Ik krijg in Windows XP om de zoveel uur een blauw scherm met de melding:
nv4_disp error, the device got stuck in an infinite loop
Ik heb al vaker gelezen dat mensen hier problemen mee hadden, maar is er nou ook een oplossing voor?
- Het ligt niet aan mijn CPU, ook als ik die op 10*100 draai krijg ik het probleem.
-Ik krijg het in ieder geval bij de volgende drivers: 21.81, 21.83, 22.80.
-Volgens mij heb ik het nog nooit gehad tijdens het spelen van een spel.
Alles staat "schoon" op mijn PC, dus herinstalleren oid kan het niet zijn. Ik heb nu in mijn BIOS de Performance setting op normal staan ipv Optimal. Misschien dat het daaraan ligt. Zou wel vreemd zijn aangezien ik bij dit systeem behalve een andere CPU dit probleem nooit had.
Wat zijn jullie ervaringen/oplossingen??
(misschien hoort dit topic onder Windows OS, maar volgens mij is het eerder een driver probleem)
nv4_disp error, the device got stuck in an infinite loop
Ik heb al vaker gelezen dat mensen hier problemen mee hadden, maar is er nou ook een oplossing voor?
- Het ligt niet aan mijn CPU, ook als ik die op 10*100 draai krijg ik het probleem.
-Ik krijg het in ieder geval bij de volgende drivers: 21.81, 21.83, 22.80.
-Volgens mij heb ik het nog nooit gehad tijdens het spelen van een spel.
Alles staat "schoon" op mijn PC, dus herinstalleren oid kan het niet zijn. Ik heb nu in mijn BIOS de Performance setting op normal staan ipv Optimal. Misschien dat het daaraan ligt. Zou wel vreemd zijn aangezien ik bij dit systeem behalve een andere CPU dit probleem nooit had.
Wat zijn jullie ervaringen/oplossingen??
(misschien hoort dit topic onder Windows OS, maar volgens mij is het eerder een driver probleem)