PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen
ja, voor alle kasten die ik mod koop ik nieuwe. zo kan ik die "oude" verkopen. een kast is toch niet echt zo duur. alleen de hardware voor erin is duurquote:Op donderdag 28 maart 2002 10:09 schreef freezy17 het volgende:
[..]
Verkoop! Heb je hier speciaal een nieuwe kast voor gekocht ofzo!! Je had toch ook met je oude casemod verder kunnen gaan modden!
Ik ben nu al voor de 3e keer met mijn Aopen HX08 case aan het modden!
En Viper: waar kallen ze daar dan over? ik bedoel waarom kan ik er nu niet in? snap het effe niet
JVC HD100 - Full-HD D-ILA projector ;-)
Heb je nog wel tijd voor de vrouw, of alleen maar feesten en die pc's van je?!
Massel Mietse
WWW.LIMBURGLOVEPARADE.TK << AMD XP 2100+@1733 / ALPHA PAL8045+Enermax UC-8FAB / Asus A7V333 /3 x maxtor 80Gb / 512Mb:333 / Pinnacle Systems DV500 / GeForce4 Ti4200 64Mb / Big tower >> ( WWW.MIETSE.TK )
but i'm trying ringo, i'm trying real hard to be the sheppard.
Complimenten!!!
"I stand not by my country, but the people of the whole world!"
EuroDusnie | G7 Welcoming Committee
super netjes..
If you think sex is a pain in the ass, you might be doing it wrong.
Waarom heeft mysql geen Ctrl-z :X
Die 6 schakelaars met oranje LED's achterin zijn voor de fans aan/uit te zetten. Die sckakelaar bij de blauwe LED is voor de blacklight. Die bij de groene LED is voor de green neon light. En die druk-toets is om de BIOS te resetten. (handig bij overklokken en tweaken). Dit heb ik (zoals anderen al gezegt hebben) in een uitschuifbaar ding gemaakt omdat je nu geen schakelaars op je kast hebt zitten. Niet het lelijk is die schakelaars, maar ik wilde gewoon iets anders.quote:Op donderdag 28 maart 2002 09:55 schreef CBA het volgende:
Héél vet die lade met die knopjes en ledjes, maat wat doen ze juist ?
Ohja, die afstandsbediening-schakeling wat hier op de site rondgaat doet het echt perfect. Heel handig bij het afspelen van DivX films en MP3'z.
Dit is 1 van de 1e die ik echt heel cool vind. Al die andere vind ik maar saai, maar deze is echt kewl
2 Windows is cool, 1 window met je naam (heel origineel) dat uitschuifpaneel: Briljant!!!
Hoe duur was alles bij elkaar om te modden
op de site staat alle informatie met betrekking tot de kosten van de onderdelen.
ik zie op je site dat die corbon look folie 10 euro kost, maar waar ?quote:Op vrijdag 29 maart 2002 16:53 schreef atmoz het volgende:
paar honderd euro.
op de site staat alle informatie met betrekking tot de kosten van de onderdelen.
Bij autosport winkels krijg je die carbon stikkers. Het is een rol van ongeveer 50cm x 20cm ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 maart 2002 17:02 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
ik zie op je site dat die corbon look folie 10 euro kost, maar waar ?en hoveel ?
ik wil ook wat van dat spul voor mn lian-li
Vooral die la. Er zit toch geen copyright op?
..: Multiple Specs .::. [DPC] The_Greater :..
Hehe, thank you...quote:Op zaterdag 30 maart 2002 09:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik heb je site zelfs in m'n favorieten gezet
Het is erg leuk om te zien dat mijn site nu erg druk bezocht wordt. 2 Dagen nadat ik hier die topic gestart had, heb ik pas een teller erop gezet. Vanaf dat moment zie je dat hij heel druk bezocht wordt. Jammer dat er nog geen teller op stond vanaf de eerste dag.
bui?
Trouwens, volgens mij zit jij ook te twijfelen, net zoals ik, om je monitor te modden...
! ! --F.U.B.A.R -- ! ! ( Fucked Up Beyond All Recognition )
bui?
De snelheid van het licht is 300.000 km/s.
Wat is dan de snelheid van het donker?
€75 bij mij! ik regel een meet and greet +een potje half-life tegen Dhr. Atmozquote:Op woensdag 27 maart 2002 22:24 schreef WiXX het volgende:
Ik ken hem persoonlijk en weet waar ie woont, WHO WANTS TO TOUCH EM?en als jullie 100 euro overmaken op mijn rekening kan ik je wel een meet en greet regelen
FOTOGRAAF
bartnotermans.com
Niet alleen voor je kast maar ook voor alles wat er mee te maken heeft: de site (die er zeer goed en duidelijk uitziet) met de foto's en dat filmpje.
Hier hebben veel beginnende tweakers (zoals ik) een goed voorbeeld hoe je een case mod.
kzit naast hem nu.... ff een krat bokken.. dadelijk ff op stap!!!
dit is btw offtopic voor als jullie het niet weten !
bui?
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
sorry, but dislexy is my language -- system specs
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Dit topic is gesloten.