Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05

Vuvuzela

My spire is forming

Pas na 4 juli toch?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 10:34

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik denk dat ie doelt op de gratis Scion FR-S die nu beschikbaar zou moeten zijn?? Ik vraag me ook af hoe je die krijgt...

ok zo dus:
http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d46297.html

http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/frs/

Tis gewoon een DLC die je gratis kunt downloaden... nice. Wel jammer dat het een 1op1 kopie is van de GT86 die laatst ook al bij een normale update van het spel zat...

[ Voor 36% gewijzigd door DerOllie op 27-06-2012 17:45 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28

scorpie

Supra Addict

Ho ho, helemaal geen exacte kopie. Dit is een Scion, en die andere was een Toyota in een andere kleur. :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

scorpie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:00:
Ho ho, helemaal geen exacte kopie. Dit is een Scion, en die andere was een Toyota in een andere kleur. :+
|:( eerste wat ik met mn Toyota toen heb gedaan is de verf kwast erover gehaald en net zo rood gemaakt als deze Scion nu is. Ik zie geen verschil... Behalve dat ik de Toyota als een malle heb getuned, dus ik laat deze Scion denk ik wel redelijk stock...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Cybpraetorian schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:42:
[...]

Ik denk dat ie doelt op de gratis Scion FR-S die nu beschikbaar zou moeten zijn?? Ik vraag me ook af hoe je die krijgt...

ok zo dus:
http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d46297.html

http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/frs/

Tis gewoon een DLC die je gratis kunt downloaden... nice. Wel jammer dat het een 1op1 kopie is van de GT86 die laatst ook al bij een normale update van het spel zat...
Helemaal juist! :Y
Zojuist de PS3 aangeslingerd ... update gedownload en geinstalleerd (wat een timing weer |:( ) ... direct naar de store en voila... de auto en de nieuwe DLC. Nu inloggen en trappen met dat hok! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Iemand overzichtje van de snelste auto's ingame? Heb nu een Mclaren F1 en Lambo maar die worden slecht bestuurbaar wanneer je er een turbokit onder zet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 244101 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:20:
Iemand overzichtje van de snelste auto's ingame? Heb nu een Mclaren F1 en Lambo maar die worden slecht bestuurbaar wanneer je er een turbokit onder zet etc.
De McLaren is 1 van de best bestuurbare auto's in het spel. Als je een turbo plaatst heb je een heel andere afstelling nodig. Daarnaast kan je toch je auto's sorteren op performance points? Anders eens kijken op mygranturismo.net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

De Mclaren F1/ Lambo etc. missen in verhouding downforce als je ze gaat tunen. Kan je denk ik beter een echte raceauto pakken als je bij die snelheden nog bestuurbaarheid wilt. En vaak zijn hogere lvl auto's ook sneller/meer p.p.

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 28-06-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik weet niet wat er met welke patch gebeurd is, maar na 4 races special events met een 130% multiplier zit ik gewoon op 1 Miljoen credits.. kan me nog wel herinneren dat het "vroeger" niet *zo* snel ging.. (Ok, ik kreeg ook steeds iets bonus als Performance Points verschil..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-05 10:20
scorpie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:34:
Ik weet niet wat er met welke patch gebeurd is, maar na 4 races special events met een 130% multiplier zit ik gewoon op 1 Miljoen credits.. kan me nog wel herinneren dat het "vroeger" niet *zo* snel ging.. (Ok, ik kreeg ook steeds iets bonus als Performance Points verschil..)
Met de performance points bonus gaat het wel een stuk sneller ja, ik vind het zelf wel een leuke toevoeging, zo wordt je gemotiveerd om een wat minder overpowerde auto te kiezen en kun je zelfs tegen de ai af en toe nog leuke races hebben (en had ik een excuus om mijn 22B weer eens van stal te halen, wat een geniale kar _/-\o_ ). (Al is het redelijk frustrerend dat de ai af en toe op de rem gaat staan om je er voorbij te laten terwijl je er nog achter rijdt...)

Weet iemand trouwens nog een game waar circuit Zolder in zit (liever niet GTR of shift 2, daar klopt de layout niet helemaal van en markeringen op en rond de baan zijn er niet die je normaal gebruikt om je lijnen mee te bepalen)

[ Voor 16% gewijzigd door Bastard op 29-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik merkte wel dat de AI actief de binnenkant van de bocht probeert te verdedigen, dat is wel fijn. :) Dat ze consequent niet met die hokken doorrijden snap ik gewoon niet. Het is echt een treintje wat langsrijdt, dat is zo zonde. Laat die auto's pushen, laat ze oversteeren omdat ze grip zoeken, laat ze te laat braken, laat de AI leven! Dat is wat ik echt mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Gisteravond een hoop lol gehad online. Gewoon via online lobby en dan een wat scrollen tot je een rouletterace server tegenkomt. Mensen die lomp deden werden gekickt maar dat gebeurde sowieso weinig. P.P van auto's werd steeds een beetje aangepast voor verandering en na elke race een vote voor nieuwe track. En alle hulpmiddelen behalve ABS uit.

Wilde eigenlijk op een server waar ze op Twin ring motegi waren maar dat kan niet als je hem zelf niet hebt gekocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Vuvuzela schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:28:
Gisteravond een hoop lol gehad online. Gewoon via online lobby en dan een wat scrollen tot je een rouletterace server tegenkomt. Mensen die lomp deden werden gekickt maar dat gebeurde sowieso weinig. P.P van auto's werd steeds een beetje aangepast voor verandering en na elke race een vote voor nieuwe track. En alle hulpmiddelen behalve ABS uit.

Wilde eigenlijk op een server waar ze op Twin ring motegi waren maar dat kan niet als je hem zelf niet hebt gekocht ;(
Shuffles zo fijn, totdat je in zo'n Americaanse olietanker terecht komt met een top van 180 op een snel circuit .. zo naar :F

Zat van de week net zo ... iedereen Twin ring motegi voten ... bleek dat iig de host deze niet had :|

Als je zo graag wil rijden op die baan .... dlc-tje kopen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Het verschil tussen auto's is bij shuffle sowieso vrij groot en met sommige auto's rijd je inderdaad voor spek en bonen mee, zeker op banen als monza waar het puur om topsnelheid gaat. Veel hosts gooien er af en toe ook even een race tussendoor waarin iedereen dezelfde auto heeft of dat je een stock auto met x pp uit je eigen garage kunt gebruiken.

Gisternacht ook nog even meegedaan met een 500pp race zonder verdere restricties (8 ronden op Grand valley reverse), ik was alleen stug op RH aan het rijden waardoor ik een paar seconden per ronde verloor maar niet hoefde te stoppen, 2 keer op het eennalaatste rechte stuk voorbij gereden in de laatste ronde. Ik had toch even hiernaar moeten kijken: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=236549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Hehe ik kwam idd ook een ronde in een gare musclecar terecht maar gelukkig was ik niet de enige en met 12+ mensen is er overal wel wat te "vechten". En een andere keer heb je een AWD op een gladde baan als laguna seca en profiteer je daar weer van.

En over die DLC twijfel ik nog beetje. Op spa heb ik denk maar 10 rondjes gereden :X vind het meer een f1, 600 p,p + circuit.

Zou ook wel weer leuk zijn om met gotters online te gaan. Maar vrees dat daar weinig animo meer voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

KAdrifter schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:41:
Gisternacht ook nog even meegedaan met een 500pp race zonder verdere restricties (8 ronden op Grand valley reverse), ik was alleen stug op RH aan het rijden waardoor ik een paar seconden per ronde verloor maar niet hoefde te stoppen, 2 keer op het eennalaatste rechte stuk voorbij gereden in de laatste ronde. Ik had toch even hiernaar moeten kijken: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=236549
8 rondjes zou toch haalbaar moeten zijn naar mijn idee... zelfs op softs (mits je een beetje rustig aan doet).

Ik dacht dat ze in de tussentijd (posts in het linkje zijn van december) toch wel het een en ander hadden aangepast aan de bandenslijtage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Iemand een goede tut over goede afstelling van de auto? (in het Nederlands graag) zoals hoe je de versnellingsbak moet instellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05 14:49
afca123 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:48:
Iemand een goede tut over goede afstelling van de auto? (in het Nederlands graag) zoals hoe je de versnellingsbak moet instellen etc.
We hebben een quick tuning card samengesteld waarbij de meest essentiële zaken simpel zijn uitgelegd. Denk dat wel een goed begin is, gaat niet de diepte in maar geeft algemeen de effecten weer van de keuzes die je maakt, wellicht dat je het wat op weg kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Vuvuzela schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:18:

Zou ook wel weer leuk zijn om met gotters online te gaan. Maar vrees dat daar weinig animo meer voor is.
Lijkt me wel grappig, voeg me maar toe: NL_Joost. Ik rijd sowieso meestal shuffle oid.
Mr_Mellow schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:33:
[...]

8 rondjes zou toch haalbaar moeten zijn naar mijn idee... zelfs op softs (mits je een beetje rustig aan doet).

Ik dacht dat ze in de tussentijd (posts in het linkje zijn van december) toch wel het een en ander hadden aangepast aan de bandenslijtage?
Grand valley is een lange baan, na 8 ronden waren zelfs RH banden al ver op.

[ Voor 42% gewijzigd door Bastard op 02-07-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Djie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:22:
[...]

We hebben een quick tuning card samengesteld waarbij de meest essentiële zaken simpel zijn uitgelegd. Denk dat wel een goed begin is, gaat niet de diepte in maar geeft algemeen de effecten weer van de keuzes die je maakt, wellicht dat je het wat op weg kan helpen!
Gefeliciteerd nog, Djie, met je resultaten in GT Academy. Die laatste ronde was voor mij echt niet te doen met controller. Heb goud gehaald en toen maar gestopt. Verloren zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Same. Door alle andere tests ging ik als een speer. Had hooguit 5 pogingen nodig per proef, en dan op de laatste krijg je em met geen mogelijkheid onder de 1e tijd :')
Uiteindelijk gelukt (ook met controller) en toen meteen maar uitgezet, een betere tijd neerzetten zat er even niet meer in (En nu ook niet meer, want ik had die tijd gereden 3 uur voor de sluiting :P)

Ik wist overigens niet dat Mt Oto (ofzo) in de game zat.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Tarabass schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:27:
[...]
Gefeliciteerd nog, Djie, met je resultaten in GT Academy. Die laatste ronde was voor mij echt niet te doen met controller. Heb goud gehaald en toen maar gestopt. Verloren zaak.
Thanks! Vandaag bellertje gekregen van Sony dat ik naar Zolder mag voor de finale! Met een controller lijkt het me ook erg lastig om een goede tijd neer te zetten, de auto is erg tricky op de limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

KAdrifter schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:43:
[...]

Lijkt me wel grappig, voeg me maar toe: NL_Joost. Ik rijd sowieso meestal shuffle oid.
Mij ook, kijken hoe iemand anders de lijnen rijd etc. mijn nickname Blasterus15 voeg maar toe.
Ik race met een controller. Iemand een goede knoppen keuze? Ik krijg steeds zere duimen van het gasgeven. (slaap in de duim)

[ Voor 17% gewijzigd door afca123 op 03-07-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Gas op r2 en remmen op l2, stuk fijner voor je duimen en je kunt ook iets preciezer gas geven;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

KAdrifter schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:46:
Gas op r2 en remmen op l2, stuk fijner voor je duimen en je kunt ook iets preciezer gas geven;)
+1 dat je daar al niet mee speelde? Ik heb de X en vierkantje op mn PS2 vernageld door gebruik van GT4, die knoppen moest ik toen zo hard indrukken dat het niet meer werkbaar was. Gelukkig hebben ze die R2 en L2 toen als triggers gemaakt werk een stuk beter.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik speel ook nog steeds met kruisje en vierkantje. Misschien toch maar eens tijd om die triggers te kopen en met L1 / L2 / R1 / R2 te spelen op resp. schakel down, rem, schakel up, gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Gas en rem op de triggers en schakelen/rondkijken met het rechterpookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hmm ja, rondkijken doe ik nooit.. Ik rijd altijd met de 'bumpercam' en weet de auto's altijd wel goed in te schatten. Wellicht wel handig voor online races om niemand van de baan te rammen ja, maar ik speel (nog) geen online races ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Djie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:24:
[...]

Thanks! Vandaag bellertje gekregen van Sony dat ik naar Zolder mag voor de finale! Met een controller lijkt het me ook erg lastig om een goede tijd neer te zetten, de auto is erg tricky op de limiet.
Cool!

• jaloers is :)

[Edit]
Wat zijn goeie triggers voor op de *2 knoppen? Speedlink?

[ Voor 9% gewijzigd door Tarabass op 03-07-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:33
Ik heb die van Speedlink. Zijn goedkoop, maar gaan wel stuk als je nichtje je controller laat vallen :P.
Na verloop van tijd komen er ook kleine scheurtjes in. Ik denk dat ze het bij mij ongeveer 2 jaar volhouden.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Pff, vandaag bezig geweest met de S. Vettel challange. De tering. Heb ze allemaal nipt op Bronze gereden. Vraag me echt af met hoe je die in hemelsnaam op gold kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bochten doen die onhaalbaar lijken. Die auto is zo ontzettend snel dat sommige bochten niet voor te stellen zijn, maar toch haalbaar zijn. En verder foutloos rijden.

Monza en Nürburgring zijn geloof ik nog wel redelijk te doen..

Suzuka is heeel lastig.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:23
Op Suzuka is het zaak om tot het randje te gaan.
En als je het gevoel hebt daar al te zitten dan is je randje niet juist ;)
Je kan redelijk wat bochten zo belachelijk hard en (vrijwel) volgas nemen, dat moet je gewoon even weten. Dan worden ze na een paar rondjes appeltje-eitje (soort van).
Kwestie van oefenen, oefenen en oefenen.... en steeds je grenzen en die van de auto verleggen.

Of youtube kijken om te zien waar je eventueel snelheid mist.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Ik zal wel eerst gaan oefenen d.m.v. een one-make race.

offtopic:
Gefeliciteerd Johan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

GAIAjohan schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:46:
Ik heb die van Speedlink. Zijn goedkoop, maar gaan wel stuk als je nichtje je controller laat vallen :P.
Na verloop van tijd komen er ook kleine scheurtjes in. Ik denk dat ze het bij mij ongeveer 2 jaar volhouden.
Hmm, voor dat geld kun je natuurlijk altijd een keer een nieuw setje halen. Als ze nou waardeloos waren..

Binnenkort maar eens een setje halen dan, wordt wel wennen denk ik. Rij ook nog steeds op kruisje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Joepie!! We hebben eindelijk de Nissan Leaf tuned GTacademy :') De andere auto's heb ik nog niet?

Lees op gtplanet @ comments dat ik niet de enige ben. En dat we ze omstebeurt gaan krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 04-07-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Kun je nagaan.. ik was die gt academy prizes alweer vergeten :') van het weekend maar eens gt5 aanslingeren en dus hopelijk meteen alle auto's kunnen downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jammer maar helaas, tot eind augustus elke week 1 auto. Ik zeg gewoon lekker 29 augustus alle wagens in 1x binnen harken... O-)
July 4 5 Gold Trophies in Round 1 Nissan Leaf G (GT Academy) '11

July 11 5 Gold Trophies in Round 2 Nissan SILVIA spec-R AERO (GT Academy) '02

July 18 5 Gold Trophies in Round 3 Nissan SKYLINE GT-R V・spec II (GT Academy) '94

July 25 5 Gold Trophies in Round 4 Nissan 370Z (GT Academy) '08

August 1 5 Gold Trophies in Round 5 Nissan SKYLINE GT-R V・spec II Nür (GT Academy) '02

August 8 5 Gold Trophies in Round 6 Nissan GT-R Black edition (GT Academy) '12

August 15 5 Gold Trophies in Round 7 Nissan GT-R Black edition Tuned Car (GT Academy) '12

August 22 5 Gold Trophies in Round 8 Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy) '08

August 29 Clear all 8 rounds with a Bronze Trophy or better Special "GT Academy 2012" Racing Gear

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 11:46
Cybpraetorian schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:58:
Jammer maar helaas, tot eind augustus elke week 1 auto. Ik zeg gewoon lekker 29 augustus alle wagens in 1x binnen harken... O-)

[...]
Wat een Bullsh*t is dat dan, geef gewoon die prijzen in 1x. Kan geen enkele reden bedenken wat hier de achterliggende gedachten achter is behalve dan frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, als het gepaard gaat met nieuwe GT Online Challenges snap ik het wel :) Iedere week een nieuwe challenge met een nieuwe auto. Zeg maar een soort.. gt academy? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
scorpie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:09:
Mjah, als het gepaard gaat met nieuwe GT Online Challenges snap ik het wel :) Iedere week een nieuwe challenge met een nieuwe auto. Zeg maar een soort.. gt academy? :p
Dus had je de academy eigenlijk niet hoeven te doen, je krijgt ze dan toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nah, zo letterlijk bedoelde ik het ook weer niet, maar misschien doen ze leuke challenges voor mensen die de gt academy hebben gedaan en weer wat leuke dingen met die auto's mogen doen ofzo.

Hoe langer ik er over nadenk, des te meer mogelijkheden ik zie die PD niet heeft geimplementeerd, maar die de spelervaring zoveel beter zou maken dan 10 versies van 1 en dezelfde auto implementeren.. :'( Zo zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Setje speedlink triggers besteld. Kreeg toevallig een bon van bol.com van 2,50 cadeau, en die dingen kosten al geen drol :P

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tarabass schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:29:
Setje speedlink triggers besteld. Kreeg toevallig een bon van bol.com van 2,50 cadeau, en die dingen kosten al geen drol :P

_/-\o_ Deze dingen ken ik helemaal niet... Interessant, ik glij nog wel eens weg...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Cybpraetorian schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:58:
[...]
Echt hoor... wie dat heeft verzonnen |:( ... 2 maanden wachten op een outfit .. (Special "GT Academy 2012" Racing Gear) .... niet dat ik op dat ding zit te springen ofzo... toch is het niet normaal :F

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Mellow op 09-07-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Die Ferrari Formula challenge van deze week is wel retelastig trouwens, ik kon alleen Indy Road Course redelijk makkelijk doen.

Rome City gleed ik ook steeds weg op die steentjes, Nurburgring maakte ik te vaak een foutje, en Eiffel circuit kreeg ik niet zo snel onder de knie. Die is dus speciaal gemaakt voor dit evenement?

Lastig...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Eiffel circuit maken ze ieder seizoensevent opnieuw, is gewoon een random gegenereerde track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 11:41
Pfff, heb ik 10dagen over de 24h van Le Mans gedaan, waarvan 20uur in de regen, ga ik van level37 naar level38. Moet ik nog allerlei races doen om op level40 te komen. Iemand een tip om snel A-spec punten binnen te harken.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
seizoensevents met 200% bonus.
Had je nu ook 200%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Nee, 130% helaas. Maar seizoenevents is een goede tip. Ik dacht dat die alleen veel credits opleverden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ze leveren inderdaad meer credits dan xp op, maar het zijn er zo veel dat de xp punten vanzelf aardig aantikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Iemand nog tips voor de 433PP seasonal event time trial toscana? Heb m'n gear ratio al flink verlaagd met een top speed van 240 nu, heb TSC uit staan, heb camper op 2 graden staan voor en achter, vering stijver gezet, en m'n initial LSD op 15 gezet ipv 10. Kom echt nog een hoop tekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:49
Tarabass schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:29:

Zijn dat die triggertjes om op de onderste knoppen te klikken? Dan gebruik ik ze al sinds de release van GT5. Heb altijd het idee gehad dat ik het remmen en gas geven beter kan doseren. Je moet wel ff de standaard instellingen omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Dennisdn schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:46:
[...]

Zijn dat die triggertjes om op de onderste knoppen te klikken? Dan gebruik ik ze al sinds de release van GT5. Heb altijd het idee gehad dat ik het remmen en gas geven beter kan doseren. Je moet wel ff de standaard instellingen omgooien.
Yup, die klik je over de l2 en r2 heen. Gebruik ze nu een tijdje en moet zeggen dat het ideaal is. Helaas zit ik in een endurance, dus kan de instellingen niet veranderen in GT. Maar voor shooters zijn ze ook erg fijn :)

Ben erg benieuwd hoe snel het went om over te stappen op gasgeven met r2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Vandaag is de BeNeLux finale van de GT Academy op het circuit Zolder in België! Op twitter zullen we updates plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52
Kan iemand uitleggen hoe je finesse kan aanleren met een G27 mijn intentie is gewoon leuk te rijden online maar zovaak clash ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Psyonara schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:34:
Kan iemand uitleggen hoe je finesse kan aanleren met een G27 mijn intentie is gewoon leuk te rijden online maar zovaak clash ik :(
Begin met trage auto's die niet listig zijn en op simpele banden (tot SH) (dus liefst voorwielaangedreven of een onderstuurde 4wd (audi)) en verlaag de maximale stuurhoek (900 graden is leuk maar met 400 graden oid rijd veel makkelijker), zodat je niet een paar rondjes hoeft te draaien aan je stuur als je ff moet corrigeren. Heb je dat onder de knie dan kun je switchen naar een neutrale of overstuurde 4wd (impreza, skyline) en fr's. Als je dat ook onder de knie hebt kun je met de meeste auto's prima overweg, maar sommige auto's blijven met een stuur een handvol (sommige NSX-en zijn echt een drama).

Om te leren met het rijden met een stuur kun je bijvoorbeeld deelnemen aan shuffle races met <380pp, daar stikt het meestal van de simpel te rijden auto's waar je goed mee kunt oefenen met je stuur.

[ Voor 3% gewijzigd door Bastard op 28-07-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 00:56
Universal Creations schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:35:
Nee, 130% helaas. Maar seizoenevents is een goede tip. Ik dacht dat die alleen veel credits opleverden.
over seizoenevents gesproken,ik ben bezig met de japanse 80's event te rijden, maar de eerste race krijg ik niet uitgereden, beste dat ik kon geraken is 2de... na de eerste ronde heeft de auto die van voor rijd 30sec voorsprong, en die krijg ik echt niet ingehaald. iemand tips ? misschien voorstellen voor welke auto te gebruiken ?

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Djie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:35:
Vandaag is de BeNeLux finale van de GT Academy op het circuit Zolder in België! Op twitter zullen we updates plaatsen.
er werd vooral veel pinball gespeeld ;x

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:17
vikingjunior schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:10:
[...]

over seizoenevents gesproken,ik ben bezig met de japanse 80's event te rijden, maar de eerste race krijg ik niet uitgereden, beste dat ik kon geraken is 2de... na de eerste ronde heeft de auto die van voor rijd 30sec voorsprong, en die krijg ik echt niet ingehaald. iemand tips ? misschien voorstellen voor welke auto te gebruiken ?
Dit topic doorlezen:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=260533

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zelfde issue hier inderdaad, even lezen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Mijn persoonlijke favoriet (van wie niet eigenlijk...) de Mugen Civic '87 zou het dus moeten kunnen. Ik zal van de week ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 00:56
ok, bedankt, had daar nog niet gelezen, wou eerst is even op het stille topic bij tweakers zien of iemand me kon verder helpen :)

edit: ok, het is eindelijk gelukt met de hulp van het forum in je link,

de mutul civic race car pakken, dan zien dat de cityII turbo vanvoor rijd, en op het einde van de 4de ronde reed ik vanvoor :)

[ Voor 23% gewijzigd door vikingjunior op 21-08-2012 11:31 ]

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:48
Ik heb vandaag gereden in de Nissan Leaf op de Nordsleife. 2 ronden dan houd het op. Echt ver kom je met deze met deze auto niet. Leuk dat elektrische rijden met beperkte actieradius 8)7

Daarna kan ik alleen meer 80 rijden en niet harde dit is bij elke wagen in gt5 zo ik heb dit ook meegemaakt met een Nissan GTR wanneer de benzine op was.

[ Voor 8% gewijzigd door Evertt op 25-08-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-05 23:14

Midas.e

Is handig met dinges

Zucht, in b spec mag er echt een fix komen voor het tanken, ik wil niet bij elke pitstop tanken als ik endurance race.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
nvm, verkeerd gelezen ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 02-09-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 20-05 17:30
(niet meer van toepassing)

[ Voor 96% gewijzigd door kaos001 op 11-09-2012 10:36 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Net eens een begin gemaakt aan de 24h va de Nurburgring.
De auto is een GT-R R35 TC geworden met alle upgrades erop die er te koop zijn.
Hij doet de job goed; nu anderhalf uur onderweg en bijna 2 minuten voorsprong.
Ik moet wel elke 2 ronden nieuwe banden, dat is een beetje jammer...
3 ronden kan wel, maar halverwege de 3e ronde zijn ze echt bijna op, dus dan maar verse na rondje 2 ;)
Ik ben heel benieuwd naar het racen in het donker op dit monstervette circuit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
misschien hardere banden nemen ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik sta nu op race medium.
Zou 1 tikje harder echt zoveel verschil maken¿
Morgen proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Helaas heeft een update van enkele maandan-half jaar geleden echt de tyre wear helemaal om zeep geholpen. 2-4 Rondjes op de Nürburgring of je nu met zacht of hard rijd is echt niet realistisch. Stel je voor dat dit ook zo was in de echte 24h, 1/3 van de tijd zouden de auto's in de pit staan. (bij wijze van spreken)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat vind ik dus een beetje jammer...
Een snelle ronde kan ik niet neerzetten, want het ene rondje kom ik uit de pits, het volgende rondje ga ik er alweer in ;)
Het zijn fijn zijn als je toch een ronde of 5 zou kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

GT5 update:

The [Tire/Fuel Consumption] settings under [Event Settings] of the Online Lounge can now be set in four levels; “None”, “Normal”, “Fast”, and “Very Fast”.

The view during 3D display has been improved.

The speed of tire wear varied too greatly depending on the vehicle in some cases, and this has been balanced.

Improved the scoring method in drift trials to prevent cheating

The maximum RPM of the Honda Weider HSV-010 (SUPER GT) ’11 has been changed to 10300rpm. The engine sound has also been improved.

Fixed an issue where enemy cars were hitting the pit entrance wall when pitting in at the Twin Ring Motegi Road Course East.

Fixed an issue where fuel was not being consumed when entering an endurance race with a Prius, or when setting tires and fuel to be consumed in the online lounge. Affected cars: Toyota Prius G ’02, Toyota Prius G ’09, Toyota Prius G Touring Selection ’03, Toyota Prius Touring Car.

Fixed an issue where the online control characteristics differed from the offline characteristics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet niet wat er gebeurt is maar was voorheen altijd een grote fan van GT maar sinds GT5 is dit toch drastisch minder geworden. Ben bijna in het stadium van: Jammer, next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ben dan ook met NFS Shift 2 begonnen (ik weet het, redelijk laat).
Het is een leuke afwisseling en, waar het mij om te doen is, een stuk spectaculairder dan GT5.
Wel wat meer arcade maar ach...
Enige nadeel: input lag met mijn G25.
Ik moet zowat een halve seconde eerder insturen...
Als iemand goede settings weet voor Shift 2, pb me maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Shift 2 heb ik ook ff geprobeerd en ik heb met wat dingen geprobeerd om de input lag weg te krijgen, en je kunt 'm wel iets omlaag krijgen (naar .4 seconde ipv .5) maar dat was het wel zo ongeveer.

Ik vond GT5 eigenlijk uiteindelijk nog best geslaagd, ik dacht dat ik het beu was en toen heb ik forza een tijdje gespeeld, na die deceptie heb ik GT zelden meer gewaardeerd :p.

Nu GT5 inmiddels 2 jaar oud is heb ik het ook wel gezien, maar ik heb bijna 2 jaar lang praktisch geen andere game in mijn ps3 gehad (en daarvoor heb ik prologue ook grijs gespeeld, game alleen niet zo heel veel meer de afgelopen jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Shift 2 bevalt best wel :) Goede settings kunnen vinden op gtplanet.
Tuurlijk racet het niet zo lekker als GT5, om over de graphics nog maar te zwijgen...
Maar het is wel sensatie en spektakel, precies waar ik naar op zoek was (het heeft iets Grid-achtigs).
En ik vind het kleurenpalet wat mooier; GT5 vind ik wat te verzadigd/schoon.
De Nordschleife is als vanouds vet; ik kan wat meer smijten nu ;)
Maar als ik zou moeten kiezen dan toch GT5 ;) (niet dat ik die opeens niet meer ga spelen hoor).
Leuke afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12-2013
Iemand toevallig al in het bezit van dit draadloos stuurtje? Gioteck FR1.
zo ja, hoe rijdt het? Lijkt me fijner dan racen met een controller en is ook makkelijk op te bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zijn er hier mensen die dat steelbookje van GT5 toen hebben meegenomen bij MM of Saturn en die hem wel willen verkopen?
Afbeeldingslocatie: http://www.collect-that-game.com/wp-content/gallery/gran-turismo-5-nl-import-steelbook-ps3/ps3_gran_turismo_5_nl-import_steelbook_full2.jpg
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/135998 <-- stuur daar ff een DM naartoe :) Hij zoekt ze.

[ Voor 53% gewijzigd door GAIAjohan op 19-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hij had mij ook al een pb gestuurd :)
Ik had wel een steelcase, als reservering toen, maar de MM hier wilde de game niet verkopen de dag voor release. Dus toen de steelcase terug gebracht en 'm bij de Music Corner gehaald.
Wel jammer want het is een mooie case ;)

*jammer dat er in de signature edition geen zit*
Wel een andere hoes, ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is ook een iets grotere steelcase :P (waar GT5 gewoon in plastic hoesje inzat :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Er is nieuwe gratis DLC verschenen: de Corvette C7, momenteel nog in testfase maar al in gecamoufleerde vorm te racen in GT5. Zie GTPlanet voor meer info en filmpje...

http://www.gtplanet.net/c...deo-screenshots-released/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb 'm gedownload :)
Ziet er wel leuk uit met die camo-doeken zo.

Of ik er mee ga rijden, ik denk het niet; heb het niet zo op moderne musclecars zoals
de Viper en de Corvette... :P

Van de week ook Twin Ring Motegi uit de store gehaald;
Leuk circuit! Daar ga ik wel wat time trials rijden :)

*als iemand een leuke tijd neerzet op een circuit met een stock wagen (met stock banden),
post 'm gerust hier, ik vind zulke uitdagingen wel leuk :)

Mijn beste time trial:
-Subaru Impreza WRX Sti '10 (premium met standaard sport hard banden)
-Nurburgring Nordschleife
-Driving aids: ABS 1, alles verder uit. Geen HUD
-07'54.154

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat is nog best een scherpe tijd, heb een rondje gereden en kwam toch een paar seconden tekort. Moet wel zeggen dat ik zo'n bak net even iets te saai vind rijden om er wat meer tijd in te steken. Stock is sowieso niet echt mn ding in GT5, met name die versnellingsbak moet gewoon anders. Kom je bijvoorbeeld het rechte stuk op op de Nordschleife in die Impreza, hou je teveel speling over in de laatste versnelling die je ook had kunnen opofferen voor acceleratie, wat je echt seconden zou schelen op een volledige rondetijd. Tunen is the way to go, en kun je zelf niet tunen? https://sites.google.com/site/gt5tune/home
Aanraders qua tuners: RKM Motorsports, Praiano.

Wat banden betreft, ik zie online zoveel mensen die overal klakkeloos Racing Soft onder gooien. Ik hou meestal de volgende regels voor mezelf aan:

Koekblikjes en andere gewone personenauto's: Comfortbanden
Sportwagens en supercars: Sportbanden
Racewagens: Racebanden

Zo is het volgens mij ook bedoeld door onze Japanse vrienden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Daarom rij ik altijd op stock banden.
Racing banden maakt het net wat te makkelijk.

Over het tunen:
Ieder zo z'n ding ;)
Ik vind het zonde; hou al mijn wagens standaard.
Daarnaast: als je gaat tunen kan je eigenlijk geen tijden vergelijken.

Ikzelf rij liever met straatwagens als de Evo, Impreza of bv een Gallardo in plaats van met 600+pp wagens.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low profile197
  • Laatst online: 06-04 19:56
het viel mij op dat de caterham standaard wel een inboard camera heeft met echt dashboard, weet iemand of er nog meer standaard auto's zijn met een inboard camera met dashboard. hij is me iets te twitschie om er echt veel mee te rijden.
maar, ik probeer mat alle auto's op zn minst te rijden, en er 1 race mee te winnen. heb op het moment 780 verschillende auto/s, dus nog iets van 300 te gaan. (zonder uitbreidings pakketten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij is dat de enige (omdat die helemaal open is van binnen en je dus van buiten het dashboard ook al ziet). Werken de meters ook?
De rest van de standaard wagens heeft gewoon een zwart silhouet als cockpit.

Daarom rij ik alleen premium wagens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low profile197
  • Laatst online: 06-04 19:56
ik hoopte eigenlijk dat er meer cabrio's waren met een volledig dashboard, maar ik koop meestal 10 auto's tegelijk dus ik heb het merendeel nog niet gereden. mijn speel frequentie loopt wel al behoorlijk achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien de Jay Leno Tank car?
Of een van de Chapparals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:50

J2S

De Formula GT natuurlijk ook. Die vind ik persoonlijk heel fijn rijden vanuit de cockpit.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Aaight, hoe kon ik 'm missen; en ik heb er zo veel van haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Lol, ik had een endurance race gesuspend, maar nu ik terugkom, rijdt m'n Pagani Zonda R ineens 101 liter op 100 meter ofzo. Ik kan opnieuw pitten, maar daarna heb ik hetzelfde probleem.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Endurance gestart voor de laatste update misschien?
Nooit updaten tijdens een gesavede race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, maar ik kon hem niet weigeren.. Stond gewoon: update to 1.06 of 1.09 ofzo.. Niks geen keuze, alleen een ok knop :P
Ik had al ergens online gelezen van hetzelfde probleem, dus wist wel enigszins wat ik kon verwachten. En ik was toch pas 11 rondjes in de endurance race bezig, dus maakt niet zoveel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dit is mijn tijd met de Impreza. Wel al van een heeele tijd terug.. Ook volledig stock :).
7:53.782

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2012 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die weet ik ja, hele nette ronde :)
Toen reden we nog via dit forum time trials tegen elkaar met die bak op de Nordschleife :)

Wat me opviel op gtplanet is dat de snelste tijd daar op 07'47.007 staat; zeflde stock wagen, zelfde banden.
Er staat een video bij: YouTube: Subaru Impreza WRX STi '10 Nurburgring Time Attack
Dus van het weekend ook maar weer eens een poging wagen :P.

Ik heb de Impreza ook weer uit de schuur gehaald.
Na een oliebeurt heb ik plots 7pp en 20(!)pk meer, (er stond maar 320km op de teller).
Dat gaat ook wel iets (één seconde+) sneller zijn natuurlijk.

@Scorpie:
Als ik een endurance race rij trek ik standaard even de internetkabel eruit. Just in case ;)
11 rondjes is inderdaad niet zo'n probleem ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Tijden vergelijken is wel leuk, maar er is altijd wel iemand sneller (zeker als je op gtplanet gaat zoeken). Opzich was forza op dat gebied wel grappig dat je je tijden met vrienden kan vergelijken.

Er zijn/(waren, heb de game al een tijdje niet meer online gespeeld) trouwens ook vaak wel rooms te vinden waar met stock auto's wordt gereden, dat vond ik altijd een stuk leuker dan zo maar een snelle ronde neer zetten en het zijn altijd spannende races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vooral op GTplanet rijden inderdaad associaal snelle lui rond ;)
Maar dat is wel wat ik het liefst doe in GT5: time trials rijden, voornamelijk op de Nordschleife.

Als trekken Rome en Suzuka mij ook wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb volgens mij altijd gewoon de impreza uit de arcade garage getrokken.. Kan wel ff kijken straks, ben nml weer eens in het noorden waar mijn ps3 en g25 staan (L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Die nieuwe Ferrari seizoens event is ook wel tof. Je bent wel een Enzo nodig naar mijn idee om een kans te hebben.... Ik ben iig weer druk bezig!

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste