net een nieuw account gemaakt, maar die werkt ook niet, dus het heeft niets met oude of nieuwe accounts te maken
die tijd is de passific time
lekker handig van microsoft
die tijd is de passific time
lekker handig van microsoft
Verwijderd
Verwijderd
Hier ook... the servers 4sureOp donderdag 16 mei 2002 19:38 schreef sigma01 het volgende:
Het heeft duidelijk met servers te maken. Met een account kom ik er wel op (mijn "geheim-account"). Maar met de echte niet..
Verwijderd
En ik zit er ook nog steeds op!!!! Dan wel zoals altijd via Gaim onder FreeBSD, maar ik zit er op!!Op donderdag 16 mei 2002 19:59 schreef djgero het volgende:
jullie niet nee
ik zit nog steeds online geen waarschuwing messages gehad ofzo alleen me vriend van verderop komt er niet ophehehehehe ik heb LOL
in je eentje msnnen is ook niet allesOp donderdag 16 mei 2002 19:59 schreef djgero het volgende:
jullie niet nee
ik zit nog steeds online geen waarschuwing messages gehad ofzo alleen me vriend van verderop komt er niet ophehehehehe ik heb LOL
respect tha DON Don's SPECS
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan via Trillian dus ook niet inloggen... het is niet het programma maar de server die verantwoordelijk is voor deze situatieOp donderdag 16 mei 2002 20:00 schreef XippIX het volgende:
humz allemaal mailuh?
![]()
msn sux trillian rulzzz
Verwijderd
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers
Kom ik aan met mn hotmail account van 7 jaar en messenger gebruiker sinds 2 jaar... En ik zit nog steeds te msn-enOp donderdag 16 mei 2002 19:48 schreef sigma01 het volgende:
Ik denk dat "nieuwe" accounts wel werken en oudere niet. Mijn account is al ouder dan een jaar en een ander is pas drie maanden oud (dat werkt wel).
Verwijderd
Verwijderd
En ik kan me gewoon zo vaak als ik wil aan en afmelden!!Op donderdag 16 mei 2002 20:15 schreef HeliumCore het volgende:
word wakker het ligt niet aan het programma MSN maar aan de server, dus trilian heeft geen nut,
als je online bent moet je voor de gein eens op afwezig gaan staan, dan lig je er dus uit en kom je er niet meer in.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
[20:18] *** Server Error: Server busy.
[20:18] *** Lost connection to server. Err 0:0
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ach kom zeg, dit topic heeft de grootste onzin die ik tezamen heb gezien. Dan is het windows, dan is het hoe oud een account is, dan afwezig of aanwezig... Pfff...Op donderdag 16 mei 2002 20:15 schreef HeliumCore het volgende:
word wakker het ligt niet aan het programma MSN maar aan de server, dus trilian heeft geen nut,
als je online bent moet je voor de gein eens op afwezig gaan staan, dan lig je er dus uit en kom je er niet meer in.
Neh daar heb we wat aan. Flamer!Op donderdag 16 mei 2002 20:20 schreef PASware het volgende:
msn sucks [gebruik het zelf ook]
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Verwijderd
Verwijderd
Messenger als wereldwijde dienst zouden ze op 1 server kunnen draaien? (ff nadenken heOp donderdag 16 mei 2002 20:24 schreef cramwinckel het volgende:
nuttige bijdrage: bij mij doet ie het ook nog steeds niet. best raar lijkt wel of er plaatselijk een server uitligt (als ze dus al meerdere servers gebruiken)
V*rd*mm*!!We apologize, but your account is temporarily unavailable. This delay does not affect the entire site or relate specifically to your account, but the machine that holds your account information is temporarily unavailable. We do not expect this delay to last much longer, so please continue to check our site for your account status.
We will do our best to make your account available as quickly as possible. We appreciate your support, and sincerely apologize for the inconvenience.
Verwijderd
JUIST, ICQ rulez gewoon een potje veel meer man!!!!Op donderdag 16 mei 2002 20:25 schreef SeVeN het volgende:
jongens!!! Tijd om over te stappen naar icq:
http://download.com.com/3000-2150-10103720.html?tag=pop
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Verwijderd
Tis alleen zo jammer dat juist op ICQ geen interresante mensen (Dames.....) zitten. ben zelf ook begonnen met ICQ en hetb het nog steeds, maar ik heb veel meer contact over Msn dan over ICQ. Daarom is het ook zo klote dat het er uit ligtOp donderdag 16 mei 2002 20:30 schreef Freezy het volgende:
JUIST, ICQ rulez gewoon een potje veel meer man!!!!
Ik moet wel MSN gebruiken, m'n vrienden hebben allemaal MSN en die willen echt niet overstappen op het gebruikersgemak van ICQ.
MSN is voor NooBs die niet weten hoe ze het bestand ICQ.exe moeten downloaden en installeren.
Verwijderd
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Dat is er al. Maar daarmee doe niks aan een platte server.Op donderdag 16 mei 2002 20:36 schreef tomzev28 het volgende:
Is er geen plugin te maken waarmee je met ICQ MSN berichten kan verzenden en ontvangen(en anders om). Dat zou vet gaaf zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door mydogisgone op 22-02-2005 10:09 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
dan gaat tweakers er ook uit... msn blijft zuigenOp donderdag 16 mei 2002 20:42 schreef HavocChamp het volgende:
kan tweakers.net niet eens voor een msn server gaan zorgen
Verwijderd
begon me al bijna eenzaam te voelen...Op donderdag 16 mei 2002 20:45 schreef freebie het volgende:
en de mensen komen ook weer langzaam online...
Verwijderd
gewoon nog een keer proberen, nog niet alle servers zijn beschikbaarOp donderdag 16 mei 2002 20:45 schreef HariZ het volgende:
Hmm... dus ik log NET uit... en probeer in te loggen... niks hoor!
GE-WEL-DIG programma![]()
![]()
dubbeltjes bestaan niet meerOp donderdag 16 mei 2002 18:57 schreef Miklo1980 het volgende:
zo plat als een dubbeltje
Freelance tweaker
Accessibility first
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Mjah, ik zit er nu ook weer in... maar toch irritant... zo'n programma moet gewoon werken... net als icq altijd doet!Op donderdag 16 mei 2002 20:46 schreef floduR het volgende:
[..]
begon me al bijna eenzaam te voelen...
Accessibility first
respect tha DON Don's SPECS
Verwijderd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Verwijderd
klopt, dat zeg ik toch, en de dag is al zo'n 10 uur aan de gangOp vrijdag 31 mei 2002 10:19 schreef jaaoie17 het volgende:
enigma
Dus jij had het ook sinds vandaag
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq