[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Dreanor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
Zeg, ik ben nu een tijdje in die war verwikkeld (zie vorige post) maar ik vroeg mij af. Hoe zinvol is oorlog eigenlijk?

Wij krijgen hun bijna niet weg, zij ons niet en zo blijven we Cmmmand Points aan elkaar verspillen over en weer.

Ik hem namelijk het idee dat ik nauwelijks groei omdat ik constant moet aanvallen zonder echt veel resources te krijgen en constant mijn resources wegschepen naar andere base waardoor de groei stilvalt.

Dus hoe zinvol is een oorlog eigenlijk in de huidige versie van het spel? Of is het beter om gewoon vrede te stichten?

ps. Ik vind de war wel leuk voor de afwisseling en wij lijken het net wat beter te doen dan de hand of the infamous (wij killen hun sneller en krijgen meer territorium) maar ik vroeg mij af hoe zinvol het is door te blijven vechten.
Totaal niet zinvol, wat je al zegt, het is verspilling van commandpoints. Hoewel het af en toe wel leuke afwisseling is :)
Pvp is af en toe leuk als je een goede buit hebt, maar dat is vrij zeldzaam en al helemaal als je weet dat ze online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Net voor de eerste keer een Forgotten Base aangevallen; maar ondanks dat ik de defence HQ gesloopt heb blijven de units en gebouwen repaired worden na elke aanval? Wat vreemd

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
cheiron schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:11:
Net voor de eerste keer een Forgotten Base aangevallen; maar ondanks dat ik de defence HQ gesloopt heb blijven de units en gebouwen repaired worden na elke aanval? Wat vreemd
Dat komt omdat je de Defence Facility moet slopen en niet de Defence HQ. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo, vanavond ook begonnen met dit spel. Het ziet er vooralsnog wel interessant uit, maar ik had er wel iets meer RTS-achtigs van verwacht. De tanks rijden min of meer recht van onder naar boven... Naja, 't is stukken beter dan andere browser games die ik heb gespeeld :)

Ik speel onder mijn nickname Grrrrrene en zit in wereld 15. Als er nog ruimte is in een GoT-Alliantie, ga ik daar graag bij :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Ossi schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Dat komt omdat je de Defence Facility moet slopen en niet de Defence HQ. 8)7 :+
Die bedoel ik natuurlijk, woops. Toch werd de basis + manschappen herbouwd

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:26
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik stil sta. Beetje van je stopt er tijd in, maar je komt niet vooruit. Hebben jullie dat gevoel ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
Comp_Lex schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:43:
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik stil sta. Beetje van je stopt er tijd in, maar je komt niet vooruit. Hebben jullie dat gevoel ook?
Beetje wel ja. Ben al bijna 4 dagen LVL8. En de vooruitgang die er in de eerste paar levels in zat is er nu wel een beetje uit. Vooral omdat ik mijn command center moet upgraden en dat 192k aan tiberium kost.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

AtlAntA schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:18:
[...]

Beetje wel ja. Ben al bijna 4 dagen LVL8. En de vooruitgang die er in de eerste paar levels in zat is er nu wel een beetje uit. Vooral omdat ik mijn command center moet upgraden en dat 192k aan tiberium kost.
Al 4 dagen level 8 ... ??? Ik was level 11 toen ik uit de beginners protection kwam!

Is jou inkomen zo laag? Val je geen Forgotten aan? Waarom sta je stil?

Ik ben al twee dagen in die zinloze oorlog verwikkeld en heb het gevoel stil te staan (ondanks dat al mijn defense van lvl 12 naar 13 heb kunnen zetten en al mijn offense van 13 naar 14).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Als je je spul weet je upgraden met de loot dan haal je toch een voordeel uit die oorlog volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

eJa hier nog iemand. De bases waren goed te verslaan in 4 aanvallen ongeveer. Mijn leger is level 19 ongeveer en kom er echt niet meer doorheen. Nu lvl 17-19 Camps aan het aanvallen om alles te upgraden, maar er zit weinig vooruitgang in. Kan 2 units per dag doen, dus kom uit op 15 dagen. En wil alles eigenlijk op 21 hebben, dus 15 dagen ongeveer.

Twee weken geen bases aanvallen :( en dus
vast zitten op de plek waar ik zit. Iedereen om mij heen is ook stil gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ossi schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Totaal niet zinvol, wat je al zegt, het is verspilling van commandpoints. Hoewel het af en toe wel leuke afwisseling is :)
Pvp is af en toe leuk als je een goede buit hebt, maar dat is vrij zeldzaam en al helemaal als je weet dat ze online zijn.
Inderdaad en ik ben er klaar me. Niet omdat ik verlies of omdat ze zo beangstigend zijn, maar omdat er geen nut zit in PvP.

Want die (Hand of the) Infamous zijn echt domme idioten zeg. Ze blijven aanvallen, want Infamous moet zijn zogegaamde bad-ass badboy reputatie waarmaken. Maar ze blijven 7 aanvallen verspillen om mijn main base te destroyen voor nog geen 10.000 resources waarna ik in 7 aanvallen 3 van hun kapot maak.

Dus ja, als ze zo dom zijn om deze zinloze oorlog vol te houden is prima, maar ik ben de betere man en ga gewoon relocaten en de forgotten bevechten om weer keihard te groeien zoals ik deed. En dan mogen ze zelfs geloven dan ik bang ben en weggevlucht ben.

(Maar ze weten niet dat dit een tactische terugtrekking is om keihard te groeien). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
@Floris-K
De buit bij een level 20 camp/outpost is soms rond de 1 miljoen resources (van een soort), dus dat tikt wel lekker aan. Bij een level 22 outpost heb ik laatst 2.286M aan crystals buit gemaakt.
Een camp of outpost wat 1 a 2 levels hoger is moet te doen zijn.

Een juggernaut van level 20 naar level 21 kost 5.255.924 crystals en 1.313.981 power. Een firehawk van level 21 naar level 22 kost maar 4.413.866 crystals en 1.079.216 power. Dus upgrades wordt steeds duurder
Per crate krijg ik nu 600.000 tiberium of crystals, dus dat is ook wel lekker.

Mijn grootste probleem is nu de repair-time. Dat komt doordat vaak ik 2x moet aanvallen en de eerste keer het leger compleet verwoest is.

