Hoofdcategorieën
Topicacties

Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 08:57 schreef nlchandler het volgende:

[..]

Lieve mensen waarom dan lifeware installeren. Al je 5.1 speaker instellinkjes zitten standaard in XP... en niemand wil vrijwillig die irritante Creative Launcher (elke keer als je muis bovenin het scherm komt eet ie em op ofzo >:))
XP roelt zoals we al zeiden :P

>:)

WoW : EU Turalyon Lv 70 Human Fury Warrior

Hoeveel plek is hier nou
Reg. datum: 04 juni 2001

Ik vind het ook een mooi OS,
ik kon eerst ff geen goede virusscanner vinden maar dat is met NAV2002 ook opgelost :).
Nu is het inderdaad nog w8en op goede driversuport voor mn geforce2MX want die drivers die erbij zitten werken niet bij de paar laatste spellen die ik "gekocht >:) " had paris dakar rally enzo...

Deze vuist op deze vuist Deze vuist op deze vuist Deze vuist op deze vuist En zo klim ik naar boven

Reg. datum: 28 januari 2000

Hey Koeschaap, je kunt gewoon de nvidia drivers installen hoor,werkt prima. Dus gewoon 12.90 erop en je performance is weer zoals vanouds 8-)

Sex is het belangrijkste wat er is .......... totdat je bent klaargekomen !!

Ofzow...

Ik ga lekker de kat uit de boom kijken. In principe ben ik tegen XP. Geldklopperij. Tussen Win95 en 98 zat 3 jaar, toen 2 jaar naar 2000 en nu een jaar later XP. Nog ff en je gaat moet iedere maand een nieuw OS gaan installeren. Ik hoor wel veel positieve dingen. Echter ga ik er nu nog van uit dat ik straks (nu heb ik 2000) terug ga naar 98SE voor de spellen, en voor de rest Linux ga gebruiken. En dan met vmware ofzow nog 98 binnenin Linux, moet kunnen... :)

Chieftec DX-01-W * Enermax 350W PSU * Abit KT7A * AMD T-bird 1.333Ghz * 2x256Mb PC133 * Creative 3D Blaster 4 (GeForce4 MX 440) * Maxtor DiamondMax 40.9Gb 7200rpm * Plextor PlexWriter 12/10/32A * SBLive! * Philips 107T21 17" monitor * and more...

Reg. datum: 06 februari 2000

Weet iemand of windows xp dolby digital ondersteund, dus dat het digital lamptje van de creative 2500 gaat branden als ik een dvd afspeel?

Hmmmmm, ik heb gister WinXP build 2505 RC-1 bij mij geprobeert maar het loopt hier echt als stront door een trechter... Me comp zal wel te traag zijn of zo... Ik blijf voorlopig nog wel ff op Win 2000 hangen en probeer later de final van WinXP wel mischien dat die het beter doet...

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 09:45 schreef Tordek het volgende:
Hmmmmm, ik heb gister WinXP build 2505 RC-1 bij mij geprobeert maar het loopt hier echt als stront door een trechter... Me comp zal wel te traag zijn of zo... Ik blijf voorlopig nog wel ff op Win 2000 hangen en probeer later de final van WinXP wel mischien dat die het beter doet...
De final is al uit, waarom ga je dan ook met een ouwe build zitten klooien :P

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

muziek verslaafde
Reg. datum: 16 juli 2001

XP is hier ook rete-goed

1 probleemje.. ingebouwde detonators hebbe geen openGL !!

en als ik andere deto's installeer krijg ik bij het afspelen van videootjes enzo een blue screen

aaaaaaarghhh
Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 13:26 schreef xMvZx het volgende:
XP is hier ook rete-goed

en als ik andere deto's installeer krijg ik bij het afspelen van videootjes enzo een blue screen

aaaaaaarghhh
14.70 doet het bij mij ook niet, 14.10 wel.

Reg. datum: 10 maart 2001

quote:

[..]

Lieve mensen waarom dan lifeware installeren. Al je 5.1 speaker instellinkjes zitten standaard in XP... en niemand wil vrijwillig die irritante Creative Launcher (elke keer als je muis bovenin het scherm komt eet ie em op ofzo >:))
die ellende met liveware had ik ook met winME.........die zooi is niet echt gezond met installeren....heeft me toch weer een paar uurtjes gekost eer dat er fatsoenlijk op stond :(

PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

I am old man !!!

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 13:26 schreef xMvZx het volgende:
XP is hier ook rete-goed

aaaaaaarghhh
Draai gewoon de 14.70 drivers en heb geen probleem met mijn geforce2 GTS van creative.
Sluit me verder bij de voorgangers aan xp is snel en stabiel maar dat wist ik al een tijdje heb namelijk alle builds gebruikt en hij werd steeds beter, stabieler en sneller.

If I don't make it today, i'll make it tomorrow

saljhgkjryeohfgnczg
Reg. datum: 28 oktober 2000

Hier na installatie ca 1,69 GB groot

Wie zoekt zal ooit vinden Google c|;o)

Reg. datum: 22 december 2000

voor alle mensen met een trager systeem:

system properties -> tab: advanced -> performance: settings -> visual effects, daar zet je gewoon op best performance, dan zijn alle effectjes enzo weg en gaat alles VEEL sneller (toch op mijn oude pc), sterker nog, na een paar settings te veranderen is het nauwelijks zwaarder dan w2k om draaien...

mijn w2k verbruikt eigenlijk evenveel ram dan winXP (na alle instellingen gelijk te zetten, scheelt misschien 1 MB)

ASUS A7V KT133 - AMD AthlonXP @20*100FSB - MSI 7600GS 256 AGP

Reg. datum: 28 maart 2001

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 09:24 schreef PARENA het volgende:
Ik ga lekker de kat uit de boom kijken. In principe ben ik tegen XP. Geldklopperij. Tussen Win95 en 98 zat 3 jaar, toen 2 jaar naar 2000 en nu een jaar later XP. Nog ff en je gaat moet iedere maand een nieuw OS gaan installeren. Ik hoor wel veel positieve dingen. Echter ga ik er nu nog van uit dat ik straks (nu heb ik 2000) terug ga naar 98SE voor de spellen, en voor de rest Linux ga gebruiken. En dan met vmware ofzow nog 98 binnenin Linux, moet kunnen... :)
Is niet helemaal waar wat je zegt. Tussen Windows 95 en 98 zat inderdaad 3 jaar. Windows 2000 is de opvolger van WinNT4, dus niet van 95/98. WinME :r is de "opvolger" van 98, en daar zat wel 2 jaar tussen. XP is de opvolger van zowel 98/ME als 2000.

52 30 N, 5 45 E
Reg. datum: 05 maart 2001

Yes, eindelijk hebben ze bij M$ hun OS echt goed verbeterd. :)
Niet dat W2K zo slecht was, maar XP draait wel sneller en er is meer in geïntergreerd (via, IE6 enz) :P

Nee, het is er zekers beter op geworden.

The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker

Ofzow...

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 13:45 schreef benza2000 het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar wat je zegt. Tussen Windows 95 en 98 zat inderdaad 3 jaar. Windows 2000 is de opvolger van WinNT4, dus niet van 95/98. WinME :r is de "opvolger" van 98, en daar zat wel 2 jaar tussen. XP is de opvolger van zowel 98/ME als 2000.
Jah, da's waar natuurlijk.

Maar 't blijft erg dat als je een OS hebt dat maar een jaar of 2 a 3 oud is je ver achterloopt en je eigenlijk een nieuw moet hebben. NT4 heeft het tenminste een tijdje volgehouden en was zo slecht nog niet. Maar sinds 95 is het nogal fout gegaan vind ik. Okay, het is je eigen keuze om wel of niet te upgraden, maar zeg nou eerlijk: wie wil er met de bagger van 95 zitten?

maar 'k ben een beetje off-topic geloof ik. :)

Chieftec DX-01-W * Enermax 350W PSU * Abit KT7A * AMD T-bird 1.333Ghz * 2x256Mb PC133 * Creative 3D Blaster 4 (GeForce4 MX 440) * Maxtor DiamondMax 40.9Gb 7200rpm * Plextor PlexWriter 12/10/32A * SBLive! * Philips 107T21 17" monitor * and more...

quote:

[..]

Dat vind jij

Aopen HQ08 | Amd TB 1,2 | Asus A7V133 | 640mb | Asus Geforce 2 Gts 64 | 60Gig HD | SB Live! | Plextor 12x scsi | Vision Master Pro 450 | Fps 2000

Be Creative !

Ik ben ook erg tevreden met dit OS. Beetje kinderachtig op het eerste gezicht, maar zoals een aantal mensen hier al zeiden is het wel is lekker om een andere look te hebben, dan maar wat minder zakelijk ;)

Een aantal mensen zeggen dat er nog wat bugs inzitten, maar om wat voor dingen gaat het dan?

Ik heb zelf alleen een probleem dat ik niet d.m.v. APM m'n pc 'automatisch' af kan sluiten en bij hybernaten gaat ie ook al 'vast lopen'. Dat is het enige, maar misschien ligt dat wel aan m'n MSI bordje (voor een AMD K7 500 Mhz).

Als iemand weet hoe ik dat op kan lossen hou ik me aanbevolen :)

Voor de rest dik tevreden met dit OS, well done Microsoft!

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 13:59 schreef Koto1970 het volgende:

[..]

Dat vind jij
Vind jij dat handig dan, die Creative Launcher? Dat ding is de reden dat ik onder win2k altijd de barebone drivers instalde. Ik hoef al die overbodige troep er niet bij en zeker geen zwaar overbodige bar aan de bovenkant. Je kan hem uitzetten maar veel beter is gewoon helemaal niet installeren.

Misschien is Creative wel zo slim om dat er voor de XP drivers er niet meer in te bouwen (om maar even ontopic te blijven) :P

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Tagged For Aeons
Reg. datum: 03 september 2001

Hee ff over die LiveWare 3 van Cre8ive...
Je kan die Launcher zo instellen dat ie alleen naar beneden klapt als je erop klikt dus die bullshit die nlchandler verkondigt raakt kant noch wal.
En WinXP is een mooi OS maar nog te jong om te vergelijken met andere OS'en.
Even wachten op drivers van de meeste hardwareboeren en M$ ff de kans geven om hier en daar de kinderziektes eruit te slopen met een SP en dan nog maar eens babbelen oke? ;)
prutser:~#

XP is voor huis-tuin-en-keuken tiep miepen :)

met papier mache kun je alles maken!!

Let the children play...
Reg. datum: 23 december 2000

quote:
Op dinsdag 04 september 2001 14:20 schreef keldon het volgende:

Vind jij dat handig dan, die Creative Launcher? Dat ding is de reden dat ik onder win2k altijd de barebone drivers instalde. Ik hoef al die overbodige troep er niet bij en zeker geen zwaar overbodige bar aan de bovenkant. Je kan hem uitzetten maar veel beter is gewoon helemaal niet installeren.
Als je alleen de kale drivers installeert ben je ook gelijk de mixer kwijt, en support voor meer dan twee speakers (is tenminste mijn ervaring). En daar kan ik niet zonder ;)
Die launcher schakel ik dus altijd helemaal uit en de files die er bij horen mik ik van de HD af. Was netter geweest als je hem uit kon schakelen bij de setup, maar ja.

Vice Street Racer - Earn cash, not kudos | Specs

Reg. datum: 31 juli 2000

Zooowwwww >:) leuk om te zien dat ik niet de enige ben die dit een gelikte os vind :)

Hij ligt hier welliswaar weer in de kast maar als de xp mouseware klaar is gaat hij er onmiddelijk weer op,(ik moet toch fraggen met m'n mouseman)want ik verbaas me echt wel hoe veel kleine nuttige verdomd handige dingetjes ze in xp gepropt hebben :)

weet iemand eigenlijk al wat over de logitech mouseware? of de nieuwe detonator4 waneer ze die denken te releasen ofzo??

If 3 people are photographed together, the one in the middle will die first.

Ik heb hier thuis dus ook Windows XP Pro Corporate Edition Final liggen, :9, en die wil ik er graag opzetten, maar eehhhh... een stome vraag misschien, maar jullie draaien dus nu allemaal een Engelstalige OS? :?

Reg. datum: 02 juni 2001

* Batman2k agree's

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: