Reg. datum: 22 september 2001
Haha, volgens mij heeft over 1 maandje iedereen zo'n control-laquote:Op dinsdag 09 april 2002 18:20 schreef PJanssen het volgende:
Die control-bay is een heeeel goed idee, en perfect uiitgevoerd, ik denk dat ik dat ook maar es ga proberen....
JVC HD100 - Full-HD D-ILA projector ;-)
nou, wat dacht je er dan van om het verhaal hier neer te zetten, ik heb zelf nl ook wel interessequote:Op dinsdag 09 april 2002 18:30 schreef atmoz het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heeft over 1 maandje iedereen zo'n control-laIk krijg via mail echt veel vragen hoe ik dat gemaakt heb enzo...Achja, toch wel leuk dat mensen sommige ideeen vet vinden!
Wie werkt mee aan een hardcore-versie van James Brown Is Dead? Een idee voor de vocals en opbouw heb ik al, nu nog een beetje professioneel bass- en scratch-werk erbij!
Kijkshop muis ---> hehe die is alleen voor op de foto's (is ook zwart/grijs) nu heb ik gewoon weer de logitechquote:Op dinsdag 09 april 2002 18:44 schreef henkie_fraser het volgende:
Dat ziet er idd goed uit. Maar waarom gebruik je die Kijkshop-muis (heb 'm nl. zelf ook gehad...)? Enne, ik wil 't ID&T logo in de zijkant van m'n kast snijden en er dan wit licht achter vandaan schijnen. Hoe zou jij dat als ervaren persoon aanpakken?
Logo ---> tja gewoon netjes uitzagen, plexieglas erachter, wit papier erachter en dan een lamp. het witte papier zorgt ervoor dat het licht mooi verspreid wordt...
En die contol-la is gewoon gedaan met een oude cdrom speler.
Kun je op je site niet een tutorial zetten hoe je het precies gedaan hebt ?quote:Op dinsdag 09 april 2002 18:49 schreef atmoz het volgende:
En die contol-la is gewoon gedaan met een oude cdrom speler.
Dit is THA CASEMOD... Ben je er al mee naar de Aopen casemod wedstrijd gegaan. ZO ja dan was je nu eerste...
OH MEIN FUCKIN GOT!!!!
JESUS!
Hoeveel kosste ie in godsnaam?
Waar heb je de spullen vandaan?
Originaliteit: 10+
The looks: 10+
THE EVERYTHING: scale 1 to hundred... 100000!!
Ik ben anti geiler maar vooruit dan... voor deze ene keer:
Samen staan we sterk!
Wow, dat is veel kwijl bij elkaarquote:Op dinsdag 09 april 2002 19:40 schreef IkBenAlles het volgende:
OH MEIN FUCKIN GOT!!!! (ik bedoel niet got got maar God)
Dit is THA CASEMOD... Ben je er al mee naar de Aopen casemod wedstrijd gegaan. ZO ja dan was je nu eerste...
OH MEIN FUCKIN GOT!!!!
JESUS!
Hoeveel kosste ie in godsnaam?
Waar heb je de spullen vandaan?
Originaliteit: 10+
The looks: 10+
THE EVERYTHING: scale 1 to hundred... 100000!!
Ik ben anti geiler maar vooruit dan... voor deze ene keer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanx man!!!
Effe iets wat minder is: de site staat op een host waar maximaal 1 GB upload per maand mag. Nu heb ik al 4 GB met mijn site gehaald
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Samen staan we sterk!
Edit: Hierbij doop ik de lade:"het atmoz laatje" hehe
Kan ik me namelijk nix bij voorstellen.
Ik heb altijd gelijk!
Professioneel man. Doe hier iets mee, maak er je werk van.
Ik heb altijd gezegd dat een PC winkel die gemodde cases gaat verkopen een succes zal worden. Hier is dan weer het bewijs. Zlef doen is leuk, maar zo kopen is ook leuk.
Athlon TB 1400@1522 Mhz (10.5 x 145) | Spire full copper | Asus A7M | 512 DDR | Elsa gladiac 920 GF3 |60 gb IBM 7200 RPM | 60 gb WD 7200 RPM | Sony HMD A400 19"+USB-hub | En de rest | my saight!
maar uhm wat kan je nou allemaal besturen met die remote?
control-la openen?
pc opstarten?
lcd temp/winamp switch?
fans besturen?
doe zo verder zou ik zeggen
winamp, lcd besturen, divx films kijken, doorspoelen, etc...eigenlijk ALLES wat je ook met een muis en keybord kan!!!! FAN's besturen komt in de volgende modquote:Op vrijdag 12 april 2002 15:43 schreef defined het volgende:
Mooie mod,
maar uhm wat kan je nou allemaal besturen met die remote?
control-la openen?
pc opstarten?
lcd temp/winamp switch?
fans besturen?
doe zo verder zou ik zeggen
en dat laatje moet je copyright op nemen kan je er flink geld meer verdienen
voor de rest is alles ook site zeer strak mijn complimenten.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralen om zich heen!
Like I said, I never repeat myself.....
Doormiddel van een blacklightquote:Op maandag 15 april 2002 19:13 schreef tvdp het volgende:
ziet er strak uit, maar ik heb toch nog 1 vraagje over die neon verlichting, je kan die wel per meter kopen, maar hoe zorg je er dan voor hoe dat ding ook daadwerkelijk licht gaat geven???
ja hoe, hou je die er tegenaan ofzow??quote:Op maandag 15 april 2002 19:44 schreef atmoz het volgende:
[..]
Doormiddel van een blacklight
Like I said, I never repeat myself.....
In de buurt van....quote:Op maandag 15 april 2002 19:46 schreef tvdp het volgende:
[..]
ja hoe, hou je die er tegenaan ofzow??
Pakweg 30 cm ofzo ervandaan!
He Stephan, BNX hier. Kun je me via via eens wat raamrubber en neonspulletjes regelen (blauw/rood). Dan kom ik ze wel eens 'n keer na werk bij je ophalen... 'k moet wel nog een manier vinden om een gat in m'n stalen plaat te krijgen (flexxxxen of zo , 'k heb namelijk geen dremel, of gaat 't ook met een simpele ijzer-decopeerzaag??? grtzquote:Op maandag 15 april 2002 19:50 schreef atmoz het volgende:
[..]
In de buurt van....
Pakweg 30 cm ofzo ervandaan!
WWW.NARINX.NET | Pana 42PV70 | Epson TW3000 | Marantz SR5500 | Mordaunt-Short 2xMS908i | MS905i | MS409W | Genie Satellieten | E8400@4.0GHz | GTX260\core216 700/1450/2400 |
Is goed, kan ik regelen. Je kunt het gaat heel mooi en makkelijk erin maken met een decopeerzaag (met ijzer zaagje erin). Zo doe ik dat ook altijd. Mzzl!!!
moet je die cdrom nog hebben?
FOTOGRAAF
bartnotermans.com
Echt heel mooi gemaakt
Ja is goed, neem maar mee naar school.quote:Op maandag 15 april 2002 22:33 schreef PhantomLord het volgende:
ey steffan..
moet je die cdrom nog hebben?
@die!!!!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Dit topic is gesloten.