Weer storing, das ook niet voor het eerst
me2Op vrijdag 31 mei 2002 10:31 schreef PhantomLord het volgende:
Werkt weer hier! ben weer online ermee
Bij mij heeft het heel ff gedaan nu ligt het er weer uit

Beetje veel gezeik de laatste tijd met msn is al de 4e of 5e keer in 2 weken
ICQ roelz!Op vrijdag 31 mei 2002 10:49 schreef Xsion het volgende:
pffft
icq is nooit down
enne jah msn is weer eens down. zoals wel vaker
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Ik ging rond 9 uur erop. Kreeg ik melding voor maintainance en dat ik na 2 min. afgemeld werd. Duurde dus ff beetje lang
Anoniem: 12199
maar wel down geweest, ik gebruik icq nu zo'n 5 a 6 jaar en in de eerste jaren was het geen rozenkleur en manenschijn hoorOp vrijdag 31 mei 2002 10:49 schreef Xsion het volgende:
pffft
icq is nooit down
nu zie ik weer dat msn het weer niet doet!! de afgelopen week al doet hij raar maar nu schijnt .net service eruit te liggen... minderss
Je kickt een aardig oud topic en dat doet 'm zeerDaannO schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:45:
nu zie ik weer dat msn het weer niet doet!! de afgelopen week al doet hij raar maar nu schijnt .net service eruit te liggen... minderss
|>
ow sorry.. ik dacht mag er geen nieuw topic over openen want das onzin maar kwam dit topic dus tegen en dacht deze zal er wel voor gebruikt worden door naar de titel te kijken.. mjah sorry..
SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger
Een topic is hierover is nu dus niet meer nodig, daarbij is het een schop van 3 jaar.
Een topic is hierover is nu dus niet meer nodig, daarbij is het een schop van 3 jaar.
Signature
Dit topic is gesloten.