Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482788

@WoDo1

Top man!
Wacht rustig af.

greetz Crowlertoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-10-2024
Zo lekker dan, zit al drie dagen non stop te debuggen om een battery drain uit 4.2.2 rom te krijgen , blijk dat te gebeuren in de settings.apk. Terwijl de batterij statistieken aangeven dat de wifi en gsm constant aanstaat en ik kon het toch maar niet vinden( zocht in de framework.jar die regelt normaal de gsm) . Dus nog 1 bug te gaan en we are good to go,Nu word bij de Email nog de mail zelf verkeerd weergegeven. Voor de rest loopt de 4.2 rom als een rakket.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco41
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
@WoDo1 Dat klinkt goed. Ik ben erg benieuwd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313934

Remco41 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 07:47:
@WoDo1 Dat klinkt goed. Ik ben erg benieuwd. :*)
+1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438955

Hallo,

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier kwam maar mijn tablet begint rare kuren te krijgen. hij opent allemaal dingen vanzelf en reageert als je hem gewoon vast hebt ook op de zijkant alsof je dingen opent 8)7 .

Nu wilde ik hem terug flashen naar de stock rom van xirion maar de link is verlopen. uit het begin topic.
Wie o wie heeft hem toevallig nog staan en is bereid deze te uploaden?
Alvast bedankt.

Het gaat om de tablet uit 2011 volgens mij is dat de eerste versie.

ps. Leuk om te zien dat de updates gewoon door blijven gaan :)

Of kan ik eventueel de stockrom van tomtec downloaden en dan de officiële xiron 4.0 update uitvoeren?
Zodat ik hem nog binnen de garantie kan terug brengen.

groetjes martin

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 438955 op 23-10-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 00:06
Er staat ergens een link van mij in dit topic. Zal eens zoeken.

Hiero: Krypt in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0"

[ Voor 45% gewijzigd door Krypt op 24-10-2013 11:00 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-04 17:44
@martin,

Had ik 2 weken geleden ook plots last van.
Ik heb toen ook mijn tablet opnieuw geflashed en opgestuurd naar Digitest/e-care NL in Duiven.
Daar heeft hij even gelegen en is dan verzonden naar Digitest/e-care Duitsland.
Ondertussen 2 weken mijn tablet kwijt en vandaag de melding gekregen dat er geen vervangingsunit in stock was.
Ik hoop dat er gauw weer één binnen is zodat ze me die kunnen opsturen.

Bij een vorige RMA procedure is dat ook zo gegaan: RMA naar NL => DE => nieuwe vervangingsunit naar huis gestuurd.

Je zal als je eraan begint dus wel wat geduld moeten uitoefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501659

Hi allemaal,
Ik heb voor het algemene overzicht even een klein voortgang logboekje gemaakt over hoe ver ik ben met de Android 4.2.2 ROM.

Voortgang
Het aanpassen van de SystemUI qua icons - 100%

Het zal ongeveer nog 1 tot 2 dagen duren totdat ik het af heb.

M.v.g Rico515,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 15:37
Anoniem: 501659 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
Hi allemaal,
Ik heb voor het algemene overzicht even een klein voortgang logboekje gemaakt over hoe ver ik ben met de Android 4.2.2 ROM.

Voortgang

Het zal ongeveer nog 1 tot 2 dagen duren totdat ik het af heb.

M.v.g Rico515,
Goed bezig! _/-\o_

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49

Xaphod

Inara profiel

Goed werk, ik gebruik m'n Tom Tec nog steeds, maar heb inmiddels wel een nieuwe besteld (Pipo M9).

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438955

Super dank je wel. Miss een goed idee om de link uit de beginpost te vervangen voor deze.
BastienVH schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:
@martin,

Had ik 2 weken geleden ook plots last van.
Ik heb toen ook mijn tablet opnieuw geflashed en opgestuurd naar Digitest/e-care NL in Duiven.
Daar heeft hij even gelegen en is dan verzonden naar Digitest/e-care Duitsland.
Ondertussen 2 weken mijn tablet kwijt en vandaag de melding gekregen dat er geen vervangingsunit in stock was.
Ik hoop dat er gauw weer één binnen is zodat ze me die kunnen opsturen.

Bij een vorige RMA procedure is dat ook zo gegaan: RMA naar NL => DE => nieuwe vervangingsunit naar huis gestuurd.

Je zal als je eraan begint dus wel wat geduld moeten uitoefenen...
Dat kan er ook nog wel bij 8)7 nu kan ik hem toch zoizo niet normaal gebruiken. Als ze geen andere hebben sturen ze maar een ander beter model op of geven ze mijn geld terug :+
Werd het bij jou niet opgelost toen je de stockrom erop had gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Anoniem: 438955 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Super dank je wel. Miss een goed idee om de link uit de beginpost te vervangen voor deze.

[...]

Dat kan er ook nog wel bij 8)7 nu kan ik hem toch zoizo niet normaal gebruiken. Als ze geen andere hebben sturen ze maar een ander beter model op of geven ze mijn geld terug :+
Werd het bij jou niet opgelost toen je de stockrom erop had gezet?
Ik heb de vervangtablet sinds gisteren binnen. Het ios een ander model geworden: ATP7659 met SN 271.
Ik hoop nu uiteraard op betere support voor de custom roms hier ;)
Ze hebben dus wel nog modellen beschikbaar, maar misschien niet exact de versie die je opstuurde (bij mij was dat de 8GB versie)
Ik heb de stockrom geflashed en daar hebben ze dus niet moeilijk over gedaan.

