[MMORPG] - OGame.nl - 4speed uni Gemini

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-05 16:39
Na ongelooflijk veel raiden ( zelfs even in het rood gestaan O-) ) gaat het nu wel snel.
Blijft erg leuk om met een aardige vloot een verdediging te verslaan >:) .

Een eerste overzicht.

Hoofdplaneet:
Metaalmijn : 17
Kristalmijn : 16
Deuteriummijn : 13
Zonnecentrale : 19

Kolonie 1:
Metaalmijn : 12
Kristalmijn : 12
Deuteriummijn : 9
Zonnecentrale : 14

Kolonie 2:
Metaalmijn : 7
Kristalmijn : 6
Deuteriummijn : 4
Zonnecentrale : 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nee...

Door twee mensen (rang 36 en 121) in twee keer helemaal kapot gemaakt. Mn hele vloot weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 15:12
Beetje korte startpost. Totaal geen informatie, gewoon een "Veel succes mensen die wat van het spel willen weten" :( Misschien een idee om hem aan te passen?

Ziet er wel goed uit, doet me denken aan een ander online space strategy game die ik echt 10 of 12 jaar geleden gespeeld heb (Imperium galactica oid? Was ook browser based)

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 24-05-2012 17:29 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 08:59
2e Kolonie gestart . net als Kolonie 1 maar op resources focussen.

Ben op m'n hoofdplaneet bezig met onderzoek naar Hyperruimtemotor (1/4) voor het Slagschip.

[ Voor 18% gewijzigd door Kainda op 25-05-2012 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:03

jjust

Het leven is een strijd

Vanavond toch nog drie raids gedaan.

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 59.937 metaal, 30.728 kristal en 9.497 deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 2.000 eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 metaal en 0 kristal.

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 37.500 metaal, 20.000 kristal en 5.316 deuterium.

De verdediger heeft een totaal van 0 eenheden verloren.

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 46.234 metaal, 33.058 kristal en 14.835 deuterium.

De verdediger heeft een totaal van 8.000 eenheden verloren.

Nu begonnen met astofysica 5. Op weg naar de derde kolonie!

Oh ja. Op dit moment heb ik een groot overschot metaal en groot tekort aan deut. Mocht iemand zich geroepen voelen om d.m.v. een trade dit probleem op te lossen dan graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 14:36
Als het goed is heb je 8.000 donkere materie staan, daarmee kun je twee keer grondstoffen wisselen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Ik heb al een keer de donkere materie gebruikt om grondstoffen te ruilen. De rest laat ik staan voor noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
jjust schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:12:
Oh ja. Op dit moment heb ik een groot overschot metaal en groot tekort aan deut. Mocht iemand zich geroepen voelen om d.m.v. een trade dit probleem op te lossen dan graag. _/-\o_
Deuterium is onderweg, zie PM.

Ik heb gisteren galaxytool geïnstalleerd. Ik had er voor gisteren nog geen ervaring mee maar het lijkt me wel een handige tool.
Als mensen interesse heeft om dezelfde server te gebruiken dan moet je mij ingame maar even een bericht sturen (speler plop). Dan maak ik zelf een account voor je aan, want de mailsettings krijg ik niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:55

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook zojuist melding gekregen dat ik aangevallen werd. Heb toen ik dat bericht kreeg meteen 12 lasers gemaakt en wat gaan onderzoeken. Had toen een kleine 40k aan metaal en wat andere grondstoffen.

Zegt het rapport dat ik 40k aan gronstoffen ben verloren maar er is niks vanaf gegaan. Hoe is dit mogelijk? Die gasten om me heen willen me allemaal kapot maken :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:41
Als je wordt aangevallen kan je sowieso zoveel mogelijk grondstoffen in onderzoek en gebouwen stoppen en na de aanval weer annuleren. Ook wil het wel eens helpen om een berichtje naar je aanvaller te sturen dat er niets te halen valt.
Verder zit ik ook bij je in de buurt en kan eventueel komen helpen met mijn mini-vlootje mocht het een niet al te grote aanval zijn. Beste manier om het ze af te leren is hun vloot naar puin om te zetten.

Net mijn twee kolonisatieschip aangezet. Eerste kolonie heeft 187 velden, ik houd die vooralsnog maar even aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Melniek op 25-05-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Melniek schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:06:
Als je wordt aangevallen kan je sowieso zoveel mogelijk grondstoffen in onderzoek en gebouwen stoppen en na de aanval weer annuleren. Ook wil het wel eens helpen om een berichtje naar je aanvaller te sturen dat er niets te halen valt.
Verder zit ik ook bij je in de buurt en kan eventueel komen helpen met mijn mini-vlootje mocht het een niet al te grote aanval zijn. Beste manier om het ze af te leren is hun vloot naar puin om te zetten.

