Totaal niet zinvol, wat je al zegt, het is verspilling van commandpoints. Hoewel het af en toe wel leuke afwisseling isDreanor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
Zeg, ik ben nu een tijdje in die war verwikkeld (zie vorige post) maar ik vroeg mij af. Hoe zinvol is oorlog eigenlijk?
Wij krijgen hun bijna niet weg, zij ons niet en zo blijven we Cmmmand Points aan elkaar verspillen over en weer.
Ik hem namelijk het idee dat ik nauwelijks groei omdat ik constant moet aanvallen zonder echt veel resources te krijgen en constant mijn resources wegschepen naar andere base waardoor de groei stilvalt.
Dus hoe zinvol is een oorlog eigenlijk in de huidige versie van het spel? Of is het beter om gewoon vrede te stichten?
ps. Ik vind de war wel leuk voor de afwisseling en wij lijken het net wat beter te doen dan de hand of the infamous (wij killen hun sneller en krijgen meer territorium) maar ik vroeg mij af hoe zinvol het is door te blijven vechten.
Pvp is af en toe leuk als je een goede buit hebt, maar dat is vrij zeldzaam en al helemaal als je weet dat ze online zijn.