Overigens: je level van je leger is niet simpelweg het gemiddels van je units. Ik heb bijvoorbeeld:
4x rifleman squad level 20
2x guarian level 20
1x paladin level 20
1x predator level 20
4x pitbull level 20
4x firehawk level 21
1x juggernaut level 20
en mijn offense level is: 20.07
Toen alles nog level 20 was, was het offense level net onder de 20 (19.xx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
Dreanor schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:41:
[...]

Al 4 dagen level 8 ... ??? Ik was level 11 toen ik uit de beginners protection kwam!

Is jou inkomen zo laag? Val je geen Forgotten aan? Waarom sta je stil?

Ik ben al twee dagen in die zinloze oorlog verwikkeld en heb het gevoel stil te staan (ondanks dat al mijn defense van lvl 12 naar 13 heb kunnen zetten en al mijn offense van 13 naar 14).
Tja ik val wel aan maar misschien niet zoveel als zou moeten.

Heb nog wel een vraagje: Als bij een aanval 1 van mijn units compleet wordt verwoest ben ik hem dan echt helemaal kwijt? En als dat zo is krijg ik dan wel die plaatsingspunten terug (weet even niet meer hoe die punten worden genoemd)?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

AtlAntA schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:40:
[...]

Tja ik val wel aan maar misschien niet zoveel als zou moeten.

Heb nog wel een vraagje: Als bij een aanval 1 van mijn units compleet wordt verwoest ben ik hem dan echt helemaal kwijt? En als dat zo is krijg ik dan wel die plaatsingspunten terug (weet even niet meer hoe die punten worden genoemd)?
Zoals dit spel nu is ben je niks kwijt. Al gaat het helemaal kapot, alles kan je repareren. Kost enkel crystals en repair time!

Dus je kan alles dood laten lopen om de defense te verzwakken, dan repareren en opnieuw aanvallen en er helemaal doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik ga prima vooruit, tunnels zijn de key to succes. Zorg dat je tussen de juiste tunnels zit en je haalt bakken met resources binnen om te groeien. Ongeveer 1 level per week op mijn huidige relaxte snelheid, hoe snel wil je gaan? De top zit op level 45 of iets dergelijks. Ik denk dat ik ook wel 2 levels per week kan realiseren als ik de rest van mijn bases negeer.

4 dagen lang op level 8 zitten is niet al te best...

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-05-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:37
Grrrrrene schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:02:
Zo, vanavond ook begonnen met dit spel. Het ziet er vooralsnog wel interessant uit, maar ik had er wel iets meer RTS-achtigs van verwacht. De tanks rijden min of meer recht van onder naar boven... Naja, 't is stukken beter dan andere browser games die ik heb gespeeld :)

Ik speel onder mijn nickname Grrrrrene en zit in wereld 15. Als er nog ruimte is in een GoT-Alliantie, ga ik daar graag bij :)
Ik ben ook zojuist begonnen en zit in het noordoosten van wereld 15. Ik wil de GoT-Alliantie ook wel joinen als Big4SMK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrylglenn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
Speelt er iemand op zijn (of haar) telefoon?
Ik krijg het niet aan de praat op mijn HTC Sensation..

En wanneer komt het spel eigenlijk uit beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nee, dat doet niemand, en ik denk nog een lange tijd niet.

Op je telefoon inloggen wil wel lukken, maar extreem moeizaam, ook op de allernieuwste en snelste toestellen. Maar dan is het nog niet speelbaar. Maargoed, op een wat ouder dualcore 2-3ghz pctje is het nog net speelbaar te noemen, dus wat verwacht je dan nog van een telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

TWeaKLeGeND schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:59:
Nee, dat doet niemand, en ik denk nog een lange tijd niet.

Op je telefoon inloggen wil wel lukken, maar extreem moeizaam, ook op de allernieuwste en snelste toestellen. Maar dan is het nog niet speelbaar. Maargoed, op een wat ouder dualcore 2-3ghz pctje is het nog net speelbaar te noemen, dus wat verwacht je dan nog van een telefoon :P
Wat dat betreft is het spel erg slecht geoptimaliseerd zeg. Op mijn laptop welke met gemak Fallout 3 op max aan kan werkt dit spel met maar 5 - 10 fps. :S

Op mijn HTC Sensation kan ik inloggen en alles zien maar het gaat ongelooflijk moeizaam en is onspeelbaar. Laden duurt gewoon te lang.

Kan iemand deze vragen beantwoorden:

1. Hoe werkt repair time eigenlijk? Soms kost het geen repair time als ik units repareer en soms ontzettend veel. En dan bij totaal kapotte units, ik snap dat minder beschadiging minder repair time is!

2. Ik heb 6 tiberium harvesters allemaal op lvl 16. Elk zou mij 6000 tiberium per uur moeten geven maar totaal per uur is 12.000??? Hoe werkt dit?

3. Waarom zijn MG nest overpowered? I had net 6 aanvallen nodig om een lvl 11 defense met lvl 14 units dood te krijgen. MG Nest vs Guardians, air, tanks en infantry is erg overpowered zeg. Mijn 4 level 14 guardians konden niet door zijn lvl 11 MG nests. Hij had er wel 12 maar de eerste aanval kreeg ik er geen een dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het maakt veel uit met welke browser je speelt. In Firefox draait het op mijn C2D T9600-laptop prima, maar met Chrome is het niet vooruit te branden (idd die 5-10fps).

@Big4SMK: Ik ben maar bij de alliantie "Hand of God" gegaan, blijkbaar was ik de enige Tweaker die daar speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big4SMK
  • Laatst online: 09-09 11:37
Daar lijkt het idd wel op, ik heb nu maar een alliantie opgericht samen met een non-tweakers vriend van me. Mocht dat niet gaan werken omdat we geslacht worden kan ik altijd nog proben een grote alliantie te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrylglenn
Wanneer gaat het uit beta? en begint het "echte" spel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Grrrrrene schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:41:
Het maakt veel uit met welke browser je speelt. In Firefox draait het op mijn C2D T9600-laptop prima, maar met Chrome is het niet vooruit te branden (idd die 5-10fps).

@Big4SMK: Ik ben maar bij de alliantie "Hand of God" gegaan, blijkbaar was ik de enige Tweaker die daar speelde.
De nieuwste versie van Chrome werkt inderdaad niet goed. Chrome versie 17 werkt net zo goed als firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Darrylglenn schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:17:
Wanneer gaat het uit beta? en begint het "echte" spel? :)
Ik hoop voorlopig nog niet want er moet nog behoorlijk gesleuteld worden aan balance, PvP en een doel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dreanor schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:35:
[...]

Wat dat betreft is het spel erg slecht geoptimaliseerd zeg. Op mijn laptop welke met gemak Fallout 3 op max aan kan werkt dit spel met maar 5 - 10 fps. :S

Op mijn HTC Sensation kan ik inloggen en alles zien maar het gaat ongelooflijk moeizaam en is onspeelbaar. Laden duurt gewoon te lang.

Kan iemand deze vragen beantwoorden:

1. Hoe werkt repair time eigenlijk? Soms kost het geen repair time als ik units repareer en soms ontzettend veel. En dan bij totaal kapotte units, ik snap dat minder beschadiging minder repair time is!

2. Ik heb 6 tiberium harvesters allemaal op lvl 16. Elk zou mij 6000 tiberium per uur moeten geven maar totaal per uur is 12.000??? Hoe werkt dit?

3. Waarom zijn MG nest overpowered? I had net 6 aanvallen nodig om een lvl 11 defense met lvl 14 units dood te krijgen. MG Nest vs Guardians, air, tanks en infantry is erg overpowered zeg. Mijn 4 level 14 guardians konden niet door zijn lvl 11 MG nests. Hij had er wel 12 maar de eerste aanval kreeg ik er geen een dood!
1. Repair time is paralel aan elkaar, dus als jij 1 uur aan wagens te repareren hebt en 1,5 uur aan vliegtuigen, en je doet eerst de wagens, dan heb je dus nog een uur tegoed op vliegtuigen, die kan je dan 'gratis gebruiken' en desnoods dat laatste half uur aan repairs laten zitten om zo zuinig te doen.

2. 12000 inclusief packages of enkel continuous?

3. Om het spel wat moeilijker te maken, ze zijn niet zo heel extreem overpowered, maar het zijn wel mooie units. Ze zouden misschien een fractie minder range moeten hebben. Orca's maaien er zo overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Dreanor schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Ik hoop voorlopig nog niet want er moet nog behoorlijk gesleuteld worden aan balance, PvP en een doel!
na midden van de map verplaatsen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

himlims_ schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:00:
[...]

na midden van de map verplaatsen
En wat is er zo bijzonder aan het midden behalve sterkere forgotten bases? Is er een eindgame / eind gevecht / einddoel daar?

[ Voor 10% gewijzigd door Dreanor op 07-05-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Er zitten speciale gebouwen tussen die, als je de grond waarop ze staan hebt veroverd, bonussen aan je alliantie leveren. Dat is nog niet geïmplementeerd, maar komt met de volgende update. Denk aan productiebonussen voor je mijnen, extra firepower / hitpoints, noem maar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dan nog is dat geen doel, dat is enkel een hulpmiddel om het uiteindelijke doel te kunnen bereiken, en dat uiteindelijke doel is er niet. Wat die POI's wel doen is je een reden geven mensen aan te vallen of bepaalde locaties veilig te stellen.

Maargoed, het doel van spelen is plezier hebben, in dit spel kan dat momenteel door een gemeenschapsgevoel (alliance) competitie tegenover deze mensen en tegenover de buitenwereld, competitie als alliance zijnde, door mensen te zieken en je rot te lachen etc etc.

[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-05-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:27:
Dan nog is dat geen doel, dat is enkel een hulpmiddel om het uiteindelijke doel te kunnen bereiken, en dat uiteindelijke doel is er niet. Wat die POI's wel doen is je een reden geven mensen aan te vallen of bepaalde locaties veilig te stellen.
Ik zeg ook niet dat dat het doel is, maar Dreanor vroeg waarom je naar de Forgotten bases zou willen (zijn eerste vraag). Dit is een van de redenen, plus dat het gewoon een missie is om een Forgotten base te vernietigen :) Het spel zit nog in beta-fase, zolang die niet over is zal er vast geen echt doel komen...
Maargoed, het doel van spelen is plezier hebben, in dit spel kan dat momenteel door een gemeenschapsgevoel (alliance) competitie tegenover deze mensen en tegenover de buitenwereld, competitie als alliance zijnde, door mensen te zieken en je rot te lachen etc etc.
Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrylglenn
Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 06:19:
[...]

Ik zeg ook niet dat dat het doel is, maar Dreanor vroeg waarom je naar de Forgotten bases zou willen (zijn eerste vraag). Dit is een van de redenen, plus dat het gewoon een missie is om een Forgotten base te vernietigen :) Het spel zit nog in beta-fase, zolang die niet over is zal er vast geen echt doel komen...
Ik wil de missie wel halen maar ik heb het gevoel hoe meer ik naar het midden ga, hoe meer kans ik heb dat ik constant wordt aangevallen door andere spelers..

of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
Ik doe dit nu ook, zit in world 15 bij northern wolves / anonymous. Ik vind de opzet van het spel (hoewel er nog niet geknokt kan worden in deze world) wel leuk, het geeft mij vooral een ogame gevoel. Ik vind het alleen heel jammer dat het echt pay2win is. Je kunt alles kopen, resources, command points. Dus als je een paar honderd euro uitgeeft kun je als je wilt blijven doorbouwen en aanvallen. Ik denk dat dit het spel helemaal kapot gaat maken.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Makkelijk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:20:
Ik doe dit nu ook, zit in world 15 bij northern wolves / anonymous. Ik vind de opzet van het spel (hoewel er nog niet geknokt kan worden in deze world) wel leuk, het geeft mij vooral een ogame gevoel. Ik vind het alleen heel jammer dat het echt pay2win is. Je kunt alles kopen, resources, command points. Dus als je een paar honderd euro uitgeeft kun je als je wilt blijven doorbouwen en aanvallen. Ik denk dat dit het spel helemaal kapot gaat maken.
Dan doe je het spel nog niet lang genoeg aangezien je ook supplypoints nodig hebt om te kopen, dus oneindig doorkopen zit er niet in. Wat mij betreft zouden die supplypoints wel wat langzamer mogen vollopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ossi schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Dan doe je het spel nog niet lang genoeg aangezien je ook supplypoints nodig hebt om te kopen, dus oneindig doorkopen zit er niet in. Wat mij betreft zouden die supplypoints wel wat langzamer mogen vollopen.
Ik doe het og niet lang maar als ik het een jaar deed wist ik het ook niet want ik ben niet van plan geld uit te geven eraan. Maar stel je doet het, hoeveel euro per maand kun je max uitgeven gezien aantal supply points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Makkelijk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Ik doe het og niet lang maar als ik het een jaar deed wist ik het ook niet want ik ben niet van plan geld uit te geven eraan. Maar stel je doet het, hoeveel euro per maand kun je max uitgeven gezien aantal supply points?
Wat je max uit kan geven is afhankelijk van wat je wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Comp_Lex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:21:
[...]

Wat je max uit kan geven is afhankelijk van wat je wilt kopen.
Er is dus altijd een max. Ik ben gewoon benieuwd wat dit spel ongeveer kost als je echt P2W speelt ;). Maar ik zie dat supply points per rank gaan, dus ik denk dat het steeds duurder wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Makkelijk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Er is dus altijd een max. Ik ben gewoon benieuwd wat dit spel ongeveer kost als je echt P2W speelt ;). Maar ik zie dat supply points per rank gaan, dus ik denk dat het steeds duurder wordt :P
Ik heb laatst 10 Euro aan punten gekocht en gekeken hoe snel ik dat erdoorheen kon jagen. Het enige wat ik heb gekocht waren cyrtals en power om te upgraden. Command points had ik genoeg tov repair time.

Resultaat: Na ongeveer 18 uur was de 10 Euro op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Mijn beste hit so far:

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/muaha.png

Crystals kopen!? Ik heb nog 150 miljoen crystals staan waar ik niks mee kan, tiberium power of CP, dat zijn dingen die je zou kunnen kopen ;-)

Ik krijg nu 180 punten per dag, dus 18 crates, ervanuitgaan dat je er zelf 3 wint en je er 15 moet kopen, gemiddeld 200 funds per crate uitgeven mix van power tiberium en CP en je zit op 2 euro 50 per dag.

Heb zelf inmiddels ook 10tje betaald om de 300cp en 1 dag 6 uur repair time aan te houden (en 6 packages inmiddels ook) gratis fund waren op :P

[ Voor 105% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-05-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Wow, dat is een aardige hit :D
Zelf kom ik nu net de eerste basissen tegen met scoopers (level 18 basis), en dat is wel even slikken. Moet echt mijn tactieken herzien om die dingen een beetje uit de weg te gaan. Mijn level 14 tanks kunnen dan ding no-way aan.

Mbt funds: Ik heb 1 keer voor 4 Euro funds aangeschaft voor extra command points. Daar heb ik ongeveer 3 dagen mee gedaan. Gratis funds doe ik alleen nog met video's kijken omdat het een kleine moeite is. Paar keer zo een enquete ingevuld, maar de laatste keren kreeg ik die punten er niet bij, dus daar doe ik ook geen moeite meer voor.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:54
cheiron schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:08:
Wow, dat is een aardige hit :D
Zelf kom ik nu net de eerste basissen tegen met scoopers (level 18 basis), en dat is wel even slikken. Moet echt mijn tactieken herzien om die dingen een beetje uit de weg te gaan. Mijn level 14 tanks kunnen dan ding no-way aan.

Mbt funds: Ik heb 1 keer voor 4 Euro funds aangeschaft voor extra command points. Daar heb ik ongeveer 3 dagen mee gedaan. Gratis funds doe ik alleen nog met video's kijken omdat het een kleine moeite is. Paar keer zo een enquete ingevuld, maar de laatste keren kreeg ik die punten er niet bij, dus daar doe ik ook geen moeite meer voor.
Voor extra command points? Ik kom om in de crates voor command points, heb er nu 20 ofzo :D
Mijn repair time is altijd op, m'n command points raken niet eens meer op :')

En eh, vind je het gek dat je met lvl 14 tanks geen lvl 18 scoopers aan kan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik heb nog altijd geen echt zware repair time issue's het loopt meestal wel gelijk met mijn CP, en die ene keer dat mijn repair time toch NET op is voor laatste hit, gebruik ik 2e army (inmiddels 3x gedaan)

Dus beter balanceren, selectiever repareren, en betere repair buildings en die CP crates maak je zo op, ik zou ze zo aan mijn 2e army (mammoths juggernauts sniper guardian missile squad infantry orca paladin commando allemaal gemiddeld lvl 20) voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Tankiej schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:46:
[...]

Voor extra command points? Ik kom om in de crates voor command points, heb er nu 20 ofzo :D
Mijn repair time is altijd op, m'n command points raken niet eens meer op :')

En eh, vind je het gek dat je met lvl 14 tanks geen lvl 18 scoopers aan kan? :+
Ik vind het niet gek nee ;)
Maar ik zit nu wel in een fase van de game dat ik omringd wordt door basissen die level 17-18 zijn, dus regelmatig deze dingen tegen ga komen. Om te wachten totdat mijn vehicles level 17 zijn gaat het denk ik niet worden. Deze attacks gaan mij denk ik een hoop repairtime kosten..

-edit-
Mbt het kopen van command points; in de eerste fase van het spel (rond level 4-8 ofzo) had ik heel vaak de situatie dat mijn army nog goed was, ik meer dan voldoende repairtime had, maar simpelweg geen command points meer had.
Nu is dat ondertussen wel anders en is mijn repairtime goed in balans met de command points.

[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 09-05-2012 16:21 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik heb nu last van anti vehicle artiller, als het er 1 is lukt het wel met 2 mammoths, maar zijn het er 2 dan word ik afgeslacht voor ik terug kan aanvallen.. Het is ook dat mijn vehicles maar lvl 22/23 zijn en die artillery dan 26, maargoed, zal het houden op meer lvl 24/25 aanvallen tot mijn mammoths beiden 24 zijn om die artillery beter uit te kunnen schakelen, en dan het liefst targets met maar 1 artillery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
YES!De nieuwe update op de betaservers is klaar! _/-\o_
Mooi dat de POI nu werken.

ff verder kijken wat er nog meer geupdate is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Inderdaad Ziggymaster.

Zie dat de forgotten een paar nieuwe units hebben, waaronder een sniper team en een mammoth. Of het is de eerste keer dat ik ze zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Bij mij op server 14 nog niet..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
Inderdaad, de sniper, en de mammoth zijn nieuw.
vind die mammoth (nog) niet veel voorstellen voorlopig.

sniperteam pak ik met de orca's.
Verder lijkt hij bij mij soepeler te lopen (speel in firefox)

Nu moet je er dus voor zorgen dat je in een grote actieve alliance zit met , die veel POI bezet houden.Ik lijk ook veel meer resources binnen te halen nu.

Jammer dat mijn CP nu weer op zijn, maar even op de 'oude >:) ' server 4 verder.

[ Voor 58% gewijzigd door ziggymaster op 09-05-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik ben nu als Nod aan het spelen op server 3. Het is leuk dat Nod nu beschikbaar is, maar niet alles zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=6544

Veel punten waar ik niet zo blij mee ben.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wel mooi dat ze de scooper hebben aangepakt. Alleen jammer dat de firehawk ook gedaan :(
Minder resources dus en die nieuwe units. Hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik vind het maar een bagger patch. Firehawks stellen geen moer meer voor. Kodiak is ook al bagger omdat hij niet de vuurkracht heeft die je zou verwachten van zo'n duur ding.

Verder schiet alles wat in het spel meedoet nog steeds op de firehawks. De forgotten bases herstellen in een uur terwijl je zelf 4 uur nodig hebt om je eigen leger op de been te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik vind dit punt wel apart:
• All offense units need slightly more repair time, encouraging the use of armies from multiple bases slightly earlier.
Voor mijn gevoel kost het juist minder repair time :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

• Forgotten bases are more challenging to take out: They repair themselves significantly faster: Now it takes only 1 hour for an almost completely destroyed Forgotten base to repair all its damage.
Dit is toch wel één van de meest vervelende. Soms heb je een base bijna plat en moet je een uurtje wachten voor CP of Repair time. Kom je dus na één uur terug en kun je weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Floris-K schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Dit is toch wel één van de meest vervelende. Soms heb je een base bijna plat en moet je een uurtje wachten voor CP of Repair time. Kom je dus na één uur terug en kun je weer overnieuw beginnen.
Nog beter plannen dus. Plus dat dit natuurlijk een sneaky manier is om mensen te stimuleren CP points te kopen om nog net die ene aanval te kunnen doen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tja, de lol is er wel snel af zo...
-repairtimer omhoog (net wat we nodig hadden)
-minder resources (het spel is al zo traag)
-scooper generft, fijn, maar nu is de mammoth de nieuwe scooper...
-firehawks zijn redelijk useless geworden
-poi's... joepie...
-combat simulator werkt amper nog maar

Zijn er ook nog positieve veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ossi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:17:
Tja, de lol is er wel snel af zo...
-repairtimer omhoog (net wat we nodig hadden)
-minder resources (het spel is al zo traag)
-scooper generft, fijn, maar nu is de mammoth de nieuwe scooper...
-firehawks zijn redelijk useless geworden
-poi's... joepie...
-combat simulator werkt amper nog maar

Zijn er ook nog positieve veranderingen?
Ik vind het een slechte patch en veel dingen bevorderen het spel niet echt.

1. Repair Timer omhoog
Dit op zich zelf is al balen omdat ik vaak al te weinig repair time heb. Met een 14 factory en lvl 14 tanks zit ik op 2.5 uur repair time als ik totaal kapot ga. Dut betekend ongeveer 5 keer per 12 uur totaal kapot kunnen gaan. Dus dit zal misschien 3x of 4x worden?

Daarbij komt dat obstakels zoals hout/olie/water nu 50% slowen. Dus aanvallen wordt hierdoor NOG moeilijker.

Om het helemaal af te maken zijn je resources en combat strength lager geworden als je geen POI hebt!!!

En boven op deze drie dingen repairen Forgotten Bases binnen 1 uur. Dit samen zal de game ontzettend gaan vertragen en het vechten tegen de forgotten gaan we nu minder doen.

Resources en unit strength gaan omlaag maar als je een POI hebt ben je 2x sterker. Is dit niet een te groot verschil tussen spelers die een POI hebben en spelers die dat niet hebben?

En dan een limiet als je een speler aanvalt. Nu weet ik niet of dit een PvP game gaat worden maar op deze manier wordt het nu toch al nutteloze PvP nog nuttelozer!

Dit is geen patch om naar uit te kijken.

Btw. Kan iedereen op een nieuwe server als NOD spelen of enkel als je een invite hebt/had voor de Closed Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
- Nod is available as a player faction on the reopened Closed Beta Servers
Please note, that is not possible to switch from GDI to Nod. You have to make a fresh game on a CB-server, starting by Lvl 1.

[ Voor 33% gewijzigd door Teunis op 10-05-2012 12:37 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
Ben ook niet tevreden....

Gameplay is omlaag gegaan, wel lachen sommige reactie's ook in het op de ea site.

Ben nu wel met de NOD begonnen op de closed beta 1 (daar speelde ik nog niet ).Wel leukere stem, O+ voor de rest nog geen enkel verschil ontdekt.Zie wel veel rode basissen om me heen, en veel minder nieuwe gdi bases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ja, dat had ik ook wel gelezen! Maar het beantwoord mijn vraag niet!

Dus ik ging zelf eens kijken of ik op de closed servers kon en ja! Dus iedereen kan op die Closed Beta servers komen zonder dat je er special voor uitgezocht bent!

Dus het antwoord op mijn vraag was dat iedereen met NOD kan spelen en je er geen speciale uitnodiging voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Hebben jullie ook het probleem dat je Nod leger moeite heeft met het neerhalen van Camps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 14:45
Comp_Lex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:44:
Hebben jullie ook het probleem dat je Nod leger moeite heeft met het neerhalen van Camps?
Heeft dat niet te maken met het zwakker zijn van je armies en het nog niet hebben van POI's omdat je nog niet in een grote alliance zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik had nog wat vragen over C&C waar ik nog niet helemaal uit ben.

1. Als je offline bent, is de kans groter dat Crates/Packages spawnen op Forgotten camps/outposts?
Als ik namelijk lang online ben zie ik er voor mijn gevoel minder op een dag. Als ik vier keer op een dag inlog zie ik elke inlog 2 of 3 Crates/Packages. Maar dit kan gewoon mijn gevoel zijn.

2. Hoe werkt continues production? Ik had deze vraag al eerder gesteld maar ik was te onduidelijk.
Als ik package production optel dan klopt deze precies. Als ik continues production optel zit ik 300% te laag.

Zo heb ik een 6 harvesters van lvl 17, welke elk +/- 8.000/h produceren. Als ik dan links bovenaan kijk dan zie ik een continues production van 16.000/h. En volgens mij is 6x8.000 nog altijd 48.000/h ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dreanor schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:58:
Ik had nog wat vragen over C&C waar ik nog niet helemaal uit ben.

1. Als je offline bent, is de kans groter dat Crates/Packages spawnen op Forgotten camps/outposts?
Als ik namelijk lang online ben zie ik er voor mijn gevoel minder op een dag. Als ik vier keer op een dag inlog zie ik elke inlog 2 of 3 Crates/Packages. Maar dit kan gewoon mijn gevoel zijn.
Jij bent niet de enige speler he, ik denk niet dat het invloed heeft aangezien er nog allemaal mensen hetzelfde zien. Het zal wel psychisch zijn, het duurt een tijdje voordat die crates op basissen komen en waarschijnlijk sloop je ze te vroeg als je actief speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Screenshot je harvester production probleem, dan zien we waar jouw of hun fout zit

Ik gok dat jij de fout maakt op de volgende manier:

Jij ziet bovenin staan 8000/h en denkt dat dat continuous is, maar dat is het niet, dat is namelijk het totaal, als je onderin kijkt en op die plaatjes hovert etc dan zie je hoeveel ervan package en hoeveel continuous is.

En nee, crates zijn persoonlijk, dat jij op een outpost een crate ziet wil zeggen dat dat jouw crate is, als een ander die outposts vernietigd verplaatst die crate zich, die ander ziet die crate niet eens, die crate is van jou en jou alleen.

[ Voor 29% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-05-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:31:
Screenshot je harvester production probleem, dan zien we waar jouw of hun fout zit

Ik gok dat jij de fout maakt op de volgende manier:

Jij ziet bovenin staan 8000/h en denkt dat dat continuous is, maar dat is het niet, dat is namelijk het totaal, als je onderin kijkt en op die plaatjes hovert etc dan zie je hoeveel ervan package en hoeveel continuous is.

En nee, crates zijn persoonlijk, dat jij op een outpost een crate ziet wil zeggen dat dat jouw crate is, als een ander die outposts vernietigd verplaatst die crate zich, die ander ziet die crate niet eens, die crate is van jou en jou alleen.
Nee, volgens mij niet. Ik doe het volgende:
- Linksbovenin met de muis op tiberium en dan lezen wat er achter Continues Production staat: 16.000/h (afgerond).
- Klikken op een lvl 17 tiberium harvester en lezen wat er staat: Current level 8.000/h (7.200 op screen maar dit is laagste productie gebouw). Bij package staat 30.000/6h per package.

Anyway hier is de screenshot.

LET OP!
8.000 is gemiddeld, ik heb 4 lvl 17 en 2 lvl 18 harvesters op het screenshot is mijn laagste tiberium harvester!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-FI1skEGbkJs/T65aVsmSGdI/AAAAAAAABL0/VC7hZ4Koy6k/s912/tiberium%2520production.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
ImdaMned schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Heeft dat niet te maken met het zwakker zijn van je armies en het nog niet hebben van POI's omdat je nog niet in een grote alliance zit?
Ik kan niet goed met die Rocket Militants omgaan, omdat ze 2.5 range hebben. Ze worden te snel "afgeleid".
Dreanor schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:43:
[...]

- Linksbovenin met de muis op tiberium en dan lezen wat er achter Continues Production staat: 16.000/h (afgerond).
- Klikken op een lvl 17 tiberium harvester en lezen wat er staat: Current level 8.000/h (7.200 op screen maar dit is laagste productie gebouw). Bij package staat 30.000/6h per package.

LET OP!
8.000 is gemiddeld, ik heb 4 lvl 17 en 2 lvl 18 harvesters op het screenshot is mijn laagste tiberium harvester!

[afbeelding]
Is het bovenste production getal niet het totaal? (package + continuous?)

[ Voor 54% gewijzigd door Comp_Lex op 12-05-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Comp_Lex schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:47:
Is het bovenste production getal niet het totaal? (package + continuous?)
Je bedoelt het bovenste getal van de harvester, niet van het icontje links bovenin?

Als van de harvester inderdaad totaal is dan moet ik eens even een herberekening maken en zou het zowaar kunnen kloppen.

Immers, als ik op een gebouw klik welke ik wil upgraden, maar nog niet voldoende resources van heb dan zegt het spel soms dat in 5 minuten ik genoeg heb. En dat terwijl het nog 2 uur duurt voor de package en de continuous dus lager licht.

Interessant, hier ga ik eens induiken. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Afbeeldingslocatie: http://imghost.nl/download/newhit.png

Klein foutje gemaakt in de aanval waardoor ik onnodig units verloor (sniper stierf perongeluk te vroeg waardoor mijn mammoths op teveel infantry stuitten terwijl ze scoopers wilde slopen, en daarna de juggernauts daar ook gestraft voor werden) maar dit is nu toch wel mijn beste hit so far.

Ik zit met 200 miljoen crystals, dus die boeien me vrij weinig, maar zo een tiberium boost hou ik wel van

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-05-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
cheiron schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Die bedoel ik natuurlijk, woops. Toch werd de basis + manschappen herbouwd
Die dingen herstellen zich, basissen. Maar je merkt dat alles dan een heel minimale health heeft, terwijl als je hem laat staan het echt weg is.

Ik vraag me trouwens ineens af waarom je je defence HQ niet zou verkopen als je blij bent met je defence? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dreanor schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:43:
[...]

LET OP!

[afbeelding]
Heb je wel silo's aan alle harvesters staan? Die zijn nodig om de continuous production te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:18:
[afbeelding]

Klein foutje gemaakt in de aanval waardoor ik onnodig units verloor (sniper stierf perongeluk te vroeg waardoor mijn mammoths op teveel infantry stuitten terwijl ze scoopers wilde slopen, en daarna de juggernauts daar ook gestraft voor werden) maar dit is nu toch wel mijn beste hit so far.

Ik zit met 200 miljoen crystals, dus die boeien me vrij weinig, maar zo een tiberium boost hou ik wel van
Als ik jou was zou ik alleen maar groene basissen aanvallen en alleen maar powerplants bouwen. Zonde om al die crystals kwijt te raken met een pvp aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ossi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:37:
[...]

Heb je wel silo's aan alle harvesters staan? Die zijn nodig om de continuous production te activeren.
Uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Aan ALLE harvesters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:18:
[afbeelding]

200 miljoen, wtf :')

Ik kom aan de 6-7 miljoen nadat ik wat aangevallen heb.. Ben nu bezig om te verhuizen naar een tunnel exit die iets dichter bij mijn army lvl ligt, nu zat ik bij een lvl 30 in de buurt. Dat was toch een maatje teveel. Denk dat ik dan ook wel meer crystals binnen haal, maar 200 miljoen?!

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 14-05-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik kan nu de Mammoth tank researchen. Die doen en dan de predators vervangen voor die lijkt mij de beste optie, of zie ik het verkeerd? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:23:
Ik kan nu de Mammoth tank researchen. Die doen en dan de predators vervangen voor die lijkt mij de beste optie, of zie ik het verkeerd? :o
Ik zou ze 1 voor 1 vervangen, voor het verkopen van een level 20 predator krijg je maar een level 15 of 16 terug. Vergeet ook niet dat een mammoth 15 army points kost en een predator maar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:57:
[...]

Ik zou ze 1 voor 1 vervangen, voor het verkopen van een level 20 predator krijg je maar een level 15 of 16 terug. Vergeet ook niet dat een mammoth 15 army points kost en een predator maar 10.
Dat was ik ook van plan, allemaal tegelijk vervangen lukt toch niet :+
Bedankt *D

Edit:
Lvl 21 predator verkocht, heb nu een lvl 17 mammoth :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 14-05-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Awww jammer ! Server 4 en 5 down ivm die klote patch ! :(
Was nog net even snel attacks aan het doen met mijn Firehawk.. nu ze nog iets kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Floris-K schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:03:
Awww jammer ! Server 4 en 5 down ivm die klote patch ! :(
Was nog net even snel attacks aan het doen met mijn Firehawk.. nu ze nog iets kunnen
Na de patch kunnen ze ook nog wel iets..

Ik snap al die kritiek niet zo, de firehawks waren belachelijk overpowered. Nu haal ik ook nog een lvl24 outpost in 1 aanval neer met een lvl 20 army (incl. 4 x lvl 20 firehawks), net zoals voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:09:
[...]

Na de patch kunnen ze ook nog wel iets..

Ik snap al die kritiek niet zo, de firehawks waren belachelijk overpowered. Nu haal ik ook nog een lvl24 outpost in 1 aanval neer met een lvl 20 army (incl. 4 x lvl 20 firehawks), net zoals voor de patch.
Het is nogal afhankelijk of je genoeg van die aircraft poi's hebt. Als je genoeg hebt dan is er niets aan de hand.
Voor solo spelers of kleine alliances is er heel veel aan de hand want dan zijn ze behoorlijk useless geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Oh, dat zou kunnen. Volgens mij hebben we die genoeg in de alliance :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

In het menu bij Alliance kun je zien wat de bonussen zijn van je alliance.

Tiberium + 13200 / h
Crystal + 39860 / h
Power + 27720 / h

Infantry + 47,6 %
Verhicle +75,68 %
Aircraft +37,12%
Defense +59,66 %

Tikt toch wel aardig aan met zo'n alliance :)

Edit: Mijn orca's zijn echt sterk geworden! Bijna geen schade tegen missile squad die 3 levels hoger zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-05-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ossi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Het is nogal afhankelijk of je genoeg van die aircraft poi's hebt. Als je genoeg hebt dan is er niets aan de hand.
Voor solo spelers of kleine alliances is er heel veel aan de hand want dan zijn ze behoorlijk useless geworden.
Als ze generved zijn zijn ze toch niet meteen useless. Ik zie sinds de patch ook meer anti vehicle units bij forgotten verschijnen en dus minder anti-air. Daarnaast is er wat anti-air defence generved. De firehawks deden echt véél schade ten opzichte van andere anti structure units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Makkelijk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Als ze generved zijn zijn ze toch niet meteen useless. Ik zie sinds de patch ook meer anti vehicle units bij forgotten verschijnen en dus minder anti-air. Daarnaast is er wat anti-air defence generved. De firehawks deden echt véél schade ten opzichte van andere anti structure units.
Ik denk dat een Juggernaut van hetzelfde level meer doet dan FireHawks en en een Commando misschien ook wel. Voordeel van de firehawks was gewoon dat ze overal overheen vliegen waar de voertuigen en infanterie stoppen bij bijvoorbeeld een muur en makkelijk doelwit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wauw, de damage is echt omlaag gegaan deze patch.

Voorheen kon je met twee missile squads een construction yard van hetzelfde level vernietigen.

Vandaag kon ik een lvl 13 construction yard niet kapot krijgen met twee lvl 16 missile squads. Dit was wel tegen een speler, niet de forgotten.

Dus die PoI zijn echt (te) belangrijk gezien zo ongelooflijk veel boosten, misschien wel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Dreanor schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:

Voorheen kon je met twee missile squads een construction yard van hetzelfde level vernietigen.

Vandaag kon ik een lvl 13 construction yard niet kapot krijgen met twee lvl 16 missile squads. Dit was wel tegen een speler, niet de forgotten.

Dus die PoI zijn echt (te) belangrijk gezien zo ongelooflijk veel boosten, misschien wel te veel.
De patch is ook live op server 14 nu. Leuk! Mijn alliance zat toevallig op 4 van die punten, en dat is toch leuk. Paar K extra resources elk uur.

Maaruh Deanor, jij zat toch ook op Server 14? Misschien een alliance pact? Ik zit in "TheTokerz"

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dreanor schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:

Het zorgt er wel voor dat er meer PvP zal komen, aangezien die POI's heel belangrijk zijn om te hebben. Mijn alliantie bezit er ook een paar, maar het effect ontgaat me vooralsnog omdat de aanval direct ook minder krachtig is gemaakt.

Soms denk ik: Misschien moet ik maar alleen met Firehawks gaan werken (laat de Forgotten maar 's een aanval met 15 Firehawks tegenhouden :Y)), maar dat zal wel killing zijn voor je repair time :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

cheiron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:28:
[...]

De patch is ook live op server 14 nu. Leuk! Mijn alliance zat toevallig op 4 van die punten, en dat is toch leuk. Paar K extra resources elk uur.

Maaruh Deanor, jij zat toch ook op Server 14? Misschien een alliance pact? Ik zit in "TheTokerz"
Ja klopt. Wereld 14 ftw!!!

Maar ik zie niet veel nut in een alliance gezien ik liever je bases heb! :P Nee, we zitten in Noord en volgens mij jij west ofzo? Dus belachelijk ver uit elkaar om een pact ook van enig nut te voorzien.

Btw mijn alliance heet nu Circle of One en ik ben Swifttech in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
Er is nu een Combat Simulator plugin die je kan gebruiken met Firefox en Greasemonkey. Je kan dus eerst kijken hoe je aanval gaat, en dat kost je niets. Ik vraag me af of dit een vorm van cheaten is of niet, anders mag dit bericht wel weggehaald worden.

Edit, EA geeft tot nu toe zijn goedkeuring.
EA / Phenomic gave their blessing for CNCOpt on 2012-05-07, so this tool is safe to use as of then, and we will strive to remain in good standing with them. However EA / Phenomic does reserve the right to change their minds at any time, so please keep in mind you are using this script and tool at your own risk if they decide to blacklist this plugin for some reason.

[ Voor 60% gewijzigd door Barfman op 17-05-2012 17:23 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik verwacht binnenkort websites die de meest ideale aanval voor jou bepalen.
Word alleen nu wel complexer met die alliance bonussen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Barfman schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:40:
Er is nu een Combat Simulator plugin die je kan gebruiken met Firefox en Greasemonkey. Je kan dus eerst kijken hoe je aanval gaat, en dat kost je niets. Ik vraag me af of dit een vorm van cheaten is of niet, anders mag dit bericht wel weggehaald worden.
Is ideaal, de plugin start gewoon een replay van de battle met een van je alliance mates als aanvaller. Die replays worden dus gewoon als aanvallen uitgevoerd, op basis van de startvoorwaarden van de aanval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Floris-K schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:00:
Ik verwacht binnenkort websites die de meest ideale aanval voor jou bepalen.
Word alleen nu wel complexer met die alliance bonussen enz
Dat zou ik wel een cheat vinden, gezien je niet zelf de opstelling bepaalt maar dat de computer voor jou de meest ideale aanval bepaalt.

Bij de plugin moet je zelf nog de verbeteringen in je opstelling doen. Ik vind het een ideale tool maar het geeft wel een grote voorsprong op degene die dat nog niet hebben vind ik. Dus of dit 100% eerlijk is weet ik ook niet, maar de plugin is nog geen cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
De POI vind ik niet erg prettig. Zie nu dat een alliance 108.000 tiberium per uur erbij krijgt. Je kunt je dus beter "aansluiten" bij een grote alliance dan zelf met wat vrienden aankloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
mmmmm,server offline, :( nieuwe patch...;
Patch notes

• Nod Unit - Rocket Soldier: Significantly reduced the damage output against vehicles
• Nod Unit - Venom: No longer stops to attack targets. Increased damage output vs. infantry and vehicles.
• Fixed a bug which had the Forgotten Bases regenerating too slowly.

Jammer van de rocket soldiers...
Echt desastreus is de venom, door de long range kon je rocket fists en antiair op afstand uitschakelen,dit was al een heel groot voordeel van de NOD.Maar even kijken voor een nieuwe stategie

[ Voor 20% gewijzigd door ziggymaster op 18-05-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind dat laatste punt echt bizar. Forgotten bases repareerden al met 1% per 36s, hoeveel sneller moet dat nog gaan? Nu wordt het echt goed plannen en CP + repair time sparen, zodat je een basis in 1 keer kunt vernietigen (in 1 keer als in: meerdere rondes, maar zonder tussenpozen).

Aan de andere kant maakt het het samenwerken in allianties ook wel belangrijker. We overleggen in onze ally nu in de chat wie de eerste ronde doet, wie de tweede, enzovoorts...

Ik zit nu alleen te denken: ik wil nieuwe research doen. Heb al firehawks, een MCV, pitbull, predator (offense en defense), missile squad (defense), maar met al die grove wijzigingen weet ik niet wat nu verstandig is. Misschien Orca's? Zone troopers? Commando's, Ion canon support? Ik denk dat de Orca's nog een stapje te ver zijn, ik ben nml nog maar lvl13 met mijn basis en ik neem het op tegen lvl18-19 Forgotten.

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 18-05-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
NOD is nu waardeloos.....
Kijk maar eens op het EA forum in het 'patch' topic..

@grrrrene;research 3e basis.., dan orca, dan juggernaut.Defense laten gaan, eerst even snel opbouwen.
Leger goed verdelen in infanterie,flight en voertuigen.(commando erbij is ook altijd goed).
IOn cannon had je al moeten hebben als je meer pvp speelt.Zonetroopers voorlopig niet reseachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
ziggymaster schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:41:
NOD is nu waardeloos.....
Kijk maar eens op het EA forum in het 'patch' topic..

@grrrrene;research 3e basis.., dan orca, dan juggernaut.Defense laten gaan, eerst even snel opbouwen.
Leger goed verdelen in infanterie,flight en voertuigen.(commando erbij is ook altijd goed).
IOn cannon had je al moeten hebben als je meer pvp speelt.Zonetroopers voorlopig niet reseachen.
Ik heb nu eigenlijk helemaal geen infantry. Hebben die nog wat in te brengen eigenlijk?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
cheiron schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:58:
[...]

Ik heb nu eigenlijk helemaal geen infantry. Hebben die nog wat in te brengen eigenlijk?
Ligt er aan wat je in plaats van de infantry hebt. Ik zet ze vaak in tegen de Rocket Fist en Missile Squad. Maar Orca's zijn ook echt (belachelijk) goed tegen die Rocket Fist en Guardian is goed tegen de Missile Squad.

Orca's zijn ook goed tegen MG Nests :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb geen infantry en ik heb eigenlijk geen PvP gevechten. Niemand heeft me nog aangevallen en ik heb de behoefte wel eens gehad, maar dan zaten ze te snel af (spelers die onze zwakste spelers aanvielen). ION Canon lijkt me dus niet de meest logische nu.

Een 3e basis is echt voorlopig onbetaalbaar en ik moet iets hebben tegen Forgotten bases. Met mijn huidige leger kom ik er niet doorheen, vooral vanwege die rocket fists. Een orca lijkt me dan een prima volgende wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Balchelijk eigenlijk dat de Predators zoveel moeite hebben met rocketfists..

Ik gebruik Guardians om rocketfists en infantery neer te krijgen. Predators tegen voertuigen (met name scoopers en anti-air). Dan firehawks om het af te ronden.

In 1 basis heb ik nog twee Pitbulls om te helpen met muren en tankbarriers. Maar die kan ik zelden goed gebruiken; ligt echt aan de layout van een base.

Basissen met Reapers sla ik op dit moment standaard over; daar heb ik nog niets op gevonden.

Overigens redelijk op weg naar het researchen van een derde basis; Research nog 2 miljoen erbij. Alleen het geld schiet nog niet zo op, daar mis ik nog 10 miljoen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.