Ik heb zojuist succesvol de code via hun twitter account gebruikt...
[ Voor 1% gewijzigd door Koopmans op 24-02-2012 13:36 . Reden: ticvoud ]
[ Voor 1% gewijzigd door Koopmans op 24-02-2012 13:36 . Reden: ticvoud ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Thanks die werkt nogDemoterror schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:40:
Your beta code for Command & Conquer: Tiberium Alliances has been successfully redeemed.
De beta key op hun twitter van gister is nog niet 1k keer geused!:
A9PV-VQEL-W8E4-UKAL
http://tiberiumalliances.com
Staat er al wel 21uur op tho dus het is een gok hoelang hij nog geldig blijft.
[ Voor 3% gewijzigd door Q00101100 op 24-02-2012 14:44 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Brains op 25-02-2012 12:09 ]
Wat voor browser gebruik je?Brains schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:05:
Bij mij doet het spel het niet goed, zodra ik rifleman wel kopen. Ik krijg dan een "blurry beeld" en dat krijg ik niet meer weg. Het gebeurt wanneer ik van view wissel: base/defense/army.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Inderdaad.himlims_ schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:54:
NDA?
Nu moet ik me HQ upgraden naar lvl 7, vereist 4400 credits. Dat duurt 2.5uur voordat ik die heb. Verder kan ik weinig doen. Niet echt een game die je 'fanatiek' kunt spelen. Althans niet in het begin
[ Voor 5% gewijzigd door Brains op 26-02-2012 10:11 ]
Ik speelde eerst ook in FF, nu in IE en het draait een stuk lekkerder.solique schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:57:
Basis was vernietigd door een high level dus daarna geen zin meer gehad om verder te spelen.
Sinds vandaag toch maar weer begonnen ben te vinden in server 1.
Anoniem: 365664
Nu nog wel ja, zodra je de MCV hebt en bases kan overnemen dan kan je veel vaker gaan inloggenErnemmer schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:56:
Ik speel het nu ook een tijdje en nu begint het echt saai te worden.
Het is alleen maar upgraden, beetje aanvallen tot je punten op zijn en dan weer 10 uur later inloggen om hetzelfde te doen.
Misschien als je echt met je alliance gericht gaat aanvallen op de tegenstander dat het dan leuker wordt.
Ik weet wel als ik straks van de kaart geveegd ben dat ik echt niet meer opnieuw begin.
Ik heb er nog geen, zit nu op de helft van het aantal punten ongeveerBrains schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:35:
@Tankiej
Hoelang heb jij er over gegaan om je MCV te searchen? Of heb je je MCV op level 10 zodat je em kan verplaatsen?
met een MCV krijg je niet 2x zoveel CP binnenTankiej schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:04:
[...]Nu nog wel ja, zodra je de MCV hebt en bases kan overnemen dan kan je veel vaker gaan inloggen
[ Voor 10% gewijzigd door Brains op 26-02-2012 14:38 ]
Als je op 1 server speelt dan krijg je minder CP dan ik-LA- schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:20:
Correct, Command points per uur is voor iedereen gelijk, hoeveel bases je ook hebt
Met een extra base krijg je niet 2x zoveel? Dat zou kut zijn als je (veel) verder in het spel 10 bases hebthimlims_ schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:59:
[...]
met een MCV krijg je niet 2x zoveel CP binnenalthans dat heb ik ergens gelezen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Nope heb 2 bases en heb zelfde aantal cpTankiej schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Met een extra base krijg je niet 2x zoveel? Dat zou kut zijn als je (veel) verder in het spel 10 bases hebt
Scheduled noemen ze dat dan, zou fijn zijn als die 'schedule' gedeeld wordtIenni1983 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:58:
tijdelijke maintenance op de serverT
maar je krijgt mag ik hopen wel 2 x zoveel cash en tiberium etc.?dragon3016 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:05:
[...]
Nope heb 2 bases en heb zelfde aantal cp
Belachelijkdragon3016 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:05:
[...]
Nope heb 2 bases en heb zelfde aantal cp
Dat lijkt me toch wel ja, daarvoor heb je harvester en refinery. CP is fixed, krijg je niet via een gebouwIenni1983 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:11:
[...]
maar je krijgt mag ik hopen wel 2 x zoveel cash en tiberium etc.?
Je moet dan eerst wel de gebouwen bouwen hiervoor in je tweede basis en deze upgraden.Ienni1983 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:11:
[...]
maar je krijgt mag ik hopen wel 2 x zoveel cash en tiberium etc.?
klopt ik heb niet eens een mailtje gekregen of wattumtum100 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:43:
Ben benieuwd wanneer we er weer op kunnen want ik heb nergens gezien dat dit was aangekondigd
ja dat snap ik ook wel.dragon3016 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Je moet dan eerst wel de gebouwen bouwen hiervoor in je tweede basis en deze upgraden.
apollo13
De researchpoints verzamelen is het probleem niet zo, de credits blijven bij mij nogal achter...apollo13 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:11:
Ik ben nu twee weken aan het spelen, moet zeggen het is een leuke game.
Mijn CY staat nu op level 15, de rest van de gebouwen e.d. rondt de 13.
Ben nu druk aan het raiden om zo de twee miljoen researchpoints te vergaren.
Dan kan ik eindelijk een tweede basis neerpoten. Ben benieuwd wat daar de voordelen van zijn, buiten de meest logische natuurlijk.
Bouw wat refinery'sOssi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:45:
[...]
De researchpoints verzamelen is het probleem niet zo, de credits blijven bij mij nogal achter...
Bij een lvl 14 outpost of lvl 15 base haal ik meer dan 100.000 RP binnen en maar iets van 20k aan credits. Dat schiet niet op dus
Had gehoopt dat het lekker binnen zou komen met aanvallen..
[ Voor 100% gewijzigd door Tankiej op 28-02-2012 15:23 ]
Duurt nog wel even echter zou ik prio stellen om je offense units te upgraden zodat je outposts/basis makkelijker kan vernietigen.Ossi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:31:
[...]
Had gehoopt dat het lekker binnen zou komen met aanvallen..
RP genoeg, helaas is de volgende stap voor mijn construction yard 441k tiberium, 25 uur te gaan..
Nee, we mogen hier helemaal niets bespreken. Ik houd verder ook gewoon mijn mond hier, terwijl ik wel post op het CB forum.Tankiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Trouwens, mogen we dit allemaal wel bespreken op dit forum? Iets met NDA enzo
Ik wist hetComp_Lex schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:11:
[...]
Nee, we mogen hier helemaal niets bespreken. Ik houd verder ook gewoon mijn mond hier, terwijl ik wel post op het CB forum.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Werkt bij mij prima in Chrome hoor. Geen problemen.Ankh schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:24:
Zojuist begonnen met Tiberium Alliances. De key op twitter werkt overigens nog steeds!
Ook heb ik een bericht gestuurd voor een invite.
Wel jammer dat het nog niet werkt op Chrome (website geeft een melding).
Chrome heeft meer dan genoeg problemen, crashes, wegvallend geluid etc.zAo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:29:
[...]
Werkt bij mij prima in Chrome hoor. Geen problemen.
Wel vind ik het erg vervelend dat je die attack points niet omhoog kan krijgen; wat nu als je speelstijl veel aanvallen is?
Heb je wel de laatste versie? Op OSX loopt alles prima tot nu toe (levelOssi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:52:
[...]
Chrome heeft meer dan genoeg problemen, crashes, wegvallend geluid etc.
Maar toch doe ik het meestal nog steeds met Chrome
Als je speelstijl veel aanvallen is dan ga je een saaie tijd tegemoet
wanneer je meerdere steden te beheren hebt valt er wel wat meer te klikken, maar niet heel veel meer. het is realief trage game om te spelen. enkele keren per dag inloggen voor 5min. is voldoende.zAo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:22:
[...]
Heb je wel de laatste versie? Op OSX loopt alles prima tot nu toe (level.
Ik moet nu nog 2 uur wachten voor een CY upgrade en kan verder nietsIets meer actie had wel gemogen geloof ik
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
denk dat 't allemaal wel mee valt. EA reageert ook niet op hun eigen fora, laat staan dat ze hier actief zijnComp_Lex schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:37:
Ik denk dat je nu heel blij mag zijn dat er geen EA personeel aanwezig is op dit forum.
Klopt, maar NDA is er niet voor niets?himlims_ schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:32:
[...]
denk dat 't allemaal wel mee valt. EA reageert ook niet op hun eigen fora, laat staan dat ze hier actief zijn
Welke versie van Chrome heb je? Bij mij loopt het prima op versie 17.0.963.56
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 23:21 ]
Draai de Beta versie: 18.0.1025.39 beta-m, dat zal het probleem dan ook zijnGurneyhck schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:40:
[...]
Welke versie van Chrome heb je? Bij mij loopt het prima op versie 17.0.963.56
[ Voor 13% gewijzigd door Brains op 28-02-2012 19:34 ]
Voertuigen gaan heel vlot neer door Predator tanksBrains schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:13:
Sinds dat ik een alliance me mijn buurman ben aangegaan is de ruimte om mijn basis een stuk kleiner geworden en heb ik geen forgotten camp meer heb. Mijn buurman heeft er in zijn terretorium zelfs 4 en twee forgotten bases!
Hoe kun je eigenlijk het beste die "auto's" aanvallen?
Dat is raar, ik dacht altijd dat Chrome een melding geeft wanneer er een update beschikbaar was. Ik draaide op: 16.0.912.63 m en nu op 17.0.963.56 mzAo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:22:
[...]
Heb je wel de laatste versie? Op OSX loopt alles prima tot nu toe (level.
Ik moet nu nog 2 uur wachten voor een CY upgrade en kan verder nietsIets meer actie had wel gemogen geloof ik
Goede vraagBrains schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:43:
Zover ben ik nog niet Ossi. Is het dus verstandig om eersts een Predator tank te researchen?
Helaas nog nietBrains schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:35:
Heb jij je 2e basis ook al Ossi? Ik heb tot nu toe alleen de Guardian geunlockt, dat was een missie van de tutorial. Heb nu 260k research points, dus moet nog een dagje voordat ik de Predator kan unlocken. Denk wel dat ik dat moet doen, anders kom ik straks niet meer door de defense heen.
[ Voor 18% gewijzigd door Ossi op 28-02-2012 21:02 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Morax op 29-02-2012 08:27 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Wtf, waarom halen ze die opeens weg? Of zou het weer onaangekondigd 'onderhoud' zijn?Ossi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:41:
closed beta 2 is verdwenen....
Als ie offline is, dan staat het meestal offline aangegeven, maar hij is nu helemaal weg....
Dat kan kloppen, als het goed is zijn ze bezig met de patch die ze hebben aangekondigd.Ossi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:41:
closed beta 2 is verdwenen....
Als ie offline is, dan staat het meestal offline aangegeven, maar hij is nu helemaal weg....
apollo13
Server 1 is al een tijdje up, maar die nieuwe patch ben ik eigenlijk totaal niet overtespreken wat is het repair systeem verneukt nu.apollo13 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:44:
[...]
Dat kan kloppen, als het goed is zijn ze bezig met de patch die ze hebben aangekondigd.
Zou volgens hun boodschap op het beta forum ongeveer: ~30 minuten duren.
Omdat jij alleen maar aanvalt met 1 soort?dragon3016 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:05:
[...]
Server 1 is al een tijdje up, maar die nieuwe patch ben ik eigenlijk totaal niet overtespreken wat is het repair systeem verneukt nu.
Ik moet toch eens verder klikken op het forumapollo13 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:44:
[...]
Dat kan kloppen, als het goed is zijn ze bezig met de patch die ze hebben aangekondigd.
Zou volgens hun boodschap op het beta forum ongeveer: ~30 minuten duren.
Ondervind het zelf eerst maar eensOssi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:12:
[...]
Omdat jij alleen maar aanvalt met 1 soort?
Tenminste dat is wat ik uit de patchnotes haal, het is beter zolang je een gemixte aanvalsgroep hebt.
Mocht ik willen, kan niet op server 2 komendragon3016 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:16:
[...]
Ondervind het zelf eerst maar eens
Ik val aan met guardians,predators, pitbulls, en firehawks genoeg verandering
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik ook, ook voor die mechwarrior achtige units die mijn voertuigen van de kaart vegen alsof ze van papier zijnMorax schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:19:
Ik heb sowieso altijd wat infanterie in mijn leger zitten. Kosten niet veel punten, en ruimen veel vijandelijke infantrie op! (Vooral handig als er anti-vehicle infantry vooraan staat)
Kan je zeggen dat deze code het nog steeds doet! Ik heb deze namelijk net geprobeerd, en ik zit erin!Demoterror schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:40:
Your beta code for Command & Conquer: Tiberium Alliances has been successfully redeemed.
De beta key op hun twitter van gister is nog niet 1k keer geused!:
A9PV-VQEL-W8E4-UKAL
http://tiberiumalliances.com
Staat er al wel 21uur op tho dus het is een gok hoelang hij nog geldig blijft.
Vind het wel opmerkelijk dat codes blijkbaar zo vaak gebruikt kunnen worden. Ik dacht het is maar één keer per codeBowy3r schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:32:
[...]
Kan je zeggen dat deze code het nog steeds doet! Ik heb deze namelijk net geprobeerd, en ik zit erin!
Zou je adviseren om toch over te gaan op guardians die hebben betere defense en zijn meer bestand tegen die mg nests en voertuigen etc.Ossi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Ik ook, ook voor die mechwarrior achtige units die mijn voertuigen van de kaart vegen alsof ze van papier zijn
Beide. Guardians gaan alsnog snel dood tegen die mechwarrior dingen (hoe heten ze eigenlijk?). Infantry is gewoon het beste daar tegen..dragon3016 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Zou je adviseren om toch over te gaan op guardians die hebben betere defense en zijn meer bestand tegen die mg nests en voertuigen etc.
Plus het gebruik van infanterie bespaart repairkosten waar dragon nu over klaagtTankiej schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:37:
[...]
Beide. Guardians gaan alsnog snel dood tegen die mechwarrior dingen (hoe heten ze eigenlijk?). Infantry is gewoon het beste daar tegen..
Eerst guardian, dan predator, dan firehawks.Brains schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:43:
Zover ben ik nog niet Ossi. Is het dus verstandig om eersts een Predator tank te researchen?
Haha heb ik dus ookGtoniser schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:46:
[...]
Eerst guardian, dan predator, dan firehawks.
Dan kun je de meeste outposts/bases wel aan en heb je binnen een paar dagen voldoende RP voor je second base.
Ik had trouwens dat de RP de cash inhaalde, dus een tweede ref is geen overbodige luxe.
Nu heb ik 2 bases en loopt de cash prima, maar nu zit ik weer met een power tekort in de ene basis en power overschot in de andere
Je kan nu credits kopen als ik me niet vergis, dus je kan het vrij vlot doen.Brains schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:22:
Hoeveel dagen hebben jullie gedaan totdat jullie de tweede basis konden bouwen? Sinds zaterdat zit ik op een goede 10% van de RP en $.
Dat het minder kost om een unit te repairen.Ossi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:07:
[...]
Je kan nu credits kopen als ik me niet vergis, dus je kan het vrij vlot doen.
RP zijn het probleem niet zo snel, maar de credits blijven straks ver achter bij de RP. Heb vandaag een 2e refinary gebouwd, maar ook dan gaat het nog niet echt vlot.
Ga er maar vanuit dat je nog wel een tijdje aan het sparen bent
Sinds de patch vind ik de reparaties een stuk inzichtelijker geworden, maar wel heb ik het gevoel dat het duurder is geworden, wat Dragon al zei. Voorheen stond er bij de informatie van een factory bijvoorbeeld dat een volgende upgrade 250% effectiever om zou gaan met repairs, maar geen idee wat dat precies inhoudt. Nu kun je zien hoeveel een upgrade bespaart op repaircosts(time).
Je moet nu ook goed opletten of je repair all doet of stuk voor stuk, omdat repair all gemiddelde doet en stuk voor stuk dus goedkoper kan zijn. Lastig om te bepalen in ieder geval.
Ik weet dat het eerder ook zo was, maar het was gewoon niet inzichtelijk en minder belangrijk. Ik vind het nu een stuk inzichtelijker geworden. Zou fijn zijn als we iets meer repairtijd zouden krijgendragon3016 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Dat het minder kost om een unit te repairen.Als je je factory upgraded zorg je ervoor dat je repairs minder kosten. Nu was dit vroeger minder belangrijk maar aangezien het nu duurder is ga ik even sparen voor mijn factory upgrade.
Steek in het begin meer geld in gebouwen die 'cash' opleveren dan in defensive structures.Fiole schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:52:
Heb me net aangemeld: ziet er naar uit dat er sinds vandaag een nieuwe server bij is: server 3. Ben hier maar mee begonnen. Heeft iemand nog 'beginner' tips toevallig?
Powerplants van die blauwe kristallen, powerplants van de accumulator en refinary weer van de powerplants en tiberium. Dat moet je zo weten te plaatsen dat je de maximale efficientie hebt.Fiole schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:59:
Gebrouwen die goed profiteren...Zou je een voorbeeld kunnen geven?
Kopen kan volgens mij alleen met supply points icm funds. Dus ik hoop dat het een beetje gaat meevallen.Brains schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:41:
Zo, zowel RP en $ 400k+. Mijn command points zijn ook weer op, dus hoef nog even niet na te denken over de Predator tank. Mijn refineries doen samen zo'n $5000 per uur, dus ruim 100k per dag. Mijn RP lopen aan het begin van de avond achter, maar na een paar aanvalleen heb ik weer RP dan $.
Zie nu wel dat je alle resources kunt kopen, maar dat vertik ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Ozzie op 29-02-2012 22:31 ]
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Hehe inderdaad, ze stuurden mij ook een mail een uurtje geleden en ik ben nu nog bezig met spelenOzzie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:17:
Kreeg vandaag ineens een mailtje met een beta key terwijl ik me daar volgens mij nooit voor op heb gegeven. Sturen ze dat gewoon naar random mensen met een EA account ofzo?
Anyway, vind het tot nu toe wel leuk. Maar je moet het niet vergelijken met een echt C&C game vind ik. Misschien dat er verder in het spel wat meer strategie e.d. bij komt kijken. Heb het pas een half uurtje gespeeld tot nu toe
Ik heb trouwens nergens iets gelezen over een NDA of iets in die richting. In de mail staat zelfs een knop met plaats dit op facebook en twitter.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq