Zo, ik had de laatste tijd ff geen zin meer in WinBar (nee, ik ben er niet mee gestopt; ik ga er binnenkort weer aan door
) dus ben ik maar begonnen aan een proggeltje dat ik al eerder wilde maken: een MSN client met bot.
Erg ver is ie nog niet, maar je kunt al gesprekken voeren (ook met meerdere personen), en hij kan al autoresponden op berichtjes
Da's trouwens best grappig om te zien, hoe 2 autoresponders tegen elkaar blijven blaten
Het is de bedoeling dat de bot met een plugin systeem wordt uitgevoerd, met bijvoorbeeld een plugin om tweakers.net headlines te verspreiden naar users op de contact list, of (als ik de file transfers doorheb) een FTP-server achtige plugin
Misschien bouw ik er zelfs scriptsupport a la mircscript voor 
Het programmaatje is geschreven in Visual Basic, en is voor de verandering een keer open source
Helaas blijkt het alleen te draaien op machines met Visual Studio geinstalleerd; als dat er niet op staat kan ie de Winsock niet creeren (Deze Winsock wordt in een class aangemaakt, dus niet als component op een form). Als iemand weet hoe ik dat kan omzeilen hoor ik het graag. - Fixed 
Download:
De client
De source code
Erg ver is ie nog niet, maar je kunt al gesprekken voeren (ook met meerdere personen), en hij kan al autoresponden op berichtjes
Het is de bedoeling dat de bot met een plugin systeem wordt uitgevoerd, met bijvoorbeeld een plugin om tweakers.net headlines te verspreiden naar users op de contact list, of (als ik de file transfers doorheb) een FTP-server achtige plugin
Het programmaatje is geschreven in Visual Basic, en is voor de verandering een keer open source
Download:
De client
De source code
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1