* nelske excuseert zich alvast voor de late reply in dit draadje
RG©: ook voor jou mijn complimenten

erg mooi stukje.

De rest die input gegeven heeft in dit draadje ook van harte bedankt. Ik hoop dat we met alle informatie iets moois kunnen gaan maken.
RG©, heb je er bezwaar tegen als (grote) delen (zij het misschien hier en daar wat aangepast) opgenomen gaan worden in dit idee?
Zoals ik het in eerste instantie voor ogen heb, wil ik echt de basisfunctionaliteit laten zien in een mooi stuk. Ik denk hier dus aan de Gnome en KDE desktop. De respectievelijke filemanagers. Email applicaties, webbrowsers, chatsoftware, CD-brand programma's, Office omgevingen, Video, Geluid etc.
Als het een mooi stukje wordt, dan kan het altijd nog verder uitgebreid worden (desnoods met een link ernaar) met programma's ala een HTML-edittor, status programma's, installatie screenshots, spellen etc etc.
Een eventuele website zat ik nu nog niet aan te denken, maar wie weet als het een succes wordt
Een frontpageposting ervan maken is natuurlijk ook wel heel erg leuk, als blijkt dat er interesse voor mocht zijn

Ik wil hem eerst echter sowieso als sticky topic bovenin NOS zetten.
Het hele idee hierachter is eigenlijk om mensen die niet anders weten te laten zien, dat Linux op de desktop heel erg goed mogelijk is en dat het er gewoon erg cool uit kan zien. Daar zijn veel misverstanden over bij mensen die niet veel over Linux weten

Een soort van Linux promotie draadje, hoewel de omgevingen (KDE, Gnome en progs) uiteraard op meerdere OS'en dan Linux alleen draaien (dat zal er ook echt wel in opgenomen worden

)
Je ziet nu al iemand roepen in dit draadje die zegt van "goh cool, ik ga het ook maar eens proberen"
Uiteraard zal het concept straks (=volgende week

) in dit draaadje gepost worden, zodat jullie nog je op- en/of aanmerkingen over kwijt kunnen.