Gezocht site met 3D Interface

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Ik zoek een site waar je een 3d ruimte als interface hebt. Ik kan niet meer op de naam komen maar het is een vrij bekende webdesign bedrijf.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet je wat jij zoekt? Een betere topictitel |:(

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
1. Niet schreeuwen
2. Duidelijke topictitel

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 22:27

Servowire

prutser:~#

rtff

met papier mache kun je alles maken!!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Wat een gezeik weet je het niet hou dan liever je muil.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Gedraagt u een beetje. En denk vooral aan hoofdletters en topictitels.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:11
Webgoodie:
Weet je wat jij zoekt? Een betere topictitel |:(
En spellingscontrole.

/edit

En opvoeding.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

gokje...(dit kan nog leuk worden... :) )

http://www.matinee.co.uk ?

die? is dattum? ja?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 16 januari 2002 17:48 schreef trixx het volgende:
Hoe wordt ik hier geholpen?

Who is John Galt?

Verwijderd

beetje aardige tegen mensen die proberen te helpen, lijkt me ook geen overbodige luxe...

Verwijderd

Dat vindt ik nou ook. Maar ja, mensjes die zeiken zitten hier maar al te veel op GoT.

Over je vraag, ik ben ook een keer op zo'n site geweest. Ik weet dat ik het niet echt supermakkelijk vondt, maar qua ontwerp en creatie was het smullen... :)

Sorry, ik weet helaas ook de url niet meer...

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 17:47 schreef nelis het volgende:
1. Niet schreeuwen
waar heb jij het nou weer over dan :?
2. Duidelijke topictitel
Als jij de topictitel niet snapt vraag ik me af hoe jij je eigen red in deze grote boze wereld >:)

• OzBoz

OzBoz

Goh, dat komt weer mooi uit, mijn eerste post meteen onder die van jou.. wat dat betreft voel ik users weer goed aan.

Wil je bij deze verzoeken normaal te reageren of vooral niet te reageren. Enige punt waar je gelijk in hebt is dat users dat niet horen te roepen, maar ik. Bij deze dus.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 16 januari 2002 17:52 schreef ivy het volgende:

[..]

[..]

Als jij de topictitel niet snapt vraag ik me af hoe jij je eigen red in deze grote boze wereld >:)
'IK ZOEK EEN SITE...' was de titel.

Who is John Galt?

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 16 januari 2002 17:52 schreef ivy het volgende:

[..]

[..]

Hou het of on-topic of reageer niet, topictitel heb ik aangepast, hoewel ik blij ben dat je um snapt, graag on-topic.

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Het enige dat ik wil horen is een url en geen op- of aanmerkingen op mijn post. Is dat nu zoveel gevraagd je hebt nl. mensen, ik noem geen namen, die alleen lopen te zeiken en geen info hebben. Helaas is de site van matinee niet de juiste.

Verwijderd

Vanuitgaande dat je eigenlijk een heel lief jochie/n00bje van 13 bent, ga ik proberen te antwoorden, maar onderbouw je vraag wat beter; wat bedoel je met 3d interface..

Sommige soorten vormgeving vallen onder 3d.....of bedoel jij een echte 3d omgeving ala doom?

edit:

Ik post dit, en daarna zie ik bovenstaande post van jouw weer.......je moet je een beetje inhouden mannetje....met zo'n toon bereik je niets....als je nou ff netjes doet zal je zien dat er hier zat mensen zijn met nuttige linkjes voor je......maar zo hoeft het van mij ook niet....we zijn hier allemaal voor onze lol, en niet om zo aangesproken te worden.....leer dat snappen, knulletje.

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Leuk. NooB hier verdient wel zijn centjes met designen.

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
De site is in het grijs vooral. Het lijkt alsof je in een gallerij staat. En daar hangen dan soort van schilderijen. Je kunt in- en uitzoomen op het geheel.

Verwijderd

Al http://come.to/cslos een voorbeeld van je werk is ben je waarschijnlijk een hele arme stakker....

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef trixx het volgende:
Het enige dat ik wil horen is een url en geen op- of aanmerkingen op mijn post.
Ja ik wil ook wel eens wat. Een mooi huis bijvoorbeeld, en een auto van de zaak en een dik salaris. Maarja, daar moet ik moeite voor doen, en daar heb ik natuurlijk geen zin in... ;)

Oftewel, geef op een vriendelijke manier wat meer informatie over de site => 3d? kleuren? binnenlands of buitenlands bedrijf? enz. En het zou ook leuk zijn als je ff vertelt waaróm je die site zoekt, social talk heet dat...

[edit]
Te laat, weet je zeker dat je een webdesignbureau bedoelt? Ik kan me namelijk herinneren dat er iemand op dit forum ook een site had met zo'n soort concept.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 18:00 schreef trixx het volgende:
Qua ettiquette ben je duidelijk n00b.......
Lees de FAQ er nog een keer op na, om te zien hoe wij elkaar hier tutoieren, en hoe we topics openen.....en ook over hoe je duidelijk je vraag formuleerd.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 18:02 schreef trixx het volgende:
De site is in het grijs vooral. Het lijkt alsof je in een gallerij staat. En daar hangen dan soort van schilderijen. Je kunt in- en uitzoomen op het geheel.
http://www.xangadix.net/download/demo3.swf
Nou, duidelijk.....je hebt gevonden wat je wil dan toch....bedank xanga maar op je blote knietjes...

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik weet een site... die niet meteen 3d is, maar wel een dieptewerking geeft. probleem: tis een voorbeeldsite, van een vriend van me.

http://www.zinkhann.nl/
rechts aan de zijkant staat een stukje met daarbij het dieptegevende object... ik denk niet dat ik de hele site mag posten nl., die is nog in opbouw.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

oh en welke ik ook nog ken,... een site waarin je dus een persoontje moet kiezen, of je krijgt gewoon een meisje toegewezen geloof ik, en dan loop je door een soort ruim café rond... je kunt dan een trap op, over de bovengallerij rondlopen, er staan ook andere mensen; en als je naar de bar ofzo loopt of naar de jukebox, kun je flash / shockwave games spelen.

iemand daar de url nog van?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 18:08 schreef Toeter84 het volgende:
...
http://www.habbo.com/ :)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 18:08 schreef Toeter84 het volgende:
oh en welke ik ook nog ken,... een site waarin je dus een persoontje moet kiezen, of je krijgt gewoon een meisje toegewezen geloof ik, en dan loop je door een soort ruim café rond... je kunt dan een trap op, over de bovengallerij rondlopen, er staan ook andere mensen; en als je naar de bar ofzo loopt of naar de jukebox, kun je flash / shockwave games spelen.

Je hebt gelijk ja....iets met arcade, als ik het me goed herinner...damn, ik moet gaan bookmarken :)

Dit is iets wat daar wel op lijkt:
http://skyscraper.paregos.se/

en dan in de rechternav naar 'lovemates'.

Verwijderd

Overigens vind ik dit wel genoeg replies >:) antwoord is gegeven....en topicstarter kan lekker gaan surfen :) en maybe een klein 'kalmeer' pilletje nemen...lijkt nu net alsof ie tourette samen met ADHD heeft.

• OzBoz

OzBoz

Wat kunnen dingen fijn uit de hand lopen als je als eerzame burger terug van het werk richting de geraniums gaat. Maar probleem is opgelost lijkt me.
Op woensdag 16 januari 2002 18:00 schreef trixx het volgende:
Hopelijk laat je het klantcontact aan collega's over, beter nog, een eenmanszaak zonder collega's. Je bent echt niet de enige hier die zun geld verdiend, je valt alleen wel op qua communicatieve vaardigheden in het negatieve weliswaar.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.