Op dinsdag 08 januari 2002 13:16 schreef HermeS het volgende:
tsja wat kan ik zeggen.
[knip]
En diegene die "oorlog" roepen, hoe oud zijn jullie? niet echt volwassen gedrag moet ik zeggen.
Ja wat nou???? Eerst laten die lui van KPN je 2 jaar w8 op het Mxstream gebeuren, heb je 't valt 't tegen, gaat ook nog de prijs omhoog!

Je moet niet vergeten dat die prijs al weer 1 1/2 jaar stil staat, alles word duurder, dat heet inflatie. Daar komt bij dat je echt niet wilt weten wat die apparatuur kost die in die centrales staat. Eigenlijk is het waarschijnlijk z'n succes dat ze (weer) flink moeten investeren in extraaparatuur.
Ahum en de
ISP dan?!?!?!?! Ik zie XS4ALL of iemand anders de prijs niet omhoog mikken hoor!
Juist
OMLAAG!!!!! Beetje een scheve verhouding hoor daar bij KPN!
ik betaal liever een klein beetje meer waardoor het blijft zoals nu (werkt aardig, niet echt vaak problemen). dan dat de prijs het zelfde blijft en het geknepen word.
Ahum, het wordt volgens mij al geknepen, want de volledige snelheid heb ik er met geen snelheidstest uitgehaald...
Upload, om te huilen! da's echt geen 64 kbs hoor! Ik haal aan upload gemiddeld nog minder als 2kbs... dus reken maar ff uit!
Ze hebben elk recht om hun eigenprijs tebepalen, de consument is de laatste 5 jaar gewoon veels teverwend aan het worden en denk maar dat ze alles mogen bepalen, zels de prijzen van een berdrijf

Nogmaals 't zelfde als boven...
Zie jij andere aanbieders (behalve kabel!) qua prijs omhoog gaan???

Ik niet, 't wordt allemaal alleen maar goedkoper!
Is er een tijdje geleden niet door de OPTA gezegd dat het breedband internet in NL véél goedkoper moest, en dat dat technisch en economisch ook echt wel haalbaar zou zijn. Óók bij KPN Telecom NV!
iederen mag dan ook gewoon zijn abo opzeggen als ze het niet eens zijn met de wijziging en er niet langer gebruik van wensen temaken, rest mij alleen het probleem "waar kan ik diemodem naar toesturen?". en mijn geld terug vragen ik had een afschrijvin van 3 jaar gecalculeerd, ik zou dus graag 2/3 terug willen!

Nee dat mag je dus niet! Bij XS4all willen ze bemiddelen tot 1 maart 2002, omdat je bij KPN tot 1 februari gratis op kunt zeggen... Daarnaa kun je je contract
afkopen Het probleem is echter weld dat KPN nog trager draait dan de beruchte ambtelijke molens, dus ik geloof er niet in dat als ik op zou zeggen, het eigenlijk in behandeling gaat voor 1-2-2002...
Sorry, maar dat geloof ik niet van een KPN die er 2 jaar over doet, om bij mij thuis 3 meter kabel aan te leggen zodat ik wél kan i-netten!
de reden waarom Demon dat gezegt heeft is omdat ze overgaan stappen op babyxl ipv mxstream (die zijn kpn al lang zat!), omdat kpn hun eigen dochter isp gewoon voortrekt.
overigens zijn er vele andere isp die ook naar alternatiefen bieden. kijk maar eens op de bbnet/babyxl site voor dealers. nadeel is echter dat je altijd afhankelk bent van de kpn (localloop).
Ja, dat heb ik dus ook nu ja... Line Sharing zou volgens de OPTA eigenlijk al in november 2001 voor 90% van NL klaar moeten zijn, in werkelijkheid is het volgens mijn pas 10% dat klaar is...

Laat mijn huisje (waar @home, Mxstream 1 jaar en alle andere vormen van ADSL aan voorbij gaan...

) daar nou nét weer niet onder vallen!
Ik ben blij dat een lokale ISP zijn eigen ADSL netwerk aangelegd heeft, en dat slaat mij tenminste eens een keertje niet over! Nu ff w88 tot het beschikbaar is en uit de pilot is!
* zwahiel vind het almetal maar een grote betoepperij!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020