ik vind het vooral vet dat dat laadje zo openschuift
lijkt me niet al te moeilijk, maar het idee is geweldig!!
Dat blowhole is afgewerkt met een basreflex buis (voor boxen). Dat carbon haal je bij een autosportzaak. de totale mod kost vrij veel jah (paar honderd euro) schat ik. Op mijn site kun je ook veel info vinden over de prijs. (bij componenten) en bij specs zie je wat erin zit. Het menu van de site is erg duidelijk dacht ik zo
Waterkoeling komt ook nog. En zoals ik al zei wordt de monitor ook mat zwart (staat lekker mooi bij de rest)
ohja toetsenbord komt van bij de regenboog.
JVC HD100 - Full-HD D-ILA projector ;-)
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
laat me die van jou dan maar eens zienquote:Op woensdag 27 maart 2002 21:35 schreef LiquidSilver het volgende:
Haha ik wist niet dat zo'n goeie modder was.
Reacties zijn wel erg positief hier
Ik vind 'm ook vet, maar niet zo übervet
[mega-offtopic]
stephan, morgenavond naar de stad he.... heb vrijdag vrij..komt niet vaak voor..!
[/mega-offtopic]
bui?
omdat die gast dan begon met zingen.. en dat vond ie niks... viel me ook al op.. daarom had ik het al gevraagtquote:Op woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ownage filmpie, maar waarom houdt muziek op aan 't eind
bui?
dat vette licht achter die fan had ik nog niet gezien
echt suPER gek
offtopic: hey atmoz binnenkort kun je al in de HK!!
post je hier toch meer dan ik dacht.....
PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen
Oke oke ik zeg al nix meerquote:Op woensdag 27 maart 2002 22:33 schreef der_weisse het volgende:
[..]
laat me die van jou dan maar eens zien
Trouwens op het filmpje ziet het nog beter uit, had ik nog niet gezien. Wordt nu toch wel een van de beste mods hier
(Site van Luc zag ik waar het opstond, kom hier te veel bekenden tegen op GoT
Border Community _/-\o_
Brand, het bier waar Limburg trots op is.
Ah ja ik d8 al. Ik denk nu gaat 'ie z'n fans laten horen ofzo. Ik 't geluid al harder gezet, opnieuw afgespeeld, komt niksquote:Op woensdag 27 maart 2002 22:33 schreef der_weisse het volgende:
[..]
omdat die gast dan begon met zingen.. en dat vond ie niks... viel me ook al op.. daarom had ik het al gevraagt
Border Community _/-\o_
Daar doen we 't niet voor hequote:Op woensdag 27 maart 2002 22:40 schreef ViperGTS het volgende:
offtopic: hey atmoz binnenkort kun je al in de HK!!
post je hier toch meer dan ik dacht.....
Trouwens nog minstens 3 maanden toch, is nou niet dat ik zeg snel.
Maar we gaan weer ontopic ik zit hier wat alleen te lullen
Border Community _/-\o_
echt toppie
Was getekend: Remon
Onder het motto van doe nico na is dit toch heel cool gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2002 00:13 schreef Remizon het volgende:
NICE!
maar wat is het nut
hehehe Boeie lekker knutselen doen we allemaal
echt toppie
Maar heb je nog temp. verschillen? Of is het alleen opshowen?
Goa-addict
wat is HK?
omdat daar het zingen begintquote:Op woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ownage filmpie, maar waarom houdt muziek op aan 't eind
ik bak een taart...
Zeker netjes gedaan hoor!
MC'68 - Motorclub voor de Zaanstreek en omgeving
nice job , wat zijn de specs
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Reg. datum: 05 juni 2000
Ik vind deze casemod erg mooi B-)!!!! En origineel!
Aopen XC Cube EZ65, Pentium-4 3.2 ghz Northwood, 2x512 HyperX3700, Hitachi S-Ata 250gb.
Heb me, mede naar aanleiding van het kleuter topic, voorgenomen om bij elke mod te proberen om wat tips mee te geven enzo.
Geloof dak hier maar gewoon mun mond hou, en nix anders zeg als :
WERELDSSSSS !!!!
damn, die is MOOI!!!
<moto-moi|afk> l33te knopjes rulen :P
<moto-moi|afk> Ik kan tenminste m'n eigen fuckups verwijderen :+
De system specs, foto's, films en veel meer kun je bekijken op mijn site:
http://www.casemod2002.tk
(en natuurlijk ook mijn "oude" casemod die ik verkoop...)
Reg. datum: 05 juni 2000
Verkoop! Heb je hier speciaal een nieuwe kast voor gekocht ofzo!! Je had toch ook met je oude casemod verder kunnen gaan modden!quote:Op donderdag 28 maart 2002 09:46 schreef atmoz het volgende:
thanx mensen!
De system specs, foto's, films en veel meer kun je bekijken op mijn site:
http://www.casemod2002.tk
(en natuurlijk ook mijn "oude" casemod die ik verkoop...)
Ik ben nu al voor de 3e keer met mijn Aopen HX08 case aan het modden!
Aopen XC Cube EZ65, Pentium-4 3.2 ghz Northwood, 2x512 HyperX3700, Hitachi S-Ata 250gb.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Dit topic is gesloten.
I need fresh air!!