Heb je nu 3 PC desks in huis staan?
Wat een gruwelijk mooi project weer Peter! Snel even een accountje gemaakt en gestemd voor je harde werk, veel succes
Gefeliciteerd met je verjaardagPsyonara schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:43:
Heb je nu 3 PC desks in huis staan?

Nee hoor, Cross/Razer desk is naar een andere modder gegaan die er in de toekomst iets mee gaat doen, ik had de ruimte nodig op zolder
L3p D3sk hangt nog altijd vrolijk aan de muur in de woonkamer.

rolandos582 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 00:42:
[NL]Peter Brands (388 votes [24.16%] - View)
[JP]Ronnie Hara (383 votes [23.85%] - View)
Ben benieuwd! Nog 5 dagen de tijd
Super build wel, niet helemaal mijn smaak maar kan er wel waardering voor hebben! Je moet er natuurlijk maar op komen hé.
Iedereen hartelijk dank voor de support!!Singular1ty schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:18:
Wat een gruwelijk mooi project weer Peter! Snel even een accountje gemaakt en gestemd voor je harde werk, veel succes
Zo spannend zeg .. nog 4 dagen ... om je vingers bij op te vreten

[NL]Peter Brands (587 votes [28.03%] - View)
[JP]Ronnie Hara (432 votes [20.63%] - View)
handig die FP...
[JP]Ronnie Hara (432 votes [20.63%] - View)
handig die FP...

Succes! Gave mod
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[NL]Peter Brands (630 votes [29.38%]
[JP]Ronnie Hara (436 votes [20.34%]
Een kleine voorsprong!
[JP]Ronnie Hara (436 votes [20.34%]
Een kleine voorsprong!
Kostte weinig moeite en ik heb genoten van je buildlog, paar maanden geleden je L3P Desk topic van voor tot achter doorgelezen... En dit is weer een pareltje! In het wit vind ik hem toch het lekkerst overkomen!
code:
1
2
3
| [NL]Peter Brands (645 votes [29.79%]) [JP]Ronnie Hara (440 votes [20.32%]) [IT]Daniel Bolognesi (362 votes [16.72%]) |
Net gestemd, met een mooi verschil van 220 votes!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Klopt het dat je GPU's los op die matjes liggen?
Wel een sicke mod!!... Wil volgend jaar beginnen met mn eerste liquid mod.
Een bulk inspiratie opgedaan vandaag. Thanks!!
Erg mooie foto's en helemaal mijn smaak!
Super gave build!
Gelukkig nog op tijd kunnen stemmen, al leek het niet meer hard nodig
Super gave build!
Dank je!FreeLighting schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:33:
Net gestemd, met een mooi verschil van 220 votes!
Dat klopt, omdat het bureau een vaste opstelling heeft en de redelijk zware GPU's op rubber matjes liggen gaan ze geen kant op. Uiteraard zou je ze ook vast kunnen zetten met wat 3M Velcromichael_ehv schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:53:
Klopt het dat je GPU's los op die matjes liggen?
Goodluck met je mod!
Bedankt! Je weet het maar nooit wat er in die laatste 12 uur kan gebeuren .. nog even nagelbijtenJaran schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:27:
Erg mooie foto's en helemaal mijn smaak!
Super gave build!
Nou nog een laatste dan 
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTt D3sk - Overview + Gameplay in DOOM!
Ik ga er vanuit dat de winst binnen is. Laatste dag en dikke voorsprong. Gefeliciteerd alvast Peter!
Wij hebben maar 35% inbreng hérolandos582 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 03:07:
Ik ga er vanuit dat de winst binnen is. Laatste dag en dikke voorsprong. Gefeliciteerd alvast Peter!
Thermaltake Judge 40%
Meaning that everyone from Thermaltake HQ excluding the event planning team, will be given one vote for their favorite build.
Thermaltake CEO 10%
Thermaltake CEO Kenny Lin will be scoring the modders according to his personal preference and his judging system, total score will be 10% given by him.
Tt Community Members 35%
At Thermaltake we value our customers, so this time we have decided to hold a community voting event allowing the fans to have a say in who wins!
Branch Office of Modders Region 5%
Since every region and country has their own modding style and build style, so we thought it would be fair to give 5% of the total score for the branch office of the modders region.
Newegg Judges 10%
Newegg will have 10% in judging the contest according to their preference.
Hehehe ken dat gevoel:P Helaas ontbreekt ook het geld om Peter even naar Berlijn over te laten vliegen en hier 1 te bouwenHaunting_Spirit schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:39:
Het eindresultaat is echt mooi geworden Peter!
Met twee desks van plaatsgenoten in het casemodding gedeelte op Tweakers krijg ik bijna de neiging om er zelf ook één te maken. Helaas werken twee linker handen hier niet aan mee.
Echt super mod/desk!
Staaltje vakwerk
rolandos582 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 03:07:
Nogmaals bedankt allemaal!Juke! schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:40:
[...]
Hehehe ken dat gevoel:P Helaas ontbreekt ook het geld om Peter even naar Berlijn over te laten vliegen en hier 1 te bouwen![]()
Echt super mod/desk!
Staaltje vakwerk
De public voting is vanmorgen om 12:00 beëindigd met een heel mooi resultaat
Nu wordt het wederom een paar weken nagelbijten

Thanks guys for voting, we will be checking votes and will announce the giveaway winners within the next couple of weeks
Ziet er mooi uit, en nu heb ik nog meer zin om doom te kopen.
Ik hoop wel dat je s'avonds de led's op geel of rood insteld om je melatonine aanmaak niet te verstoren.
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Hoi L3p, allereerst gefeliciteerd met weer deze erg mooie build! De ervaring spat er van af!
Heb jij toevallig, net als bij andere builds, een filmpje gemaakt van het vullen van je loop? Ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt aangezien de loop over 2 stukken is verdeeld!
Ben benieuwd.
groet,
Jamie
Heb jij toevallig, net als bij andere builds, een filmpje gemaakt van het vullen van je loop? Ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt aangezien de loop over 2 stukken is verdeeld!
Ben benieuwd.
groet,
Jamie
Dank je! Doom is echt leuk om weer eens ouderwets te knallensw3ex schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:57:
Ziet er mooi uit, en nu heb ik nog meer zin om doom te kopen.
Ik hoop wel dat je s'avonds de led's op geel of rood insteld om je melatonine aanmaak niet te verstoren.
Ik heb dit artikel destijds gelezen en op mijn eigen pc flux geïnstalleerd, het werkt inderdaad prettiger.
Thanks Jamie!Jamievs schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:56:
Hoi L3p, allereerst gefeliciteerd met weer deze erg mooie build! De ervaring spat er van af!
Ben benieuwd.
groet,
Jamie
Ik heb deze keer helaas geen filmpje van het vullen, alleen wat kleine stukjes op facebook (Al wordt dat wel ff scrollen
Je bent wel snel met vriendschapsverzoekenl3p schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:24:
[...]
Dank je! Doom is echt leuk om weer eens ouderwets te knallen
Ik heb dit artikel destijds gelezen en op mijn eigen pc flux geïnstalleerd, het werkt inderdaad prettiger.
[...]
Thanks Jamie!
Ik heb deze keer helaas geen filmpje van het vullen, alleen wat kleine stukjes op facebook (Al wordt dat wel ff scrollen)
Gefeliciteerd!l3p schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:44:
Klik op plaatje voor gelijk een kijkje op mijn nieuwe site
[afbeelding]
Site is ook veel overzichtelijker geworden, zeker een verbetering.
Een welverdiende eerste plek Peter. Netjes!