Veel succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voortgangslogboek Android 4.2.2 Custom ROM (Cyanogenmod 10)

De redenen waarom ik niet veel tijd is is omdat ik studeer.
Ik probeer er zoals ik al heb gezegd ieder moment er mee bezig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313934

Anoniem: 501659 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:07:
Voortgangslogboek Android 4.2.2 Custom ROM (Cyanogenmod 10)

De redenen waarom ik niet veel tijd is is omdat ik studeer.
Ik probeer er zoals ik al heb gezegd ieder moment er mee bezig te zijn
Neem je tijd en maak er wat moois van voor sinterklaas 8)7 O-)
Gelukkig is dit forum nog levend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Dag iedereen,

Ik heb mijn ontvangen vervangingstablet geüpdated naar 4.1 (de officiële versie, geen custom rom), maar heb een probleem.
Bij de meeste draadloze netwerken ondervind ik geen problemen, maar ik krijg mijn tablet met de beste wil van de wereld niet verbond met de wifi van mijn vriendin.
Het wachtwoord is zeker juist, ik heb zelfs het netwerk opengesteld om te testen en nog kreeg ik geen verbinding.
Hij stond enkele seconden op "verbinden..." en ging dan naar opgeslagen.
Ik heb het topic doorzocht op wifi problemen maar ben dit niet tegengekomen.
Zoals gezegd heb ik bij andere netwerken geen problemen.
De laptop van mijn vriendin en mijn android smartphone verbinden ook zonder problemen met haar wifi, dus ik sta voor een raadsel.
Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ BastienVH, klint stom wat ik nu ga zeggen maar toch. Ik heb ook eens zo'n geval gehad toen bleek achter af de router cq modem resetten ( gewoon de stroom er zo'n 30 seconde vanaf, géén harde reset) voldoende. Er ging blijkbaar toch iets niet goed en de router herstelde de verbinding juist met de verkeerde instellingen. Daarna nooit meer problemen gehad met die tablet.

Voor de mensen met een ATP7659 productie nummer 152 of 153 hier een poort van de cyanogenmod 10.1 (4.2.2).
Rkandroid als admin uitvoeren
erase nand
flash rom

format nand. zip bestand op je sd kaar zetten (ingepakt laten)
na het flashen start de tablet op in recovery modus
flash zip bestand vanaf sd ( externe sd)

4 minuten wachten ( als het langer duurt is er iets niet goed)
kies je launcher, na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor nova. kost wat tijd om instellen maar dan heb je ook wat. Zeker voor tablet mode werkt die het best. zowel de stock launcher als trebuchet gaan regelmatig de mist in.

Even wat tweaks
zet bij instellingen even de HDMI uit, en bij wifi instellingen ( dat zijn de drie puntjes rechts bovenaan bij wifi)
geavanceerd en dan wifi behouden in slaapstand op nooit.

alle eer gaat naar OMA en Rkcrew tablets dank zijn hun werk is dit mogelijk. En natuurlijk al die andere mensen die zoveel informatie over de rk2918 op internet zetten.

oh ja het download linkje zelf natuurlijk, die vind je hier: Download rom
mvg
WoDo1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:24
@WoDo1: deze laatste ROM werkt zeker niet voor de oorspronkelijke (eerste) versie van de tablet ATP7659 zonder productienummer?

Twakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ twak draai je nu ook ook al een custom rom , zoja welke dan. Want ik denk dat alleen de kernel en de wifi driver aangepast hoeft te worden en dat is natuurlijk zo gedaan.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
  • Laatst online: 24-03 20:45
@wodo1
Is dit de jb 4.2.2 multi window versie waar je het op 14 oktober over had?

Wil je ook een versie maken voor de ATP7526 zonder serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco41
@Wodo1
Deze Rom ga ik dit weekend zeker eens proberen.
Hartelijk dank. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@RogierE , Nee dit is een cyanogenmod poort met de multi -window versie ben ik nog mee bezig want die heeft last van wat foutieve alignment, Heeft wel als handig bijkomstigheid dat ik zo eens de back-up functie van de recovery uitgebreid ga testen. Omdat ik de hele tijd tussen roms heen en weer ga.

@Remco41, hij is natuurlijk nog niet zo snel en stabiel als de 4.1 v6 rom maar het is een goed begin. Al begin ik wel steeds meer tot de conclusie te komen dat eigenlijk 4.2 en 4.3 erg brak zijn en ik dus stiekem hoop dat we snel naar de 4.4 kunnen. Maar goed eerst deze nog maar eens een flinke zet in de goede richting geven.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
WoDo1 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
@RogierE , Nee dit is een cyanogenmod poort met de multi -window versie ben ik nog mee bezig want die heeft last van wat foutieve alignment, Heeft wel als handig bijkomstigheid dat ik zo eens de back-up functie van de recovery uitgebreid ga testen. Omdat ik de hele tijd tussen roms heen en weer ga.

@Remco41, hij is natuurlijk nog niet zo snel en stabiel als de 4.1 v6 rom maar het is een goed begin. Al begin ik wel steeds meer tot de conclusie te komen dat eigenlijk 4.2 en 4.3 erg brak zijn en ik dus stiekem hoop dat we snel naar de 4.4 kunnen. Maar goed eerst deze nog maar eens een flinke zet in de goede richting geven.
mvg
WoDo1
4.4 lijkt ideaal. Ik zal eens een opzetje proberen dit weekend (als ik tijd kan vinden).

[edit] dus niet. :(. ik moet nog even een paar weekjes wachten tot er meer gereleased is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Darkangle op 08-11-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ Darkangle , Leek mij ook wat enthousiast. Die is net voor de Nexus 5 uit en een port van Nexus 5 naar Rk29 zie ik nog niet gebeuren. Maar gelukkig zie ik wel al her en der wat werk aan een 4.3 voorbij komen.

Onder tussen zit ik de default launcher van 4.2.2 eens te fatsoeneren want dat leek echt nergens naar op de tablet. En moet zeggen begint ergens op te lijken, maar wat heb ik een hekel aan java en xml zeg. Weet ik meteen weer waarom ik een hardware gast ben. geef mij maar chip's en printplaatjes, dat gepriegel met classes en objects, dimensions en integers. Maar ja weinig keus kan de hardware wel goed lopen als het beeld op de tablet fout is heb je er nog niks aan. Dus even de tandjes op elkaar en door ploeteren het einde is al in zicht en dan hebben we een super stabiele en snelle 4.2.2 rom.

En omdat het al weer eens zo'n schitterende zondagochtend is (kuch, kuch, één en al regen), hoop ik een heel eind te komen vandaag.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
@WoDo1 , inderdaad. Jumped the gun a bit on that one :(.

Zit nu weer op stockrom 4.0.1 van Tom tec, en erger mij er groen en geel aan. Wat is de "beste" keuze op dit moment van de custom roms (mijn builds zijn verloren gegaan met het testen van de stuiterbaarheid van mijn raid0 array)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@Darkangle welke Ultimate 10 versie heb je , dan zet ik wel effe een 4.2.2 in elkaar voor je, Ik ben er tot nu toe redelijk tevreden over. Al maakt mij logcat overuren ondertussen, Daarom heb ik deze release v0.1 genoemd hij is nog verre van af.
mvg
WoDo1

yo Darkangle gezien je post geschiedenis zou ik zeggen dat je een model 2011 hebt dat komt dan goed uit ben al bezig met het maken van de rom voor die uitvoering. :*)
Kan je in de tussentijd effe gebruik maken van de 4.1 v6 voor de 2011 uitvoering: linkje

[ Voor 40% gewijzigd door WoDo1 op 11-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
WoDo1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:29:
@Darkangle welke Ultimate 10 versie heb je , dan zet ik wel effe een 4.2.2 in elkaar voor je, Ik ben er tot nu toe redelijk tevreden over. Al maakt mij logcat overuren ondertussen, Daarom heb ik deze release v0.1 genoemd hij is nog verre van af.
mvg
WoDo1

yo Darkangle gezien je post geschiedenis zou ik zeggen dat je een model 2011 hebt dat komt dan goed uit ben al bezig met het maken van de rom voor die uitvoering. :*)
Ik heb mijn vorige moeten opsturen ter reparatie (opladen ging niet meer) en heb nu de versie zonder Bluetooth terug (lijkt ook meer te haperen, maar dat kan door 4.0 vs 4.1 home made komen). Achterop staat ATP7526 Ultimate 10 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ Darkangle , Een ATP7526 zonder productie nummer en zonder bluetooth ?? , Das naar geen idee wat er dan werkelijk in zit. Welke custom rom draai je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
WoDo1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:57:
@ Darkangle , Een ATP7526 zonder productie nummer en zonder bluetooth ?? , Das naar geen idee wat er dan werkelijk in zit. Welke custom rom draai je nu dan?
Stock 4.0.3* van Tomtec. Totaal niet tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ Darkangle. Misschien stom iets van mij hoor , maar als je op de stock rom draait weet je toch nooit of de bluetooth het doet, Die staat altijd standaard uit namelijk. Ik zou een 4.1 v6 een flashen en kijken wat er gebeurd in het ergste geval moet je 5 keer flashen want zo veel varianten zijn er.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
@wodo1 je kan het meestal aan de Power Control widget zien van de meegeleverde build. Zit de bluetooth er op, dan zijn er drivers aanwezig en word de hardware gezien. Ontbreekt ie, dan is de hardware niet aanwezig of ontbreken de drivers.

Laten we er even van uitgaan had hun eigen stock rom de juiste drivers bevat ;).

Enfin, ik zal weer een PC'tje preppen voor flashen en we gaan het zien. Ik neem aan da 4.1v6 in de TS staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@darkangle ,weet ik niet zeker maar hier vind je hem zeker , linkje
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:24
WoDo, ik heb jouw ROM (4.1 v6).

Twakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443324

WoDo1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:29:
..................................

Kan je in de tussentijd effe gebruik maken van de 4.1 v6 voor de 2011 uitvoering: linkje
@WoDo1: Ik weet zeker dat je met een 4.2.2 versie voor de 2011 versie met bluetooth veel mensen blij zult maken. Mij in elk geval wel!
Om de een of andere onbegrijpelijke reden houdt mijn 2011 modelletje het nog steeds vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ patman , ik ben al bezig en ik heb die gasten van mijn spelletje nog 2 dagen geven om die meuk te verhuizen anders ga ik zo ie zo mijn model 2011 flashen met de 4.2 rom
mvg
WoDo1

ps ik ben ook kei nieuwsgierig of de bluetooth werkt !! en ja ik gebruik die nog steeds om foto's heen en weer te sturen

• Darkangle
WoDo1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:09:
@darkangle ,weet ik niet zeker maar hier vind je hem zeker , linkje
mvg
WoDo1
Netjes geupdate, oma fix van sd uitgevoerd, en het lijkt allemaal te werken.

• WoDo1
@Darkangle, Mooi maar het blijft dus wel een 4.1 , ben even flink de schouders er onder aan het zetten want ik wil hoe dan ook morgen avond zelf om naar de 4.2 ( op de model 2011 ).
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
WoDo1 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:51:
@Darkangle, Mooi maar het blijft dus wel een 4.1 , ben even flink de schouders er onder aan het zetten want ik wil hoe dan ook morgen avond zelf om naar de 4.2 ( op de model 2011 ).
mvg
WoDo1
Ik ben benieuwd. Als het nodig is kan ik ook testen op mijn tablet.

[edit] Even 2 snelle vraagjes over je rom:
1. Er staat een icoontje van een leeg driehoekje naast waar je je wifi icoontje/battery iccoontje hebt, wat is dat?
2. Hoe krijg ik makkelijk de sound controls van de task bar af?

[ Voor 23% gewijzigd door Darkangle op 15-11-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@darkangel , 1 das gewoon de gsm status, Ik heb er af en toe er een 3g dongle aanhangen
2 Ja dat kan maar dan moet ik even een oude systemui.apk opzoeken. Moet ik nog wel ergens hebben, zal dan ff uploaden voor je . dan is het gewoon even wisselen in de system/app map meer niet ( wel even op de rechten letten)
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
WoDo1 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:32:
@darkangel , 1 das gewoon de gsm status, Ik heb er af en toe er een 3g dongle aanhangen
2 Ja dat kan maar dan moet ik even een oude systemui.apk opzoeken. Moet ik nog wel ergens hebben, zal dan ff uploaden voor je . dan is het gewoon even wisselen in de system/app map meer niet ( wel even op de rechten letten)
mvg
WoDo1
Thanks. Dan laten we het even zo.

Hoe is het gegaan met de 4.2?

• WoDo1
@ Darkangle , Wel redelijk , bluetooth doet het nog steeds niet grr ( denk wel dat ik het gevonden heb waar het nu in zit). En ik ben blij dat ik toch wel even een hele goeie backup heb gemaakt want anders was ik toch best wel wat kwijt geraakt merkte ik op. Dus nog even door typen voor dat ik deze geschikt vind voor dagelijks gebruik.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
Zo weekeind, we gaan er eens goed voor zitten, Heb even tussendoor een mini itx projectje gehad nu weer tijd voor de tablet. Heb een aantal mooi 4.2 builds voorbij zien komen dus vonken wij den linux bak maar weer op en gaan er even lekker tegen aan dit weekeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WoDo1 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:31:
Zo weekeind, we gaan er eens goed voor zitten, Heb even tussendoor een mini itx projectje gehad nu weer tijd voor de tablet. Heb een aantal mooi 4.2 builds voorbij zien komen dus vonken wij den linux bak maar weer op en gaan er even lekker tegen aan dit weekeind.
Klinkt goed.
Had je toevallig nog wat aan de Launcher die ik meestuurde??

M.v.g Rico,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ Rico, ook bij jou launcher was de layout fout en vol met opties die wij gewoon simpel weg niet op de tablet hebben, die heb ik er er gewoon uit gesloopt. Ik heb nu alleen nog niet alles goed in portrait mode. De landscape is zo goed als af.
We gaan zo maar weer eerst even backup van mijn model 2011 maken en en dan maar weer flashen met de nieuwe 4.2 rom , Even de vingertjes kruizen want volgens mij heb ik de bluetooth fatsoenlijk aan de praat en daar word ik wel heel gelukkig van.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WoDo1 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:29:
@ Rico, ook bij jou launcher was de layout fout en vol met opties die wij gewoon simpel weg niet op de tablet hebben, die heb ik er er gewoon uit gesloopt. Ik heb nu alleen nog niet alles goed in portrait mode. De landscape is zo goed als af.
We gaan zo maar weer eerst even backup van mijn model 2011 maken en en dan maar weer flashen met de nieuwe 4.2 rom , Even de vingertjes kruizen want volgens mij heb ik de bluetooth fatsoenlijk aan de praat en daar word ik wel heel gelukkig van.
mvg
WoDo1
@WoDo1,
Indien nodig wil ik de Rom ook wel testen aangezien ik ook 2011 model heb en binnenkort een andere tablet erbij ga aanschaffen voor algemeen gebruik.. Ik gebruik mijn Tom Tec namelijk om dingen te testen qua roots/ROMS/Apps etc..

Grt Rico,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begint weer een beetje uit te sterven dit topic D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
hey ik wil wel kijken heb nog een tomtec liggen met type nummer
deze update heb ik
https://kmb.zendesk.com/e...met-serienummers-1204271-

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477977

Ho, Ho, Ho, Merry Christmas aan iedereen alvast!

@WoDo1, denk je dat we dit jaar nog een nieuw rommetje onder de kerstboom kunnen verwachten?

groet rampar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443324

Hoe kan ik terug naar de oorspronkelijke rom (https://kmb.zendesk.com/e...P7526-zonder-serienummer-) met de originele partitieindeling / -verhouding en zonder CWM en OMA?

Er zat een Nexus 10 in mijn kerstpakket _/-\o_ met native android 4.4.2 en aangezien we hier helaas niet meer verder komen dan 4.1 gooi ik hem maar in de verkoop. Alle ontwikkelaars bedankt voor de support op dit prima tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi, ik ben toch maar weer naar de laatse Rom ( rev6) van Wodo1 na een test trail van de rom van Ric0515.
Naar mijn mening is deze rom stabieler en bij deze rom doet de bluetooth het tenminste.

Ik wacht wel nog met smart op de nieuwe rom van WoDo1. Als die er nog komt!?

groeten en de beste wensen voor het nieuwe jaar

Rampar25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertogstad
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-07-2022
Ik heb een Tom-tec ultimate 10 met android 2.0 geloof ik, ik wil hem upgraden naar 4.1.
Op de eerste pagina staat een uitleg maar er zijn wat links die niet meer werken.
Om nou al die 48 pagina's te doorlopen dacht ik via deze weg maar te vragen om
een werkende uitleg te vragen voor het upgraden van mijn tomtec ultimate 10 Atp 7526 zonde serienummer eronder. De dank van mijn zoon zal groot zijn want deze android tablet werkt niet naar behoren brownser stopt voortdurend en vele apps werken niet. Meerdere malen al gereset en teruggezet naar fabrieks instellingen maar niets helpt. Misschien dat upgraden helpt. Of heeft iemand een betere oplossing. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn dit de juiste links
WoDo1 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:28:
@Driel24 en Cowboy_henk , geeft niets mannen zijn net kinderen alleen het speelgoed word duurder. Dus ik snap jullie enthousiasme

Zo weer On topic zal even een overzichtje in elkaar zetten van de v6 downloads

ATP 7526 geen KMB
ATP 7526 KMB 058 of KMB 151
ATP 7526 KMB 152 is het zelfde als de ATP7659 KMB256

ATP 7659 KMB 152 of KMB 153
ATP 7659 KMB 256 of KMB 271 of KMB 273
Groet Rampar25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco41
Hertogstad schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:47:
Ik heb een Tom-tec ultimate 10 met android 2.0 geloof ik, ik wil hem upgraden naar 4.1.
Op de eerste pagina staat een uitleg maar er zijn wat links die niet meer werken.
Om nou al die 48 pagina's te doorlopen dacht ik via deze weg maar te vragen om
een werkende uitleg te vragen voor het upgraden van mijn tomtec ultimate 10 Atp 7526 zonde serienummer eronder. De dank van mijn zoon zal groot zijn want deze android tablet werkt niet naar behoren brownser stopt voortdurend en vele apps werken niet. Meerdere malen al gereset en teruggezet naar fabrieks instellingen maar niets helpt. Misschien dat upgraden helpt. Of heeft iemand een betere oplossing. Alvast bedankt.
Zie deze link:
https://kmb.zendesk.com/e...P7526-zonder-serienummer-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
Happy New Year!!!!
Zo was even helemaal verliefd geworden op mijn nieuwe werkomgeving en daar door even hier niet langs geweest, Wij draai nu op een super mini top (kastje van 17x17x3 centimeter), Die draait op Windows 8.1 en een super lief servertje die weer draait op 2012 R2 Standaard. En nu komt het! Meestal zit (of lig) ik rustig op de bank beide machines aan te sturen met mijn Über trouwe vriend de Tomtec Ultimate 10 model v2011.
Nu zijn gelukkig alle back-ups goed door de checksum heen gekomen, dus wij starten dit weekeind den oude vertrouwde Linux bak weer eens op en gaan een rom in elkaar zetten. Nu was ik al goed op weg met 4.2 en moet ik nog even gaan kijken bij PIPO of zij zijn verder gegaan (Vorig jaar zeiden ze dat ze NIET hoger dan 4.2 gingen). Maar dan ga ik in ieder geval even een fatsoenlijke 4.2 in elkaar zetten voor de tablet.
mvg
WoDo1

Nou 4.4 zit er zeker nog niet in, kan nergens de juiste loader vinden

[ Voor 4% gewijzigd door WoDo1 op 11-01-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487328

4.2 zou al een hele verademing zijn. ik wacht dan ook met smart :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
4.2 gaat wel lukken. Ik ben nu al aan het typen , back-up gedraaid ,dus we gaan zo maar eens flashen. ben benieuwd, de bluetooth zou het nu ook moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gogo wodo !

euhm toch ook wel voor de 7526 151 versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@henk009 , het is niet zoveel werk om van 7526 v0211 naar 7526 151 te gaan,dus die doe ik ook wel.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn dank zal groot zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah WoDo1!

