Afgelopen week zag ik op RTL 4 een mediaspeler voorbij komen in een programma met wat gadgets enzo, ik schakelde daar iets te laat op in, maar zag dat films en series eenvoudig gestreamed werden. Echter ik had niet goed meegekregen hoe dat apparaat heette of van welk bedrijf.
Nu kwam ik per toeval via Facebook een reclamebericht erover tegen en ben gaan kijken. Het blijkt te gaan om de "Dit is TV box 2" dat je hier kunt terugvinden.
Het is volgens mij gebaseerd op een raspberry pi met wat ingebouwde Apps om films en series te kunnen bekijken. Ook zou je een aantal zenders (nl 1,2,3) live kunnen bekijken net als alle uitzending gemist (van alle zenders).
Wat mij vooral aansprak was de simpelheid, inpluggen en direct films en series kunnen bekijken inclusief ondertitels. Daarnaast zou je ook sport, uitzending gemist makkelijk kunnen kijken.
Ook zijn er nog wat uitbreiding accessoires zoals het toevoegen van een game uitbreiding, afstandsbediening, toetsenbord etc.
Dit is het apparaatje:

Er is ook een filmpje over te vinden, uit die uitzending die ik had gezien dus:
Ik had er nog niet eerder over gehoord, maar zijn er al mensen bekend mee?
En nog belangrijker bevalt het?
Nu kwam ik per toeval via Facebook een reclamebericht erover tegen en ben gaan kijken. Het blijkt te gaan om de "Dit is TV box 2" dat je hier kunt terugvinden.
Het is volgens mij gebaseerd op een raspberry pi met wat ingebouwde Apps om films en series te kunnen bekijken. Ook zou je een aantal zenders (nl 1,2,3) live kunnen bekijken net als alle uitzending gemist (van alle zenders).
Wat mij vooral aansprak was de simpelheid, inpluggen en direct films en series kunnen bekijken inclusief ondertitels. Daarnaast zou je ook sport, uitzending gemist makkelijk kunnen kijken.
Ook zijn er nog wat uitbreiding accessoires zoals het toevoegen van een game uitbreiding, afstandsbediening, toetsenbord etc.
Dit is het apparaatje:

Er is ook een filmpje over te vinden, uit die uitzending die ik had gezien dus:
Ik had er nog niet eerder over gehoord, maar zijn er al mensen bekend mee?
En nog belangrijker bevalt het?
Float like a butterfly, sting like a bee.