Trillian Smilies

Pagina: 1
Acties:
  • 10.982 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Topicstarter
Is hier een lijst van.

Ik heb al got smilies geprobeerd maar niets.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

die ingbebouwde smilies sucken inderdaad... Weet iemand al wanneer file transfers ondersteund gaan worden? enkele weken geleden stond er 'very soon' , maar ik ben nu nog niks wijzer :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-07 21:11
die zien er inderdaad niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik gebruik een andere skin ICQ - trillian, daar krijg je weer andere smilies bij (die van MSN, ook om te :r btw) maarja nog beter dan die standaard joekels |:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18126

Op woensdag 11 juli 2001 14:19 schreef tva_goku het volgende:
Is hier een lijst van.

Ik heb al got smilies geprobeerd maar niets.

Alvast bedankt
Zie: [topic=172355]

Ik heb er zelf nog meer GoT-smilies ingezet, maar die staan nog niet op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Das beter... die smilies zien er stukken beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
die ingbebouwde smilies sucken inderdaad... Weet iemand al wanneer file transfers ondersteund gaan worden? enkele weken geleden stond er 'very soon' , maar ik ben nu nog niks wijzer :?
Bij v0.7 moeten die geïmplementeerd zijn, maar wanneer die uitkomt is niet bekend.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn GoT-smilies voor Trillian op het net gezet. Deze bevat meer GoT-smilies.
Download het hier
Voor de minder slimme mensen:
Pak het uit in trillian -> skins -> default(of een andere skin natuurlijk |:( ) en bekijk smilies.txt om te zien hoe je welke smilies maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21
Volgens mij bedoelt tva_goku:
is er een lijst waarin alle standaard Trillian emoticons staan?

Dus: wat moet ik tiepen om welke emoticon te zien. Het antwoord op deze vraag is:
Open in de /skins/default directory van Trillian het bestand talk.xml

Op ongeveer 1/3 van dit bestand staat de definitie van de emoticons:
<control name="emoticons" type="emoticons">

Hier kun je ze de toetscombi's allemaal terugvinden. Voor de bijbehorende plaatjes: zie emoticons.bmp in dezelfde dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zeker TheMaster echt tof die nieuwe smilies bedankt! bytheway Trillian roelt!....

Vinno

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 14:27

Floor-is

5.2

Ik ben vandaag aan trillian begonnen :)

Ik heb die smileys nu helemaal aan de praat, want er waren nog wel wat hele kleine bugjes :)

( [o :] werd O-) ) Ik was in gesprek met mijn alter-ego Florio en dat werd dus:
FloriO-)

[Edit] Aikeleer gaat een nieuwe tekst.x maken. Alleen |:( wordt moeilijk...

We'll keep you posted :)
en zo nog 2 of drie dingetjes, maar boeit weinig :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Aikeleer en ik zijn vanmorgen bezig geweest om het initiatief van TheMaster (what's in a name? ;) ) Een beetje te "tweaken:.

Het resultaat kan je hier downloaden:
[verwijderd]

Uitleg zit in het bestaande lees.nu en daar staat dan ook alles in :)

Veel plezier ermee :)

Floris & Aikeleer

[Edit] V1.0 heb ik verwijderd, dadelijk komt er info over V2.0 *D

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 11 juli 2001 17:33 schreef TheMaster het volgende:
Ik heb mijn GoT-smilies voor Trillian op het net gezet. Deze bevat meer GoT-smilies.
Download het hier
Pak het uit in trillian -> skins -> default(of een andere skin natuurlijk |:( ) en bekijk smilies.txt om te zien hoe je welke smilies maakt.
Ik heb ff verbeteringen gemaakt, er zaten nl wat foutjes in. Kijk ff in smilies.txt, want er zijn wat dingen verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat het een prachtig idee is, maar nog niet helemaal optimaal werkte, hebben Floris en ik gisteren gewerkt aan een "final version" van deze GoT-Stylee Trillian Client.

In deze nieuwe versie doen *alle* GoT emoticons het, maar een aantal codes zijn ivm de technische beperkingen anders, we hebben dit tot het volgende minimum weten te beperken:

>:) is >:

:9~ is :=

|:( is |(

}:O is }:

En een kleine bonus vind je trouwens onder {:

Daarnaast hebben wij ons netjes gehouden aan de FAQ over smiliesgebruik en hebben we dus niet O+ gebruikt, ik heb daarvoor zelf een 'gewoon' hartje gemaakt.

Het geheel kun je hier vandaan halen:
http://213.239.154.12/~floris/progsels/trillian/

Daar vind je het programma: trillian-v0.6351-n.exe

En een rar of zip bestand GoT_Trillian (naar keuze, inhoud is gelijk) met daarin alle bestandjes die je nodig hebt voor het aanpassen van je client.

Have Phun!

Good Byte,
Floris & Negotiator.

PS. Er wordt gewerkt aan een variant waarin ook de speciale smilies van de GoT versie van de MSN messenger te vinden zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 12:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Aikeleer en ik...
Op maandag 16 juli 2001 12:40 schreef Negotiator het volgende:
... hebben Floris en ik...
Wie krijgen er nou credits :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 14:52 schreef saviour het volgende:
Wie krijgen er nou credits :?
Iedereen die daar recht op heeft, het eerste wat je te zien krijgt als je de leesmij.txt opent die in het downloadbare bestandje zit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Versie 2.0
Gemaakt door: Negotiator
Distributie: Floris Diemel
Testing team: Floris Diemel & Negotiator
Version 1.0: Aikeleer
Version 1.1: TheMaster

Naar het idee van "TheMaster".

Aikeleer heeft een eerdere versie gemaakt, maar die werkte niet goed. Nadat ik door Floris geanthousiastmeerd was voor trillian en de GoT smilies daarin kwam ik tot de conclusie dat ik volgends mij zonder al te veel moeite een nieuwe welwerkende versie kon maken, vandaar deze nieuwe versie van mij.

De overige credits spreken voor zich hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik had dat ding niet gedownload :)

Het lijkt me lang niet zo prettig als MSN / ICQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Op maandag 16 juli 2001 17:16 schreef saviour het volgende:
Ik had dat ding niet gedownload :)

Het lijkt me lang niet zo prettig als MSN / ICQ.
Ik vind het net zo handig werken als msn en beter dan ICQ. Voordeel van Trillian is vooral dat je over zowel icq als msn beschikt en dus niet twee clients hoeft te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

* Burat dankt allen die hieraan hun steentje hebben bijgedragen :)

Ik heb sinds vandaag ook Trillian ipv. ICQ 2001 en MSN (wat ik eigenlijk nooit gebruikte). Hoewel het duidelijk nog niet af is, is het al erg prettig om mee te werken.

Een collega van mij heeft problemen met MSN omdat ie soms op een win95 bak werkt thuis, dus wat dat betreft zou het leuk zijn als versie 0.64 snel uitkomt :).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op maandag 16 juli 2001 17:24 schreef x-wolf het volgende:

[..]

Ik vind het net zo handig werken als msn en beter dan ICQ. Voordeel van Trillian is vooral dat je over zowel icq als msn beschikt en dus niet twee clients hoeft te draaien
Als dat het enige voordeel was... :)

Verder neemt het ook nog eens veel minder geheugen in (3-4 MB, nog minder als je tweakt), is het retesnel en erg mooi (skins). Ook is het stabiel (!) en wordt er naar input van gebruikers geluisterd. Tenslotte is er bij dit product wel vooruitgang zichtbaar bij nieuwe versies.

Oh, en het werkt in tegenstelling tot ICQ met multimonitoring ook op je secundary display *D. Ohja, je kan makkelijk IP bekijken, instellingen zijn duidelijker, geen SPAM/ads, het is duidelijker wat er met je history gebeurt, etc.. :P.

Sja.. meer heb je bij mij niet nodig om me van icq af te helpen.. :P

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Het enige nadeel wat in mijn ogen op het moment aan trillian zit, is dat het geen file transfers ondersteunt voor ICQ/MSN/AOL/Yahoo en dat is wel heel jammer. Overigens worden de gasten die trillian hebben gemaakt op hun eigen messageboard er ook mee dood gegooid dat, dat er niet in zit. Maar buiten dat is het een errug fijn programma. Weg met msn/icq enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 11 juli 2001 17:33 schreef TheMaster het volgende:
Download het hier
Jullie denken misschien: Blijf die gast bezig. Nou nee, dit is echt de laatste keer, ik irriteerde me alleen aan het feit dat je tussen de haakjes alleen kleine letters kon gebruiken. dus. Gewoon zelfde link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Op zaterdag 14 juli 2001 12:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Aikeleer en ik zijn vanmorgen bezig geweest om het initiatief van TheMaster (what's in a name? ;) ) Een beetje te "tweaken:.
[zeikmode]'t Was mijn initiatief alleen ik ben te lam om ze er allemaal in te zetten :9 [/zeikmode]

Anyway tnx dat jullie het wel ff willen doen....hehehe

Trillian GoT rox! :)

Komt er trouwens nog een echte super-de-luxe-stoere-vette-Trillian-GoT-skin? 8-)

[edit]
En wanneer komt v2.0 van Floris? Want dat is denk ik de realisatie van het idee wat ik had: alle GoT smileys erin zetten met dezelfde syntax EN de MSN syntax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 28 juli 2001 21:50 schreef rb338 het volgende:

[..]

[zeikmode]'t Was mijn initiatief alleen ik ben te lam om ze er allemaal in te zetten :9 [/zeikmode]

Anyway tnx dat jullie het wel ff willen doen....hehehe

Trillian GoT rox! :)

Komt er trouwens nog een echte super-de-luxe-stoere-vette-Trillian-GoT-skin? 8-)

[edit]
En wanneer komt v2.0 van Floris? Want dat is denk ik de realisatie van het idee wat ik had: alle GoT smileys erin zetten met dezelfde syntax EN de MSN syntax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mega-late-reactie :P

http://213.239.154.12/~floris/progsels/trillian/

Hier staan wat dingen, inclusief de smiley-rar en -zip :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Een tijdje geleden had ik ook trillian geinstalleerd, maar het werkt(e) voor geen fuck. Op MSN was ik steeds online/offline en vooral dat laatste ook al was ik zelf wel offline.
Ontving sommige berichten niet en noem maar op.
Nee, dit wordt zeker weer een floppie ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

sorry dat ik deze topic weer omhoog haal, maar ik had een vraagje als nieuwe trillian gebruiker...

Het is wel leuk om de smiles te veranderen, maar wat heb je er eigenlijk aan?, als ik naar een msn gebruiker zulke codes stuur ziet hij toch alleen maar die letters?, of is dit alleen handig voor trillian gebruikers onder elkaar?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 14:29
Tja dat is dezelfde discussie als over MSN skins.

Als je die lelijke smilies zat bent, dan moet je zo'n skin d/l. Idd kunnen je contacts die smilies niet zien (die hebben gewoon hun eigen), maar je kunt hun die skins natuurlijk ook aanprijzen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 17:03 schreef Predator_NL het volgende:
sorry dat ik deze topic weer omhoog haal, maar ik had een vraagje als nieuwe trillian gebruiker...

Het is wel leuk om de smiles te veranderen, maar wat heb je er eigenlijk aan?, als ik naar een msn gebruiker zulke codes stuur ziet hij toch alleen maar die letters?, of is dit alleen handig voor trillian gebruikers onder elkaar?
Het is toch puur voor jezelf, dat iemand jou een bepaalde smiley stuurt, die dan fatsoenlijk vertaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47809

Ik heb ook trillian en met de skin silver is die echt gaaf.
leuke *D en een hoop met leuke geluiden ook nog!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1