MXstream prijzen omhoog :?

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24202

Basic oud euro 22,69 nieuw euro 27,97
extra oud euro 29,92 nieuw euro 33,95

Helaas ook voor mij is dit bericht waar en worden de wijzigingen ingevoerd per 1 februari 2002.

Lopende aanvragen kunnen via de ISP worden opgezegt.
Voor 1 februari 2002 is dit kosteloos daarna kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.

Bestaande aansluitingen opzeggen ook via je ISP

:'(

inside information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
weet je ook wanneer de snelheid omhoog wordt gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24202

Zie alleen staan dat de prijswijziging los staat van de snelheid. Deze veranderd helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is officieel, check de site!

www.mxstream.nl

Dan bel je *** op en dan ontkend zo'n KPN mevrouw dat het onzin is en dat hun van niets weten, vette ********.
KPN het is oorlog.
Prijswijziging per 1 februari 2002
Nu maar ff kijken wat ik ga doen, de manier waarom het gebeurt is waardeloos en alles behalve netjes.
Vanaf 1 februari 2002 vervallen de introductieprijzen van de modems. Dit betekent dat de modems in prijs worden verhoogd.
Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 18:49
er is voor mij i.i.g. nog geen goed alternatief hier. Ik kan naar versatel of naar scarlet (vanaf 2002, want dan komt BBned). Eigenlijk zou ik liever wachten op die aanbieding van SURFnet (zie frontpage, zoeken op 'adsl studenten'). Maar daar er hier ook nog geen linesharing beschikbaar is lijkt me dat ook niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503

MAXX * 7800 kbps 512 kbps 50 GB E 99,- E 1089,- /F2400,-

Cistron here I come >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43890

Op dinsdag 08 januari 2002 07:58 schreef CheS het volgende:

Voor 1 februari 2002 is dit kosteloos daarna kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
Wat kost het eigenlijk om na 1 feb op te zeggen als je nog met een jaar contract zit?? Ik ben nl. ook van plan om over te gaan op Cistron. Als het bij ons beschikbaar wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 09:56

Xtremelead

powered by E-MU

Ik zit hier nou al vanaf 3 september 2001 op mijn pakketje te wachten. En nu dit!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37

Puck

W32.Deadcode.A

Tweakers Unite!!!!!

Dit is oorlog tegen KPN. Ik stel voor dat iedereen voorstellen doet om hiertegen te demonstreren:

:( Iedereen een standaard mail sturen
:( Hack de website (Ehm, misschien niet zo'n heel goed idee)

Weet ik veel wat, laten we in ieder geval alles eraan doen om duidelijk te maken dat ze met deze prijsverhoging wel erg ver gaan.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21785

Van bovenstaande Xs4all site:
9 ) Waar kan ik een klacht indienen?

U kunt een eventuele klacht over de Mxstream prijsverhoging schriftelijk indienen bij:
KPN Mxstream
Afdeling Improvement
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Improvement... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 16:32
Ik heb nog geen brief gehad, maar ben wel al aan het corresponderen met Demon. Daar is vanaf nu dus goedkoper, én de upstream is 2 keer zo snel...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 21:09

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Van de MXstream website van KPN
Zal er tegelijkertijd ook iets veranderen aan de snelheid van mijn Mxstream-verbinding?
De snelheid van de Mxstream verbinding wordt niet veranderd. Dit betekent dat u even snel kan internetten voor een vast bedrag per maand tegen dezelfde hoge snelheid als voorheen.
Wat heb je nu aan een vast bedrag per maand, als dat bedrag steeds gaat veranderen als de ASP steeds meer geld nodig heeft omdat het zich zelf niet goed kan onderhouden...

hoge snelheid ????? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Tja, ik had 'n opgefokt modem dat wat sneller ging als anders en tuurlijk ik vond 't in het begin lekker snel ja...

Maar ik ben er me gaande weg steeds meer aan gaan ergeren, want zo snel is het nu ook weer niet...

* zwahiel vind het maar betoepperij! :( Eerst el cheapo iets aanbieden en dan ineens als iedereen het al heeft, de prijzen gaan verhogen.... let op ze vinden het dadelijk ook nog gek als er mensen hun abbo opzeggen en overstappen naar iets anders.... ;) (hint, hint, hint!!!!! ;) )

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

mmzz er komt hier voorlopig toch echt alleen maar mxstream
:'( en alles is beter dan casema.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 19:43
hallo, ik heb effe een vraagje wie gaan er nu daadwerkerlijk op stappen en naar een andere dsl provider :? met die oorlog van kpn/mxstream ik zit er nu echt hard aan tedenken nu dat cistron ook hier is *D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op dinsdag 08 januari 2002 11:52 schreef Redleg het volgende:
hallo, ik heb effe een vraagje wie gaan er nu daadwerkerlijk op stappen en naar een andere dsl provider :? met die oorlog van kpn/mxstream ik zit er nu echt hard aan tedenken nu dat cistron ook hier is *D .
Ik zit er hard aan te denken... Ik zit alleen wat met de prijzen, maar verder wil ik overstappen!

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In elk geval ga ik nu wel naar alternatieven op zoek. Maarja, Casema is dat dus in elk geval niet. ;( Ik heb zojuist een klachtenbrief verstuurd naar bovenstaand 'improvement' adres en naar Radar, Kassa, de Consumentenbond en Computer!Totaal (jaja). Laat dat stelletje ratten maar lekker veel negatieve publiciteit over zich heenkrijgen. :)

Hier mijn brief:
Vandaag, 8 januari 2002, heb ik dankzij een bericht in een PC gebruikers nieuwsgroep op het Internet (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/370693/) vernomen dat KPN van plan is per 1 februari aanstaande een forse prijsverhoging voor de MXstream abonnementen door te voeren.

Ik wil u middels deze brief laten weten dat dit bericht mij zéér onaangenaam verrast. Een prijsverhoging van ruim 20 procent zonder ook maar één bijpassende verbetering van de service is absoluut buiten alle proporties! Ik had een dergelijke stap kunnen billijken indien bijvoorbeeld de snelheid zou zijn verhoogd (met name op het gebied van de upstream-snelheid valt er nog heel veel te verbeteren aan het Mxstream product), maar zelfs dan zou een prijsverhoging van ruim 20% nog aan de hoge kant zijn geweest. Een dergelijke prijsverhoging zonder aanpassing van de service is in mijn ogen onacceptabel.

Tot op heden heb ik hierover nog geen persoonlijke brief mogen ontvangen, wat mijn verontwaardiging over dit bericht nog doet toenemen. Ik vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes dat KPN een dergelijk korte termijn aanhoudt voor het aankondigen van zo'n forse prijsverhoging.

Helaas zijn er in mijn postcodegebied geen goede alternatieven voorhanden, waardoor ik mijn teleurstelling niet kan uiten middels het opzeggen van het abonnement. Voorlopig kunt u daarom nog profiteren van uw monopolie op dit gebied, maar neemt u van mij aan dat ik in het vervolg wel drie keer zal nadenken voordat ik me nog eens voor een KPN dienst zal aanmelden.

Om toch aan te geven dat ik dergelijke praktijken absoluut niet kan waarderen heb ik een kopie van deze brief verstuurd naar de televisie-programma's Kassa! en Radar, de Consumentenbond, het computertijdschrift Computer!Totaal en diverse nieuwsgroepen op het Internet. Hopelijk zet het feit dat ik, als trouwe klant van KPN, me hiertoe genoodzaakt zie u aan het denken; ik voorspel u dat u met deze actie veel goodwill zult verspelen. Ik raad u dan ook sterk aan het besluit tot deze prijsverhoging te heroverwegen.

(Overigens is het natuurlijk wel zeer wrang dat ik deze klacht uitgerekend aan de afdeling Improvement moet adresseren.)
Haha, alsof ze nog enige goodwill hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op dinsdag 08 januari 2002 11:52 schreef Redleg het volgende:
Ik twijfel. Cistron is weer net even duurder. Het wordt dan waarschijnlijk Demon...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51
Heb echt geen goed woord over voor die gasten van KPN. Heb nog niet eens een week ADSL en dan dit.

Heb inmiddels een meeltje naar mxstream, kassa, radar, consumentenbond en hccnet gestuurd. Zal wel weinig uithalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Leuk voor iedereen die wil overstappen naar een andere provider: je spekt nog steeds KPN als er line-sharing is...

Maar wat ik wel wil weten: heeft de OPTA hier weer iets mee te maken :?

Prijzen omhoog gooien, anders geen concurrentie... Net of concurrentie het einde is. Kijk naar nVidia <=> ATi, sinds ATi nVidia op de hielen zit hebben steeds meer mensen problemen met de nVidia drivers.

Maar om op ADSL te blijven, overstappen kost vaak scheppen met geld (aansluitkosten), zonder dat je er echt iets mee opschiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32593

Op dinsdag 08 januari 2002 11:04 schreef VincentB het volgende:
Ik heb nog geen brief gehad, maar ben wel al aan het corresponderen met Demon. Daar is vanaf nu dus goedkoper, én de upstream is 2 keer zo snel...
Wat biedt Demon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4584

Het begint met "KPN hecht grote waarde aan het intact houden van de hoge kwaliteit bla bla.. Om het huidige hoge kwaliteitsniveau van uw Mxstream verbinding ook in de toekomst te waarborgen is het noodzakelijk om de tarieven van uw Mxstream abonnement aan te passen.... Met ingang van 1 februari 2002 geldt daarom voor uw Mxstream Basic aansluiting het abonnementsbedrag dat u aan KPN Teleflop betaalt van 27,95 euro per maand"!!

Dat is ongeveer met 2,20 als multiplier 61,49 gulden !!!
Gvd gooien ze er zo een tientje bij op !! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

Ik heb ook de brief gekregen... Stelletje $#)(#$)#@

In het buitenland is internet min. 2 x zo snel en ook min. 2x zo goedkoop. Ik HAAT de KPN :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28899

ik heb net ook de brief gehad
egt niet normaal dat ze dat zomaar doen
ze zetten er nieteens bij, als je hiervan niet gediend bent kun je blabla zo je abo opzeggen
stinkerds laten ons betalen voor die 50 miljard schuld die ze dankzij een paar domme, arrogante managers die denken dat ze de telecomwereld kunnen veroveren hebben gekregen
grrr snel wat aan doen, wegdonderden net als die ns directie
en t was al zo duur, me pa vond t al te duur dus kmoest al meedokken en zo supersnel is t ook niet altijd
gwoon een goeie verbinding is het maar @home is altijd nog sneller en goedkoper maarja dat hebben ze hier niet #@*_#

maar is het eigenlijk wel duurder >:)
28 euro is het nu, das tog zon 60 piek en dat was het tog al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

[b]maar is het eigenlijk wel duurder >:)
5 en 4 euro duurder, zeker duurder dus. En het WAS al duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4584

KPN #1 "oei wat doen we nu met onze schuld"
KPN #2 "nou weet je wat, we gooien gewoon een tientje bij het supersnelle, van hoge kwaliteit zijnde basic abo"
KPN #1 " ja waarom ook niet, we hebben een monopolie. Voor veel mensen is er geen alternatief voor breedbandinternet dus zullen ze de verhoging noodgedwongen accepteren"
KPN #2 "haha, ja dat bedoel ik"
KPN #1 "schijt aan het volk, KPN zal zegevieren!"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

effex:
maar is het eigenlijk wel duurder >:)
Het wordt zeker duurder. Van de XS4ALL site:
code:
1
2
3
         Oud:      Nieuw:    Prijsverhoging:  
Basic ADSL:  EUR 22,69    EUR 27,95  EUR 5,26 
Fast ADSL:   EUR 29,50    EUR 33,95  EUR 4,03

Dat is dus 23% meer voor Basic ADSL en 14% meer voor Fast ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op dinsdag 08 januari 2002 12:26 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wat biedt Demon dan?
check http://www.demon.nl/producten/accounts/dslindex.html

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17126

Ach .. van die € 5 zullen we ook allemaal niet doodgaan .. beetje jammer hoe de correspondentie van KPN verloopt maar ja .. what's new .. en ik ben toch wel heel erg blij met mijn superstabiele verbinding .. wie weet gooien ze de upload ook nog wel is omhoog :) .. ik blijf mijn mekstriem dus gewoon trouw ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
ach nog even en ik stap over op Cistron :) en xs4all is al aan het testen met BBnet DSL diensten (2 tot 8 mbit) naast de al bestaande mxstream diensten...

bron. xs4all.announce (news)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb die %&^%$$%^ brief ook ontvangen. Heb de consumentenbond erover geraadpleegd. Zij gaven aan dat er wettelijks niets vastgesteld is qua termijn waarop zo'n verhoging moet zijn aangegeven noch aan de percentuele stijging met de mogelijkheid om op te zeggen. Het enige waar je op kunt beroepen zijn de algemene voorwaarden.
Ik overweeg mijn vast telefoonlijn ook op te zeggen en alleen nog maar met mobiel en internettelefonie (van de plaatselijke kabelboer uiteraard) door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 15-05 15:06
tsja wat kan ik zeggen.

Ik heb de brief ook aangetroven vanochtend. Dus er is wel degelijk een hele batch verstuurd.

En diegene die "oorlog" roepen, hoe oud zijn jullie? niet echt volwassen gedrag moet ik zeggen.

Je moet niet vergeten dat die prijs al weer 1 1/2 jaar stil staat, alles word duurder, dat heet inflatie. Daar komt bij dat je echt niet wilt weten wat die apparatuur kost die in die centrales staat. Eigenlijk is het waarschijnlijk z'n succes dat ze (weer) flink moeten investeren in extraaparatuur.

Ik kan me het voorstellen, ik betaal liever een klein beetje meer waardoor het blijft zoals nu (werkt aardig, niet echt vaak problemen). dan dat de prijs het zelfde blijft en het geknepen word.

Ze hebben elk recht om hun eigenprijs tebepalen, de consument is de laatste 5 jaar gewoon veels teverwend aan het worden en denk maar dat ze alles mogen bepalen, zels de prijzen van een berdrijf |:(

Neemt achter niet weg dat het een schande is zoals ze dit nu doen, elk bedrijf met een weldenked manager aan het hoofd (ja dit is een flame richting Wildeboer! >:) ) geeft dat ruim vantevoren aan! lichten hun partners in, en laat dit weten aan de rest van het bedrijf. bedoel het is toch de gek voor woorden dat je de helpdesk belt en die er niet eens iets vanaf weet! lijkt wel als of ze dit even in een weekendje bepaalt hebben zosnel mogelijk tedoen.

iederen mag dan ook gewoon zijn abo opzeggen als ze het niet eens zijn met de wijziging en er niet langer gebruik van wensen temaken, rest mij alleen het probleem "waar kan ik diemodem naar toesturen?". en mijn geld terug vragen ik had een afschrijvin van 3 jaar gecalculeerd, ik zou dus graag 2/3 terug willen! >:)

Ik zat erzelf toch al aan tedenken om overtestappen, omdat ik best wel een hekel heb aan kpn (oneerlijke concurentie , dat gaat tegen mijn principes in).

de reden waarom Demon dat gezegt heeft is omdat ze overgaan stappen op babyxl ipv mxstream (die zijn kpn al lang zat!), omdat kpn hun eigen dochter isp gewoon voortrekt.
overigens zijn er vele andere isp die ook naar alternatiefen bieden. kijk maar eens op de bbnet/babyxl site voor dealers. nadeel is echter dat je altijd afhankelk bent van de kpn (localloop). En dit echt duur is voor bbnet/babyxl geloof iets van 200.000 per centrale plus nog eens 300-600 per telnr dat geswichted moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 12:56 schreef MORA het volgende:
code:
1
2
3

33.95 - 29.50 = 4.45 volgens mij, ze kunnen lekker rekenen daar bij XS4all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28899

tis bullshit dat ze t nodig hebben om de kwaliteit te behouden
als er meer mensen komen, komt er meer geld binnen en daarmee wordt de capaciteit op maat uitgebreid gelijk aan de groei abonees
als ze de kwaliteit zouden VERBETEREN, ok, maar dan nog moet het een keuze zijn voor de de consument, en basic is basic, die moet gwoon zo blijven voor de oude prijs die al duur was, mensen die meer willen nemen fast
tis gwoon duidelijk dat ze nu ermee komen omdat ze geld nodig hebben
mxstream is een enorm suc6 en ze verdienen er al onwijs veel aan dus tis egt niet nodig om de prijzen te verhogen als ze geen 50 miljard schuld hadden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:02
Op dinsdag 08 januari 2002 13:16 schreef HermeS het volgende:iederen mag dan ook gewoon zijn abo opzeggen als ze het niet eens zijn met de wijziging en er niet langer gebruik van wensen temaken, rest mij alleen het probleem "waar kan ik diemodem naar toesturen?". en mijn geld terug vragen ik had een afschrijvin van 3 jaar gecalculeerd, ik zou dus graag 2/3 terug willen! >:)
modem mag je houden.... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-03 22:26
met 40-50 g dataverkeer in de maand hoor je mij niet klagen :7

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24176

* Operations gaat zo maar eens met Cistron bellen...

Ik heb pas een upgrade aangevraagd van basic naar fast adsl (is nog niet rond - ze hadden wat verknald, loopt pas 5 weken :( ) en daar ga ik zometeen € 83.85 voor dokken...
Dan maar liever €69 dokken voor 1024/512 of €89 voor 2048/512...
Een die upgrade (en de bijbehorende rekening van HFL 40,-) mag KPN anaal gaan inbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op dinsdag 08 januari 2002 13:16 schreef HermeS het volgende:
tsja wat kan ik zeggen.
[knip]
En diegene die "oorlog" roepen, hoe oud zijn jullie? niet echt volwassen gedrag moet ik zeggen.
Ja wat nou???? Eerst laten die lui van KPN je 2 jaar w8 op het Mxstream gebeuren, heb je 't valt 't tegen, gaat ook nog de prijs omhoog! :(
Je moet niet vergeten dat die prijs al weer 1 1/2 jaar stil staat, alles word duurder, dat heet inflatie. Daar komt bij dat je echt niet wilt weten wat die apparatuur kost die in die centrales staat. Eigenlijk is het waarschijnlijk z'n succes dat ze (weer) flink moeten investeren in extraaparatuur.
Ahum en de ISP dan?!?!?!?! Ik zie XS4ALL of iemand anders de prijs niet omhoog mikken hoor!

Juist OMLAAG!!!!! Beetje een scheve verhouding hoor daar bij KPN!
ik betaal liever een klein beetje meer waardoor het blijft zoals nu (werkt aardig, niet echt vaak problemen). dan dat de prijs het zelfde blijft en het geknepen word.
Ahum, het wordt volgens mij al geknepen, want de volledige snelheid heb ik er met geen snelheidstest uitgehaald...
Upload, om te huilen! da's echt geen 64 kbs hoor! Ik haal aan upload gemiddeld nog minder als 2kbs... dus reken maar ff uit!
Ze hebben elk recht om hun eigenprijs tebepalen, de consument is de laatste 5 jaar gewoon veels teverwend aan het worden en denk maar dat ze alles mogen bepalen, zels de prijzen van een berdrijf |:(
Nogmaals 't zelfde als boven...

Zie jij andere aanbieders (behalve kabel!) qua prijs omhoog gaan??? :? Ik niet, 't wordt allemaal alleen maar goedkoper!

Is er een tijdje geleden niet door de OPTA gezegd dat het breedband internet in NL véél goedkoper moest, en dat dat technisch en economisch ook echt wel haalbaar zou zijn. Óók bij KPN Telecom NV!
iederen mag dan ook gewoon zijn abo opzeggen als ze het niet eens zijn met de wijziging en er niet langer gebruik van wensen temaken, rest mij alleen het probleem "waar kan ik diemodem naar toesturen?". en mijn geld terug vragen ik had een afschrijvin van 3 jaar gecalculeerd, ik zou dus graag 2/3 terug willen! >:)
Nee dat mag je dus niet! Bij XS4all willen ze bemiddelen tot 1 maart 2002, omdat je bij KPN tot 1 februari gratis op kunt zeggen... Daarnaa kun je je contract afkopen Het probleem is echter weld dat KPN nog trager draait dan de beruchte ambtelijke molens, dus ik geloof er niet in dat als ik op zou zeggen, het eigenlijk in behandeling gaat voor 1-2-2002... :?

Sorry, maar dat geloof ik niet van een KPN die er 2 jaar over doet, om bij mij thuis 3 meter kabel aan te leggen zodat ik wél kan i-netten!
de reden waarom Demon dat gezegt heeft is omdat ze overgaan stappen op babyxl ipv mxstream (die zijn kpn al lang zat!), omdat kpn hun eigen dochter isp gewoon voortrekt.
overigens zijn er vele andere isp die ook naar alternatiefen bieden. kijk maar eens op de bbnet/babyxl site voor dealers. nadeel is echter dat je altijd afhankelk bent van de kpn (localloop).
Ja, dat heb ik dus ook nu ja... Line Sharing zou volgens de OPTA eigenlijk al in november 2001 voor 90% van NL klaar moeten zijn, in werkelijkheid is het volgens mijn pas 10% dat klaar is... :( Laat mijn huisje (waar @home, Mxstream 1 jaar en alle andere vormen van ADSL aan voorbij gaan... :( ) daar nou nét weer niet onder vallen! :(

Ik ben blij dat een lokale ISP zijn eigen ADSL netwerk aangelegd heeft, en dat slaat mij tenminste eens een keertje niet over! Nu ff w88 tot het beschikbaar is en uit de pilot is! :(

* zwahiel vind het almetal maar een grote betoepperij! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis heeft ook brief gehad
kga niet moeilijk doen hoor, even bellen naar kpn dat ze me abbo mogen stopzetten, hopen dat cistron snel is met aansluiten :)

anders zit ik zonder internet
* veldmuis krijgt al stuiptrekkingen bij het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

geen internet....

Aj, dan wordt ik gek, heb ik thuis bijna nix te doen... :(
Niet dat ik zoveel thuis ben, maar toch, ik kan het niet meer missen hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Nou, heb in eerste instantie de "contact" pagina van KPN gebruikt om mijn onvrede uit te drukken, maar ik ga het hier niet bij laten.
Heb de brief die verder terug staat enigszins aangepast en opgestuurd, maar ik zal dit in ieder geval bij mijn rechtsbijstandverzekering voorleggen. Nederland moest toch digitaal? Deze weg gaat duidelijk de verkeerde kant op!

PS ik heb ook maar een opmerking bij de OPTA achtergelaten. Je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24176

Op dinsdag 08 januari 2002 14:45 schreef ikbenveldmuis het volgende:
* Anoniem: 24176 heeft ook brief gehad
kga niet moeilijk doen hoor, even bellen naar kpn dat ze me abbo mogen stopzetten, hopen dat cistron snel is met aansluiten :)

anders zit ik zonder internet
* Anoniem: 24176 krijgt al stuiptrekkingen bij het idee
Net ff gebeld, aanvraag duurt een week of 4 volgens Cistron.
Nu nog KPN overtuigen dat ze de aanvraag mogen cancellen en opzeggen enzo, kan via xs4all niet opzeggen (sorry u heeft nog een aanvraag lopen) ff faxje sturen met uitleg en dan komt het wel goed zeiden ze daar...
Ach... zit pas 5 weken te 56K-en... kunnen die 4 a 5 weken aanvraag bij cistron er ook nog wel bij, zeker met KPN-exit in het vooruitzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Op dinsdag 08 januari 2002 14:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja wat nou???? Eerst laten die lui van KPN je 2 jaar w8 op het Mxstream gebeuren, heb je 't valt 't tegen, gaat ook nog de prijs omhoog! :(
[..]
ke, kan begrijpen dat je boos bent, ik liep zelf ook een beetje rood aan daarniet van. maar dat het tegenvalt is een mening, en daar valt niks aan teveranderen behalve dat je het abo opzegt. ..... of is het ook weer niet zo slecht?
Ahum en de ISP dan?!?!?!?! Ik zie XS4ALL of iemand anders de prijs niet omhoog mikken hoor!

Juist OMLAAG!!!!! Beetje een scheve verhouding hoor daar bij KPN!
[..]
Volgens mij zijn er geen isp's die hun adsl prijs verlagen hoor op het mxstream netwerk omdat de marges uiterstlaag zijn omdat de isp's ook nog eens voor jouw dataverbruik een aanzienlijkbedrag aan de kpn moeten betalen (+ daarboven op komt dan natuurlijk ng eens het verkeer van en naar AIX (hempoint etc, ik weet het, te gek voor woorden gewoon)

maar om verder tegaan, de isp staat los van wat de kpn mag/moet doen (en andersom). Het hoefd echt geen verband tezijn onderling. Het is een "recht" wat kpn heeft om hun prijs tebepalen (wat ze wel veel klanten gaat kosten, maar dat is gewoon alang in gecalculeerd!).
Ahum, het wordt volgens mij al geknepen, want de volledige snelheid heb ik er met geen snelheidstest uitgehaald...
Upload, om te huilen! da's echt geen 64 kbs hoor! Ik haal aan upload gemiddeld nog minder als 2kbs... dus reken maar ff uit!
[..]
tjsa, kpn knijpt inderdaad, op de babyxl pagina stond dat hun niet knijpen. maar als jij echt 2kbs haalt, zal ik de lijn eens doorlaten meten door de kpn. want dat is niet normaal kijk maar eens op mordax.nl of er is iets mis met je isp maar dat gebeurd zelden, je moet rekening houden met 20%overhead.
Zie jij andere aanbieders (behalve kabel!) qua prijs omhoog gaan??? :? Ik niet, 't wordt allemaal alleen maar goedkoper!

Is er een tijdje geleden niet door de OPTA gezegd dat het breedband internet in NL véél goedkoper moest, en dat dat technisch en economisch ook echt wel haalbaar zou zijn. Óók bij KPN Telecom NV!
[..]
hmm zoiets kan ik me nog wel herinren ja, vergeet niet dat kabel ook een tientje bij kwam (wat procentueel gezien wel minder was dan deze verhoging), en upc/home ontiegelijk veel verlies maken, welke de prijzen nog minimaal 1x moeten gaan verhogen (deze weg maatk die weg voor verhoging ook weer vrij!). Wie zegt dat die breedband isp's winst maken? zijn er wel garanties? komt de continuiteit niet in het geding?,

ik heb liever mijn breedband verbinding over 3 jaar nog! ipv nu even goedkoop op internet tezitten (goedkoop is erg releatief!).
Nee dat mag je dus niet! Bij XS4all willen ze bemiddelen tot 1 maart 2002, omdat je bij KPN tot 1 februari gratis op kunt zeggen... Daarnaa kun je je contract afkopen Het probleem is echter weld dat KPN nog trager draait dan de beruchte ambtelijke molens, dus ik geloof er niet in dat als ik op zou zeggen, het eigenlijk in behandeling gaat voor 1-2-2002... :?
tja ik ken het probleem (van die modem was overigens een geintje he ;) ), kpn is zooo traaag, maar dat is hun probleem, iig wel aangetekend je opzeging sturen. maar wat dat betreft doet de kpn niet zomoeilijk als je isp maar goed bemiddeld.
Sorry, maar dat geloof ik niet van een KPN die er 2 jaar over doet, om bij mij thuis 3 meter kabel aan te leggen zodat ik wél kan i-netten!
[..]

Ja, dat heb ik dus ook nu ja... Line Sharing zou volgens de OPTA eigenlijk al in november 2001 voor 90% van NL klaar moeten zijn, in werkelijkheid is het volgens mijn pas 10% dat klaar is... :( Laat mijn huisje (waar @home, Mxstream 1 jaar en alle andere vormen van ADSL aan voorbij gaan... :( ) daar nou nét weer niet onder vallen! :(
zie voor een goed artikel: http://www.nrc.nl/dossiers/Telecom/800001972.html
om tekotsen vind ik het.
Ik ben blij dat een lokale ISP zijn eigen ADSL netwerk aangelegd heeft, en dat slaat mij tenminste eens een keertje niet over! Nu ff w88 tot het beschikbaar is en uit de pilot is! :(
wireless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
O vind het alleen jammer dat cistron zijn heavy-use abo "onbeperkt dataverkeer" weggehaald heeft. Had namelijk al een planetje gemaakt de straat eraan tehange en zo de kosten tedelen (mensen die mee wilden doen dan natuurlijk. +- 25 piek laten betalen. voor een 7Mbit down is niet slecht ;) ) en dan domain registeren (straatnaam), en dan iedereen ook een eigen email adres geven ( fam.naam@straatnaam.nl), I'm evil >:) .

Maar goed. je kan jezelf er wel kwaad overmaken, maar dat veranderd toch hellemaal niks. z'n stap die gezet word, word feitelijk nooit teruggedraaid (iig niet met de zelfde manager aan het hoofd).

* HermeS lacht erom en zit erover tedenknen om zijn abo optezeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-05 09:38

SiliconError

:(){ :|:& };:

Hmmz, ik ben hier niet echt over te spreken...

Zonder enige eerdere aankondiging het een halve maand van tevoren 20% duurder maken.
Dan verwacht ik eigenlijk ook 20% meer snelheid + een normale upstream :)

[edit]
Ik denk dat ik ook maar naar Cistron overstap dan (betere prijs/kwaliteit). Als we dat nou massaal doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 21:21

Fisico

by Fabian

voor een organisatie die in haar geld middels communicatie verdiend communiceren ze niet best. Het is een erg zouteloze brief over kwaliteit bla en meer kosten.

ach het werkt nog steeds goed en ik heb weinig andere mogelijkheden, 56k is duurder per maand. Wel balen dat ik de prijsverhoging als krijg na 4 maanden abbo.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13114

Op dinsdag 08 januari 2002 14:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
[..]
Geknepen wordt er wel, maar wel op de snelheid waar je voor betaald. Dat jij slecht 2kbps upload haalt ligt ergens anders aan en zou ik toch maar eens na gaan vragen bij je ISP. Hier haal ik met gemak bijna 256kbps (Fast).
Dat mag je dus wel! Als je een brief of wat dan ook naar KPN stuurt voor 1-2-2002 dan is het goed. Of het dan in behandeling is of niet, dat maakt niet uit. Dat XS4ALL je de mogelijkheid geeft tot 1 maart 2002, wil niet zeggen dat XS4ALL je kan garanderen dat je tot die tijd zomaar je contract kan opzeggen. Tenzij XS4ALL het uit eigen zak (en indirect dus weer uit de KPNzak) gaat betalen.
Naar jou huis ligt het er wel. In de (wijk)centrale niet de benodigde apparatuur.

De consumentenbond inschakelen heeft ook echt geen nut (ook al zeggen die dat ze niks weten, KPN had de consumentenbond allang ingelicht). Pas als er zeer veel klachten komen aldaar zou de consumentenbond misschien eens kunnen gaan praten met de KPN, maar die kans acht ik klein.

En wat iemand bij de rechtsbijstandsverzekering moet?? Uithuilen ofzo, want wettelijk heb je verder niks om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 19-05 10:53

Tux

Ik heb een brief ontvangen dat het €27,95 werd :( |:( :'(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-04 21:15

Robinski

A.K.A. RHarmsen

* Robinski heeft ook die brief gehad :( :( :(

waarom moet het nu weer duurder, het was al duur genoeg

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 19:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 08 januari 2002 15:27 schreef Robinski het volgende:
* Robinski heeft ook die brief gehad :( :( :(

waarom moet het nu weer duurder, het was al duur genoeg
Ja, hier ook, alleen dan geen 27,95 maar 27,50 :9

Heb het op een akkoordje gegooid met m'n ouders, m'n zakgeld was toen 50 piek per maand, dus dat werd afgeschaft en gingen hun de 50 piek van de KPN betalen, nu dit dus 60 word, word mijn zakgeld "automatisch" meeverhoogd, hehe (8>

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 19-05 10:53

Tux

Ik heb net een klachtenmail gestuurd naar die %^&%&^%&^^% :(

Met als moraal: prijs omhoog = snelheid verdubbeld :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20633

Wat een @$%#&^$%^& het is toch te belachelijk voor woorden heb hier al een analoog abbo speciaal voor adsl (ik tel alleen maar met mobiel) en nu gaan ze ook de rpijs nog eens omhoog gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
De brief maar ff ingescand voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/mxstreambrief.jpg

Wees dan eerlijk tegen je klanten, maar deze onzin gelooft toch niemand! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 19:11

PCR

Op dinsdag 08 januari 2002 15:37 schreef Epitome het volgende:
De brief maar ff ingescand voor de duidelijkheid:

[afbeelding]

Wees dan eerlijk tegen je klanten, maar deze onzin gelooft toch niemand! |:(
Aha ik had de brief nog niet losgemaakt maar dat staat er dus in. Zwaar ruk allemaal....

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

bbrother

in the Mix!

Topicstarter
ik kom boven op mn kamertje en zie op mn buroow ook die brief liggen :( :(

Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Een prijsverhoging van 23.19% da's toch niet normaal? Ik hoor hier nu al veel mensen over 'wat is nou €5?'. Precies die reaktie proberen ze uit te lokken bij KPN. 5 euro klinkt als 5 gulden nog altijd...

Eerst maar 's zien of ze dit weten te rechtvaardigen, want de argumenten in hun brief zijn hard te weerleggen. Er IS geen hoge kwaliteit. Dus die kan ook niet gewaarborgd worden.

Wat is hoge kwaliteit eigenlijk? Misschien zijn we allemaal te kritisch :P

Help KPN de eeuw door kun je wel stellen.

KPN Mxstream: Het wordt pas ECHT leuk als het reteduur wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk als je naar Cistron overstapt, want kan je de ADSL modem gewoon houden?
Cistron Broadband diensten beschikbaar

De Cistron Broadband diensten zijn beschikbaar in uw regio. Klik op aanmelden om u aan te melden.

Linesharing

linesharing status: Linesharing niet beschikbaar.

Als linesharing beschikbaar is in uw regio kunt u over deze lijn zowel gebruik maken van spraakdiensten als van ADSL diensten. Indien er geen linesharing beschikbaar is in uw regio, zal uw spraakdienst komen te vervallen. Klik hier voor de linesharing planning.
linesharing status: Linesharing niet beschikbaar
Wat betekend dit nu precies, want ik zou graag mijn telefoonaansluiting houden bij KPN.
Alleen het internet dus niet, weet iemand hier iets meer over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39836

* Anoniem: 39836 AteLLa heeft em ook gehad :'(

Blijf toch bij mekstriem hoor, denk dat de andere ISP's ook wel een ronde zullen gaan houden (incl Chello :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 08 januari 2002 15:22 schreef ml1 het volgende:
[..]
En wat iemand bij de rechtsbijstandsverzekering moet?? Uithuilen ofzo, want wettelijk heb je verder niks om op te staan.
Dat is heel makkelijk!

Ten eerste kan je daarmee dreigen bij de instantie die jou in jou ogen onrecht aandoet (een soort breekijzer).

Ten tweede kan zo'n instantie voor jou uitzoeken of de instantie het recht heeft om bepaalde voorwaarden te veranderen of prijzen (van een abonnement) te verhogen in een mate die niet strookt met wat in ieders ogen "normale" verhogingen zijn. Of die niet verklaart worden door een verregaande verbetering van kwaliteit of service.
Of denk je dat de busmaatschappij zijn strippenkaarten ook ineens in prijs mag verdubbelen? Ga nou niet zeggen dat dat anders is want dat is het dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

7 ) Hoe kan ik mijn bestaande ADSL-abonnement opzeggen?

U kunt uw bestaande ADSL-abonnement opzeggen via http://www.xs4all.nl/adsl/opzeggen/
U hebt hiervoor uw loginnaam bij XS4ALL nodig en uw wachtwoord. Tijdens de opzegprocedure wordt u gevraagd om een pagina uit te printen, te ondertekenen en op te sturen of te faxen naar XS4ALL.
XS4ALL verwerkt uw opzegging na ontvangst van de schriftelijke bevestiging en stuurt deze door naar KPN. U ontvangt daarna van KPN nog een schriftelijke bevestiging van uw opzegging. U kunt ervoor kiezen om uw ADSL abonnement om te zetten naar een standaardaccount bij XS4ALL, met de bijbehorende e-mail
adressen. XS4ALL berekent u dan in het vervolg automatisch het nieuwe bedrag van EUR 149,60 per jaar.

[b]LET OP: het is niet mogelijk om uw abonnement telefonisch of schriftelijk op te zeggen[/b].

Dit vind ik ook dieptriest en BTW stond er op die site dat KPN waarborg staat voor een optimale verbinding dus zijn ze gewoon de klos. Probeer maar eens iedereen 64 Kb/ps tee leveren.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13426

KPN is wel lachen hoor. Ik heb nu al een maand of 3 ADSL, maar ze hebben nog niets aangerekend. XS4ALL stuurt mooi hun rekeningen, maar van KPN heb ik dus nog niets gehad, dus ook geen brief dat ze de prijs gaan verhogen...

* Anoniem: 13426 gaat nu dus alleen maar zijn kabel houden via
de uni, ook al is daar niet mee te gamen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DUBBELPOST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Laatst online: 29-04 15:27
Hey mensen,

Ik heb zojuist ook de brief gehad en ik vind het ook niet zo fijn. Het gaat me niet om het geld maar om het princiepe. Als we nou eens met z'n allen massaal een mailtje sturen. Met daarin ons "betoog" dus gewoon een standaard mailtje. Ik zou het wel fijn vinden als ze wat tegenover deze prijsverhogen hadden. Zoals hogere upstream. Dan zou ik al heel blij zijn. Maar nu vind ik het op z'n zachtsgezegd een rotstreek. Dus als iemand het met mij eens is neem dan ff contact met mij op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8718

Op dinsdag 08 januari 2002 15:44 schreef PowerRun het volgende:
Een prijsverhoging van 23.19% da's toch niet normaal? Ik hoor hier nu al veel mensen over 'wat is nou €5?'. Precies die reaktie proberen ze uit te lokken bij KPN. 5 euro klinkt als 5 gulden nog altijd...
12 x 5,26 = € 63.12 / Fl. 139,10 per jaar

Daar kan ik een hoop leuke dingen dingen van doen, hoor (/me is scholier).

Had er nooit aan ged8, maar misschien stap ik wel over op Casema (het enige hier verder). Dat kost € 27,50 (basic). Da's bijna de helft!!
Downen doe 'k wel ergens anders (met radmin, doe 'k nu ook al :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op dinsdag 08 januari 2002 15:22 schreef ml1 het volgende:

[..]

Geknepen wordt er wel, maar wel op de snelheid waar je voor betaald. Dat jij slecht 2kbps upload haalt ligt ergens anders aan en zou ik toch maar eens na gaan vragen bij je ISP. Hier haal ik met gemak bijna 256kbps (Fast).
[..]
Ja hoe dan? Ik heb gekeken want het is nogal een brakke lijn dat wel ja...

Ze zeiden namelijk bij KPN dat de lijn naar het modem een CAT 5 lijntje UTP was... Maar dat bleek dus gewoon 4 aderige kabel te zijn... Ik me hele huis al bekabeld met UPT cat 5 kabel... Heb ik dus nu maar 4 kabeltjes in gebruikt, dus de Untwisted factor is 'm eigenlijk gepleit, maar dan nog, ik heb het eens zonder die kabel gedaan, maar dat resulteerde in ongeveel 6 ~ 8 KB upstream, nog nix dus... En met een basic abbo is dat toch niet normaal. Bij XS4all klopt alles, dat heb ik allemaal al laten controleren.. En KPN zegt gewoon.... tja, het is ook niet de bedoeling dat je servers gaat draaien.

Nee, goed KPN...
En wbt je laatste quote, de wijkcentrale was al lang aangepast omdat volgens een mannetje van KPN bij ons in de wijk een pilot had gelopen die al afgelopen was, 1 straatje verder hadden ze al adsl, alleen moest er 3 meter kabel vervangen worden, gewoon door een pijpje getrokken worden, maar dat kon niet...

* zwahiel kapt, want het wordt 'm alweer rood! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Als nou iemand een mooi briefje opsteld die we allemaal naar KPN gaan sturen? Dan zet ik de brief online met een scriptje zodat je heel snel kan mailen. Misschien een idee? Ik vind namelijk dat KPN voor zo'n prijsstijging wel wat extra's moet leveren (bijv. verhoogde upstream). De service is namelijk meestal ook al om te huilen, om het nog maar niet te hebben over de administratie (m.b.t. verhuizingen bijv.)

Dus, wie heeft een beetje communicatieve vaardigheden en stelt iets moois samen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
hmmm, ik heb nog steeds geen brief ontvangen, maar ik ben vast voorbereid na het lezen van dit topic.

Ik heb toch al een t*f*s hekel aan de KPN. Ik wil zomin mogelijk met de KPN te maken hebben. We hebben daarom thuis ook tele2 op ons vaste toestel. Het jammerlijke van Nieuwegein, waar ik dus woon, is dat KPN op dit moment de enige is die breedband aanbiedt. Iets anders is er gewoon niet op dit moment. Het word misschien tijd voor Casema o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Laten we gewoon maar hopen dat ze binnenkort worden teruggefloten door de OPTA! >:)

Of dat Mxstroopaanbiedende providers dit als hun kans zien om te gaan concurreren!
Er zijn al veel te veel prijsafspraken en misschien zelfs wel kartelvorming in de telecommunicatiesector naar mijn mening! :7

Meer concurrentie is over het algemeen beter voor de arme consument die steeds maar meer euro's moet ophoesten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
  • Laatst online: 21-10-2020
Quotje van de algemene voorwaarden van MxStream:
Artikel 23: Wijzigingen van voorwaarden en tarieven

Deze algemene voorwaarden en de tarieven kunnen door KPN worden gewijzigd.

Behoudens het gestelde in het vierde lid gelden wijzigingen van de algemene voorwaarden en de tarieven ook ten aanzien van reeds bestaande Overeenkomsten.

De wijzigingen treden in werking 14 dagen na de bekendmaking of op een latere datum in de bekendmaking vermeld.

Indien een Contractant een wijziging van de algemene voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.
Hier staat dus in dat je schriftelijk moet opzeggen :?

Ik mag niet bellen, niet schriftelijk, maar moet wel schriftelijk :? :? :?

Ben ik nou gek of heb ik gewoon een contract met de duivel >:) afgesloten :?

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Op dinsdag 08 januari 2002 16:07 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Ben ik nou gek of heb ik gewoon een contract met de duivel >:) afgesloten :?
Erger, met KPN >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 08 januari 2002 16:03 schreef eborn het volgende:
Als nou iemand een mooi briefje opsteld die we allemaal naar KPN gaan sturen? Dan zet ik de brief online met een scriptje zodat je heel snel kan mailen. Misschien een idee? Ik vind namelijk dat KPN voor zo'n prijsstijging wel wat extra's moet leveren (bijv. verhoogde upstream). De service is namelijk meestal ook al om te huilen, om het nog maar niet te hebben over de administratie (m.b.t. verhuizingen bijv.)

Dus, wie heeft een beetje communicatieve vaardigheden en stelt iets moois samen? >:)
Ik vond dit wel een nette brief:
Vandaag, 8 januari 2002, heb ik dankzij een bericht in een PC gebruikers nieuwsgroep op het Internet (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/370693/) vernomen dat KPN van plan is per 1 februari aanstaande een forse prijsverhoging voor de MXstream abonnementen door te voeren.
Ik wil u middels deze brief laten weten dat dit bericht mij zéér onaangenaam verrast. Een prijsverhoging van ruim 20 procent zonder ook maar één bijpassende verbetering van de service is absoluut buiten alle proporties! Ik had een dergelijke stap kunnen billijken indien bijvoorbeeld de snelheid zou zijn verhoogd (met name op het gebied van de upstream-snelheid valt er nog heel veel te verbeteren aan het Mxstream product), maar zelfs dan zou een prijsverhoging van ruim 20% nog aan de hoge kant zijn geweest. Een dergelijke prijsverhoging zonder aanpassing van de service is in mijn ogen onacceptabel.

Tot op heden heb ik hierover nog geen persoonlijke brief mogen ontvangen, wat mijn verontwaardiging over dit bericht nog doet toenemen. Ik vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes dat KPN een dergelijk korte termijn aanhoudt voor het aankondigen van zo'n forse prijsverhoging.

Helaas zijn er in mijn postcodegebied geen goede alternatieven voorhanden, waardoor ik mijn teleurstelling niet kan uiten middels het opzeggen van het abonnement. Voorlopig kunt u daarom nog profiteren van uw monopolie op dit gebied, maar neemt u van mij aan dat ik in het vervolg wel drie keer zal nadenken voordat ik me nog eens voor een KPN dienst zal aanmelden.

Om toch aan te geven dat ik dergelijke praktijken absoluut niet kan waarderen heb ik een kopie van deze brief verstuurd naar de televisie-programma's Kassa! en Radar, de Consumentenbond, het computertijdschrift Computer!Totaal en diverse nieuwsgroepen op het Internet. Hopelijk zet het feit dat ik, als trouwe klant van KPN, me hiertoe genoodzaakt zie u aan het denken; ik voorspel u dat u met deze actie veel goodwill zult verspelen. Ik raad u dan ook sterk aan het besluit tot deze prijsverhoging te heroverwegen.

(Overigens is het natuurlijk wel zeer wrang dat ik deze klacht uitgerekend aan de afdeling Improvement moet adresseren.)
Deze heb ik zelf dus ook al gebruikt om op te sturen (met wat kleine aanpassingen), en tevens bij de OPTA en de consumentenbond achter te laten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 16:09 schreef eborn het volgende:

[..]

Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33714

Op dinsdag 08 januari 2002 16:09 schreef eborn het volgende:

[..]

hehehe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 08 januari 2002 16:03 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ja hoe dan? Ik heb gekeken want het is nogal een brakke lijn dat wel ja...

... dat resulteerde in ongeveel 6 ~ 8 KB upstream, nog nix dus... En met een basic abbo is dat toch niet normaal.
Bij ADSL Basic is je max upload 8Kb/sec, meer ga je echt niet halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
Op dinsdag 08 januari 2002 16:09 schreef Patrickje het volgende:

[..]

Ik vond dit wel een nette brief:
[..]

Deze heb ik zelf dus ook al gebruikt om op te sturen (met wat kleine aanpassingen), en tevens bij de OPTA en de consumentenbond achter te laten >:)
Had je niet erbij kunnen vermelden dat het misschien een beter idee is om nutteloze mensen binnen het bedrijf te ontslaan :) Dat brengt veel meer geld in het laatje :+

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5486

absoluut niet vervelend bedoeld hoor, maar het probleem met klachten achterlaten bij de OPTA is deze >

(rechtstreeks gesloopt uit de OPTA faq van opta.nl)

In de Nederlandse Telecommunicatiewet is niets geregeld met betrekking tot internet. Consumentenklachten over internet, de snelheid van de verbinding, het aanbod van diensten, de algemene voorwaarden, de prijs van internet en andere zaken kunnen niet bij OPTA worden ingediend. Klachten over de internet service providers dienen bij de service providers zelf te worden ingediend. Als het probleem niet met de internet service provider zelf opgelost kon worden, is het ook mogelijk, indien de internetaanbieder is aangesloten, zich te richten tot de Nederlandse vereniging voor Internet Providers

Dus met andere woorden, ga maar op www.nlip.nl kijken.
maar volgens mij is dat een vereniging van ISP's waarvan KPN dus ook lid is, en daar is vast met geen stok (of zelfs een MIG en wat tanks) beweging in te krijgen.

Ik vind idd de Computer Totaal, Kassa ook goede opties.

Laat ik straks eens kijken als ik thuis kom of ik ook een brief heb.

Ik wil niet meer betalen, en al zeker niet als die verbinding af en toe toch al zo ruk gaat.

Maar ja. Klote KPN monopolie hier dus ook in mijn stadje.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Goed, dan zal ik de brief aanpassen en online zetten zodat je ze direct kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 05-05 16:29
Op dinsdag 08 januari 2002 15:44 schreef PowerRun het volgende:
Er IS geen hoge kwaliteit.
Die stelling verlies je, zelfs zonder stricte definitie van 'kwaliteit'.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

mensen Zwahiel komst strakkies (30 minuutjes, moet ff weg!) met een scriptje waar die nette brief van page 5 in verstuurd wordt naar info@mxstream.nl

Speciaal voor de leden van GoT })

Dus, it's comming! :) I'm working.... Moet ff een kabeltje gaan brengen ergen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001

AMDFreak

Intel is zo..

KPN voert prijsverhoging Mxstream door
Dinsdag, 8 januari 2002 - KPN Telecom verhoogt per 1 februari de prijzen voor zijn Mxstream-abonnement met 23 procent. Het goedkoopste abonnement wordt daarmee ruim 50 euro.

Dit heeft het telecombedrijf vandaag bekendgemaakt. "De inkomsten van de dienst zijn op dit moment niet meer toereikend voor KPN om het huidige kwaliteitsniveau te handhaven", zo beargumenteert KPN de prijsverhoging.

Het gaat om het gedeelte dat de consument aan KPN moet betalen. Daarbovenop komt nog een bedrag dat aan de provider dient te worden betaald.

Een Mxstream Basic-aansluiting kost per 1 februari 27,95 euro. Dit was 22,69 euro. Aan de ISP (bijvoorbeeld Planet of XS4ALL) moet voorlopig 22,22 euro worden betaald, waarmee het totale bedrag op 50,17 euro uitkomt. Ook Mxstream Extra is in prijs verhoogd en kost vanaf 1 februari 33,95 euro.

Verder zullen ook de prijzen van modems duurder worden. Met ingang van volgende maand zullen namelijk de introductieprijzen van de modems komen te vervallen. Hiermee wordt een gemiddeld modem zo'n 35 euro duurder. De aansluit- en installatiekosten blijven ongewijzigd.

XS4ALL zegt in een reactie de prijzen voor het eigen gedeelte 'voorlopig niet te zullen verhogen'. Planet Internet heeft nog geen beslissing genomen over eventuele prijsverhogingen.
http://www.webwereld.nl/nav/nb?9705

oef.. dat komt hard aan!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Ben hier al met hetzelfde bezig :) Tien minuten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41766

kpn monopolie ook hier helaas... adsl is al duur zat maar nee hoor de geldklopperij gaat door... WAAR BLIJFT DE CONCURRENTIE ?? KOM AANBIEDEN !! JE HEBT KLANTEN VOOR HET OPRAPEN !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

K*tzooi! Heb vandaag dat brief gekregen! En je kan er geen drol tegen doen, of je moet terug naar je dial-up modempje :(
Ik :r op KPN

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 08 januari 2002 16:15 schreef Polaris [GBB] het volgende:
absoluut niet vervelend bedoeld hoor, maar het probleem met klachten achterlaten bij de OPTA is deze >

(rechtstreeks gesloopt uit de OPTA faq van opta.nl)

[ en verder ]
Hhhm, mijn tegenwerping is hier dat het NIET om internet gaat, maar om het stukje telefonie van de KPN. OPTA heeft laatst zelfs nog bemiddeld dat kleinere aanbieders ADSL zouden moeten mogen aanbieden zonder verplicht te zijn het telefonie-gedeelte mee te huren (KPN had dat gekoppeld, bah dat getreiter de hele tijd). Dus ik gok dat ze er wel wat mee doen.

Laat ik het zo zeggen, ik wil je best geloven maar ik hoop dat je ongelijk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 17:02
concurrentie: www.demon.nl:

512/128 voor F 100,-/€ 45,-.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5486

Dat hoop ik zelf ook man dat ik ongelijk heb !!!

haha
ik zit zelf ook met zo'n megaduur abbo in me maag gesplits.

dit las ik op webwereld net.
dan ben ik toch blij dat ik bij XS4all zit

>

http://www.webwereld.nl/nav/nb?9705

ze willen hogere *DSL abbo's door BBned laten verzorgen.
ze verwachten in Mei huidige abbonees over te kunne laten stappen van KPN naar BBned ?

nou ja als dat zo, GO 8MBIT dl / 1MBIT ul of 2MBIT ul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Niet online
Massaaaaaaaal overstappen zodra er goede alternatieven zijn :(
Zit net die brief te lezen, lekker brutaal zeg zoveel procent er bovenop.

Stuur allemaal AUB even een rant naar info@mxstream.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Laatst online: 08-05 09:54
Ik ben het dus absoluut niet mee eens dat KPN de prijs voor het abonnement verhoogt. Ben ik net blij dat ik 10 procent korting krijg van mijn ISP (Planet) omdat ik al een jaar lid ben, krijg ik dit op mijn dak.

Daarom ga ik op zoek naar een andere serviceprovider. Adsl via BBned lijkt mij wel wat (vooral via surfnet waarbij je een 2mbit verbinding voor 54 Euro per maand krijgt en linesharing is bij mij toch beschikbaar).

Nee, ik vind de manier waarop KPN dit afhandeld niet gepast en zeker niet omdat er geen hoger upload-snelheid geboden wordt.

Ik had het eigenlijk zien moeten aankomen. Een tijdje geleden kreeg ik via het internet een vragenlijstje (over Mxstream) waarin diverse abonnementsvormen werden aangeboden. Zelf had ik een zo economisch mogelijke antwoord gegeven (dus zo veel mogelijk lage kosten en hoge internetsnelheden). Maar waarschijnlijk heeft dat niet zoveel geholpen.

Jammer dat dit ons is overkomen. Ik hoop dat KPN zijn besluit terugdraait, want hetgeen nu gebeurt is, vind ik onzinnig en klinkt vooral als het dekken van de schulden over de rug van ons abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op dinsdag 08 januari 2002 12:56 schreef MORA het volgende:
code:
1
2
3

Hoewel (zie hierboven) ik duurder gewoon klote vind, kan ik het wel begrijpen. Maar dat ze juist de BASIS veel duurder maken (bijna 2x zoveel meer procentueel) is gewoon om te huilen.

KPN als je toch de prijzen omhoog gooit, zet de upstream van de basic op 16kb/s. Dank u.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Het brief-formulier om direct de brief naar KPN te versturen komt zo direct werkend te staan op http://fambus.dhs.org/kpn/

UPDATE: Het formulier is per direct operationeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Damn issie me net voor man! :( :)

Nou ja, als 't maar werkt, ik kreeg ineens geen GoT meer!?!@?!?!?!? :? Alleen maar Internal Server error 500 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13114

Op dinsdag 08 januari 2002 17:12 schreef zwahiel het volgende:

Nou ja, als 't maar werkt, ik kreeg ineens geen GoT meer!?!@?!?!?!? :? Alleen maar Internal Server error 500 :?
Trueserver had even strubbeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
Op dinsdag 08 januari 2002 17:12 schreef zwahiel het volgende:

Das KPN! Teveel negative reacties, dus GOT plat :)

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
Nou ik heb ook de brief binnen van de duivel... >:)

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Hey waarom laat je als reply adres niet gewoon info@mxstream.nl staan, dan krijgen ze pas een lading mail man! ;) >:) })

Revenge????? :? Naaa, doe maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 16:33 schreef eborn het volgende:
Het brief-formulier om direct de brief naar KPN te versturen komt zo direct werkend te staan op http://fambus.dhs.org/kpn/

koele aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Nee, dat lijkt me niet goed voor onze actie als we KPN op die manier 'bomben' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
Op dinsdag 08 januari 2002 17:16 schreef eborn het volgende:
Nee, dat lijkt me niet goed voor onze actie als we KPN op die manier 'bomben' :)
Misschien hebben de amerikanen nog een "payload" over van Afganistan >:)

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 16:33 schreef eborn het volgende:

Waarom kan ik mijn naam niet invullen op dit formulier + mail adres.
Onder hoogachtend.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste