Reg. datum: 24 maart 2001
Once I feared lightning, now lightning fears me
Forum » Softe goederen » Windows Clients » Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!
De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!quote:Op dinsdag 11 september 2001 15:01 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Ik ben het helemaal met Wim eens. Zelf heb ik helaas nog geen XP in huis, maar ik heb gewerkt met Win2k en die draait perfect. En Fred_durst, je moet niet vergeten dat het besturingssysteem niets fout doet, maar de gebruiker.
Als je je gewoon normaal gedraagt en niet alles lukraak installeerd, dat scheelt je ook een hele hoop ellende.
Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster
quote:Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:
[..]
De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!
- Je moest es weten wat een gebruiker fout kan doen in windows...
Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.
- Zie boven
Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..
- Dan heb jij nog nooit Windows 2000 geinstalleerd. Op een fatsoenlijke manier. Weet je wel hoeveel opties je kunt instellen en vern**ken in MMC (MS Management Console)?
Nachtbar.nl -> Vol met huiskamers.
Mischien vergelijk ik het teveel met een basic linux installatiequote:Op dinsdag 11 september 2001 22:56 schreef kreator het volgende:
[..]
Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster
Game Systeem :: Servertje -- Za 16 decembber NK Ricochet :)
uhhhhhh
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Mail me ff (zie mijn profile) dan kunnen we ff ervaringen uitwisselen over os enquote:Op dinsdag 11 september 2001 23:16 schreef w00dstock het volgende:
hebben??
oh shit, dit is wel illegaal
Game Systeem :: Servertje -- Za 16 decembber NK Ricochet :)
Ik denk dat er een traditioneel verschil is tussen wintendo klasse windows (95/98/me) en de professional versies (NT/Win2K/XP). Jouw argumentatie geld voor de eerste, niet voor de tweede.quote:Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:
[..]
De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!
Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.
Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..
inlog op Tweakers Forum: Hoi TiMbEr, je laatste bezoek was op 01 januari 1970 @ 01:00
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Jazeker!quote:Op maandag 24 september 2001 00:11 schreef salutem het volgende:
is er een groot verschil tussen de final en bv de rc1 ?
En zo ja welk ?!
Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget. G. Randolf
Als het goed is wel...quote:Op maandag 24 september 2001 01:42 schreef CypherMK het volgende:
Ik ben best tevreden over XP, maar onder games, zoals Unreal Tournament, gaat in een keer de mouse acceleration aan, waardoor de game onspeelbaar wordt.
Is hier nog geen oplossing voor??
DI.fm/VocalTrance
Bionic Commando ReArmed B)
I agree, met een paar kleine opmerkingen.quote:Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
Dit is gewoon net zo'n topic als welke console de beste is: XBox, PS2 , GameCube of Gameboy Advance. (kga zelf voor de 2 van Nintendo)
gewoon onzin!(ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)
daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Ik hoop trouwens wel dat Gamedevelopers XP niet als minimum requirement gaan stellen want dan word ik zwaar pissig!
gelukkig draait Half-Life nog soepeltjes op me P200
mijn mening: laat noobs WinXP testen en als je nou echt persee XP wil neem dan de Pro versie (en dan wel een illegale versie, (niet als warez promotie bedoeld) want ik WEIGER om mijn informatie aan M$ te geven om mijn product te activeren!)
dat soort dingen zijn easy! (ok voor mij danquote:Op maandag 24 september 2001 10:41 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
• @home + lan op ME = troubles
• @home + lan op XP = ok
• printer instellen via netwerk op W95 tot Win ME ging niet lukken bij mij
• XP en een printer - stelt ie zelf in.
• andere pc`s configureren voor een netwerk: stouw een flop in je drive en druk op enter: klaar!
• cd`s branden - doet ie automatisch
• zipjes uitpakken - kan ie ook
DI.fm/VocalTrance
Bionic Commando ReArmed B)
Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussiequote:Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
gewoon onzin!(ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)
Ik vind dat je nogal paranoide overkomt. Zoiets komt bovendien nogal snel uit.quote:daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Noem mij 3 totaal bugfree OS'en !!!quote:Op dinsdag 04 september 2001 18:52 schreef Xtentic het volgende:
Ik zeg ze hadden beter windows 2000 bugfree kunnen maken en dan pas aan een vervolg versie kunnen gaan denken
GigaByte P35-DQ6/ Q6600(B3) @ 3 Ghz/Thermalright U120 Extreme/4 GB Mushkin Performance DDR2 PC6400 @ 1066Mhz/ Gigabyte 8600GT Silent / Corsair HX520 PSU/ WD Raptor WD1500 / 2 x Samsung 226BW
Bovendien moet ie dan ook nog eens lang m'n eigen firewall zien te komen! Da wordt lastig!quote:Op maandag 24 september 2001 10:50 schreef wverveen het volgende:
[..]
Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussie
[..]
Ik vind dat je nogal paranoide overkomt. Zoiets komt bovendien nogal snel uit.
Zulke zware hardware heb je ook niet nodig, een aldi pc van de dag zou het ook kunnen.
Wim
GigaByte P35-DQ6/ Q6600(B3) @ 3 Ghz/Thermalright U120 Extreme/4 GB Mushkin Performance DDR2 PC6400 @ 1066Mhz/ Gigabyte 8600GT Silent / Corsair HX520 PSU/ WD Raptor WD1500 / 2 x Samsung 226BW
Heeee, dat heb ik ookquote:Op maandag 24 september 2001 13:52 schreef Gordijnstok het volgende:
Alleen een groot nadeel dat me SBLive! nog steeds niet de rear speakers gebruikt. Heb de windows update hiervoor al gedaan, netjes in multimedia de speakers op surround gezet, maar ho maar!.
www.r2racing.nl