tijd voor wat klusjes!
Een planeet met 216 velden moet je zeker weten houden. 315 velden kun je niet meer krijgen.
Hey leuk, hier is wat activiteit! Zal ik ook joinen ?
heb ik weer... 163 velden
[ Voor 23% gewijzigd door RoyK op 15-10-2012 11:20 ]
We hebben nog plek voor 7 man in de alliantie. (we zijn nu met 33, limiet is 40).RoyK schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:18:
Er zitten mensen van alle rangen in, en je bent van harte welkom als je actief speelt.
hah.
3 kolonies gebouwd en alle 3 ongveer 215 velden
me is happy
3 kolonies gebouwd en alle 3 ongveer 215 velden
me is happy
tijd voor wat klusjes!
begin planeet is altijd 163 velden.RoyK schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:18:
volgens mij was dat altijd 163?!? of vergis ik me nouRoyK schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:44:
ah mooi... dat is dus veranderd.
ik ben middels lid.. en werk aan een basis
tijd voor wat klusjes!
Een mooie actie voor de mensen die overwegen weer met Ogame te beginnen, of het spel voor het eerst willen proberen. Wanneer je een account maakt in Gemini en hier gaat spelen zijn diverse spelers bereid je op gang te helpen d.m.v grondstoffen.
http://board.ogame.nl/boa...joined-en-blijft-4-speed/
Beginners zijn hier in dit GoT-topic wat mij betreft vrij om vragen te stellen, dom bestaat niet en we helpen je graag op gang. Ook ingame staat mijn pm box altijd open voor vragen. (naam: tuin)
http://board.ogame.nl/boa...joined-en-blijft-4-speed/
Beginners zijn hier in dit GoT-topic wat mij betreft vrij om vragen te stellen, dom bestaat niet en we helpen je graag op gang. Ook ingame staat mijn pm box altijd open voor vragen. (naam: tuin)
Ik ben ook maar weer begonnen op Server Gemini, 1:282:4.
Vroeger heel veel gespeeld, graag zou ik indien mogelijk een invite voor de GoT groep willen.
Extra grondstoffen zijn ook welkom
Vroeger heel veel gespeeld, graag zou ik indien mogelijk een invite voor de GoT groep willen.
Extra grondstoffen zijn ook welkom
[ Voor 11% gewijzigd door Cihero op 31-10-2012 01:47 ]