Hier eindelijk een reply van mij. Ik kon vanaf zondag niet online wezen
Zoals te lezen was heb ik hem ook besteld (zat/zon-nacht). Ik had hem dinsdag in huis. Dat is dus zoals beloofd, netjes dus.
De doos van de speler zat in een zooi oude kranten, wat ik persoonlijk niet echt netjes vind, maar alles werkt, dus goed genoeg voor mij
Dan de speler, echt kinderlijk eenvoudig. Enige wat enige leeswerk vereist is dirskippen en terug naar root. Verder supersimpel. AB werkt perfect, en naar mijn mening zijn de oordoppen van een aardig niveau. Ze doen niet onder voor een oordop van 10-15 Euro. Wel hoor ik verschil als ik mijn sony headphone op me hoofd plant, maarja, dat is appels en peren vergelijken. Er zaten netjes duracel batterijen bijgelevert die het nu (3 uur spelen) nog doen, en volgens de indicator nog helemaal volzitten.
Display is echt mooi en duidelijk. Moet alleen wel zorgen dat je ID3tag mooi zijn ingevuld, want wat heb ik een hekel_aan_van_die_irritante_underscores_in_een_bestands_naam
Ik zal nog meer bevingingen hier neer zetten zodra ik ze heb

Dit weekend namelijk geland en dus niet echt veel tijd gehad voor testen.
Ohja: shockprotectie is perfect, tijdens fietsen/stuitertest op bank/hardlopen/traplopen/schudden slaat hij niet over, en zo hoort het
Al met al een geweldig apparaat
* mr_fragle is blij dat hij nu ook eindelijk een trotse bezitter is van een ware gadget