Net mijn twee kolonisatieschip aangezet. Eerste kolonie heeft 187 velden, ik houd die vooralsnog maar even aan.
Gisteren moet ik zeggen kreeg ik een berichtje van een goedaardig iemand dat hij me perongeluk bespioneerd heeft *kijkt en wijst niemand aan*. Moet kijken dat ik wat grote verdedigingswerken bouwen zodat ik eens flink wat in puin kan knallen. Grote lasers is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Hehe. soms ben ik wat te gretig aan het spioneren.

Wat betreft verdediging.. dat ligt helemaal aan je speelstijl. Persoonlijk vind ik het leuker om aan te vallen en investeer ik liever mijn grondstoffen in schepen en beperk ik verdediging tot het minimale.
Als miner/turtle je meer ligt, dan is verdediging een must. Hier geldt eigenlijk net als met schepen dat je goedkope verdediging als fodder dient voor je belangrijke stukken. Raketwerpers worden fodder om nu je grote lasers te beschermen en later wordt dat gauss-, ion-kanon etc.

Het nadeel van verdediging vind ik dat, mocht je aangevallen worden, je je punten kwijt bent. Verloren schepen worden omgezet in puin en kan je als het ware je grondstoffen recyclen, als je het puin ruimt. Bij verdediging heb je dat minder/niet.
Ook voel ik mij een stuk minder mobiel, maar misschien ligt dat ook gewoon aan mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Morked schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:11:
[...]

Deuterium is onderweg, zie PM.

Ik heb gisteren galaxytool geïnstalleerd. Ik had er voor gisteren nog geen ervaring mee maar het lijkt me wel een handige tool.
Als mensen interesse heeft om dezelfde server te gebruiken dan moet je mij ingame maar even een bericht sturen (speler plop). Dan maak ik zelf een account voor je aan, want de mailsettings krijg ik niet werkend.
Thanks! Die tool hoor ik ook goede verhalen over. Lijkt me ook wel makkelijk als mijn spionage rapporten te doorzoeken zijn. Die ga ik dus ook maar even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dangit, zit ik lekker te spelen. Kan ik niks doen omdat ik opeens in vakantiemode zit. Loopt af om 01:00 7-7 1970. Dafuq.

Wordt gelijk uitgelogd, en kan niet meer inloggen vanwege errors. Constante "login fout"

Heb pas 1 ding kunnen upgraden.

Gefixed opeens :S Vakantiemode is ook opeens uit, Vaag begin haha

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 25-05-2012 10:03 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Melniek schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:06:
Berichtje sturen is meestal de beste keus. Wel vriendelijk blijven en niet de vermeende onschuld gaan uithangen. Ik ben meestal kort en kracht en stuur dan niets anders dan "on" naar de aanvallende partij. Het heeft tot dusver nog altijd gewerkt.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Is het die wickednl19? z'n kolonie is vrij zwak.

Trouwens, is het toegestaan om spelers die flink lager dan jouw staan (+300 rank en up) aan te vallen?

[ Voor 52% gewijzigd door Kainda op 25-05-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459624

Wat doen jullie met expedities?
a. doe je die?
b. wat voor schepen stuur je mee?
c. hoe lang laat je ze onderzoeken?
d. heb je het gevoel dat je er veel voor terug krijgt?

zelf:
a. ja
b. 1 tot 3 kleine vrachtschepen
c. daar wissel ik in, meestal 1 uur.
d. het heeft meer schepen opgeleverd dan gekost, daarnaast ook wat resources gekregen (maar er was nooit meer dan de inhoud van één klein vrachtschip). Het is niet echt de moeite voor mij tot nu toe, maar ik heb toch altijd een slot over en kleine vrachtschepen genoeg.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 459624 op 26-05-2012 11:01 . Reden: eigen antwoorden toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kainda schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:20:
Is het die wickednl19? z'n kolonie is vrij zwak.

Trouwens, is het toegestaan om spelers die flink lager dan jouw staan (+300 rank en up) aan te vallen?
Ja die is het inderdaad. Denk dat ik ook maar eens ga aanvallen ipv wat op de loer liggen. Maar wat sturen jullie meestal op pad? Kruisers? en hoeveel vrachtschepen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Dat verschilt en ligt aan de verdediging en hoeveel grondstoffen er liggen. Meestal (zeker bij zwakkere tegenstanders) kan je maximaal de helft van de grondstoffen stelen. Als achter de naam van de tegenstander (vp) staat is dit vaak meer. Hoeveel schepen je mee moet nemen om de tegenstander te verslaan kan je berekenen met Speedsim. Een link is terug te vinden in de startpost.

[ Voor 52% gewijzigd door jjust op 26-05-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik ben gisteren tegen iemand aangelopen die snel verdediging bijgebouwd heeft en ik ten gevolge daarvan 5 kruisers ben kwijtgeraakt.

Kan gebeuren he.

Tip aan iedereen: Als je verdediging bijbouwt bouw dan voornamelijk kleine lasers. Kruisers hebben geen snelvuur tegen kleine lasers, en omdat kleine lasers erg goedkoop zijn kun je er zo een paar honderd van bouwen. :)

Voor de volgende kolonie heb ik al 4 kolonieschepen standby staan. Ik wil ze gewoon minimaal 200 velden hebben. Nu nog astrofysica level 9 onderzoeken. Pfff, dat wordt een dure. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 26-05-2012 14:55 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:13
Snowwie dat is waar inderdaad. Dat is ook de redden dat ik kleine lasers spam als ik weet dat ik even geen Ogame ga spelen. Dan wordt het voor de mensen die nu vloten bouwen niet meer interessant om mij aan te vallen.

Tevens heb ik ondertussen 3 planeten:)

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De 1e slagschepen rollen inmiddels van de band :Y :Y

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Snowwie schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:48:
De 1e slagschepen rollen inmiddels van de band :Y :Y
Niet alleen bij jou :(
Vanochtend ben ik aangevallen door 35 slagschepen op mijn hoofdplaneet. Gelukkig niet veel gestolen en ongeveer 70% van mijn verdediging is automatisch herbouwd, dus de schade valt mee. Is dat herbouwen normaal? Kan ik me niet herinneren dat dat vroeger ook gebeurde.
De komende dagen gaat mijn volledige productie naar de verdediging, tijd voor aanvallen heb ik toch nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ja, er bestaat een gemiddelde kans van 70% dat verdediging zich kan herstellen.

Update van m'n planeten: (tussen (xx) is in aanbouw)

Planeet 1 : Metaal : 16 - Kristal : 14 - Deut : 12 - Zon : 18
Planeet 2 : Metaal : 18 - Kristal : 16 - Deut : 13 - Zon : 19
Planeet 3 : Metaal : 17 - Kristal : 16 - Deut : 12 - Zon : 18
Planeet 4 : Metaal : 17 - Kristal : 14 - Deut : 11 - Zon : 17
Planeet 5 : Metaal : 16 - Kristal : 14 - Deut : 10 - Zon : 17

Planeet 1 is de hoofdplaneet :)

Vanavond:

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
buit: 93.036 metaal, 13.618 kristal en 24.562 deuterium.
puinveld: 0 metaal en 0 kristal.
gerepareerd: ?

Jammer dat z'n vloot ontsnapt is, anders had dat ook nog 75k puin op kunnen leveren.

[ Voor 92% gewijzigd door Snowwie op 27-05-2012 00:17 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Ik ben vandaag voor het eerst meerdere keren bespioneerd. (ook door een mede Got lid maar dat zal wel in zijn enthousiasme gebeurd zijn). Vanmiddag heb ik toevallig even met mijn telefoon ingelogd. Toen werd ik net aangevallen door "MeneerdeBaas" nr 39. Gelukkig met mijn telefoon nog even een fleedsave gedaan en hem een berichtje gestuurd. Dit mocht niet baten en heb verloren van 40 kruisers en 5 grote vrachtschepen. Ik zat te pielen om mijn telefoon om uberhaupt mijn vloot ergens heen te sturen en was vergeten mijn grondstoffen mee te sturen. Uiteindelijk slechts 50k grondstoffen verloren en een paar kleine lasers. Schade was dus te overzien.Tijdens mijn fleetsave nog even een raid gedaan waardoor ik gelijk ongeveer 30k heb teruggepakt. Verder even een update.

Vanochtend mijn derde kolonie gesticht.

Planeet 1 : Metaal : 16 - Kristal : 13 - Deut : 13 - Zon : 18
Planeet 2 : Metaal : 18 - Kristal : 15 - Deut : 6 - Zon : 18
Planeet 3 : Metaal : 17 - Kristal : 15 - Deut : 4 - Zon : 17
Planeet 4 : Metaal : 9 - Kristal : 8 - Deut : 1 - Zon : 9

Ik moet nu nog naar Astrofysica 8 maar dit kost 115k metaal, 230k kristal en 115k deut. Geen geintje dus.
Ik schiet ook al redelijk op met slagschepen. Ben nu op hyperruimtemotor 2 nog twee levels dus.
Gaat dus redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jjust schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:22:
Ik ben vandaag voor het eerst meerdere keren bespioneerd. (ook door een mede Got lid maar dat zal wel in zijn enthousiasme gebeurd zijn).
Was niet mijn enthousiasme, maar een gebrek aan scherpte. Had het laatste coördinaat niet aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Geen probleem hoor. Kan gebeuren :)

Ik ben trouwens vanochtend goed te grazen genomen. Had vannacht een fleetsave gedaan. Ben ik vannacht meerdere malen bespioneerd. De vloot kwam vroeg terug. Toch maar ff wekker gezet alleen was ik te lui om op te staan. Net nadat ze terug waren werd ik door Movatiel00s nr 83 bespioneerd. Om een lang verhaal kort te maken kreeg 17 slagschepen op mijn dak en daarna nog wat kruisers. Totaal +/- 600k schade. :( Mijn vloot heeft ongeveer 1 uur onbewaakt op mijn planeet gestaan. Echt balen. Maar goed mijn economie draait goed. Ben druk op weg om mijn vierde kolonie te stichten. En onderzoek naar slagschepen vorderd ook gestaag. Kom er wel weer bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Deze Movatiel00s heeft mij ook goed te pakken gehad. Ik had mijn vloot (39 kruisers) gelukkig op mijn kolonie staan. Maar toch heel wat schade.

Het onderzoek naar hyperruimtemoter lvl 2 is nu bezig. Schiet dus al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
pientertje schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:23:
Deze Movatiel00s heeft mij ook goed te pakken gehad. Ik had mijn vloot (39 kruisers) gelukkig op mijn kolonie staan. Maar toch heel wat schade.

Het onderzoek naar hyperruimtemoter lvl 2 is nu bezig. Schiet dus al op.
Hoe gaan we daar als alliantie mee om? Geen "payback" of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31
Ik heb sinds vandaag eindelijk 4 planeten :)
Ik ben ze nu druk aan het opbouwen met mijnen en doe wat research verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Misschien een lesje fleetsaven? Lees nogal veel dat leden worden aangevallen.
Verder kunnen we als alliantie nog niet zoveel, we zijn nog niet op sterkte naar mijn idee.

Ben ook begonnen met mijn eerste slagschip. Kan ik eindelijk beginnen een fatsoenlijke vloot te bouwen en hopelijk richting top 100 te kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Oh my! Ogame heeft dan eindelijk hun speedserver. Ik kan me de OGame uni 2 en uni 3 tijden nog wel herinneren. Kwam later (toen ik eigenlijk al gestopt was met OGame in 2006) een collega tegen die tweede stond in Uni 3 en later zelfs eerste. Hij ging toen op vakantie en ik moest toen zijn account bijhouden, was echt geweldig om te doen. :)

En nee, ik ga niet weer spelen, speelde toen ook al niet zo goed. Al dat gefleetsave elke keer was echt irritant. Desalwelteplus wens ik jullie veel succes! :)

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04

tuinïnen

Eventus stultorum magister

CptChaos schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:38:
Oh my! Ogame heeft dan eindelijk hun speedserver. Ik kan me de OGame uni 2 en uni 3 tijden nog wel herinneren. Kwam later (toen ik eigenlijk al gestopt was met OGame in 2006) een collega tegen die tweede stond in Uni 3 en later zelfs eerste. Hij ging toen op vakantie en ik moest toen zijn account bijhouden, was echt geweldig om te doen. :)

En nee, ik ga niet weer spelen, speelde toen ook al niet zo goed. Al dat gefleetsave elke keer was echt irritant. Desalwelteplus wens ik jullie veel succes! :)
Ogame.nl heeft al langer een speedserver. uni10 is in september 2006 begonnen met x2 speed en def naar puin :) . Voor mij nog altijd de beste uni van eigenlijk alle ogame-servers wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
ja, die *l00s gasten hebben mij ook meerdere malen gespioneerd, maar nog nooit aangevallen omdat ik meestal m'n vloot weg heb. Ben van plan om IP raketten te bouwen, maar moet nog 2 levels in de raketlauncher stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
zwittrooper schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:18:
Ik heb sinds vandaag eindelijk 4 planeten :)
Ik ben ze nu druk aan het opbouwen met mijnen en doe wat research verder.
4 planeten of 4 kolonies?

Ik heb inmiddels 5 kolonies, dus 6 planeten in totaal. Astrofysica level 9 was stinkend duur, maar even sparen op alle kolonies doet wonderen.

En het begint al lekker vol te groeien in onze stronghold :)

Sodeju, ik zag vanmiddag dit even liggen (nadat ie mij eerst gescand had). Even een kort babbeltje gehad waarom hij zoveel LG had liggen. Die zijn dus bedoeld voor een maankans. Dat betekend dus sowieso zodra er manen komen dat we onze vlootjes niet meer op de normale manier kunnen saven van planeet naar puin.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Grondstoffen op Kristal verkoop [1:102:5] (Speler:  Cato) op 05-28 18:22:32
Metaal: 296.028     Kristal:    170.828
Deuterium:  136.449     Energie:    2.681
Activiteit
Je sonde(s) nemen verstoringen in de atmosfeer van de planeet waar, er moet activiteit zijn geweest in de laatste 15 minuten.
vloten
Klein vrachtschip   71  Groot vrachtschip   12
Licht gevechtsschip 400 Slagschip   30
Recycler    116 Spionagesonde   17
Zonne-energiesatelliet  3   Interceptor 25
Verdediging
Raketlanceerder 32  Kleine laser    39
Grote laser 7   Gausskanon  2
Kleine planetaire schildkoepel  1
Kans op contraspionage: 1 %
Aanvallen

[ Voor 49% gewijzigd door Snowwie op 28-05-2012 18:30 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:03:
Dat betekend dus sowieso zodra er manen komen dat we onze vlootjes niet meer op de normale manier kunnen saven van planeet naar puin.
Op 1:1:2 had ik al eerder een maan gespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Anoniem: 459624 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:27:
[...]

Die is van de 'Coma'. De community manager vanuit Gameforge Duitsland. Deze maan wordt dus niet gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
  • Laatst online: 29-03 19:21
Goedenavond,

hier een jonge Ogamer.
Speel dit spel nu sinds 3 / 4 maanden en zit in Fornax. Samen met de jongens van de zaak proberen we daar het beste van te maken :)
Het gaat mij nu alleen wat te langzaam, en om de wachttijd te doden en na het zien van dit topic besloot ik me maar aan te melden op Gemini.
Eens kijken of ik het tempo bij kan houden en met jullie mee kan spelen :)

Edit: aanvraag voor alliantie ook alvast de deur uitgedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door koekwau5 op 28-05-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 459624 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:27:
[...]

Op 1:30:4 ligt ook een maan :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Laatste niveau hyperruimtemotor is bezig. Morgen slagschepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrazyOne
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-12-2014
Nog plaats in de GoT alliantie? Heb Ogame twee jaar geleden gespeeld en stond 150e in Universum2, ik weet niet of mijn alliantie nog bestaat daar, maar die heette Mystic :) Heet trouwens SpaceCaptain.

[ Voor 15% gewijzigd door TheCrazyOne op 10-06-2012 17:45 . Reden: Maar even mijn coördinaten weggedaan :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrazyOne
bericht niet meer nodig

[ Voor 227% gewijzigd door TheCrazyOne op 29-05-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Inmiddels ook toe aan de vierde kolonie. Ben nog wel aan het twijfelen of ik voor vloot moet gaan of meer richting mijnen, aangezien ik toch minder tijd in Ogame kan steken dan in oudere universums het geval was. Met mijnen gaat het op zich ook wel redelijk. In zo'n speeduni gaat het toch behoorlijk rap met het produceren van grondstoffen. Ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Kleine update, ik vermeld geen verdediging/onderzoek ivm "spionage".

ObsidianPrimeIIIII
Metaalmijn182019
Kristalmijn171918
Deuteriumfabriek13148
Zonne-energiecentrale161717
Fusiecentrale600
Zonne-energiesatelliet324925
Robotfabriek677
Werf785
Onderzoekslab770
Raketsilo~300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
Grr .. de hele dag bezig geweest en weinig tijd gehad om te Ogamen.
Ben ik straal vergeten mijn opslagtanks te vergroten. Kom ik terug staan Metaal en Kristal alweer tegen het limiet aan te koekeloeren :(
Op Fornax zijn ze al zo groot dat ik daar geen omkijken meer naar heb :P

Die 4 speed gaat iets harder dan verwacht :)

Edit:

Komt vanaf Fornax, maar dit viel me op:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ILeRu.jpg
Iemand een verklaring of gewoon een cheater?

[ Voor 18% gewijzigd door koekwau5 op 29-05-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Die is vast tijdelijk gebanned geweest en komt nu terug. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige spelers geel voor mij zijn en anderen wit?
Ik kan er nog geen lijn in ontdekken. Ik dacht dat het met je ranking te maken had, maar sommige top-100 spelers zijn wit voor mij en anderen die weer 200 plaatsen lager staan zijn toch geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 14:29
Ik heb me ook aangemeld voor de alliantie.

Heb vroeger erg veel gespeeld, en zag de topic voorbij komen leek me weer een mooi moment om weer eens te beginnen.

Ik zit op 1:84:8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Melniek schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:36:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige spelers geel voor mij zijn en anderen wit?
Ik kan er nog geen lijn in ontdekken. Ik dacht dat het met je ranking te maken had, maar sommige top-100 spelers zijn wit voor mij en anderen die weer 200 plaatsen lager staan zijn toch geel.
De reden waarom sommige lagere spelers geel zijn en sommige hogere spelers wit ligt (volgens mij) aan het niveau van eerpunten. Als jij zelf flink rood staat des te meer spelers worden dan geel voor je. Ik heb het zelf ook, ik sta nu rang 71, maar er zijn spelers die op rang 350 staan! die geel zijn.

Zo, na een berg spaarwerk:

Astrofysica level 10 aangezet.
Pfff, en nu weer de opslagen verhogen :)

Planeet 1 : Metaal : 20 - Kristal : 17 - Deut : 12 - Zon : 19
Planeet 2 : Metaal : 20 - Kristal : 17 - Deut : 14 - Zon : 20
Planeet 3 : Metaal : 19 - Kristal : 17 - Deut : 14 - Zon : 19
Planeet 4 : Metaal : 18 - Kristal : 17 - Deut : 14 - Zon : 18
Planeet 5 : Metaal : 19 - Kristal : 16 - Deut : 15 - Zon : 19
Planeet 6 : Metaal : 17 - Kristal : 14 - Deut : 13 - Zon : 16 Afbeeldingslocatie: http://bestanimations.com/Text/New/New-08-june.gif

:)F

[ Voor 29% gewijzigd door Snowwie op 30-05-2012 15:20 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Goed bezig snowwie. Ik moet nu astrofysica 8 doet maar dat is niet grappig. Heb net hyperruimtemotor 4 afgerond en de eerste slagschepen rollen van de band. Als je op het forum kijkt vliegen de slagschepen, Interceptors en bommenwerpers je al om de oren. Verdere stand;

Planeet 1 : Metaal : 18 - Kristal : 16 - Deut : 13 - Zon : 21
Planeet 2 : Metaal : 18 - Kristal : 17 - Deut : 13 - Zon : 21
Planeet 3 : Metaal : 19 - Kristal : 17 - Deut : 7 - Zon : 20
Planeet 4 : Metaal : 18 - Kristal : 16 - Deut : 7 - Zon : 18
Planeet 5 : Metaal : 14 - Kristal : 12 - Deut : 4 - Zon : 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Yay, weer een kolonie erbij, metaal/kristal 20/20 aan het bouwen op II en III, Prime heeft z'n lvl 4 raketsilo klaar, dus daar kan ik mooi IPs maken om verdedigingen weg te vagen.

En op m'n weg naar Interceptor's. Zijn die echt beduidend beter in het verdedigen van een planeet dan andere schepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Interceptors zijn eigenlijk de zwaardere variant van kruisers.
Net zo als vernietigers de zwaardere variant zijn van slagschepen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
In principe laat je nooit schepen liggen als verdediging van je planeet, tenzij je dat expres doet. Interceptors zijn vooral goed, omdat ze snelvuur hebben tegen veel verschillende soorten schepen en daardoor effectief tegen andere vloten.
Heb zelf inmiddels ook hypermoter 5 aangezet.

Verder vanochtend een leuk slagje gedaan met Obsidian. Eerste noemenswaardige slag van mijn kant:
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 24.113 metaal, 24.115 kristal en 23.570 deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 116.000 eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1.118.500 eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 245.700 metaal en 99.300 kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 3 %

Je hebt 140.700 metaal en 39.300 kristal opgehaald.

Je hebt 40.000 metaal en 0 kristal opgehaald.

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 107.642 metaal, 17.722 kristal en 11.913 deuterium.

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt 25.583 metaal, 9.359 kristal en 6.140 deuterium.
Helaas iets meer verloren dan verwacht, maar toch nog een mooie winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik ga meespelen, vroeger deed ik dit ook altijd :P leuk! Ik zat toen nog in de tegenhanger "FDF" in uni 2 was dat volgensmij :) .
[edit]
Je kan geen buildqueue meer hebben zoals vroegah? of loop ik achter

[ Voor 62% gewijzigd door Tricq op 31-05-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Net ook nog bijna een ninja van 30ss/ints, alleen kon ik door de langere laadtijden in de redesign niet goed de terugkomst van mijn vloot timen. Is er een manier om al die meuk uit te schakelen?

En een buildque kan volgens mij alleen als je betaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Melniek op 31-05-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
afgelopen dagen maar begonnen, ben maar de tutorial aan het doen. Ziet er wel grappig uit, moet alleen nog wel wat dingen uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:36

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Tricq schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:24:
Ik ga meespelen, vroeger deed ik dit ook altijd :P leuk! Ik zat toen nog in de tegenhanger "FDF" in uni 2 was dat volgensmij :) .
[edit]
Je kan geen buildqueue meer hebben zoals vroegah? of loop ik achter
Jawel, moet je commander aanschaffen (net als vroeger) of stap 9 van de tutorial doorlopen (3 dagen commander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
O nouja nu nog even niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:36

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Zo spannend is het nu ook weer niet, vooral die building que is makkelijk en het vanuit melkweg overzicht bespioneren van manen is ook wel praktisch, maar dat is pas in later stadium. De rest van de commanderfuncties gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Vannacht om 3 uur is m'n hele vloot vernietigd. Is er een manier om een fleetsave te doen zonder dat het meer dan 60.000 deut kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
60.000 deut? Hoe fleetsave jij dan wel niet?

Ik vermoed dat jij je vloot gewoon op 100% een paar melkwegen over gestuurd heb. Dat moet je dus niet doen, je kunt een vliegsnelheid selecteren, selecteer daar 10 of 20% en zoek je een leuke coordinaat uit en save daar op.

Het is trouwens ook mogelijk om een kolonisatieschip aan je vloot toe te voegen en net te doen alsof je gaat koloniseren, terwijl je weet dat het niet kan. Je vloot gaat dan naar de lege plek en komt gewoon weer terug met de melding dat je astrofysica niet hoog genoeg was. Dat maakt het saven nog makkelijker aangezien een lege plek altijd te vinden valt. :)

* Snowwie is nu verdediging aan het pompen op de kolonies.

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 01-06-2012 14:52 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Snowwie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:52:
60.000 deut? Hoe fleetsave jij dan wel niet?

* Electromonkey is nu verdediging aan het pompen op de kolonies.
Ahhh kan dat.... |:(
We zullen het maar een leermomentje noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Borige keer dat ik hoog kwam geturtled, deze keerga ik geen verdediging bouwen denk ik, als experiment om zo snel mogelijk een grote vloot te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

haha, mooi om te zien dat ogame nog steeds interesse trekt hier op GoT :)

Ik speel, uiteraard, ook in Gemini, dit keer onder de naam Poltergeist...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Phase schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:01:

Haha Phase ook hier. Wist niet dat je Poltergeist was :)

GoT-ally doet het inderdaad lekker, en ook dit topic mag er zijn qua activiteit. Maar GoT moet wel onder Gents blijven trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Phase schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:01:

Ha, en nog altijd een admin op het forum.

Weet je nog, hoe je hier hooked werd: Phase in "Ogame - Universum 2"

Leuk dat je hier speelt man, ik wist ook niet eens dat je Poltergeist was, maar ja wie had dat wel kunnen weten? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Snowwie op 02-06-2012 13:12 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

tuinïnen schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Haha Phase ook hier. Wist niet dat je Poltergeist was :)

GoT-ally doet het inderdaad lekker, en ook dit topic mag er zijn qua activiteit. Maar GoT moet wel onder Gents blijven trouwens ;)
Ik speel normaal ook altijd onder de naam Phase, maar dacht dit keer eens iets anders te doen. Misschien dat ik nu wel mensen in de val kan lokken door me aan te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nog even wat anders, wat voor handel ratio's gaan we hanteren binnen de alliantie?

3 - 2 - 1
2 - 1,5 - 1 of
1 - 1 - 1 ?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn 4e kolonie "Umami" is een feit (na Sweet, Bitter, Sour en Salty). Voor de volgende zal ik weer een nieuwe naam moeten bedenken, want de smaken zijn op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

Snowwie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:59:
Nog even wat anders, wat voor handel ratio's gaan we hanteren binnen de alliantie?

3 - 2 - 1
2 - 1,5 - 1 of
1 - 1 - 1 ?
Volgens mij moet het volgens de regels tussen
3-2-1 en
2-1-1 blijven

Ik heb net metaal tegen kristal geruild met een mede Gotter voor 3 tegen 2. Misschien op individuele basis bepalen?

Ik heb trouwen net astrofysica 9 aangezet. Was een hele toer om die grondstoffen te verzamelen en op één plek te krijgen. Het onderzoek duurt slechts 1 dag en 8 uur. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Snowwie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Ha, en nog altijd een admin op het forum.

Weet je nog, hoe je hier hooked werd: Phase in "Ogame - Universum 2"

Leuk dat je hier speelt man, ik wist ook niet eens dat je Poltergeist was, maar ja wie had dat wel kunnen weten? ;)
Niet alleen admin op het board he, ik ben overal admin: game, irc, board ;)

Maar damn, dat is wel een tijdje geleden die post van me wat je opgeduikeld hebt, thanks daarvoor! :) Toen was het moment dat de shit begon :P

In ieder geval, mocht iemand vragen hebben over regels of wat dan ook, stel ze maar gewoon: ik kan ze altijd beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Phase schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:29:
In ieder geval, mocht iemand vragen hebben over regels of wat dan ook, stel ze maar gewoon: ik kan ze altijd beantwoorden.
Kun je ons ook manen geven met dat admin toverstafje van je? :P :P :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 02-06-2012 14:48 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Uhm, nee. :N

[ Voor 14% gewijzigd door Phase op 02-06-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuneEmpire
  • Laatst online: 19:27
Phase schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:29:
[...]

Niet alleen admin op het board he, ik ben overal admin: game, irc, board ;)
Hallo Phase.

Ik speel trouwens ook ogame :).
Onder de naam Neo.

Leuk, leuk, leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
Damn wat gaat dat 4x hard. Telkens mijn opslagtanks vol :P

Statusupdate:

Planeet 1 : Metaal : 15 - Kristal : 15 - Deut : 16 - Zon : 16

Ben nu druk mijn onderzoeken levelen en ben bij de kolonie opdracht. Schip word momenteel gebouwd en straks volgt een rondgaand bericht met welke plek ik ga pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

DuneEmpire schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Hallo Phase.

Ik speel trouwens ook ogame :).
Onder de naam Neo.

Leuk, leuk, leuk.
WHOAH!! DE Dune is ook hier! * Phase knuffelt hem helemaal plat!
Hoe gaat het in Gemini met u, al flink aan het bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuneEmpire
Ging wel redelijk, totdat Decibel mijn def IPR'de en toen me als suggestie gaf geen def meer te bouwen. Daarnaast in het begin redelijk wat geraid. van 27 naar 72 en toen naar 172 :P.

Niet echt heel veel tijd though, om actief te spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Goodmorning :+ . Gaat snel zo, mijn eerste kolonisatieschip rolt vandaag van de band. Kan me hier lekker mee bezig houden terwijl ik op bed lig :P .

[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 03-06-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb afgelopen nacht eindelijk Astrofysica level 11 aan kunnen zetten. Met dank aan wat deutboeren in de buurt :)

Binnenkort de 6e kolonie, maar die komt in melkweg 1, op een specifieke afstand van m'n main, zodat ik er perfect op kan saven dmv plaatsing.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Heb me maar eens aangemeld, eens kijken of ik dit leuk vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
Ik ben nu een nanorobotfabriek aan het bouwen! :)
Het kost wel wat grondstoffen, maar ik kan dan straks snel een vloot produceren.
Ik ga nu sparen voor astrofysica, zodat ik er nog een paar kolonies bij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
Vannacht een kolonie gemaakt en al lekker aan het opbouwen.
Status tot zover:

Statusupdate:

Planeet 1 : Metaal : 15 - Kristal : 15 - Deut : 16 - Zon : 16
Planeet 2 : Metaal : 8 - Kristal : 8 - Deut : 3 - Zon : 9

Jammer dat er nog weinig inactieven te vinden zijn waar ik wat grondstoffen van kan plunderen zonder dat het me al te veel schepen gaat kosten. Nu moet ik geduldig afwachten op mijn grondstoffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is net een maan bijgekomen op 1:182:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij zijn de Alliantie met de meeste spelers en we zijn vandaag de top 10 binnen gekomen. \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Ik ben weekje met school in het buitenland. Ogame gaat dus even in de vakantiestand totdat ik weer tijd heb. Gooien jullie me niet uit de alliantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nee hoor :-)

Sodeju, na 8 pogingen eindelijk m'n 6e kolonie, 207 velden.

Dus al die "vernietigde planeten" die je ziet in onze buurt, komen van mij :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuneEmpire
Hehe, mijn eerste kolo had ook 6 pogingen nodig. Wat best pijnlijk was want die gsjes produceerde ik over een hele dag. Dus dat heeft mij erg tegen gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storme
  • Laatst online: 26-04 08:42
Misschien wat off-topic, maar sedert enkele dagen moet ik wanneer het spel mij uitlogt naast mijn wachtwoord ook terug mijn spelernaam invullen wat ik als irritant ervaar.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Technisch is er niets veranderd, ik gebruik FF 12.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
Storme schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:03:
Misschien wat off-topic, maar sedert enkele dagen moet ik wanneer het spel mij uitlogt naast mijn wachtwoord ook terug mijn spelernaam invullen wat ik als irritant ervaar.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Technisch is er niets veranderd, ik gebruik FF 12.0.
Ik heb hetzelfde met Google Chrome.
Er is dus waarschijnlijk wel iets veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Storme schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:03:

Hier hetzelfde probleem, mijn spelersnaam is dan vervangen door mijn email adres.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb mij ook hiervoor aangemeld. ben geen heel actieve tweaker maar het lijkt me leuk om met jullie te spelen.

ingame name: Ranja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-04 22:06
Ik heb me ook net aangemeld onder de naam SalaSander. Ik heb ervaring op meerdere universums en speel nu ook actief op fornax onder dezelfde naam. In fornax sta ik momenteel op de 496ste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:43
is de got alliantie nog actief? of moet je om toegelaten te worden eerst 13 rondjes om een campvuur draaien. Aanvraag staat al een kleine week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 17:47

Moortn

Hallo

De alliantie is zeker actief. Wel raar dat je nog niet bent toegelaten, want gister zijn er een aantal mensen toegetreden.

Misschien moet je Demonfreak even een bericht sturen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:43
Ik ben inmiddels toegelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Cardinal schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:33:
is de got alliantie nog actief? of moet je om toegelaten te worden eerst 13 rondjes om een campvuur draaien. Aanvraag staat al een kleine week.
Ik had je ingame een bericht gestuurd, maar geen reactie gekregen. Ik kon je profiel niet zo 1,2,3 vinden op het forum. Maar dat is nu rechtgezet. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03 18:20
Ik heb me ook even bij de groep gevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrazyOne
Topscore allianties:
114 (-114) hell wariors [war] leden: 1 punten: 794

Hoe kan dit gebeuren? Is een alliantie op plaats 114 die ook 114 plaatsen gezakt is, heb deze alliantie nooit op #1 zien staan dus kan ook niet van die plaats gekomen zijn, of wel?
(kon het plaatje niet knippen omdat ik geen knipprogramma heb 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Is een nieuwe alliantie, net opgericht, dan krijg je dit :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste