Is hier een lijst van.
Ik heb al got smilies geprobeerd maar niets.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Anoniem: 18126
Zie: [topic=172355]Op woensdag 11 juli 2001 14:19 schreef tva_goku het volgende:
Is hier een lijst van.
Alvast bedankt
Bij v0.7 moeten die geïmplementeerd zijn, maar wanneer die uitkomt is niet bekend.Op woensdag 11 juli 2001 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
die ingbebouwde smilies sucken inderdaad... Weet iemand al wanneer file transfers ondersteund gaan worden? enkele weken geleden stond er 'very soon' , maar ik ben nu nog niks wijzer
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Ik heb ff verbeteringen gemaakt, er zaten nl wat foutjes in. Kijk ff in smilies.txt, want er zijn wat dingen verandert.Op woensdag 11 juli 2001 17:33 schreef TheMaster het volgende:
Ik heb mijn GoT-smilies voor Trillian op het net gezet. Deze bevat meer GoT-smilies.
Download het hier
Voor de minder slimme mensen:
Pak het uit in trillian -> skins -> default(of een andere skin natuurlijk) en bekijk smilies.txt om te zien hoe je welke smilies maakt.
Op zaterdag 14 juli 2001 12:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Aikeleer en ik...
Wie krijgen er nou creditsOp maandag 16 juli 2001 12:40 schreef Negotiator het volgende:
... hebben Floris en ik...
Iedereen die daar recht op heeft, het eerste wat je te zien krijgt als je de leesmij.txt opent die in het downloadbare bestandje zit:Op maandag 16 juli 2001 14:52 schreef saviour het volgende:
Wie krijgen er nou credits
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| _____________________________________ _GoT Emoticons in Trillian Messenger_ Versie 2.0 Gemaakt door: Negotiator Distributie: Floris Diemel Testing team: Floris Diemel & Negotiator Version 1.0: Aikeleer Version 1.1: TheMaster Naar het idee van "TheMaster". |
Ik vind het net zo handig werken als msn en beter dan ICQ. Voordeel van Trillian is vooral dat je over zowel icq als msn beschikt en dus niet twee clients hoeft te draaienOp maandag 16 juli 2001 17:16 schreef saviour het volgende:
Ik had dat ding niet gedownload
Het lijkt me lang niet zo prettig als MSN / ICQ.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Als dat het enige voordeel was...Op maandag 16 juli 2001 17:24 schreef x-wolf het volgende:
[..]
Ik vind het net zo handig werken als msn en beter dan ICQ. Voordeel van Trillian is vooral dat je over zowel icq als msn beschikt en dus niet twee clients hoeft te draaien
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Jullie denken misschien: Blijf die gast bezig. Nou nee, dit is echt de laatste keer, ik irriteerde me alleen aan het feit dat je tussen de haakjes alleen kleine letters kon gebruiken. dus. Gewoon zelfde link.Op woensdag 11 juli 2001 17:33 schreef TheMaster het volgende:
Ik heb mijn GoT-smilies voor Trillian op het net gezet. Deze bevat meer GoT-smilies.
Download het hier
Voor de minder slimme mensen:
Pak het uit in trillian -> skins -> default(of een andere skin natuurlijk) en bekijk smilies.txt om te zien hoe je welke smilies maakt.
[zeikmode]'t Was mijn initiatief alleen ik ben te lam om ze er allemaal in te zettenOp zaterdag 14 juli 2001 12:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Aikeleer en ik zijn vanmorgen bezig geweest om het initiatief van TheMaster (what's in a name?) Een beetje te "tweaken:.
Op zaterdag 28 juli 2001 21:50 schreef rb338 het volgende:
[..]
[zeikmode]'t Was mijn initiatief alleen ik ben te lam om ze er allemaal in te zetten[/zeikmode]
Anyway tnx dat jullie het wel ff willen doen....hehehe
Trillian GoT rox!
Komt er trouwens nog een echte super-de-luxe-stoere-vette-Trillian-GoT-skin?
[edit]
En wanneer komt v2.0 van Floris? Want dat is denk ik de realisatie van het idee wat ik had: alle GoT smileys erin zetten met dezelfde syntax EN de MSN syntax
Bericht hierboven
BF1: Don-Panio
Het is toch puur voor jezelf, dat iemand jou een bepaalde smiley stuurt, die dan fatsoenlijk vertaald wordt.Op zondag 14 oktober 2001 17:03 schreef Predator_NL het volgende:
sorry dat ik deze topic weer omhoog haal, maar ik had een vraagje als nieuwe trillian gebruiker...
Het is wel leuk om de smiles te veranderen, maar wat heb je er eigenlijk aan?, als ik naar een msn gebruiker zulke codes stuur ziet hij toch alleen maar die letters?, of is dit alleen handig voor trillian gebruikers onder elkaar?
Anoniem: 47809
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq