Dream as you live for ever, live as you'll die today.
(Allemaal actieve topics trouwens & niet minder an 2 maand oud...)
Topic 528269
Topic 528230
Topic 528817
Topic 528825
Topic 529563
Topic 530192
Topic 331662
Topic 503449
Topic 428842
Topic 320631
Topic 161086
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=3341
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=887
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=818
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=818
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=3511
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=3762
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=4335
kan natuurlijk ook wezen dat er structueel iets fout zit bij msi, maar die conclusie trek ik pas als ik alle feiten heb.
Dream as you live for ever, live as you'll die today.
Ik ga denk ik gewoon een oude Pro2a kopen
Heb geen ervaring met msi maar ik hoor meer goede dan slechte verhalen over msi. Doe het puur voor 'nood'. Er zit minimaal een jaar garantie op en over een jaartje a anderhalf wil ik echt upgraden(XP/P4).
[etqw, ut3, cod4 : shades-nl] [xfire:shadesnl]
quote:Op vrijdag 21 juni 2002 07:15 schreef Jensd het volgende:
Een voorbeeldje van wat ik bedoel met de dode bordjes:
(Allemaal actieve topics trouwens & niet minder an 2 maand oud...)
.............
Als je dit doet bij de search met Abit/Ecs/Asus enz. dan krijg je ook een hele hoop topics over niet functionerende moederborden en/of problemen. Niet zo gek natuurlijk op zo'n groot forum als tweakers.
Volgens zoek je gewoon bevesting van je eigen slechte ervaringen met Msi.
Er zullen van alle merken gerust wel slechte plankies tussen zitten maar dat afgeven op 1 bepaald merk omdat iemand slechte ervaringen heeft dat is
Overigens zitten in 4 van de 9 servers van Tweakers.net een MSI plank zou het dan echt zo slecht zijn, zou tweakers echt met zo'n slecht merk zijn servers uitrusten.
Dacht het niet
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Reg. datum: 05 juni 2001
Standaard laadde ik altijd bij een 1st boot de high performance defaults. Het bleek dus dat ie daarmee de geheugen timing settings helemaal naar de klote hielp, met als gevolg dat iedere geheugenmodule dus gaar leek. Tot dat ik eens een keer echt Apacer geheugen probeerde, die ook niet goed was volgens Memmtest.
Toen was ik het zat, en kwam ik erachter dat het aan de timing lag
Anyway, nu overgestapt op ASUS, op zich goed, die nieuwe A7V333. Alleen beetje jammer dat ie zulke belachelijk hoge temperaturen aangeeft in de BIOS
'Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you'
HAd eerst MS-6380LE, dat was opzicht een redelijk goed bordje afgezien van wat USB problemen, verder eigenlijk geen grote problemen gehad, wel zijn er bij mij ineens 2 fanheaders stukgegaan, maar dat is niet zo'n ramp.
Heb nu MSI KT3Ultra ARU en heb daar eigenlijk geen klachten over, enige waar ik me klein beetje aan irriteer is de plaatsing van de powerconnector, verder draait deze mobo stabiel en heb nog geen vastloper gehad die aan mijn mobo te wijten is.
Kortom volgende mobo wordt ook MSI.
<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>
PIII 550 @ 733 384 MB 40 + 60 GB geforce 2 mx + tv out DVD rom + HP 4x4x32x 19 iliadrama
AMD 64 3000+ - 2x512 MB DDR Dual channel - XFX 6600GT - 200 GB HD ---> Mijn fotoalbum! <---
Had bijna blind een nieuw bord gehaald. Toch ff cpu getest en de duron bleek toch niet zo 'during' te zijn.
Dus, nieuwe duron op de pro2A en eigenlijk loopt dit bordje al anderhalf jaar rocksolid. FSB op 112 stabiel zolang mijn 3com/chello elcheapo NIC er niet inhangt.
Dus zolang het goed gaat ben ik blij
Bij de OEM waarvoor ik werk hebben we tot nu toe 1 issue gehad met een msi bord.. de MS6340 had eeb slecht gemonteerde heatsink op de northbridge, waardoor je om het halfuur een freeze kreeg. Tja.. slechte batch dus.
Verder denk ik dat msi zoveel bordjes wegzet, particulier en OEM, dat in absolute aantallen erg veel bordjes uitvallen, maar het procentueel best meevalt.
ǝuosǝoq
Ik bedoel maar, dat er ongeveer een jaar nauwelijks problemen geweest zijn. Nu zijn er echt overdreven veel topics, die plots komen. Bijna allemaal bordjes die 1.5 jaar oud zijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2002 09:45 schreef Rocky het volgende:
[..]
Als je dit doet bij de search met Abit/Ecs/Asus enz. dan krijg je ook een hele hoop topics over niet functionerende moederborden en/of problemen. Niet zo gek natuurlijk op zo'n groot forum als tweakers.
Volgens zoek je gewoon bevesting van je eigen slechte ervaringen met Msi.
Er zullen van alle merken gerust wel slechte plankies tussen zitten maar dat afgeven op 1 bepaald merk omdat iemand slechte ervaringen heeft dat is
Overigens zitten in 4 van de 9 servers van Tweakers.net een MSI plank zou het dan echt zo slecht zijn, zou tweakers echt met zo'n slecht merk zijn servers uitrusten.
Dacht het niet![]()
Lul niet zo dom...gaat nergens over..quote:Op donderdag 20 juni 2002 22:33 schreef algabra het volgende:
Zo te zien is MSI tegenwoordig een goedkope OEM-merkje, B of zelfs een C-merk. Die dingen zijn brak, gelukkig dat ik 3 Abits heb.
[OS]
Dit is gepost met Mozilla in Mandrake 8.2 Linux.
[/OS]
setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA
Specs - Ja, ik hou ook van jou. - Powered by Demon and Linksys BEFSR41 v4
Wat heeft dit te maken met het uitvallen van de MSI bordjes de laatste tijd?quote:Op vrijdag 21 juni 2002 12:30 schreef Packardhell het volgende:
Heb zelf een Asus A7V266 mobo van oktober 2001. Absoluut nog geen problemen mee gehad. Ook een goede support op de website van Asus. Dus mocht ie goed zijn werk doen dan koop ik 99% zeker weer een Asus. Maar het is meestal zo als een merk mij bevalt dan koop ik ook een opvolger van dat merk.
Altijd lachen op www.laydown.nl
Do You Believe In A God That Satisfies
Do You Believe In A God That Opens Eyes
Do You Believe In A God That Tells You Lies
Or Do You Believe In Me ? ...
1 . Msi KT333 Ultra raid
1. Msi K7T Turbo
1. Msi K7T Turbo-2
Deze 3 borden werken allemaal perfect, nog nooit problemen mee gehad.
Tevens heb ik ook een kennis met een MSI K7T Turbo (oude model) en deze heeft ook nog nooit kuren gehad..
Ik vind MSI nog steeds toppie, en mijn volgende bord zal ook dan zeker weer een Msi zijn.
MSI K7T Turbo2 + XP1700+/Gainward TI200 GS@220/480 , 512 mb ram 3dmark2001 : 6743
Reg. datum: 01 juni 2001
ik heb btw, ook een MSI 694d PRO die 't ook al een tijdje probleemloos doet. Ik heb eigenlijk alleen maar problemen met abit & epox mobo's gehad.
dus in volgende pc zit zekers weer een MSI mobo
En dat van die hoge uitvals percentages is echt waar, de K7T266 Pro2 staat er ook heel erg bekend om. Ik heb een aantel leveranciers gesproken, waaronder ook Eynstein, en Wintelco, en die zeiden allemaal hetzelfde, van die MSI mobo's krijgen ze een ongewoon hoog percentage terug.
BMW: Freude am fahren
Reg. datum: 10 november 2000
sorry dat ik het zo moet zeggen, maar alle problemen gaan opnoemen heb ik niet eens zin in
Het is ook 100% normaal dat een mobo-fabrikant hier en daar een DOA heeft of borden die het niet zo lang uit houden als ze zouden moeten.. je kunt daar nooit van op aan, electronica is electronica, simpel zat.
MSI K7T Turbo2 + XP1700+/Gainward TI200 GS@220/480 , 512 mb ram 3dmark2001 : 6743
Dit topic is gesloten. ![]()