Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
k kan niet inloggen.
wel inloggen maar dan kan k niet spelen.
hij pakt mijn inliog naam niet,en mijn wachtwoord niet!
en wat kan k er aan doen?
Dit staat er:
U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd.
Klaar
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 20:16 schreef joris.s het volgende:
[..]
o je kunt nu nog niet spelen ofzo?
Woei, kijk naar de datum van de startpost
Miniconomy speelt in rondes van 6 weken dacht ik zo, nu zitten ze in ronde 4 dacht ik, allemaal zeer goed bedacht en wel leuk en leerzaam om te spelen het spel
MAAR, ikke speel niet meer mee, omdat ik het gevoel kreeg van vriendjespolitiek. Een voorbeeld men heeft het daar over zogenaamde 'farming' (als ik het goed begrepen heb) dat betekend dat je meerdere useraccounts aanmaakt om vervolgens heel veel pistolen te kopen en dan iemand dood te schieten. Nu is die kans zeer klein maar hij bestaat wel, het is mij dus weleens gelukt, maar de persoon die ik doodgeschoten had hebben ze weer tot 'leven' gebracht, simpelweg omdat hij belangrijk was voor het spel en naar het schijnt goede contacten met de beheerder(s) van de site.
Waar ik helemaal een brok in me keel van kreeg is dat ik op een gegeven moment een email kreeg van de webmaster (na vele klachten van mij) die doodleuk vertelde dat farming wel mocht maar dan moest het op positieve wijze ten goede komen aan het spel Miniconomy, dus ik zeg: Miniconomy zuigt hard
Reg. datum: 20 november 2000
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 20:30 schreef joris.s het volgende:
maar k moet wachten tot de 1ronde?
wachten tot volgende zaterdag.
staat er ook als je hem activeerd!!!!!
is dat vandaag? of moet ik een week wachten?quote:Op zaterdag 08 juni 2002 20:47 schreef Homan000 het volgende:
[..]
wachten tot volgende zaterdag.
staat er ook als je hem activeerd!!!!!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Reg. datum: 20 november 2000
sorry. is niet helemaal waar. morgen kun je wel inloggenquote:Op zaterdag 08 juni 2002 20:53 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
is dat vandaag? of moet ik een week wachten?
K ga zo ff spelen kijken wat et precies is
Iemand screens of ik heb nog geen idee hoe et eruit zie
><({({({({({({(**>
Maar ik moet tot morgen wachten
Want de verkiezingen zijn bezig
Ja, dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 08 juni 2002 21:23 schreef -Munkie- het volgende:
Ziet er cool uit.
K ga zo ff spelen kijken wat et precies is
Iemand screens of ik heb nog geen idee hoe et eruit zie
Zowel het aanbrengen van letsel aan virtuele personen als een poging daartoe zijn verboden en zullen bestraft worden met een vordering van:
500 I-Shell en daarnaast 10% van het saldo op datum van vordering in het geval dat letsel is aangebracht met een vuurwapen.
200 I-Shell en daarnaast 5% van het saldo op datum van vordering in het geval dat letsel is aangebracht door een knuppel.
Heh!Heh!
><({({({({({({(**>
><({({({({({({(**>
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 21:52 schreef -Munkie- het volgende:
Komen er nog screens want ik wil het nog wel zien voor morguh dan kan ik pas spelen want et zijn verkiezingen of zo dus...

Verders speel ik zoals gezegt niet meer, dus je mag best es kijken van mij
username: lighteye
pass: xxx
Geld is al op heb ik aan darkjedi gegeven
We paid $3 billion for these television stations. We will decide what the news is. The news is what we tell you it is
lache, dat neerknuppelen
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Ik heb nog net een winkel gebouwd, maaarruhh.. hoe bied ik nou een product aan?
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
><({({({({({({(**>
Reg. datum: 14 maart 2002
Dus als ik mag adviseren, koop een camera!!!
Maar ik krijg met me nieuwe account dezelfde foutmelding inderdaad...
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 21:18 schreef Homan000 het volgende:
[..]
sorry. is niet helemaal waar. morgen kun je wel inloggen
Klaar
Reg. datum: 05 juli 2001
Jammer ik verveel me zo...achjah het zijn verkiezingen he
"Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza." Dave Barry
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last