Car multimedia begint een feit te worden.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.862 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Al tijden ben ik bezig om een PC of laptop om te bouwen voor MP3/DVD voor in de auto alleen een geschikt schermpje "voor weinig" was moeilijk te vinden.
Een kennis (werkend bij Sony) kwam met een sample van een (nooit in productie genomen) navigatie systeem welke geheel onbruikbaar is door het ontbreken van up-to-date software. Het scherpje is 5" groot, een mooie maat.

Na wat onderzoek bleek dat het scherm in RGB-NTSC aangestuurd moest worden en dat een lastige klus is voor een gemiddelde scanconverter en dus een een dure klus wordt om de juiste scanconverter te vinden.

Plots liep ik tegen de Trust Televiewer aan die ook VGA naar RGB kon omzetten en zie het resultaat voor nog geen 200 piek :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0002.JPG

helaas maar duidelijk in 640x480 resolutie:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0003.JPG

MP3, alleen nog een leuke grafische plug-in zoeken:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0004.JPG

Maar ja, als oom-agent dit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0005.JPG

Misschien als screensaver een routeplanner inschakelen :D

Door het gebruik van een laptop (toshiba satelite 1800-400) is natuurlijk alles mogelijk zoals een routeplanner, internet etc :P

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37531

sjees :9~ :9~ :9~

echt wel stoer ja.
mooi schermpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

mooi scherm maar je icoon is echt lol :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Op vrijdag 15 februari 2002 13:35 schreef Sinclair het volgende:
Na wat onderzoek bleek dat het scherm in RGB-NTSC aangestuurd moest worden en dat een lastige klus is voor een gemiddelde scanconverter en dus een een dure klus wordt om de juiste scanconverter te vinden.

Plots liep ik tegen de Trust Televiewer aan die ook VGA naar RGB kon omzetten en zie het resultaat voor nog geen 200 piek :)
Dat ruled man :)
Hoe stuur je normaal gesproken de meeste schermpjes aan? En zijn daar wel convertors voor te krijgen ?
Ik heb ook al eens gedacht aan een (mini) PC in de auto (voor b.v. winamp o.i.d.). Wat ik echter lelijk vind is zo'n numeriek toetsenbord in je auto om (bijvoorbeeld) WinAmp te bedienen. Heb je daar al iets moois voor gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 02:12 schreef speedphreak het volgende:

[..]

Dat ruled man :)
Hoe stuur je normaal gesproken de meeste schermpjes aan? En zijn daar wel convertors voor te krijgen ?
Ik heb ook al eens gedacht aan een (mini) PC in de auto (voor b.v. winamp o.i.d.). Wat ik echter lelijk vind is zo'n numeriek toetsenbord in je auto om (bijvoorbeeld) WinAmp te bedienen. Heb je daar al iets moois voor gevonden ?
In de eerste instantie had ik gehoopt op een composiet video signaal maar deze huidige oplossing geeft wel een scherper beeld. Nog mooier was het geweest om mijn videokaart over zijn VGA een RGB signaal in NTSC frequenties te krijgen, er zijn programmatjes die dat kunnen doen maar mijn videochip is te nieuw en ondersteund dat niet, zie:
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/cindex.html

De mooiste oplossing maar wel de duurste is een VGA scherm op dat formaat bestellen: http://www.gnetcanada.com
En als je goedkoper uit wilt zijn moet je gewoon eens op de site van Toshiba semiconductors snuffelen waar allerlij losse schermen terug te vinden zijn. Aangezien ik deze gekregen had wilde ik er mee doorgaan. Die Trust televiewer (oude model) is in staat om vga naar composiet/SVHS/RGB in zowel PAL als NTSC om te zetten en ik moet zeggen dat vooral RGB een mooi helder beeld geeft.

Als besturing wordt het een trackball of een scannermuis. Ik heb hier wel een mooie kleine trackball van een notebook liggen waarmee ik plannen had om in de schakelpook in te bouwen maar helaas krijg ik hem niet aan de praat, niet geheel PS2 compatible ;( .
Ik heb ook nog een touchpad van een notebook liggen maar ook die krijg ik niet aan de praat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:19
sorry voor het actief maken van dit topic maar er staat in de eerte post dit zinnetje:

"Maar ja, als oom-agent dit ziet"

Ik vraag me af waarom dat niet zou mogen. Onder het rijden is het natuurlijk ontzettend gevaarlijk dat is hartstikke waar maar ze kunnen je toch niet aanhouden hiervoor? Dan zouden ze namelijk al die truckers die een tv in hun truck hebbben staan ook moeten aanhouden want je zou er wel eens tv mee kunnen kijken onder het rijden.. sorry maar dat moest ik ff kwijt :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

w000t!!! Dat ziet er vet uit

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
OK, zoals het er nu in zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0037.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0039.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0040.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, dat ziet er uit alsof je binnenkort naar de CarGlass moet, zonder navigatiesysteem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Kun je geen trackball aan je stuur monteren? of anders een touchpad in het midden van je stuur?

Of EyeTrek natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 18:19 schreef Polle het volgende:
Hum, dat ziet er uit alsof je binnenkort naar de CarGlass moet, zonder navigatiesysteem...
Alsof ik de laptop in de auto laat liggen :?
Helaas voor je >:) :z
Autoradio is met code, heb je ook niets aan :P
Display is een gewoon ordinair afgeschreven ding, heeft mij niets gekost.

En de rest van de audio (kleine 800 watt aan versterkers, een actief filter en 2x 15" subs) zijn niet zichtbaar van buiten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Ik vind het maar gevaarlijke dingen voor in de auto. Het leidt je zo ontzettend af, en dat kan iemand anders zijn leven kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-06 10:56
nou nog die sjonnie gsi van je omruilen
WUHAHAHAHA
las ook dat je een motorrijder had aangereden, dat is niet cool. (dat pretendeerdje ook niet hoor, maar was ff een comment van me.)

Verder wil ik oook zo een systeem maken, maar ik heb gekozen voor een spacewalker(.c0m) Sv25 voor in de achterbak. Voorin komt een 6.4" scherm. Die van die canadese site lijkt me wel wat, maar ben op een koreaanse site en vga model opgedoken. Ik wacht nog ff op de prijs. via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Laatst online: 16:45

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Afbeeldingslocatie: http://www.dolby.com/graphics/in-car/In-car_audio_visual_lg01.jpg

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6989

Je mag dan misschien niet meer zonder handsfree setje bellen, maar over dvd kijken hebben ze niks gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44
Op zondag 24 maart 2002 01:51 schreef Jag het volgende:
Ik vind het maar gevaarlijke dingen voor in de auto. Het leidt je zo ontzettend af, en dat kan iemand anders zijn leven kosten.
Yep, zullen we dan ook maar roken verbieden? Zo'n ding zul je toch aan moeten steken..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Op zondag 24 maart 2002 12:41 schreef dominator het volgende:

[..]

Yep, zullen we dan ook maar roken verbieden? Zo'n ding zul je toch aan moeten steken..... :)
Er is nog wel een verschil tussen ff een sigaret opsteken en Lord of the Rings in je auto kijken :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34584

zie gsi-forum. ICE topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 13:45 schreef Badley98 het volgende:
sinclair, ken ik u niet van t opelforum (of gsi-forum)
Yep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 10:47
Op zondag 24 maart 2002 01:51 schreef Jag het volgende:
weet je hoe veilig het is als de kids op de achterbank rustig een film kijken ipv te zitten vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Op zondag 24 maart 2002 16:04 schreef arjandijk het volgende:

[..]

weet je hoe veilig het is als de kids op de achterbank rustig een film kijken ipv te zitten vechten :)
Hahaha, LOL, die is goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14980

Voor the real thing check out het speeltje van miljardair en ex-hacker Kimble: de Mega Car
http://www.megacar.com
http://www.kimble.org/toys/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 13:16

BreeeZe

Devt

Op zaterdag 23 maart 2002 17:47 schreef Sinclair het volgende:
OK, zoals het er nu in zit:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er gaaf uit :9
Alleen mag je die gare kadett wel eens stofzuigen :P ;)

Hoop je toch weer eens tegen te komen bij Getronics, kan ik 't ff IRL bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 20:18 schreef BreeeZe het volgende:

[..]

Ziet er gaaf uit :9
Alleen mag je die gare kadett wel eens stofzuigen :P ;)

Hoop je toch weer eens tegen te komen bij Getronics, kan ik 't ff IRL bekijken.
Helaas... kzit nu bij de DNB voor de komende 3 jaar als er niets tussen komt :) Dat wil niet zeggen dat we buiten werktijd niets kunnen afspreken. Zoals ik al zei ben ik met regelmaat op de vrijdagavond in bodegraven te vinden waar jouw bak ook wel indruk zal maken :9

Kadett gaat binnenkort een beetje opgelapt worden dus zal ik hem ook wel effe uitzuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 13:16

BreeeZe

Devt

Op zondag 24 maart 2002 20:23 schreef Sinclair het volgende:

[..]

Helaas... kzit nu bij de DNB voor de komende 3 jaar als er niets tussen komt :) Dat wil niet zeggen dat we buiten werktijd niets kunnen afspreken. Zoals ik al zei ben ik met regelmaat op de vrijdagavond in bodegraven te vinden waar jouw bak ook wel indruk zal maken :9

Kadett gaat binnenkort een beetje opgelapt worden dus zal ik hem ook wel effe uitzuigen ;)
Zal ik toch maar eens op de kaart gaan kijken waar bodegraven ligt :)

Getronics en afspraken nakomen :D .. dat uitstellen tot juli van de salaris ronde zal ook wel niet doorgaan :'(
Heb trouwens wel sinds donderdag een gloedje nieuwe astra 1.6 onder m'n komt van ze 8-)

Mail me ff voor je getronics tel.nr. , mail staat gewoon in profiel. Dan bel ik je wel ff als ik een vrijdag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:59
Hmmz..

Sja ik zou de het wat anders inbouwen...

Ben op het moment bezig met een mp3/dvd/divx/grps route en mobiel inet bezig.. via een pc met 3 lcd's (7" breedbeeld voorin 2x 5.6" in hoofdsteunen)en alles wordt aangestuurd door waarschijnlijk een sv24 of een gewone pc :)

BTW het mag dus wel handsfree bellen is verplicht maar tv in de auto mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-06 09:45

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Op maandag 25 maart 2002 09:30 schreef Dezjay het volgende:
Hmmz..

Sja ik zou de het wat anders inbouwen...

Ben op het moment bezig met een mp3/dvd/divx/grps route en mobiel inet bezig.. via een pc met 3 lcd's (7" breedbeeld voorin 2x 5.6" in hoofdsteunen)en alles wordt aangestuurd door waarschijnlijk een sv24 of een gewone pc :)

BTW het mag dus wel handsfree bellen is verplicht maar tv in de auto mag :)
Daar wil ik dus ook mee beginnen.. ik wil het ook meteen zo maken dat ik via dat systeem ook handsfree kan bellen. Ik probeer het eerst allemaal op m'n PC voor elkaar te krijgen (dwz een mooi Car-OS te ontwikkelen) en vervolgens kijk ik wel hoe ik het moet toepassen in m'n bak. Heb je misschien pics van hoever je al bent?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 15:48 schreef PsychoG het volgende:

[..]

Daar wil ik dus ook mee beginnen.. ik wil het ook meteen zo maken dat ik via dat systeem ook handsfree kan bellen. Ik probeer het eerst allemaal op m'n PC voor elkaar te krijgen (dwz een mooi Car-OS te ontwikkelen) en vervolgens kijk ik wel hoe ik het moet toepassen in m'n bak. Heb je misschien pics van hoever je al bent?!
bij www.mp3car.com is een vrij handig softwarepakketje genaamd Cobra te downen, kijk daar eens naar.
Maar een pcmcia GSM modem is geloof ik wel in staat om via de geluidskaart ook op spraak te kunnen telefoneren.
En inderdaad is een goede Car-OS wel een vereiste want Win98 op 640x480 is niet geheel ideaal te noemen.
Nu heb ik mijn iconen en text al wat groter maar is nog steeds niet ideaal of ik moet het echt supergroot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-06 09:45

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Het is eigenlijk gewoon de bedoeling dat het onder Windows gaat draaien. Door in het pakket waar ik nu mee bezig ben gewoon absurd grote plaatjes en lettertypes te gebruiken blijft het geheel toch overzichtelijk en leesbaar op zo'n miniscuul schermpje.

Dat Cobra is idd wel grappig, maar ik wil het met mijn pakket toch iets professioneler aanpakken.. (al is het maar puur voor de hobby :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25587

En als je goedkoper uit wilt zijn moet je gewoon eens op de site van Toshiba semiconductors snuffelen waar allerlij losse schermen terug te vinden zijn. Aangezien ik deze gekregen had wilde ik er mee doorgaan.
Dat kan ik nie echt vinden heb je een directe link voor me? En het ziet er wel gaaf uit, zoiets willen ik ook gaan doen in mijn Golf 3 VR6 :P (is mijn eerste auto pas :+ :P :7 )Maar ik zoek nu een geschikt schermpje voor niet teveel knaken. Kan iemand mij helpen?

edit:

Of kun je nog meer van die Displaytjes regelen? Desnoods vuilnisbak nagaan ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51774

euhmm... als ik jou was zou ik eerst ff een andere auto kopen... is dit een OPEL !?.. bwhuwhahaaaaaaaaaa

Koop een Alpina B3 2.7 E30 EVO, BMW Cabrio hardtop uit 89 ofzo ! En ga dan wat leuke dingen kopen!

Djeez... je gooit toch geen laptop onder je stoel! Om vervolgens een sony display vast in je opel dashboard te bouwen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 april 2002 10:53 schreef The_A_Freak het volgende:
euhmm... als ik jou was zou ik eerst ff een andere auto kopen... is dit een OPEL !?.. bwhuwhahaaaaaaaaaa

Koop een Alpina B3 2.7 E30 EVO, BMW Cabrio hardtop uit 89 ofzo ! En ga dan wat leuke dingen kopen!

Djeez... je gooit toch geen laptop onder je stoel! Om vervolgens een sony display vast in je opel dashboard te bouwen... |:(
En als ik jou was zou ik eens met wat zinnigs te zetten want zoals je kon lezen kreeg die man een nieuwe auto!!! (Maar ik ga nie verder hier op in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:02

JT

VETAK y0

:z Zeker zelf nog geen auto...
Ja, koop een auto van 13 jaar oud, daar zal je geen problemen mee krijgen :o Eerst zo hard lachen en nu dit, meneer heeft er wel verstand van he...
Waarom niet ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik schop dit topic ff een beetje omhoog omdat ik dit toch nog wel een interessant topic vind. Net werd er ook nog gesproken over goedkope LCD's maar waar kan ik die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Voor een link van Toshiba moet je naar hun semiconductor site gaan.

Voor overige leuke schermpjes had de conrad een leuk assortiment in hun voorjaars catalogus zoals oa. een 7" breedbeeld :9 .
Uiteraard kan je ook bij merken zoals Pioneer en zo onder caraudio veel terug vinden.
Als je in de buurt van Rotterdam woont moet je maar ook eens bij Correct langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44

Om even op hetzelfde niveau te reageren :

Opel rulz... :D

Maar ontopic, als er nog mensen zijn die voor LCD schermpjes aan het zoeken zijn om ook een dvd/playstation iets in hun auto te maken moeten ze zeker eens bij 'kicks' kijken. Vrij onbekend merk maar deze hebben sinds kort WEL van die mooie schermpjes tegen normale prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 20:24
tip: er is een plugin waarmee je met je joystick winamp kan besturen, hij staat ergens bij de plugins op www.winamp.com

mocht je hem niet kunnen vinden mail dan ff.

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

je kan beter eennieuwe auto kopen

sowieso dit bestond toch allang en mooier?
en stdd geleverd door het automerk zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

ik weet niet of het al gezegt is: maar waarom gebruik je dat mooie sony knopje niet om je computer te besturen?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
Even niet minderwaardig doen over mijn Opel Kadett GSI, het is 1 van de goedkoopste sportieve auto's waar vrij gemakkelijk zelf aan te sleutelen is !
En hij rijdt heerlijk :9 (met 25 PK extra :) )

Het navigatieknopje van het display heb ik overwogen maar zoals de boel nu gemonteerd zit is er lastig bij komen. Trackball is gewoon makkelijk in de hand te houden.

Het doel van dit project was het om met weinig geld iets te realiseren. Laptop had ik al (al zou het in de eerste instantie een PC worden), het schermpje was gratis dus moet je daar wat mee doen :)
Met een inverstering van een 200 gulden was het geheel werkend. Daar koop je geen nieuwe auto voor waar mogelijk een schermpje al in zit zoals hier opgemerkt |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51774

Op dinsdag 02 april 2002 11:09 schreef JT het volgende:

[..]

:z Zeker zelf nog geen auto...
[..]

Ja, koop een auto van 13 jaar oud, daar zal je geen problemen mee krijgen :o Eerst zo hard lachen en nu dit, meneer heeft er wel verstand van he...
[..]

Waarom niet ?
EUHM gozer.. ik heb wel een auto.

Honda Civic uit 1996.. en jij?
Ik had dus voorheen een BMW e30 cabrio. 6 cilinder.

Iets leuker als een gsi met ingebouwde home theather

quad dork!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 april 2002 22:36 schreef dominator het volgende:

[..]

Om even op hetzelfde niveau te reageren :

Opel rulz... :D

Maar ontopic, als er nog mensen zijn die voor LCD schermpjes aan het zoeken zijn om ook een dvd/playstation iets in hun auto te maken moeten ze zeker eens bij 'kicks' kijken. Vrij onbekend merk maar deze hebben sinds kort WEL van die mooie schermpjes tegen normale prijzen!
heb je een url'tje voor mij ofsow want ik heb met Google en de GoT search gezocht en ik kan het nie vinden. Alvast Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Op donderdag 04 april 2002 11:19 schreef The_A_Freak het volgende:

[..]

EUHM gozer.. ik heb wel een auto.

Honda Civic uit 1996.. en jij?
Ik had dus voorheen een BMW e30 cabrio. 6 cilinder.

Iets leuker als een gsi met ingebouwde home theather

quad dork!
Blablabla BMW.. , voor iemand van jouw leeftijd heb je wel de bek van een net in de pubertijd aanbelande scholier. Dimmen dus, je zet jezelf gigantisch voor lul en je zal niet de eerste zijn die af gaat doordat blijkt dat de plaatjes van zijn auto van google afkomen.

Overigens over smaak valt niet te twisten, jij vind die GSI niks, de topicstarter is er verliefd op. Punt!

Kunnen we nu weer liev doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38681

mochten er meer mensen naar dergelijke schermpjes opzoek zijn op www.xinga.com zijn er regelmatig hele partijen van dit soort schermpies vaak ook grotere of 16:9 schermpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

wh00t! echt kewl :9~
Zou 'm alleen mooier inbouwen, desnoods die blowers bovenin het desjbord verwijderen en 'm daar plaatsen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en die 'kicks' dan heeft iemand daar en site van??? want Xinga gaat bij zo snel nog nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 04 april 2002 11:58 schreef tm288712 het volgende:
mochten er meer mensen naar dergelijke schermpjes opzoek zijn op www.xinga.com zijn er regelmatig hele partijen van dit soort schermpies vaak ook grotere of 16:9 schermpjes.
Ik ben een beetje aan het rondsnuffelen :) gegaan op Xinga en heb daar wel mooie dingen gekocht. Maar moet je eerst member worden. En weet jij toevallig hoe duur die dingen zijn (misschien inkoopactie)? En evt. andere prak info. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Topicstarter
http://www.toshiba.com/taec/cgi-bin/display.cgi?table=Family&FamilyID=9

De lik naar toshiba lcd schermpjes :)

Hmmm... een nieuwe: LTM08C351
8.4" SVGA :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39917

cewl gedaan hoor..alleen kan je niet een ia houden voor de afgekeurde sony schermen?

dat zou wel :9~ zijn!! :9
Pagina: 1