Reg. datum: 14 oktober 1999
Reg. datum: 14 oktober 1999
Daar wil ik dus ook mee beginnen.. ik wil het ook meteen zo maken dat ik via dat systeem ook handsfree kan bellen. Ik probeer het eerst allemaal op m'n PC voor elkaar te krijgen (dwz een mooi Car-OS te ontwikkelen) en vervolgens kijk ik wel hoe ik het moet toepassen in m'n bak. Heb je misschien pics van hoever je al bent?!quote:Op maandag 25 maart 2002 09:30 schreef Dezjay het volgende:
Hmmz..
Sja ik zou de het wat anders inbouwen...
Ben op het moment bezig met een mp3/dvd/divx/grps route en mobiel inet bezig.. via een pc met 3 lcd's (7" breedbeeld voorin 2x 5.6" in hoofdsteunen)en alles wordt aangestuurd door waarschijnlijk een sv24 of een gewone pc
BTW het mag dus wel handsfree bellen is verplicht maar tv in de auto mag
bij www.mp3car.com is een vrij handig softwarepakketje genaamd Cobra te downen, kijk daar eens naar.quote:Op zondag 31 maart 2002 15:48 schreef PsychoG het volgende:
[..]
Daar wil ik dus ook mee beginnen.. ik wil het ook meteen zo maken dat ik via dat systeem ook handsfree kan bellen. Ik probeer het eerst allemaal op m'n PC voor elkaar te krijgen (dwz een mooi Car-OS te ontwikkelen) en vervolgens kijk ik wel hoe ik het moet toepassen in m'n bak. Heb je misschien pics van hoever je al bent?!
Maar een pcmcia GSM modem is geloof ik wel in staat om via de geluidskaart ook op spraak te kunnen telefoneren.
En inderdaad is een goede Car-OS wel een vereiste want Win98 op 640x480 is niet geheel ideaal te noemen.
Nu heb ik mijn iconen en text al wat groter maar is nog steeds niet ideaal of ik moet het echt supergroot maken.
Dat Cobra is idd wel grappig, maar ik wil het met mijn pakket toch iets professioneler aanpakken.. (al is het maar puur voor de hobby
quote:En als je goedkoper uit wilt zijn moet je gewoon eens op de site van Toshiba semiconductors snuffelen waar allerlij losse schermen terug te vinden zijn. Aangezien ik deze gekregen had wilde ik er mee doorgaan.
Dat kan ik nie echt vinden heb je een directe link voor me? En het ziet er wel gaaf uit, zoiets willen ik ook gaan doen in mijn Golf 3 VR6
Of kun je nog meer van die Displaytjes regelen? Desnoods vuilnisbak nagaan
Binnenkort nieuwe culinaire website online.....
Koop een Alpina B3 2.7 E30 EVO, BMW Cabrio hardtop uit 89 ofzo ! En ga dan wat leuke dingen kopen!
Djeez... je gooit toch geen laptop onder je stoel! Om vervolgens een sony display vast in je opel dashboard te bouwen...
Mmm
En als ik jou was zou ik eens met wat zinnigs te zetten want zoals je kon lezen kreeg die man een nieuwe auto!!! (Maar ik ga nie verder hier op in)quote:Op dinsdag 02 april 2002 10:53 schreef The_A_Freak het volgende:
euhmm... als ik jou was zou ik eerst ff een andere auto kopen... is dit een OPEL !?.. bwhuwhahaaaaaaaaaa
Koop een Alpina B3 2.7 E30 EVO, BMW Cabrio hardtop uit 89 ofzo ! En ga dan wat leuke dingen kopen!
Djeez... je gooit toch geen laptop onder je stoel! Om vervolgens een sony display vast in je opel dashboard te bouwen...
quote:Op dinsdag 02 april 2002 10:53 schreef The_A_Freak het volgende:
euhmm... als ik jou was zou ik eerst ff een andere auto kopen... is dit een OPEL !?.. bwhuwhahaaaaaaaaaa
Ja, koop een auto van 13 jaar oud, daar zal je geen problemen mee krijgenquote:Koop een Alpina B3 2.7 E30 EVO, BMW Cabrio hardtop uit 89 ofzo ! En ga dan wat leuke dingen kopen!
Waarom niet ?quote:Djeez... je gooit toch geen laptop onder je stoel! Om vervolgens een sony display vast in je opel dashboard te bouwen...
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Voor overige leuke schermpjes had de conrad een leuk assortiment in hun voorjaars catalogus zoals oa. een 7" breedbeeld
Uiteraard kan je ook bij merken zoals Pioneer en zo onder caraudio veel terug vinden.
Als je in de buurt van Rotterdam woont moet je maar ook eens bij Correct langs gaan.
quote:Op dinsdag 02 april 2002 10:53 schreef The_A_Freak het volgende:
Om even op hetzelfde niveau te reageren :
Opel rulz...
Maar ontopic, als er nog mensen zijn die voor LCD schermpjes aan het zoeken zijn om ook een dvd/playstation iets in hun auto te maken moeten ze zeker eens bij 'kicks' kijken. Vrij onbekend merk maar deze hebben sinds kort WEL van die mooie schermpjes tegen normale prijzen!
Reg. datum: 04 maart 2001
mocht je hem niet kunnen vinden mail dan ff.
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
sowieso dit bestond toch allang en mooier?
en stdd geleverd door het automerk zelf
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
En hij rijdt heerlijk
Het navigatieknopje van het display heb ik overwogen maar zoals de boel nu gemonteerd zit is er lastig bij komen. Trackball is gewoon makkelijk in de hand te houden.
Het doel van dit project was het om met weinig geld iets te realiseren. Laptop had ik al (al zou het in de eerste instantie een PC worden), het schermpje was gratis dus moet je daar wat mee doen
Met een inverstering van een 200 gulden was het geheel werkend. Daar koop je geen nieuwe auto voor waar mogelijk een schermpje al in zit zoals hier opgemerkt
quote:Op dinsdag 02 april 2002 11:09 schreef JT het volgende:
[..]
Zeker zelf nog geen auto...
[..]
Ja, koop een auto van 13 jaar oud, daar zal je geen problemen mee krijgenEerst zo hard lachen en nu dit, meneer heeft er wel verstand van he...
[..]
Waarom niet ?
EUHM gozer.. ik heb wel een auto.
Honda Civic uit 1996.. en jij?
Ik had dus voorheen een BMW e30 cabrio. 6 cilinder.
Iets leuker als een gsi met ingebouwde home theather
quad dork!
Mmm
heb je een url'tje voor mij ofsow want ik heb met Google en de GoT search gezocht en ik kan het nie vinden. Alvast Thnxquote:Op woensdag 03 april 2002 22:36 schreef dominator het volgende:
[..]
Om even op hetzelfde niveau te reageren :
Opel rulz...
Maar ontopic, als er nog mensen zijn die voor LCD schermpjes aan het zoeken zijn om ook een dvd/playstation iets in hun auto te maken moeten ze zeker eens bij 'kicks' kijken. Vrij onbekend merk maar deze hebben sinds kort WEL van die mooie schermpjes tegen normale prijzen!
quote:Op donderdag 04 april 2002 11:19 schreef The_A_Freak het volgende:
[..]
EUHM gozer.. ik heb wel een auto.
Honda Civic uit 1996.. en jij?
Ik had dus voorheen een BMW e30 cabrio. 6 cilinder.
Iets leuker als een gsi met ingebouwde home theather
quad dork!
Blablabla BMW.. , voor iemand van jouw leeftijd heb je wel de bek van een net in de pubertijd aanbelande scholier. Dimmen dus, je zet jezelf gigantisch voor lul en je zal niet de eerste zijn die af gaat doordat blijkt dat de plaatjes van zijn auto van google afkomen.
Overigens over smaak valt niet te twisten, jij vind die GSI niks, de topicstarter is er verliefd op. Punt!
Kunnen we nu weer liev doen
Specs :Amd Thunderbird 1400, asus a7a, 512mb sdram pc133, 40gb hdd, Geforce 2mx400pro tv-out, 16x a-open dvd, 24x lite-on burner, Creative Sounblaster Audigy, Medion tv/radio card, belinea 17". Extra.Aiptek hypercam, Agfa cl20, epson stylus 580. WinX
Zou 'm alleen mooier inbouwen, desnoods die blowers bovenin het desjbord verwijderen en 'm daar plaatsen
Ik ben een beetje aan het rondsnuffelenquote:Op donderdag 04 april 2002 11:58 schreef tm288712 het volgende:
mochten er meer mensen naar dergelijke schermpjes opzoek zijn op www.xinga.com zijn er regelmatig hele partijen van dit soort schermpies vaak ook grotere of 16:9 schermpjes.
De lik naar toshiba lcd schermpjes
Hmmm... een nieuwe: LTM08C351
8.4" SVGA
dat zou wel
"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,