Hoofdcategorieën
Topicacties

Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Die startbalk is idd erg groot, maar in 1600*1200 merk je daar vrij weinig van hoor. :)

Once I feared lightning, now lightning fears me

Reg. datum: 22 februari 2000

Ik heb 'em nu qua uiterlijk het zelfde als 2000 gezet, want die Playmobil-look is niet echt leuk.
Maar het is wel iets sneller als 2K, en die ingebouwde CD-recording is ook wel lachen, alleen vraag ik me af of dat niet een soort 'packet-cd' is waardoor de CD dus niet meer in andere PC's te lezen is. :?

Ik heb die ingebouwde cd-write software wel een keer gebruikt, maar nero is toch nog wel sneller.

Dus ik gebruik voornamelijk nero om me spullen te backuppen.

Voor de rest vind ik het best vaag dat winXP me geluid met winamp maar door 2 boxen weergeeft en met games en dvd door 4 boxen.

Once I feared lightning, now lightning fears me

Is it kinky?
Reg. datum: 13 november 2000

quote:
Op dinsdag 11 september 2001 15:01 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Ik ben het helemaal met Wim eens. Zelf heb ik helaas nog geen XP in huis, maar ik heb gewerkt met Win2k en die draait perfect. En Fred_durst, je moet niet vergeten dat het besturingssysteem niets fout doet, maar de gebruiker.
Als je je gewoon normaal gedraagt en niet alles lukraak installeerd, dat scheelt je ook een hele hoop ellende.
De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!

Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.

Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..

Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster

Wie niet waagt, verliest niet

quote:
Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:

[..]

De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!

- Je moest es weten wat een gebruiker fout kan doen in windows...

Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.

- Zie boven

Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..

- Dan heb jij nog nooit Windows 2000 geinstalleerd. Op een fatsoenlijke manier. Weet je wel hoeveel opties je kunt instellen en vern**ken in MMC (MS Management Console)?

Nachtbar.nl -> Vol met huiskamers.

Is it kinky?
Reg. datum: 13 november 2000

quote:
Op dinsdag 11 september 2001 22:56 schreef kreator het volgende:

[..]
Mischien vergelijk ik het teveel met een basic linux installatie :z

Normaal gesproken kom je met next next finish toch al een heel eind in windows land, en dat wordt alleen maar erger.

Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster

Spiky RIP

Ik hoor allemaal mooie verhalen over winxp maar helaas heeft niemand mij de mogelijkheid gegeven om het zelf ook te ervaren :'(

Game Systeem :: Servertje -- Za 16 decembber NK Ricochet :)

Wo0d YoU???
Reg. datum: 27 juli 2001

hebben??

oh shit, dit is wel illegaal :)

uhhhhhh

Nu met Mac Pro!
Reg. datum: 04 juni 2001

Het OS op zich ruled idd best wel, XP is idd zeer snel en stabiel en (ik kan het weten, meerdere pogingen gedaan) moeilijk onderuit te krijgen...

echter, ik KOTS (:r :r :r) op de manieren die microsoft toepast om zijn monopolistische positie die het een paar jaar geleden had terug te pakken. Er is duidelijk te merken dat microsoft de hete adem in de nek voelt en een kat in het nauw maakt gekke sprongen, i agree, MAAR vind ik alsnog dat het bedrijf (of de marketing-man/strateeg van MS) heel erg fout bezig is als het gaat om klantvriendelijkheid en privacy behoud van zijn klanten.
Zo'n bedrijf moet toch zo onderhand wel weten dat er maar 1 manier is om mensen van je product weg te houden: ze afschrikken, en dat is nou precies wat ze naar mijn mening aan het doen zijn met het hele activation en passport gedoe. Iedereen zal toch nog steeds weten dat de klant koning is en dat je je klanten uiteindelijk nergens toe kan dwingen. Bevalt het je niet? Zoek je een alternatief... Dat is heel logisch, is het brood van bakker a niet lekker, ga je kijken bij bakker b, ook al koopt iedereen zijn brood bij bakker a. Uiteindelijk bepaal je zelf waar je voor betaald, en niet het bedrijf wat het verkoopt. Dezelfde bakker a kan jou moeilijk dwingen zijn brood te kopen, dan zou ik al HELEMAAL naar bakker b gaan, gewoon uit protest :P...

Het spijt me als ik op deze manier mensen op de een of andere manier beledigd heb, maar ik wilde gewoon ff mijn mening delen :)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage

Spiky RIP

quote:
Op dinsdag 11 september 2001 23:16 schreef w00dstock het volgende:
hebben??

oh shit, dit is wel illegaal :)
Mail me ff (zie mijn profile) dan kunnen we ff ervaringen uitwisselen over os en :P

Game Systeem :: Servertje -- Za 16 decembber NK Ricochet :)

<error> imagepath not fo
Reg. datum: 09 maart 2000

quote:
Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:

[..]

Ik denk dat er een traditioneel verschil is tussen wintendo klasse windows (95/98/me) en de professional versies (NT/Win2K/XP). Jouw argumentatie geld voor de eerste, niet voor de tweede.

Wim

Reg. datum: 18 juni 2001

Ik heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad en draai het al meer dan een week..Ik heb de Final release..niet door die microschoffies maar door een groepering..maargoed final is final.en WinXP Rocks..Hij is echt bruut..Lekker snel stabiel en een heerlijk Osje om op te werken..Ik vind hem geweldig..

inlog op Tweakers Forum: Hoi TiMbEr, je laatste bezoek was op 01 januari 1970 @ 01:00

M65 Powered

is er een groot verschil tussen de final en bv de rc1 ?
En zo ja welk ?!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Look out!

5
quote:
Op maandag 24 september 2001 00:11 schreef salutem het volgende:
is er een groot verschil tussen de final en bv de rc1 ?
En zo ja welk ?!
Jazeker!
Ik heb RC2 geprobeert, lekker stabiel, maar:
Soms erg traag, zelfs op 900/950MHz (Duron) en ik moest hem 2 keer opnieuw installeren door een vage foutmelding bij het booten (niet te herstellen)...

Met de final is dat allemaal weg. Lekker snel, superstabiel, geen rare foutmeldingen :) Wel jammer dat TweakGUI niet standaard is bij de Final...

Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget. G. Randolf

Reg. datum: 27 november 2000

Ik ben best tevreden over XP, maar onder games, zoals Unreal Tournament, gaat in een keer de mouse acceleration aan, waardoor de game onspeelbaar wordt.
Is hier nog geen oplossing voor??

Okee... Heb niet het hele topic gelezen, Maar mijn reactie op dat windows XP een topper wordt, Is volkome positief.

Er zijn van die mensen die dan zeuren om de game prestatie`s... Laat die dan draaien met de Windows 98 emulator.

Ik heb wel even problemen gehad met norton antivirus... Maar ja update halen van Inet en verder gaan.

Ook moet ik eerlijk wezen dat mijn Soundblaster16 nu in de kast ligt. Deze werkte niet meer in XP :'(

Verders alleen maar positieve reactie`s hier over Windows XP.

Krijg vandaag of morgen de Final versie ( Engels )

Windows XP Is wat mij betreft het beste OS ever !

( Er komt nog meer verhaal... )
Ik had eerst windows 95... Het walhalla kwa blauwe schermen.
Toen Windows 98... Geen echte vooruitgang. Weer van die irritante blauwe schermen, En windows die nogwel eens vast liep.
Toen werd het steeds erger... Windows 98 SE. Aaaaah Ik kon geen blauwe schermen meer zien. En dan komen ze nog met windows ME :r Toen was ik het echt zat en wou ik op linux overstappen. Maar toen kwam XP, En ik denk laat ik die dan eens proberen. En 1,5 maand draait het nu al, En nog geen enkele vastloper van windows of blauw scherm ! Terwijl ik altijd alle instellingen wil benutten van Windows !

Conclusie : WINDOWS XP RULEZZZZZZZZZZZZZZZ !

quote:
Op maandag 24 september 2001 01:42 schreef CypherMK het volgende:
Ik ben best tevreden over XP, maar onder games, zoals Unreal Tournament, gaat in een keer de mouse acceleration aan, waardoor de game onspeelbaar wordt.
Is hier nog geen oplossing voor??
Als het goed is wel...
Ikzelf weet niet waar het zit, Omdat ik altijd mijn mouse acceleration snel zet. Vooral in UT. In windows 98 Speelde ik UT altijd met een muis sensitivitie van 30.

I <3 Chocolate

Dit is gewoon net zo'n topic als welke console de beste is: XBox, PS2 , GameCube of Gameboy Advance. (kga zelf voor de 2 van Nintendo)

gewoon onzin! :( (ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)

daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Ik hoop trouwens wel dat Gamedevelopers XP niet als minimum requirement gaan stellen want dan word ik zwaar pissig! :(
gelukkig draait Half-Life nog soepeltjes op me P200 :9

mijn mening: laat noobs WinXP testen en als je nou echt persee XP wil neem dan de Pro versie (en dan wel een illegale versie, (niet als warez promotie bedoeld) want ik WEIGER om mijn informatie aan M$ te geven om mijn product te activeren!)

DI.fm/VocalTrance
Bionic Commando ReArmed B)

Reg. datum: 28 september 2000

quote:
Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
Dit is gewoon net zo'n topic als welke console de beste is: XBox, PS2 , GameCube of Gameboy Advance. (kga zelf voor de 2 van Nintendo)

gewoon onzin! :( (ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)

daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Ik hoop trouwens wel dat Gamedevelopers XP niet als minimum requirement gaan stellen want dan word ik zwaar pissig! :(
gelukkig draait Half-Life nog soepeltjes op me P200 :9

mijn mening: laat noobs WinXP testen en als je nou echt persee XP wil neem dan de Pro versie (en dan wel een illegale versie, (niet als warez promotie bedoeld) want ik WEIGER om mijn informatie aan M$ te geven om mijn product te activeren!)
I agree, met een paar kleine opmerkingen.
1. Ik denk niet dat MS na installatie je gegevens overdraagt naar hun servers. Wat zouden ze met die gegevens moeten, en welke gegevens kunnen ze meesturen? En hoelang kunnen ze zoiets doen zonder dat iemand het merkt?
2. Ik heb um ook niet legaal, dat kan ook niet anders :P maar ik ga het ding toch echt wel kopen straks, het is gewoon een cewl operating system. Een paar voorbeelden:
• @home + lan op ME = troubles
• @home + lan op XP = ok
• printer instellen via netwerk op W95 tot Win ME ging niet lukken bij mij
• XP en een printer - stelt ie zelf in.
• andere pc`s configureren voor een netwerk: stouw een flop in je drive en druk op enter: klaar!
• cd`s branden - doet ie automatisch
• zipjes uitpakken - kan ie ook

Tja, de nadelen ben ik ook al wel tegen gekomen, je moet een goed systeem hebben, anders werkt het gewoon niet.

Iemand nog meer nadelen?

I <3 Chocolate

quote:
Op maandag 24 september 2001 10:41 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]
• @home + lan op ME = troubles
• @home + lan op XP = ok
• printer instellen via netwerk op W95 tot Win ME ging niet lukken bij mij
• XP en een printer - stelt ie zelf in.
• andere pc`s configureren voor een netwerk: stouw een flop in je drive en druk op enter: klaar!
• cd`s branden - doet ie automatisch
• zipjes uitpakken - kan ie ook
dat soort dingen zijn easy! (ok voor mij dan :P) daar heb je echt geen XP voor nodig.

DI.fm/VocalTrance
Bionic Commando ReArmed B)

<error> imagepath not fo
Reg. datum: 09 maart 2000

quote:
Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussie
quote:
Ik vind dat je nogal paranoide overkomt. Zoiets komt bovendien nogal snel uit.
Zulke zware hardware heb je ook niet nodig, een aldi pc van de dag zou het ook kunnen.

Wim

I am allready working!
Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 18:52 schreef Xtentic het volgende:
Ik zeg ze hadden beter windows 2000 bugfree kunnen maken en dan pas aan een vervolg versie kunnen gaan denken :)
Noem mij 3 totaal bugfree OS'en !!!

Je mag een jaartje nadenken want software is nu eenmaal in 99.99% van de gevallen niet bugfree (wel bijna....maar zelden helemaal (plus is er geen manier om dat even te controlleren))

A.

GigaByte P35-DQ6/ Q6600(B3) @ 3 Ghz/Thermalright U120 Extreme/4 GB Mushkin Performance DDR2 PC6400 @ 1066Mhz/ Gigabyte 8600GT Silent / Corsair HX520 PSU/ WD Raptor WD1500 / 2 x Samsung 226BW

I am allready working!
Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
Op maandag 24 september 2001 10:50 schreef wverveen het volgende:

[..]

Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussie
[..]

Ik vind dat je nogal paranoide overkomt. Zoiets komt bovendien nogal snel uit.
Zulke zware hardware heb je ook niet nodig, een aldi pc van de dag zou het ook kunnen.

Wim
Bovendien moet ie dan ook nog eens lang m'n eigen firewall zien te komen! Da wordt lastig!

A.

GigaByte P35-DQ6/ Q6600(B3) @ 3 Ghz/Thermalright U120 Extreme/4 GB Mushkin Performance DDR2 PC6400 @ 1066Mhz/ Gigabyte 8600GT Silent / Corsair HX520 PSU/ WD Raptor WD1500 / 2 x Samsung 226BW

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Alleen een groot nadeel dat me SBLive! nog steeds niet de rear speakers gebruikt. Heb de windows update hiervoor al gedaan, netjes in multimedia de speakers op surround gezet, maar ho maar!.

Duzzzzzzz......
Reg. datum: 04 juli 2000

quote:
Op maandag 24 september 2001 13:52 schreef Gordijnstok het volgende:
Alleen een groot nadeel dat me SBLive! nog steeds niet de rear speakers gebruikt. Heb de windows update hiervoor al gedaan, netjes in multimedia de speakers op surround gezet, maar ho maar!.
Heeee, dat heb ik ook :( wie weet daar de oplossing voor?????

www.r2racing.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: