"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
De NDA gaat over de inhoud van het spel, ze willen wel dat je de naam van het spel bekend maaktOzzie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:17:
Kreeg vandaag ineens een mailtje met een beta key terwijl ik me daar volgens mij nooit voor op heb gegeven. Sturen ze dat gewoon naar random mensen met een EA account ofzo?
Anyway, vind het tot nu toe wel leuk. Maar je moet het niet vergelijken met een echt C&C game vind ik. Misschien dat er verder in het spel wat meer strategie e.d. bij komt kijken. Heb het pas een half uurtje gespeeld tot nu toe
Ik heb trouwens nergens iets gelezen over een NDA of iets in die richting. In de mail staat zelfs een knop met plaats dit op facebook en twitter.
Edit:
Handig trouwens een Ossi en Ozzie hier
Voordat je je kon aanmelden voor de beta is er ook een nieuwsbericht op Tweakers geweest, alles wat daar in staat is dus gewoon openbaar. Maar verder mag je er niks over naar buiten brengen volgens mij
Gister toch maar de Predator geresearcht en een gekocht. De laatste dagen kamp ik alleen met een power tekort, iets wat ik in het begin altijd genoeg had. Eerst waren crystals mijn grootste tekort. Zal wel komen dat zowel gebouwen en als voertuigen upgraden power kost en alles nu 10+ is en dus ook aardig wat kost.
Dadelijk nog één aanval en dan ben ik weer uitgedaan voor de komende uren.
Daar heb ik geen last vanBrains schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:41:
Sinds vandaag crasht FireFox (9 en 10) telkens als ik een aanval start. In Internet Explorer 9 geen problemen.
Gister toch maar de Predator geresearcht en een gekocht. De laatste dagen kamp ik alleen met een power tekort, iets wat ik in het begin altijd genoeg had. Eerst waren crystals mijn grootste tekort. Zal wel komen dat zowel gebouwen en als voertuigen upgraden power kost en alles nu 10+ is en dus ook aardig wat kost.
Het spel loopt wel veeel soepeler met de update van gister! Van max. 6 FPS naar gemiddeld 50 FPS
Gelukkig gaat alles door, ook al herstart je de browser, het is alleen vervelend.
Geen last van crashes gebruik zelf ook firefox 10Brains schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:55:
Ik zat zo op 60fps in FireFox 10, nu crasht het bij de 1e actie van de aanval. IE zit nu op 52fps.
Gelukkig gaat alles door, ook al herstart je de browser, het is alleen vervelend.
Ben nu uitgedaan voor de komende uren:
- De eerst volgende update van mijn construction yard of command center (van 12 > 13) duurt een dag.
- Een upgrade van een Pitbull (van 11 > 12) duurt 9 uur (van één unit).
- Mijn command points geven 0/100 aan.
Toch maar eerst mijn resourceproductie een tandje opkrikken.
Level 9 atm met lvl 7 offense.
Ik knal erop los met 1 guardian om MGs te clearen en 3 pitbulls om de gebouwen neer te halen.
Gaat wel rap zo.
Volgens mij was ik echt ongelukkig met de plaatsing van mijn crystals.
In ieder geval is het optimaal eromheen bouwen niet goed te doen.
Mensen op BETA 3 in het zuiden zitten kunnen me gerust mailen voor n alliance:
Darkfreakzz is me naam
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Power tekort is ook mijn struikelblok nuBrains schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:41:
Sinds vandaag crasht FireFox (9 en 10) telkens als ik een aanval start. In Internet Explorer 9 geen problemen.
4 powerplants is ook niet genoeg, helaas moet ik mijn construction yard nog 4x upgraden naar lvl 19 voor 3 powerplants en een accumulator
Wel jammer dat er niet wordt aangeven per resource hoelang het nog duurt. Nu moet je dat zelf uitrekenen.
Maar moet nu echt wachten, twee resources zijn zowat helamaal op.
Ik wil graag een non aggression pact sluiten met jullie
Mijn alliance name is Special Strike Force
Net ook 2 nieuwe threads gemaakt op het beta forum. De eerste is niet heel bijzonder, meer irritant:
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=1812
De 2e is echter wel heel bizar:
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=1814
Aanvallen worden wel steeds moeilijker, naarmate de levels steeds dichter bij elkaar liggen of de forgotten zelfs hoger zijn. Het valt me wel op dat het defense niet meer terugkomt, dus in twee keer slaagt de aanval we.
Ja dat is nieuw, als je de defence HQ vernietigd dan komen de gebouwen/units niet terug.Brains schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:49:
Het wordt steeds leuker, alles basissen om me heen hebben 2 camps en ik heb er geen. In hetzelfde terretorium heeft een "collega" 3 camps om hem heen.
Aanvallen worden wel steeds moeilijker, naarmate de levels steeds dichter bij elkaar liggen of de forgotten zelfs hoger zijn. Het valt me wel op dat het defense niet meer terugkomt, dus in twee keer slaagt de aanval we.
Het wordt er bijna te makkelijk van.
Anoniem: 84159
Is er een GOT alliance op de derde server? Zou er graag joinen!
Wij hebben op de derde server een axis-alliance opgericht.Anoniem: 84159 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:32:
Ik zit inmiddels sinds vandaag ook in de Beta, en mijn god wat is dit verslavend... Je weet eigenlijk dat je nog even niks kunt doen maar je blijft toch elke keer inloggen, even kijken..
Is er een GOT alliance op de derde server? Zou er graag joinen!
In elke richting (noorden, oosten, zuiden en westen) zitten alliances en onderling hebben we een overkoepelende aliantie.
Zoek op:
Northern Defenders
Eastern Defenders
Southern Defenders
Western Defenders
Ik zelf zit in het zuiden xxx:800 - xxx:900
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Anoniem: 84159
Je level word bepaald door het level van je construction crane.Brains schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:54:
Heeft iemand informatie over de rank/ranking/puntentelling? Wanneer krijg je punten of een volgend level?
Je ranking is afhankelijk van je punten, ook je "titel" is afhankelijk van je punten.
Punten krijg je voor het upgraden van units en gebouwen en het vernietigen van camps voor zover ik weet
En daarnaast heb ik gemist of er nou een GoT alliance was of niet, zit in Zuid-Oost dacht ik
Als laatst: is er een soort world-map waar ik op kan kijken?
edit: nog een vraag...af en toe zie ik dat het kamp bij mijn base verschuift. kan het dat andere mensen deze aanvallen o.i.d?! Of mis ik hier wat
[ Voor 16% gewijzigd door Anvesi op 02-03-2012 11:41 ]
The code has already been used.
Iemand dit meer gehad?
Ik vermoed dat je te laat bent met het redeemen van de code.Konjo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:57:
Als ik mijn code wil redeemen krijg ik dit:
Iemand dit meer gehad?
Probeer anders eens de twitter code of de facebook code
heb dat van meerdere gehoord; code per mail, wordt 1e keer niet geaccepteerd. 2e keer invoeren, alles okeKonjo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:57:
Als ik mijn code wil redeemen krijg ik dit:
Iemand dit meer gehad?

Degene die mij toegestuurd was bleef onbruikbaar (was al gebruikt volgens de melding)himlims_ schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:47:
[...]
heb dat van meerdere gehoord; code per mail, wordt 1e keer niet geaccepteerd. 2e keer invoeren, alles oke
(Waarom sturen ze dan uberhaupt een mail met iets onbruikbaars)
Echter iets onder de knop waar je je code kunt redeemen geven ze elke keer een status overzicht van de laatste dingen.
Blijkt er gewoon een BETA key in te staan
5RCN-3JUK-ANRN-AA47
Hier gevonden !
Ben nu level 9. En het spel heeft wel iets. Alleen het wachten op voldoende Command Points kan soms wel vervelend zijn (als de vijandige HQ nog maar op 5% oid staat).
Maar tijdens het wachten vergaar ik gratis Funds via de Earn Play4Free knop op de "Purchase Play4Free Funds" pagina
Bedankt voor de BETA key, ik heb hem ook gebruikt en hij werkte!o0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:18:
[...]
Degene die mij toegestuurd was bleef onbruikbaar (was al gebruikt volgens de melding)
Echter iets onder de knop waar je je code kunt redeemen geven ze elke keer een status overzicht van de laatste dingen.
Blijkt er gewoon een BETA key in te staan. Deze zou voor 1000 users moeten zijn.
5RCN-3JUK-ANRN-AA47
Hier gevonden !
Ben nu level 9. En het spel heeft wel iets. Alleen het wachten op voldoende Command Points kan soms wel vervelend zijn (als de vijandige HQ nog maar op 5% oid staat).
Maar tijdens het wachten vergaar ik gratis Funds via de Earn Play4Free knop op de "Purchase Play4Free Funds" pagina
Sorry voor de 'bump', maar heb nog geen antwoorden op deze vragen en vroeg me toch wel af of iemand hier antwoord op kan geven. Nu paar dagen gespeeld maar op de een of andere manier lijk ik gigantisch achter te lopen op anderen. Hoe kunnen mensen zo snel groeien? Heb het gevoel dat ik iets fout doeFiole schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:57:
Dus punten zeggen niet alles? Ik focus voornamelijk op expensions (upgrades van harvesters e.d.) en niet specifiek van units / andere gebouwen. Daarnaast val ik wel camps aan wanneer mogelijk. Stond nog top 100, nu gezakt naar 450ish...en uiteindelijk 725 Doe ik iets fout...?
En daarnaast heb ik gemist of er nou een GoT alliance was of niet, zit in Zuid-Oost dacht ik
Als laatst: is er een soort world-map waar ik op kan kijken?
edit: nog een vraag...af en toe zie ik dat het kamp bij mijn base verschuift. kan het dat andere mensen deze aanvallen o.i.d?! Of mis ik hier wat
Nee er is geen world map, ja er is een tweakers alliance, maar daar zit ik niet inFiole schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Sorry voor de 'bump', maar heb nog geen antwoorden op deze vragen en vroeg me toch wel af of iemand hier antwoord op kan geven. Nu paar dagen gespeeld maar op de een of andere manier lijk ik gigantisch achter te lopen op anderen. Hoe kunnen mensen zo snel groeien? Heb het gevoel dat ik iets fout doe
Zoek op GoT alliance en spreek een paar mensen aan zou ik zeggen
En ja, anderen kunnen jouw camps aanvallen
[ Voor 3% gewijzigd door Ossi op 02-03-2012 11:54 ]
Thanks voor de tip! Ik had de 29e een mail gekregen met een beta-invite, probeerde de key te gebruiken, kreeg ik ook de melding dat deze al gebruikt was.. Maar nu toch in de betao0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:18:
[...]
Degene die mij toegestuurd was bleef onbruikbaar (was al gebruikt volgens de melding)
Blijkt er gewoon een BETA key in te staan. Deze zou voor 1000 users moeten zijn.
5RCN-3JUK-ANRN-AA47
Hier gevonden !
De eerste keer kreeg ik ook de melding dat-ie het niet deed, de tweede keer werkte het goedhimlims_ schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:47:
[...]
heb dat van meerdere gehoord; code per mail, wordt 1e keer niet geaccepteerd. 2e keer invoeren, alles oke
Maar ik kan me ook voorstellen dat de mensen die bij de eerste verzending al een beta key hebben gekregen, dat deze key ondertussen opengesteld is voor iemand anders als deze nog niet gebruikt is. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk spelers daar hebben
stijgen gaat langzaam, maar rank vast houden is al heel wat. Sta nu 113e van de server. maar over 2-3 uur is dat zo 300 plaatsen verschoven.Fiole schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:28:
Hoe stijgt iedereen zo snel? Heb echt het gevoel dat ik gigantisch achterloop...Stond eerst top 100, toen 250ish, vanochtend terug naar 750?! Echt bizar dit. Ik focus voornamelijk op expension (tiberium en energie) of moet ik wat anders doen...?
1:2:3
Defense:base:offense
Ik sta zo rond de 250 nu, blijf daar zo ongeveer zitten ook.
Kan zijn dat ze die funds kopen om zo sneller te upgraden. Ik zou voornamelijk verder gaan met waar je mee bezich bent dus het upgraden van je fields. Ook zou ik een legertje maken waarmee je camps/outposts/basis kan gaan aanvallen.Fiole schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:28:
Hoe stijgt iedereen zo snel? Heb echt het gevoel dat ik gigantisch achterloop...Stond eerst top 100, toen 250ish, vanochtend terug naar 750?! Echt bizar dit. Ik focus voornamelijk op expension (tiberium en energie) of moet ik wat anders doen...?
2H3T-ERW3-6LWX-RPZF

Is al gebruikt, ik was te laat.TrekDude101 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:42:
Ik heb nog een beta-key voor de liefhebber, meldt het wel even als je hem (succesvol) gebruikt hebt, zodat ik 'm weg kan halen
2H3T-ERW3-6LWX-RPZF
deze is ook al reeds gebruiktTrekDude101 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:42:
Ik heb nog een beta-key voor de liefhebber, meldt het wel even als je hem (succesvol) gebruikt hebt, zodat ik 'm weg kan halen
2H3T-ERW3-6LWX-RPZF
Hoe komen jullie trouwens aan die codes?
spijtig genoeg ook already been usedOssi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:58:
5RCN-3JUK-ANRN-AA47
Die is voor 1000 users, misschien zit er nog wat ruimte op
Gewoon 'liken' op facebook en regelmatig checken, twitter heb ik niet.
Ik mis een 'unlike' button hiervoormathiasv91 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:09:
Geen facebook geen twitter
Neem een spamtwitter/facebook pagina onder een pseudoniem
Inderdaad, EA kiest ervoor om te promoten via Facebook en Twitter, als jij geen van beiden hebt dan is dat jammer.Ossi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:11:
[...]
Ik mis een 'unlike' button hiervoor
Neem een spamtwitter/facebook pagina onder een pseudoniem
Al zijn er genoeg Tweakers die hier beta codes posten, dus een abonnement op dit topic kan ook helpen.
Op de inlog pagina voor de beta plaatsen ze ook soms codes, bij het nieuwsOverlegne schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:01:
Neen, jammer.
Hoe komen jullie trouwens aan die codes?
http://alliances.commandandconquer.com/home
Vond de oude interface ook beter en vindt het jammer dat je voordeel kan halen uit het kopen van funds.aapelite schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:14:
Het spel blijft wel ongelofelijk recourses vreten. Ik zit nog te hopen dat ze de interface terug veranderen. Vind het nu echt niets.
Het kan alleen in combinatie met supply points, zo snel gaan die niet. En als je privacy niet belangrijk vindt dan kun je ook genoeg P4F funds krijgen.... Helaas vind ik privacy wel redelijk belangrijk en heb geen behoefte aan telefoontjes en spam.dragon3016 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:25:
[...]
Vond de oude interface ook beter en vindt het jammer dat je voordeel kan halen uit het kopen van funds.
Ik denk dat EA het Play4Free concept hiermee goed gebalanceerd heeft gekregen. Het is geen Play2Win op deze manierOssi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:42:
[...]
Het kan alleen in combinatie met supply points, zo snel gaan die niet. En als je privacy niet belangrijk vindt dan kun je ook genoeg P4F funds krijgen.... Helaas vind ik privacy wel redelijk belangrijk en heb geen behoefte aan telefoontjes en spam.
Ik denk dat de Funds vooral veel nut hebben voor de mensen die niet elke dag de tijd hebben om het spelletje te spelen. (o.a. + 900 Command Points voor 30 dagen). Kun je 4,5 dag sparen en en kleine 100 battles uitvoeren. Waarna je weer 4,5 dag kunt sparen.
Standaard moet je gewoon per 10uur de punten gebruiken, want vol = vol.
De Earn Play4Free funds is wel leuk om te doen als je toch 10 minuutjes moet wachten om bijv. een aanval te kunnen openen. Zolang je rond (of onder) de 500 punten zit kun je er nog wel mee wegkomen door een fictieve naam / adres / junk email adres e.d. op te geven.
Bedankt deze werkte ook voor mijo0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:18:
[...]
5RCN-3JUK-ANRN-AA47
Hier gevonden !
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Inderdaad daarom je kunt meerdere attacks uitvoeren dan normaal door je cp te verhogen.himlims_ schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:37:
zeker wel dat de game verneukt wordt door geld. Gene met meeste geld (en logisch inzicht wint) dit omdat je CP kunt kopen.
Hier werkte hij ook. Ik schijn bericht te krijgen als ik kan spelen.MrOizo2005 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:40:
[...]
Bedankt deze werkte ook voor mij(wel paar uur geleden al ingevoerd.)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Meerdere attacks in een keer inderdaad (indien je +900 extra command points doet)dragon3016 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Inderdaad daarom je kunt meerdere attacks uitvoeren dan normaal door je cp te verhogen.
Maar, 1000 CP betekent wel 100 uur sparen. Waar een normale gebruiker na 10 uur zijn CP wel moet opmaken anders zit de pot vol.
Hetzelfde voor het kopen van CP, dit kost je wel elke keer 10 Supply Points en die komen nu (bij mij lvl 10) ook maar 3 per uur binnen, dus moet je 3+ uur sparen om 1 x 12 CP te kopen.
Of het de balans tussen pay en non pay zal verstoren, dat zal de tijd leren. Maar in mijn optiek is het geen instant win, want er zit een tijdsfactor aan verbonden.
Maar Funds geeft je wel (flink) wat voordeel als je niet dagelijks het spel kunt openen.
(Maar ik speel het spelletje pas 1 dag
Beter?dragon3016 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:25:
[...]
Vond de oude interface ook beter en vindt het jammer dat je voordeel kan halen uit het kopen van funds.
Met de nieuwe interface loopt het (hier in ieder geval) zo veel soepeler! 60 fps ipv 6
Ze mogen het inderdaad downscalen met deze berekening. Geen wonder dat mensen zo snel stijgen: ze zullen met die free points (enquettes e.d.) wel heel hard stijgen. Zuch. Had beter verwacht dan dit.o0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:02:
[...]
Meerdere attacks in een keer inderdaad (indien je +900 extra command points doet)
Maar, 1000 CP betekent wel 100 uur sparen. Waar een normale gebruiker na 10 uur zijn CP wel moet opmaken anders zit de pot vol.
Hetzelfde voor het kopen van CP, dit kost je wel elke keer 10 Supply Points en die komen nu (bij mij lvl 10) ook maar 3 per uur binnen, dus moet je 3+ uur sparen om 1 x 12 CP te kopen.
Of het de balans tussen pay en non pay zal verstoren, dat zal de tijd leren. Maar in mijn optiek is het geen instant win, want er zit een tijdsfactor aan verbonden.
Maar Funds geeft je wel (flink) wat voordeel als je niet dagelijks het spel kunt openen.
(Maar ik speel het spelletje pas 1 dag, dus de ervaring zal het leren
)
Je hebt een punt maar mensen die het een dagje niet aanraken kunnen gelijk meer aanvallen dan normaal ook kunnen er grondstoffen gekocht worden.o0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:02:
[...]
Meerdere attacks in een keer inderdaad (indien je +900 extra command points doet)
(Maar ik speel het spelletje pas 1 dag, dus de ervaring zal het leren
)
Gelukkig kunnen er geen research punten gekocht worden anders zou het helemaal irritant zijn.
Gelukkig niet nee (alhoewel het wel verrekte handig zou zijn, want als ik in het overzicht kijk met de nog te researchen voertuigen en kijk wat ik heb zelf heb staan aan RPdragon3016 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:46:
[...]
Gelukkig kunnen er geen research punten gekocht worden anders zou het helemaal irritant zijn.
En gelukkig kun je (op dit moment) ook geen voertuigen, items of andere extraatjes voor Funds aanschaffen.
Begin het spel wel te waarderen. Het oogt simpel, maar je kunt zoveel kanten uit.
- Je inkomsten dien je zo efficient mogelijk binnen te harken. M.a.w. een goede balans zien te vinden tussen inkomsten generators en boosters. En hoe zet je alles zo bij elkaar dat deze zo efficient mogelijk samen werken (aangezien sommige inkomsten generators ook weer boosters zijn)
- Je aanvalsvloot samenstellen. En hoe kun je deze het beste inzetten.
Gisterenavond flink bezig geweest met de tutorial en daarna veel met gebouwen aan het slepen geweest om deze zo goed mogelijk te laten draaien.
Natuurlijk al mijn CP points opgemaakt aan aanvallen voordat ik erachter kwam hoe je je units het beste kunt inzetten. (Mijn taktiek is zo snel mogelijk die CY plat
Net er achtergekomen dat bij mijn huidige 'tegenstander' ik niet het pad moet vrijmaken, maar voor afleiding moet zorgen. Zodat de slopers er (heelhuids) langskunnen.
Alleen nu 48 minuten wachten om de aangepast taktiek te kunnen proberen. Zucht....
Dus ondertussen maar ff wat eten en wat Earn Play4Free funding doen
Daarnaast: weet iemand of je meedere keren je basis kan verschuiven?

Dat laatste; ja hoor, dat kan! Zolang je maar CP hebtFiole schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:27:
Weet iemand trouwens hoe ik in vredesnaam een gat in mn gebied heb kunnen krijgen? Opeens stond er een kamp naast mn basis, waardoor er 1 vakje linksboven me 'leeg' is...iemand enige verklaring hiervoor?
Daarnaast: weet iemand of je meedere keren je basis kan verschuiven?
Zodra je 2 basissen hebt met 2 legers wordt het iets minder wachten om repair tijd.Tankiej schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:37:
Na de update zit ik elke keer te wachten tot ik weer kan repairen om weer aan te vallen. Voor de update zat ik te wachten op CP. Je blijft bezig..
Blijft irritant tho.
Mijn army repareren kost 2 uur 20 voor alle vehicles, dan is je repair time snel op vooral omdat meestal alles kapot gaat bij mij
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar ik moet nog 500K credits voordat ik verder kan daarmeeGtoniser schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Zodra je 2 basissen hebt met 2 legers wordt het iets minder wachten om repair tijd.
Blijft irritant tho.
Mijn army repareren kost 2 uur 20 voor alle vehicles, dan is je repair time snel op vooral omdat meestal alles kapot gaat bij mij
Zit bij mij op 3 uur en 20 min

Ik kan nog geen server kiezen, als ik in wilt loggen zegt die dat me account niet bestaat.Gtoniser schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:47:
heb je wel de goede server aangeklikt?
Dit terwijl ik 100% zeker weet dat er op dat mail adres staat, want ik heb er nog op gespeeld gister
Ben ik de enige waar dat 'remember me' vinkje bij het inloggen niets doet? Op verschillende PC's met op alle verschillende browsers moet ik telkens opnieuw inloggen...
Zondag loopt mijn bescherming af, ik denk dat het eens tijd wordt wat aandacht (en grondstoffen) aan mijn verdediging te besteden
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Your beta code for Command & Conquer: Tiberium Alliances has been successfully redeemed.Nextron schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
Eenmalig gebruik: HQ69-Z8UW-ZNUC-HYEU
Ben ik de enige waar dat 'remember me' vinkje bij het inloggen niets doet? Op verschillende PC's met op alle verschillende browsers moet ik telkens opnieuw inloggen...
Zondag loopt mijn bescherming af, ik denk dat het eens tijd wordt wat aandacht (en grondstoffen) aan mijn verdediging te besteden.
Reuze bedankt
Werkte hier alleen de eerste 2 dagen, daarna niet meerNextron schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
Zondag loopt mijn bescherming af, ik denk dat het eens tijd wordt wat aandacht (en grondstoffen) aan mijn verdediging te besteden.
Ik heb hetzelfde probleem. In IE9 moet ik ook elke keer opnieuw weer mijn e-mailadres intypen. Bij Chrome onthoudt hij op z'n minst nog het mailadres.[b]Nextron schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
Hier met FF hetzelfde (10.0.2) het spel heeft geen problemen.Ossi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:27:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. In IE9 moet ik ook elke keer opnieuw weer mijn e-mailadres intypen. Bij Chrome onthoudt hij op z'n minst nog het mailadres.
power wordt/is erg belangrijkNextron schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
Het enige nadeel vind ik dat je in feite je rank kan inkopen. Als je funds betaald kan je net zo snel ontwikkelen als je er genoeg geld voor over hebt.
Mijn crystal-productie is op dit moment gestopt: storage vol
crystal heb je nodig om je units en je defense te upgraden, daarvan heb je nooit genoegBrains schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:04:
Power heb je inderdaad veel nodig, zowel voor gebouwen als je leger. Daarnaast krijg je geen power na een aanval, wel tiberium en crystals.
Mijn crystal-productie is op dit moment gestopt: storage vol
Als je met 1 aanval een camp verslaat krijg je dan meer research points dan als je het doet in 2 aanvallen? Of is dat aantal gelijk?
[ Voor 49% gewijzigd door Chadi op 03-03-2012 15:33 ]
Nu alle "bescherming" van de basissen om me heen wegvalt kan ik daar kijken hoe andere hun basis voor elkaar hebben.
@chadi: ik kan ook maar één grote update per dag uitvoeren. Gelukkig wel aan mijn leger en aan mijn basis.
[ Voor 17% gewijzigd door Brains op 03-03-2012 15:34 ]
Welke Level heb je dan voor al je gebouwen etcetc??Brains schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:33:
Zeker en het komt ook elke keer op. Maar mijn crystal-storage zit nu vol en heb nauwelijks power, dus kan er nu even niks mee doen.
Nu alle "bescherming" van de basissen om me heen wegvalt kan ik daar kijken hoe andere hun basis voor elkaar hebben.
@chadi: ik kan ook maar één grote update per dag uitvoeren. Gelukkig wel aan mijn leger en aan mijn basis.
Tiberium harvesters: 2x level 12 3x level 11 (11.520 per uur, max 390.000)
Crystal harvesters: 4x level 11 (7.200 per uur, max 390.000)
Power plants: 3x level 12 1x level 11 (9.152 per uur, max 175.000)
Power is op dit moment mijn beperkende factor.
Ik zit nu op 14k tiberium per uur en 19k power, dan begint het wat beter te worden.
Ben er nu dus mee bezig om mijn powerproductie op te krikken.
Alle supply crates die ik krijg bevatten crystals... net wat ik nu genoeg heb
[ Voor 15% gewijzigd door Brains op 03-03-2012 16:38 ]
Zit op level 10 maar die capaciteit heb ik bij lange na niet.Brains schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:59:
Construction yard: level 12
[ Voor 30% gewijzigd door Chadi op 03-03-2012 17:20 ]
power kun je ook niet overzetten van basis > basis, en je krijgt ook geen power bij het slopen van iemand zijn basis. hierdoor heb je al snel een tekort. daarom handig om je powerplants goed in de gaten te houdenBrains schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:59:
Construction yard: level 12
THX die moeten inderdaad geugrade worden naar een hoger level.Brains schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:39:
@Chadi daarvoor met je de aangrensende silo of accumulator opwaarderen. Die verkorten de bonusproductie
Mensne die een key willen.. je kan die gewoon in het topic op het forum vragen daar en dan krijg je hem binnen een dag
Ik zit aan mijn max, en volgens de tooltip kan ik er alleen maar items mee gebruiken.
Lekker trouwens dat het beta forum geen search funcite heeft 0o
Nou je kan bijvoorbeeld Crates die je wint als je een tegenstander kapot maakt omwisselen. Kijk bij inventory . En je kan als je die fludo's hebt bijvoorbeeld punten kopen om een aanval te mogen starten etc etc..cable-one schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:22:
Wat kan ik nou met die supply points doen?
Ik zit aan mijn max, en volgens de tooltip kan ik er alleen maar items mee gebruiken.
Lekker trouwens dat het beta forum geen search funcite heeft 0o
We hebben toch ook een tweakers alliance ?
Wat is de naam? dant vraag ik even om een invite
Status, Base is alerted!?
Hebben we die?cable-one schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:58:
Bedankt voor de reply.
We hebben toch ook een tweakers alliance ?
Wat is de naam? dant vraag ik even om een invite
Nadat je 1x bent aangevallen is je base 'alerted'. als je vrienden in de buurt hebt met support dan calibraten die op jouw basis
Ah ik vroeg me al af hoe jij je base op alerted krijgt.Gtoniser schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:17:
[...]
Nadat je 1x bent aangevallen is je base 'alerted'. als je vrienden in de buurt hebt met support dan calibraten die op jouw basis
Gaat vanzelf dus.
Wij op BETA3 hebben allemaal nog shields tot woensdag ong. dus nog geen PVP.
Gelukkig ben ik omringt door 4 allies die allemaal support hebben gebouwd
Stel iemand valt me aan zal die snel voor een verassing komen te staan XD.
Sowieso staat er een flinke muur en flink wat MGs als eerste defense voor woensdag.
Daarbij staan mijn Defense Fac. en Crane ook ver achter een heleboel andere gebouwen.
Tenzij iemand met flink wat vliegtuigen aan komt zetten ben ik wel redelijk safe
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.