwart wordt indigo zwart genoemd (of zilver
De specs zijn als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| Europese versie (220 volt adapter) Speelt MP3 CD,CDR,CDRW,Audio,WMA en ASF cds. Geschikt 12cm en 8cm cds 120 seconden anti-shock Protectie voor MP3 40 seconden anti-shock protectie voor audio cds Zeer uitgebreid grafische LCD met verlichting Bitrate 8Kbps tot ~320 Kbps speelduur op batterijen 7 tot 16 uur Electronisch volume knop ID3 tag Firmware upgradable Firmware TYPE 1 Line out uitgang Bass Boost Programeerbare buttons 8 verschillende Equalizer Modes 35 verschillende Talen display Random/Shuffle en Repeat track Persoonlijke playlist voor maximaal 999 tracks (winamp) Directorie navigatie Resume functie Snelspoelen (voor en achteruit) ook tijdens het afspelen van een track Kleur Navy Grey (zilver) Website importeur Holland Global www.iriver.nl |
Afmetingen:
code:
1
2
| 136mm x 146mm x 30.5mm 235 Gram (zonder batterijen) |
Voor meer info: klik hier
oa. hier te bestellen: klik hier
Laat nu de reacties maar komen, positief/negatief/vergelijkingen/concurentie/meningen. Alles is toegestaan, mits goed onderbouwd
And now the most interresting part of deze grot