Er is één kleine probleem. Je had coole poten eronder kunnen zetten.
Doordat je boel aan de wand hangt zijn er problemen: je kan niet simpel eraf halen omdat beiden niet stevig aan elkaar zitten. Je kan dus niet meenemen en showen als anderen je vragen OF dat je winnaar bent.
Heb je daar wel aan gedacht?
Nu kun je niet veilig eraf halen omdat dan pijpen kunnen buigen, verbindingen bewegen en erger nog, breuk in moederbord door spanningen. Bijna voor eeuwig aan die muur gekluisterd.
Als je gaat verhuizen, mag je weer moeite doen om alles los te maken. Dat is beetje zonde van de casemod en kans op schade is mogelijk.
Een "desk" is vaak op de poten. Als je heel graag lichten wil laten zien kun je voor glazen poten of zijplaten gaan, dan is alles nog zichtbaar. Voor vervoer is wel zwaar, dan heb je nog acryl platen keuzemogelijkheid.
Gezien de wedstrijd moet blijkbaar iedereen de kast van Tt gebruiken en ermee modden. Je hebt zelfs één deelnemer die ook vrijwel hetzelfde doet, maar dan met enkele versie. Net of idee afgekeken is en op zijn budget iets minder groot gemaakt. De deel past gewoon de kast zelf aan en vult zo mooi mogelijk aan.
Voor de rest is het natuurlijk erg mooie mod.
Jij maakt goed kans op 1e prijs.
Even kijken bij landen:
-
China: Mooi gemaakt, maar kwetsbaar. Geen glazen/acryl platen? Ziet zelfs paar gekleurde kabels, hij heeft kabelmod beetje vergeten. (anderen doen het wel goed). Paar missers hier. Zal niet hoge ogen scoren.
-
Italië: De case is niet veel aangepast, maar de buizenwerk en geen storende elementen maken het goed, Leuk om naar te kijken. Goed weggewerkt wat niet past. Strak design. De aangepaste fans zijn wel gevaarlijker en iets slechtere airflow. Kan dus een kans maken, maar concurrentie is zo sterk.
-
Nederland: 8 fans mooi symmetrisch opgezet. Mooie buizen systeem gemaakt. Door de kleuren van leds zie ik storende (gekleurde) kabels niet. Goed kleurschema gekozen, mooi zwart. Strak design, echte show-off. Hoge kans op 1e prijs. Niet verplaatsbaar is de vraagteken hier, maar voor wedstrijd maakt niet zoveel uit. (jij dus)
-
Australië: Ik vraag me af of dit wel echt Tt mod is. De case P5 is helemaal weg en we zien Star Trek kast voor terug. Ook zichtbaarheid van hardware is indirect. Neemt niet weg dat het geweldig gemaakt is. Maar kijkend naar andere kasten die Tt wel in schijnwerpers zet is hier minder goed te zien. Ik denk dat dit geen hoge ogen maakt voor Tt reclame. Ik weet niet wat de spelregels van Tt wedstrijd is. Dit is meer Star Trek reclame. Voelt beetje aan de "verkeerde adres".
-
Duitsland: Een letterlijke case-kistmod met flessen aan de kant. Ontzettend leuk. Zowat in de pirate style. Erg mooi afgewerkt, P5 kast is nog wat te zien. Zeer goede kans op 1e prijs zelfs. Het is zo overweldigend met zoveel afwerking. De draaiende monitor is een kersje op de taart! Maar die flessen.... wauw. Nooit op idee gekomen, zo origineel.
-
België: Hij maakt mooie 3D mockup kast ontwerp met unieke waterleiding systeem, maar kast is toch iets anders geworden. Waarschijnlijk te moeilijk. De afwerking heeft zichtbare kabel meuk, vooral rechts valt goed op. Achter gekeken vraag ik me af waarom reservoir zo moet uitsteken en niet beetje afgedekt kan worden.
Vooraan stoort de schuine kabels van voeding me ook beetje. Mooi ontwerp maar afwerking nog niet super, en achterkant met kabels en uitstekende radiator weet ik niet. Laat kabel rommel niet zien, gewoon zwart afdekken. Geen sterke casemod. Zal niet 1e prijs halen. Bij casemod is netheid erg belangrijk. Lukt het niet, gewoon afdekken.
-
USA: Van 3D naar echte kast wel goed gedaan. Hier wel zoals het hoort: alles kabels netjes, meshed en geen storende kleuren te zien. Helemaal in stijl gedaan, niks scheef of raar. Artwork is prachtig. Het maakt goede kans op 1e prijs.
-
Frankrijk: Een kopie van Nederland maar dan met 1 kast? Deze keer in houten stijl gedaan en dus weinig lichteffecten. Zijn versie is wel te verplaatsen. Geen rare draadkleuren, alles meshed zwart. Netjes afgewerkt. De uitneembare deel is leuke feature, zeker als je glasplaat niet eraf hoeft te halen... Ik heb alleen gevoel dat hij niet sterk zal scoren vanwege "basic" feel. Niet overweldigend maar gewoon goed, basic, casual. Geen grote show.
-
Engeland: Wit, zwart en groen. Bruut met 3 rijen fans. Pure chemie. Maar er zijn weinig bouw-uren voor nodig en dus snel gemaakt. Mensen hebben meer waardering voor casemod dat compleet anders is en vele bouw-uren heeft. Hier is gewoon mooi en strak, niks storends aan. Maar toch vrij simpel naar gevoel: anderen kunnen het ook zo maken. Zal dus geen goud halen denk ik. Het is meer "overpowered versie" door gewoon veel fans toe te voegen zodat elke ruimte mooi opvult. En die slotpaneel aan de linkerkant is misschien te standaard. Ja, het is mooi en bruut, maar je loopt door want je hebt alweer alles gezien.
-
Japan: Ant-man style. De kast is mooi in style gedaan. Kabel management en kleuren ok, niet veel storend aan (geel zit erin, maar kast heeft geen gele kenmerken?). De grijze radiator heeft wel bij mij vragen, zou zwart niet beter zijn? De kast heeft wel grijze delen maar heel beheerst. Nu staat daar forse grijze kleur zomaar als je paneel weghaalt. Komt niet overeen met rest die bijna alleen rood/zwart is met hier en daar grijs. Beetje zonde. De casemod lijkt niet ingewikkeld maar wel strak en mooi gemaakt. De buizen zijn prachtig. Ik vraag me af of gele draden wel goed idee is, want dat wijkt af van de kleuren combinatie. Hier verwacht ik geen hoge ogen.
-
Vietnam: Andere brede versie. Maar je ziet dat er ondanks buizenfeest weinig bouw-uren in zit. De voedingskabels zijn niet zwart gemaakt. Beetje teveel kleuren dus. De modders zetten hun land wel erg graag op hun casemod, dat vind ik zonde aan casemod. Een lange rij fans is leuk, maar niet heel spannend. Hier kijk je even naar de leuke buizenfeest en dan kan je weer doorlopen. Denk niet dat hij kans maakt op 1e plek. Hebben ze wel voor 1e prijs gegaan of gewoon voor de plezier gedaan? Ik denk de laatste. Even jezelf op de wereldkaart zetten mag natuurlijk.
Er is zeker veel concurrentie, moeilijk hoor. Ik kan je alleen maar succes toewensen. Je hebt geweldig gedaan.
Even kijken of ik op je kan stemmen
Eerlijk gezegd vind ik die piraten kist mod meest indrukwekkend. Elke detail zit erin. Je kan wel uren naar kijken en alles bekijken. Alle led kleuren komen ook nog goed uit. Dat is groot respect.