wouwsers.. supervet!.. dit is pas modden..
ik vind het vooral vet dat dat laadje zo openschuift
lijkt me niet al te moeilijk, maar het idee is geweldig!!
ik vind het vooral vet dat dat laadje zo openschuift
lijkt me niet al te moeilijk, maar het idee is geweldig!!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik ken hem persoonlijk en weet waar ie woont, WHO WANTS TO TOUCH EM?
en als jullie 100 euro overmaken op mijn rekening kan ik je wel een meet en greet regelen
Thank you, thank you 
Dat blowhole is afgewerkt met een basreflex buis (voor boxen). Dat carbon haal je bij een autosportzaak. de totale mod kost vrij veel jah (paar honderd euro) schat ik. Op mijn site kun je ook veel info vinden over de prijs. (bij componenten) en bij specs zie je wat erin zit. Het menu van de site is erg duidelijk dacht ik zo
Waterkoeling komt ook nog. En zoals ik al zei wordt de monitor ook mat zwart (staat lekker mooi bij de rest)
ohja toetsenbord komt van bij de regenboog.
Dat blowhole is afgewerkt met een basreflex buis (voor boxen). Dat carbon haal je bij een autosportzaak. de totale mod kost vrij veel jah (paar honderd euro) schat ik. Op mijn site kun je ook veel info vinden over de prijs. (bij componenten) en bij specs zie je wat erin zit. Het menu van de site is erg duidelijk dacht ik zo
Waterkoeling komt ook nog. En zoals ik al zei wordt de monitor ook mat zwart (staat lekker mooi bij de rest)
ohja toetsenbord komt van bij de regenboog.
laat me die van jou dan maar eens zienOp woensdag 27 maart 2002 21:35 schreef LiquidSilver het volgende:
Haha ik wist niet dat zo'n goeie modder was.
Reacties zijn wel erg positief hier
Ik vind 'm ook vet, maar niet zo übervet
[mega-offtopic]
stephan, morgenavond naar de stad he.... heb vrijdag vrij..komt niet vaak voor..!
[/mega-offtopic]
wow echt hevig geworden die casemod....
dat vette licht achter die fan had ik nog niet gezien
echt suPER gek
offtopic: hey atmoz binnenkort kun je al in de HK!!
post je hier toch meer dan ik dacht.....
dat vette licht achter die fan had ik nog niet gezien
echt suPER gek
PIII 800@804 Mhz
Oke oke ik zeg al nix meerOp woensdag 27 maart 2002 22:33 schreef der_weisse het volgende:
[..]
laat me die van jou dan maar eens zien

Trouwens op het filmpje ziet het nog beter uit, had ik nog niet gezien. Wordt nu toch wel een van de beste mods hier
(Site van Luc zag ik waar het opstond, kom hier te veel bekenden tegen op GoT
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ah ja ik d8 al. Ik denk nu gaat 'ie z'n fans laten horen ofzo. Ik 't geluid al harder gezet, opnieuw afgespeeld, komt niksOp woensdag 27 maart 2002 22:33 schreef der_weisse het volgende:
[..]
omdat die gast dan begon met zingen.. en dat vond ie niks... viel me ook al op.. daarom had ik het al gevraagt
Daar doen we 't niet voor heOp woensdag 27 maart 2002 22:40 schreef ViperGTS het volgende:
Trouwens nog minstens 3 maanden toch, is nou niet dat ik zeg snel.
Maar we gaan weer ontopic ik zit hier wat alleen te lullen
Onder het motto van doe nico na is dit toch heel cool gedaan.Op donderdag 28 maart 2002 00:13 schreef Remizon het volgende:
NICE!
maar wat is het nut
hehehe Boeie lekker knutselen doen we allemaal
echt toppie
Maar heb je nog temp. verschillen? Of is het alleen opshowen?
XP 1800+ blijft lekker op 45 graden (zonder fans aan) met fans 38.
wat is HK?
wat is HK?
omdat daar het zingen begintOp woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ownage filmpie, maar waarom houdt muziek op aan 't eind
Ik vind hem echt heel errug vet! , vooral je driver met control panel 
nice job , wat zijn de specs
nice job , wat zijn de specs
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Gaaf, eindelijk ook weer een goede Aopen casemod, jij bent net iets te laat voor de CaseContest van Aopen! Net als ik!
Ik vind deze casemod erg mooi B-)!!!! En origineel!
Ik vind deze casemod erg mooi B-)!!!! En origineel!
Verwijderd
Hmm.. Een top mod... Kan er nix anders van zeggen.
Heb me, mede naar aanleiding van het kleuter topic, voorgenomen om bij elke mod te proberen om wat tips mee te geven enzo.
Geloof dak hier maar gewoon mun mond hou, en nix anders zeg als :
WERELDSSSSS !!!!
Heb me, mede naar aanleiding van het kleuter topic, voorgenomen om bij elke mod te proberen om wat tips mee te geven enzo.
Geloof dak hier maar gewoon mun mond hou, en nix anders zeg als :
WERELDSSSSS !!!!
thanx mensen! 
De system specs, foto's, films en veel meer kun je bekijken op mijn site:
http://www.casemod2002.tk
(en natuurlijk ook mijn "oude" casemod die ik verkoop...)
Héél vet die lade met die knopjes en ledjes, maat wat doen ze juist ?
Verwijderd
Damn, dit is de mooiste mod die ik in tijden langs heb zien komen, vooral dat control panel is errug mooi gemaakt
Verwijderd
Verkoop! Heb je hier speciaal een nieuwe kast voor gekocht ofzo!! Je had toch ook met je oude casemod verder kunnen gaan modden!Op donderdag 28 maart 2002 09:46 schreef atmoz het volgende:
thanx mensen!
Ik ben nu al voor de 3e keer met mijn Aopen HX08 case aan het modden!
HK = HuisKamerOp donderdag 28 maart 2002 07:26 schreef atmoz het volgende:
XP 1800+ blijft lekker op 45 graden (zonder fans aan) met fans 38.
wat is HK?
echt iets voor jou
(kun je vanaf 150 posts in)
PIII 800@804 Mhz
ja, voor alle kasten die ik mod koop ik nieuwe. zo kan ik die "oude" verkopen. een kast is toch niet echt zo duur. alleen de hardware voor erin is duurOp donderdag 28 maart 2002 10:09 schreef freezy17 het volgende:
[..]
Verkoop! Heb je hier speciaal een nieuwe kast voor gekocht ofzo!! Je had toch ook met je oude casemod verder kunnen gaan modden!
Ik ben nu al voor de 3e keer met mijn Aopen HX08 case aan het modden!
En Viper: waar kallen ze daar dan over? ik bedoel waarom kan ik er nu niet in? snap het effe niet
Verwijderd
Perre Case 
Heb je nog wel tijd voor de vrouw, of alleen maar feesten en die pc's van je?!
Massel Mietse
Heb je nog wel tijd voor de vrouw, of alleen maar feesten en die pc's van je?!
Massel Mietse
Geweldig! een oplossing voor al die lelijke baybussen. super!
too fly for a white guy
ik vind hem uiterst stoer.
super netjes..
super netjes..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Die 6 schakelaars met oranje LED's achterin zijn voor de fans aan/uit te zetten. Die sckakelaar bij de blauwe LED is voor de blacklight. Die bij de groene LED is voor de green neon light. En die druk-toets is om de BIOS te resetten. (handig bij overklokken en tweaken). Dit heb ik (zoals anderen al gezegt hebben) in een uitschuifbaar ding gemaakt omdat je nu geen schakelaars op je kast hebt zitten. Niet het lelijk is die schakelaars, maar ik wilde gewoon iets anders.Op donderdag 28 maart 2002 09:55 schreef CBA het volgende:
Héél vet die lade met die knopjes en ledjes, maat wat doen ze juist ?
Ohja, die afstandsbediening-schakeling wat hier op de site rondgaat doet het echt perfect. Heel handig bij het afspelen van DivX films en MP3'z.
Zeer zeer zeer mooie mod!!
Dit is 1 van de 1e die ik echt heel cool vind. Al die andere vind ik maar saai, maar deze is echt kewl
2 Windows is cool, 1 window met je naam (heel origineel) dat uitschuifpaneel: Briljant!!!
Hoe duur was alles bij elkaar om te modden
Dit is 1 van de 1e die ik echt heel cool vind. Al die andere vind ik maar saai, maar deze is echt kewl
2 Windows is cool, 1 window met je naam (heel origineel) dat uitschuifpaneel: Briljant!!!
Hoe duur was alles bij elkaar om te modden
The devil is in the details.
paar honderd euro.
op de site staat alle informatie met betrekking tot de kosten van de onderdelen.
op de site staat alle informatie met betrekking tot de kosten van de onderdelen.
ik zie op je site dat die corbon look folie 10 euro kost, maar waar ?Op vrijdag 29 maart 2002 16:53 schreef atmoz het volgende:
paar honderd euro.
Bij autosport winkels krijg je die carbon stikkers. Het is een rol van ongeveer 50cm x 20cm ofzoiets.Op vrijdag 29 maart 2002 17:02 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
ik zie op je site dat die corbon look folie 10 euro kost, maar waar ?en hoveel ?
ik wil ook wat van dat spul voor mn lian-li
Zooow...
Errug vet! De afwerking is superstrak en dat laatje doet het 'm echt!! Mijn complimenten
w00t 
Dit is gewoon weer is een goed idee voor mijn casemod..
Vooral die la. Er zit toch geen copyright op?
Vooral die la. Er zit toch geen copyright op?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Hehe, thank you...Op zaterdag 30 maart 2002 09:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik heb je site zelfs in m'n favorieten gezet
offtopic:
Het is erg leuk om te zien dat mijn site nu erg druk bezocht wordt. 2 Dagen nadat ik hier die topic gestart had, heb ik pas een teller erop gezet. Vanaf dat moment zie je dat hij heel druk bezocht wordt. Jammer dat er nog geen teller op stond vanaf de eerste dag.
Het is erg leuk om te zien dat mijn site nu erg druk bezocht wordt. 2 Dagen nadat ik hier die topic gestart had, heb ik pas een teller erop gezet. Vanaf dat moment zie je dat hij heel druk bezocht wordt. Jammer dat er nog geen teller op stond vanaf de eerste dag.
Strakke mod... Hehe, ik krijg iedere keer ideeen voor me eigen mod erbij. 
Trouwens, volgens mij zit jij ook te twijfelen, net zoals ik, om je monitor te modden...
(Daar moet je constant naar kijken
)
Trouwens, volgens mij zit jij ook te twijfelen, net zoals ik, om je monitor te modden...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
€75 bij mij! ik regel een meet and greet +een potje half-life tegen Dhr. AtmozOp woensdag 27 maart 2002 22:24 schreef WiXX het volgende:
Ik ken hem persoonlijk en weet waar ie woont, WHO WANTS TO TOUCH EM?en als jullie 100 euro overmaken op mijn rekening kan ik je wel een meet en greet regelen
Verwijderd
Niet alleen voor je kast maar ook voor alles wat er mee te maken heeft: de site (die er zeer goed en duidelijk uitziet) met de foto's en dat filmpje.
Hier hebben veel beginnende tweakers (zoals ik) een goed voorbeeld hoe je een case mod.
waarom pieken dokken..!!?
kzit naast hem nu.... ff een krat bokken.. dadelijk ff op stap!!!
dit is btw offtopic voor als jullie het niet weten !
kzit naast hem nu.... ff een krat bokken.. dadelijk ff op stap!!!
dit is btw offtopic voor als jullie het niet weten !
Mooie mod geen lelijke schakelaars voor op 1 tuimelschakelaartje voorop dat vind ik nou echt jammer (was een drukschakelaar niet mooier geweest?) maarjah voor de rest erg netjes. (vind die hd vu meter onderaan wel erg mooi)
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Dan moesten er 2 drukknoppen op. Dat wilde ik ook wel, maar ze hadden in heel maastricht geen mooie druk schakelaartjes. Ik stoor me er ook aan. Als ik 2 mooie druk toetsen vind ga ik dat zeker effe goed modden.Op donderdag 04 april 2002 01:37 schreef MICHIEL123 het volgende:
Mooie mod geen lelijke schakelaars voor op 1 tuimelschakelaartje voorop dat vind ik nou echt jammer (was een drukschakelaar niet mooier geweest?) maarjah voor de rest erg netjes. (vind die hd vu meter onderaan wel erg mooi)
Hmmmm, ik kan de plaatjes niet zien (kruisjes) en je site ligt ook plat ofzo. Kan iemand de pics ff op endoria zetten ofzo? Ik ben namelijk erg benieuwd. De
smilie is hier al zovaak voorbij gekomen en ik moet het met een icoontje doen
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Bedoel je van mijn site? Jawel alles doet het hoor. Serieus!! Moet je ook maar eens de film kijken. (staat op de eerste bladzijde van deze topic) Wel DivX 5 nodig.
Dit is pas een echte die-hard mod. Dat zwart met grijs is ook een zeer mooie combinatie en dan nog al die lampjes en schakelaars. Hoe lang ben je er in totaal mee bezig geweest?
Ik kan hem echt niet zien hier.. Please doe ze op endoria!!!Op donderdag 04 april 2002 09:57 schreef atmoz het volgende:
Bedoel je van mijn site? Jawel alles doet het hoor. Serieus!! Moet je ook maar eens de film kijken. (staat op de eerste bladzijde van deze topic) Wel DivX 5 nodig.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Hmmmm, opeens niemand meer die voor mij de pics ergens anders wil zettenOp donderdag 04 april 2002 10:02 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Ik kan hem echt niet zien hier.. Please doe ze op endoria!!!
jawel dat wil ik zeker, alleen ik zit op school, en daar hebben ze vanalles geblokt...
dus jij ziet hier niets: http://www.trancesensation.nl/stephan/casemod2002/index2.htm
Daar staat toch echt de site wat iedereen kan zien....
dus jij ziet hier niets: http://www.trancesensation.nl/stephan/casemod2002/index2.htm
Atmoz, strakke mod hoor. Op dit moment zijn alle plaatjes prima te bekijken. Strak gedaan!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Nee, er verschijnt niks bij mijOp donderdag 04 april 2002 14:53 schreef atmoz het volgende:
jawel dat wil ik zeker, alleen ik zit op school, en daar hebben ze vanalles geblokt...
Wie upt ze ff bij endoria ofzo.
Bij jou op school word alles geblokt, hier op me werk alleen jou site volgens mij
deze is echt heel mooi gedaan vooral die 2 ramen en de kleuren zijn ook erg mooi, je had ook aan de aopen casemod mee kunnen doen
Wie zet de plaatjes even ergens anders dat ik ze ook kan bekijken????? Ik heb het al 5 keer gevraagd en er komen alleen maar meer reacties dat de case zo mooi is, ik word helemaal gek
Hoi MOL, heb jij thuis geen internet? Hoe kan het dat jij niets kan zien, en de rest van ons wel allemaal. Het probleeem is dat het HEEL VEEL foto's zijn en een paar films enzo. Er is een hele site omheen gebouwd. Je moet het effe fixxen, dan kun je alles zienOp donderdag 04 april 2002 15:54 schreef -=MOL=- het volgende:
Wie zet de plaatjes even ergens anders dat ik ze ook kan bekijken????? Ik heb het al 5 keer gevraagd en er komen alleen maar meer reacties dat de case zo mooi is, ik word helemaal gek
Weet iemand die upload site? dan kan ik alvast een paar foto's plaatsen voor MOL.
edit:
deze film moet je wel kunnen zien: http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avi
IS WEL DIVX 5 en zet muziek aan !!!!!
deze film moet je wel kunnen zien: http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avi
Wat zijn je specs ?
Hij is vet gaaf trouwens
Hij is vet gaaf trouwens
- MSI KT3 Ultra 333Mhz DDR RAID UDM133 USB2.0
- AMD Athlon XP 1800+ @ 2000+
- 256 MB DDR (binnekort nog eens 512 erbij)
- 2 x IBM 60GB HD 7200RPM (in RAID0)
- GF2 GTS 64 MB
- etc....
Uitgebreide specs op site....
www.casemod2002.tk (de doorlink duurt even)
- AMD Athlon XP 1800+ @ 2000+
- 256 MB DDR (binnekort nog eens 512 erbij)
- 2 x IBM 60GB HD 7200RPM (in RAID0)
- GF2 GTS 64 MB
- etc....
Uitgebreide specs op site....
www.casemod2002.tk (de doorlink duurt even)
YeAh, ik heb hetzelfde toetsenbord 
mooi design dinkie
owjah, mooie mod
mooi design dinkie
owjah, mooie mod
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Gelukkig eindelijk iemand die me mening deeltOp donderdag 04 april 2002 09:40 schreef atmoz het volgende:
[..]
Dan moesten er 2 drukknoppen op. Dat wilde ik ook wel, maar ze hadden in heel maastricht geen mooie druk schakelaartjes. Ik stoor me er ook aan. Als ik 2 mooie druk toetsen vind ga ik dat zeker effe goed modden.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Het filmpje down ik nuOp donderdag 04 april 2002 18:57 schreef atmoz het volgende:
[..]
Hoi MOL, heb jij thuis geen internet? Hoe kan het dat jij niets kan zien, en de rest van ons wel allemaal. Het probleeem is dat het HEEL VEEL foto's zijn en een paar films enzo. Er is een hele site omheen gebouwd. Je moet het effe fixxen, dan kun je alles zien
Weet iemand die upload site? dan kan ik alvast een paar foto's plaatsen voor MOL.
edit:IS WEL DIVX 5 en zet muziek aan !!!!!
Verder heb ik thuis ook internet, maar nog geen tijd gehad om ook achter de pc te gaan
De site doet het hier nog steeds niet iig.
edit:
Woot, nice mod. Led meter onderin is netjes!
De lade voor schakelaars enzo, ook erg origineel en een window in je voeding, ook nooit eerder gezien.
Je brengt ons allemaal weer op nieuwe ideeen zo!!
Toppie mod dit mijn complimenten!!!!
De lade voor schakelaars enzo, ook erg origineel en een window in je voeding, ook nooit eerder gezien.
Hehe thanx. Jammer dat bij jou de site het niet doet, want je kunt er nog het een en ander aan info vinden enzo. Maarja niets aan te doen...Op vrijdag 05 april 2002 09:25 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Het filmpje down ik nu
Verder heb ik thuis ook internet, maar nog geen tijd gehad om ook achter de pc te gaan
De site doet het hier nog steeds niet iig.
edit:
Ik kijk thuis nog wel een keer, dat komt wel goed!Op vrijdag 05 april 2002 10:50 schreef atmoz het volgende:
[..]
Hehe thanx. Jammer dat bij jou de site het niet doet, want je kunt er nog het een en ander aan info vinden enzo. Maarja niets aan te doen...
offtopic:
Ik ga maar eens opzoek naar een HX08 die iemand over heeft
Ik verkoop nog steeds mijn andere casemod. (Aopen HQ08) deze is te zien op mijn site. Als je intresse hebt, dan verkoop ik hem wel aan jeOp vrijdag 05 april 2002 14:44 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Ik kijk thuis nog wel een keer, dat komt wel goed!
offtopic:
dat laatje is verschikkelijk vet man... erg mooi gemaakt...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Nee, ik wil zelf modden ne ik wil een HX, geen HQ. Toch bedankt dat je aan me denktOp vrijdag 05 april 2002 15:05 schreef atmoz het volgende:
[..]
Ik verkoop nog steeds mijn andere casemod. (Aopen HQ08) deze is te zien op mijn site. Als je intresse hebt, dan verkoop ik hem wel aan je
Mijn HX ben ik 8e mee geworden bij de A-open casemod wedstrijd, dus een gemodde kast kopen schiet niet op
Ik had nog wat foto's beloofd van in het donker...bij deze:

Hij ziet er in het donker nog beter uit zeg!
Echt een goede mod.
Verwijderd
Echt een SUPER-mod 
Alleen heb ik het persoonlijk niet zo op raampjes, maarja dat is smaak he?
Die control-bay is een heeeel goed idee, en perfect uiitgevoerd, ik denk dat ik dat ook maar es ga proberen....
Alleen heb ik het persoonlijk niet zo op raampjes, maarja dat is smaak he?
Die control-bay is een heeeel goed idee, en perfect uiitgevoerd, ik denk dat ik dat ook maar es ga proberen....
Haha, volgens mij heeft over 1 maandje iedereen zo'n control-laOp dinsdag 09 april 2002 18:20 schreef PJanssen het volgende:
Verwijderd
nou, wat dacht je er dan van om het verhaal hier neer te zetten, ik heb zelf nl ook wel interesseOp dinsdag 09 april 2002 18:30 schreef atmoz het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heeft over 1 maandje iedereen zo'n control-laIk krijg via mail echt veel vragen hoe ik dat gemaakt heb enzo...Achja, toch wel leuk dat mensen sommige ideeen vet vinden!
Verwijderd
Dat ziet er idd goed uit. Maar waarom gebruik je die Kijkshop-muis (heb 'm nl. zelf ook gehad...)? Enne, ik wil 't ID&T logo in de zijkant van m'n kast snijden en er dan wit licht achter vandaan schijnen. Hoe zou jij dat als ervaren persoon aanpakken?
Kijkshop muis ---> hehe die is alleen voor op de foto's (is ook zwart/grijs) nu heb ik gewoon weer de logitechOp dinsdag 09 april 2002 18:44 schreef henkie_fraser het volgende:
Dat ziet er idd goed uit. Maar waarom gebruik je die Kijkshop-muis (heb 'm nl. zelf ook gehad...)? Enne, ik wil 't ID&T logo in de zijkant van m'n kast snijden en er dan wit licht achter vandaan schijnen. Hoe zou jij dat als ervaren persoon aanpakken?
Logo ---> tja gewoon netjes uitzagen, plexieglas erachter, wit papier erachter en dan een lamp. het witte papier zorgt ervoor dat het licht mooi verspreid wordt...
En die contol-la is gewoon gedaan met een oude cdrom speler.
Verwijderd
Kun je op je site niet een tutorial zetten hoe je het precies gedaan hebt ?Op dinsdag 09 april 2002 18:49 schreef atmoz het volgende:
En die contol-la is gewoon gedaan met een oude cdrom speler.
OH MEIN FUCKIN GOT!!!! (ik bedoel niet got got maar God)
Dit is THA CASEMOD... Ben je er al mee naar de Aopen casemod wedstrijd gegaan. ZO ja dan was je nu eerste...
OH MEIN FUCKIN GOT!!!!
JESUS!
Hoeveel kosste ie in godsnaam?
Waar heb je de spullen vandaan?
Originaliteit: 10+
The looks: 10+
THE EVERYTHING: scale 1 to hundred... 100000!!
Ik ben anti geiler maar vooruit dan... voor deze ene keer:

Dit is THA CASEMOD... Ben je er al mee naar de Aopen casemod wedstrijd gegaan. ZO ja dan was je nu eerste...
OH MEIN FUCKIN GOT!!!!
JESUS!
Ik ben anti geiler maar vooruit dan... voor deze ene keer:
Samen staan we sterk!
Wow, dat is veel kwijl bij elkaarOp dinsdag 09 april 2002 19:40 schreef IkBenAlles het volgende:
OH MEIN FUCKIN GOT!!!! (ik bedoel niet got got maar God)
OH MEIN FUCKIN GOT!!!!
JESUS!
Ik ben anti geiler maar vooruit dan... voor deze ene keer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanx man!!!
Effe iets wat minder is: de site staat op een host waar maximaal 1 GB upload per maand mag. Nu heb ik al 4 GB met mijn site gehaald
Fijne mod
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
En dat van mijn slijm hater
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Jezus!!!!! Dit is de mooiste Aopen ooit! Echt vet gedaan man!
Edit: Hierbij doop ik de lade:"het atmoz laatje" hehe
Edit: Hierbij doop ik de lade:"het atmoz laatje" hehe

Verwijderd
Hey..nog ff..was het echt de moeite waard om er zoveel tijd aan te besteden?
Kan ik me namelijk nix bij voorstellen.
Kan ik me namelijk nix bij voorstellen.
eehhh, gggrrr, argh. 
Professioneel man. Doe hier iets mee, maak er je werk van.
Ik heb altijd gezegd dat een PC winkel die gemodde cases gaat verkopen een succes zal worden. Hier is dan weer het bewijs. Zlef doen is leuk, maar zo kopen is ook leuk.
Professioneel man. Doe hier iets mee, maak er je werk van.
Ik heb altijd gezegd dat een PC winkel die gemodde cases gaat verkopen een succes zal worden. Hier is dan weer het bewijs. Zlef doen is leuk, maar zo kopen is ook leuk.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Mooie mod,
maar uhm wat kan je nou allemaal besturen met die remote?
control-la openen?
pc opstarten?
lcd temp/winamp switch?
fans besturen?
doe zo verder zou ik zeggen
control-la openen?
pc opstarten?
lcd temp/winamp switch?
fans besturen?
winamp, lcd besturen, divx films kijken, doorspoelen, etc...eigenlijk ALLES wat je ook met een muis en keybord kan!!!! FAN's besturen komt in de volgende modOp vrijdag 12 april 2002 15:43 schreef defined het volgende:
Mooie mod,
control-la openen?
pc opstarten?
lcd temp/winamp switch?
fans besturen?
ik ben gewoon sprakeloos dit is absoluut de mooiste mod die ik ooit heb gezien
echt je moet er eigenlijk een prijs voor verdienen.
en dat laatje moet je copyright op nemen kan je er flink geld meer verdienen
voor de rest is alles ook site zeer strak mijn complimenten.
en dat laatje moet je copyright op nemen kan je er flink geld meer verdienen
voor de rest is alles ook site zeer strak mijn complimenten.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
ziet er strak uit, maar ik heb toch nog 1 vraagje over die neon verlichting, je kan die wel per meter kopen, maar hoe zorg je er dan voor hoe dat ding ook daadwerkelijk licht gaat geven???
Doormiddel van een blacklightOp maandag 15 april 2002 19:13 schreef tvdp het volgende:
ziet er strak uit, maar ik heb toch nog 1 vraagje over die neon verlichting, je kan die wel per meter kopen, maar hoe zorg je er dan voor hoe dat ding ook daadwerkelijk licht gaat geven???
Verwijderd
ja hoe, hou je die er tegenaan ofzow??Op maandag 15 april 2002 19:44 schreef atmoz het volgende:
[..]
Doormiddel van een blacklight
In de buurt van....Op maandag 15 april 2002 19:46 schreef tvdp het volgende:
[..]
ja hoe, hou je die er tegenaan ofzow??
Pakweg 30 cm ofzo ervandaan!
He Stephan, BNX hier. Kun je me via via eens wat raamrubber en neonspulletjes regelen (blauw/rood). Dan kom ik ze wel eens 'n keer na werk bij je ophalen... 'k moet wel nog een manier vinden om een gat in m'n stalen plaat te krijgen (flexxxxen of zo , 'k heb namelijk geen dremel, of gaat 't ook met een simpele ijzer-decopeerzaag??? grtzOp maandag 15 april 2002 19:50 schreef atmoz het volgende:
[..]
In de buurt van....
Pakweg 30 cm ofzo ervandaan!
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Daaaag Bjorn,
Is goed, kan ik regelen. Je kunt het gaat heel mooi en makkelijk erin maken met een decopeerzaag (met ijzer zaagje erin). Zo doe ik dat ook altijd. Mzzl!!!
Is goed, kan ik regelen. Je kunt het gaat heel mooi en makkelijk erin maken met een decopeerzaag (met ijzer zaagje erin). Zo doe ik dat ook altijd. Mzzl!!!
Ja is goed, neem maar mee naar school.Op maandag 15 april 2002 22:33 schreef PhantomLord het volgende:
ey steffan..
moet je die cdrom nog hebben?
@die!!!!
Dit topic is gesloten.