Ook ik hoop op een nieuwe versie voor mijn TomTeccie. :9 :*)
Versie ATP7659 nr 273.
Gaat misschien Google Earth het weer doen ;)

Groet,
Crowlertoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
Oke mijn hyper v draait over uren, maar werkt perfect ,Dus de 4.2 komt er aan. laatste check,check , tripple check
we hebben,
360 rotatie
wifi
bluetooth
google apps
spelletjes lopen goed ,(minecraft,land leven aan zee, ruzzel) alle hardware knopjes doen het ( inclusief de power button, die soms mega traag was)
kort om ,tot nu toe wel te spreken over de 4.2
eens kijken of we zo kunnen uploaden. ( deze is dus voor de model v2011)
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WoDo1 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:36:
Oke mijn hyper v draait over uren, maar werkt perfect ,Dus de 4.2 komt er aan. laatste check,check , tripple check
we hebben,
360 rotatie
wifi
bluetooth
google apps
spelletjes lopen goed ,(minecraft,land leven aan zee, ruzzel) alle hardware knopjes doen het ( inclusief de power button, die soms mega traag was)
kort om ,tot nu toe wel te spreken over de 4.2
eens kijken of we zo kunnen uploaden. ( deze is dus voor de model v2011)
mvg
WoDo1
:9~

bijna weer wat te doen nadat telfort weigert mijn glasvezel op te leveren maar dat is een ander topic

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 487328 op 13-01-2014 18:51 . Reden: niet te snel typen met ons tabletje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Wodo1 waar kunnen we de link vinden? In de TS? Of plaats je hier een link?

Groet rampar25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ rampar25 , zal het linkje eerst hier plaatsen ivm testen van de rom , zal daarna eens naar de TS kijken.
mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226282

is het mogelijk de 4.2 ook te maken voor de ATP7659 - 256
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492352

Hey WoDo (en al de rest ofc :) )

Ik heb een Tomtec Ultimate 10 ATP7683 (eronder staat 1207377KMB1250).
Welke rom kan ik hier best op installeren? Gewoon iets stabiel dat goed draait ben ik al blij mee, moet niet nieuwste van het nieuwste zijn. En waar vind ik deze? 8)7

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572568

Vraagje....is er voor windows 8 (64) ook een usb driver?....zit nu te klooien...ben bij stap...esc indrukken en usb kabel aansluiten, pc ziet wel dat er iets aangesloten word, maar de drivers die bij de rom etc zitten werken schijnbaar niet op windows 8 (64)....iemand een idee hoe dit op te lossen (ik heb helaas niet de mogelijkheid om het op een andere pc te proberen)

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281421

@yentlg,

Heb zelf ook een ATP7683 met nummer 1207377KMB0875, deze draait super op de
V6 van de ATP7659MKB256_271_273 van WoDo1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@ ikke69, eerst eens die voor de model v2011 uploaden , laten testen. Daarna loop ik de hele serie langs.
@yentlg, je antwoord staat hier boven. Cool !!.heb dat zelf nog nooit kunnen testen. Maar er zit niet zo heel veel verschil in de modellen dus dat er 1 versie tussen zat die moet werken is wel overduidelijk.( chips vergat ik bijna het linkje naar de rom, hier is dus het linkje)
@ mxl58 , zou even terug moeten kijken welke ik gebruikt hebt. Draai zelf ook op WIn81. x64 en die kan ik gewoon flashen.Dus je hoort van me.
@ gamefreak61, thanks voor de info kan ie in mijn Excel overzichtje er bij

Ik hoop alles vrijdag in orde te hebben zodat ik vrijdag avond kan uploaden. En dan de rest van het weekeind de rom kan uitrollen naar de andere modellen van de Ultimate 10

mvg
WoDo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@WoDo1

Bedankt alvast en ik wacht geduldig af....Het is niet de eerste keer dat ik het doe, maar voorheen gebruikte ik XP of Windows 7 en daarmee stelde het niets voor...maar met windows 8 wil het nog niet echt.
Maar zoals eerder gezegd...we wachten geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco41
Anoniem: 572568 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:55:
@WoDo1

Bedankt alvast en ik wacht geduldig af....Het is niet de eerste keer dat ik het doe, maar voorheen gebruikte ik XP of Windows 7 en daarmee stelde het niets voor...maar met windows 8 wil het nog niet echt.
Maar zoals eerder gezegd...we wachten geduldig af.
Toch niet vergeten om de bestanden als administrator te runnen. Dat kan al veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Remco41

Zover kom ik niet...om het als administrator te runnen zal hij eerst mijn tablet moeten zien bij dat programma, en daar heb ik de juiste driver voor nodig, en met de drivers die bij het installatie pakket staan werkt het bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492352

@WoDo1 thanks voor de link :)
Check ff pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
@yentlg , doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437519

Ik heb Android versie 4.2.2 (Bestand "Android 4.2.2 TomTec atp7526.zip" met system image datum van 28-08-2013) op mijn Xiron Ultimate 10 gezet (ATP7526 zonder typenummer) en deze draait uitstekend. Complimenten daarvoor. Alleen werkt de scherm rotatie verkeerd om. Als de tablet plat ligt (in "landscape" zeg maar), is het scherm ook in "landscape" mode. Als ik de tablet rechtop zet (nog steeds in landscape) dan draait het scherm een kwartslag naar "portrait" mode. Als ik het tablet rechtop zet in "portrait" mode, dan draait het scherm terug naar "landscape" mode. Blijkbaar wordt de rotatie sensor verkeerd uitgelezen. Is dit te verhelpen? Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226282

heb de 4.1 versie op mijn tablet gezet, werkt heel goed, alleen, startte de plex app op, klikte film aan en kreeg melding kan de film niet afspelen, is mkv,op mijn mobiel met android speelt die wel goed af weet iemand waar dat aan kan liggen? b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen updates meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@WoDo1

Hi WoDo,

Dacht zal eens informeren naar de voortgang van de bouw van de updates.
Ik denk dat er best wel een behoorlijk aantal mensen wachten/hopen op een update naar 4.2.2 van jouw hand :P ;) :)
Komt er nog één, of gaat het niet meer lukken?

Groet
Crowlertoo

• batco
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-08-2024
Hallo, wie kan mij helpen?

Omdat mijn tablet geen wifi meer vond...(bij aanzetten wifi zocht hij wel maar ging vanzelf weer uit) heb ik mijn tablet geflashed en geupdate naar 4.1 (was 4.0.3)

Dit is goed gegaan en bij het aanzetten begint hij ook met het vragen van een Google accont maar dan kom ik niet verder omdat..........hij geen internetverbinding heeft! (en ik hem ook niet aan kanzetten omdat ik niet bij mijn instellingen kan.
Is mijn wifi kapot of kan ik nog iets anders proberen?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@batco. helaas heb ik geen antwoord voor je maar het zou vreemd zijn als ineens wifi kapot zou zijn (heeft hij nog garantie ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Je hoeft de wizard met het google account toch niet te doorlopen. Dit kun je toch annuleren en later configuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batco
RogierE schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:32:
Je hoeft de wizard met het google account toch niet te doorlopen. Dit kun je toch annuleren en later configuren.
Ja Rogier dat moet wel...... :( en nee, je kunt dit niet omzeilen.)
Maar bedankt voor het meedenken! Oh ja, ik heb geen garantie meer...(@henk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batco
@Rogier.

Oeps.... je hebt toch gelijk :) Als je aangeeft GEEN account te hebben dan krijg je een keuze:

" aanmaken" of "niet nu" en dan kun je WEL verder....... maar nog steeds geen wifi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Je zou een wifi usb of bluetooth dongle kunnen proberen. Of dat het je waard is voor een 2 jaar oude tablet is wel iets wat je je moet afvragen. Maar wellicht heb nog een dongle liggen of kun je er goedkoop aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 580243

hallo kan iemand mijn helpen heb een tomtec ultimate 10 android 2.3
wil hem updaten wat de software is een beetje van slag wie kan mijn helpen :( :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco41
Anoniem: 580243 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 01:52:
hallo kan iemand mijn helpen heb een tomtec ultimate 10 android 2.3
wil hem updaten wat de software is een beetje van slag wie kan mijn helpen :( :X ;w
Je kunt originele firmware en uitleg vinden op de site van KMB

https://kmb.zendesk.com/forums/21932592-Ultimate10

Zo te lezen heb je een ATP7526 met of zonder serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Kororcco

Misschien zou je eerst eens moeten beginnen te bepalen welk serienr. je Tomtec heeft.

vervolgens staat in het topic start alles wat je moet doen om je tomtec te updaten

De laatste links van ROM rev6 heeft WoDo1 hier ergens in het forum aangeboden

maar bij deze nogmaals de links

ATP 7526 geen KMB
ATP 7526 KMB 058 of KMB 151
ATP 7526 KMB 152 is het zelfde als de ATP7659 KMB256

ATP 7659 KMB 152 of KMB 153
ATP 7659 KMB 256 of KMB 271 of KMB 273
[/quote]

groet Rampar25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batco
RogierE schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:02:
Je zou een wifi usb of bluetooth dongle kunnen proberen. Of dat het je waard is voor een 2 jaar oude tablet is wel iets wat je je moet afvragen. Maar wellicht heb nog een dongle liggen of kun je er goedkoop aankomen.
Dongle gekocht en nu weer WIFI :) .......zonder dat de dongle er in zit :o maar hou hem toch maar voor noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

Mijn vader heeft een Tomtec Ultimate 10 ATP7683 welke erg traag werkt via wifi.

Als we een pagina oproepen dan zie je even in het wifi icoon wat beweging, om dan en lange tijd te stoppen.
Na ongeveer 3 seconden gebeurt er weer wat en wordt de rest van de pagina geladen.

Table draait op 4.0.2. Nou vraag ik me af wat we het beste kunnen doen om de tablet een beetje werkbaar te maken. Moet ik nou en andere Android versie op zetten (zo ja welke en hoe moet dit) of kan ik beter een wifi dongle kopen?

Tablet is nu gewoon niet te gebruiken aangezien deze voornamelijk gebruikt wordt voor youtube-surfen en films te kijken.

Daarnaast ben ik benieuwd wat nou het verschil is tussen al die ATP nummers. Kan namelijk op de Site van Tom-tec geen firmware vinden voor een Ultimate ATP7683, alleen voor de 7659 en de 7526

[ Voor 13% gewijzigd door seninha op 07-03-2014 19:07 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-04 19:12
batco schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:53:
[...]

Dongle gekocht en nu weer WIFI :) .......zonder dat de dongle er in zit :o maar hou hem toch maar voor noodgevallen.
Ik wist niet eens dat er WiFi-dongles bestaan om te gebruiken op die Tomtec (3G dongles wel, althans volgens de manual)? Kan je eens doorgeven welk merk/model je hebt gebruikt? En werkt die dan ook echt, of is deze dus idd nog niet getest (wegens WiFi van tablet die ineens herrezen blijkt te zijn ;) )? De WiFi van mijn Tomtec is namelijk heel brak (gekend probleem), dus wie weet kan dit wel de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batco
dvraemdo schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:48:
[...]

Ik wist niet eens dat er WiFi-dongles bestaan om te gebruiken op die Tomtec (3G dongles wel, althans volgens de manual)? Kan je eens doorgeven welk merk/model je hebt gebruikt? En werkt die dan ook echt, of is deze dus idd nog niet getest (wegens WiFi van tablet die ineens herrezen blijkt te zijn ;) )? De WiFi van mijn Tomtec is namelijk heel brak (gekend probleem), dus wie weet kan dit wel de oplossing zijn.
Ik kan het je niet zeggen of het aansluiten van de dongle er voor gezorgd heeft...... 8)7 maar heb waarschijnlijk door deze te plaatsen ïets"met de wifi connector gedaan.....
Had deze voor 11 euro"s gekocht bij wehkamp omdat mijn vrouw nog een tegoed had hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Ik.denk gezien de prijs dat Batco deze gekocht heeft.

Zolang de kernel er drivers voor heeft zal het wel werken. De wifi verbinding zal dan via de dongle lopen ipv via de inhebouwde chip.

Bij de reviews van het product staat dat iemand hem ook gebruikt voor zijn Raspberry Pi zonder een driver te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-04 19:12
Ok batco en RogierE, bedankt voor de info. Ik denk er net aan dat mijn schoonpa nog ergens een goedkoop WiFi USB-stickje liggen heeft, misschien dat ik daar best eerst eens mee probeer ;-)

Trouwens, mijn WiFi-probleem is een beetje vreemd : YouTube zien gaat zo goed als altijd (soms wel vrij lange laadtijden), maar bij Google Play Store krijg ik bijna altijd foutmelding over connectieprobleem (op die manier kan ik dus dikwijls geen apps installeren of updaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi Allemaal,
Ik ben er weer!
De komende tijd zal ik weer meer reageren op het forum

M.v.g Rico,

[ Voor 127% gewijzigd door Anoniem: 501659 op 14-05-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batco
RogierE schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:52:

Zolang de kernel er drivers voor heeft zal het wel werken. De wifi verbinding zal dan via de dongle lopen ipv via de inhebouwde chip.

Bij de reviews van het product staat dat iemand hem ook gebruikt voor zijn Raspberry Pi zonder een driver te installeren
Klopt helemaal!, Thanks RogierE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-04 21:57
een maat vroeg me z'n tablet te resetten naar fabrieksinstellingen en nu hangt dat ding al bijna een dag het hele weekend.

Afbeeldingslocatie: http://i85.photobucket.com/albums/k49/Jim_044/Mobile%20Uploads/4063390d-e4eb-4f2b-b16b-8fb650b462e4.jpg

resetten met paperclip helpt ook niet.

iemand een idee?

[ Voor 13% gewijzigd door Webjunkie op 11-05-2014 16:12 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik probeer uberoid te installeren op een tomtec 7 inch die is geupgrade naar android 4.nogwat. Ik krijg hem echt niet geinstalleerd vanaf sd kaart. Heb van alles geprobeerd met de uberoid tool o.a. maar hij wil niet vanaf sd starten. Weet iemand wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosje84
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-08-2018
Goedendag,

Heren ik zit met paar vragen heb een tomtec ultimate 10 atp7526 dit staat aan de buitenkant als
Ik in het menu kijk staat er atp7683.
Andraid 4.0.3
Geen serie nummer
Kernel 3.0.8+
Build 2918

Kan ik hier een nieuwere versie andraid op krijgen zo ja welke en hoe
En welke adviseren jullie

Mvg henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het touchscreen van mijn tablet doet bizar: hij lijkt mijn aanraking op een ander plek te registreren. Ook registreert hij uit zichzelf continu input, meestal rechts onderin het scherm. Heeft iemand anders dit ook weleens gehad? Het lijkt mij een hardware probleem. Iemand suggestie hoe dit te fixen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

RogierE schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:52:

Ik heb de zelfde wifi stick hier in huis en wilde deze ook gaan gebruiken maar zodra ik deze in de tablet steek gebeurt er niets.

Zou graag de tablet willen gebruiken voor Spotify, jammer genoeg is de onboard wifi echt bagger. Steeds valt muziek weg dor de slechte verbinding.

Iemand een idee hoe ik de stick aan de praat kan krijgen? (tablet draait stock software 4.0.3 en is niet geroot)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
seninha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Ik heb de zelfde wifi stick hier in huis en wilde deze ook gaan gebruiken maar zodra ik deze in de tablet steek gebeurt er niets.

Zou graag de tablet willen gebruiken voor Spotify, jammer genoeg is de onboard wifi echt bagger. Steeds valt muziek weg dor de slechte verbinding.

Iemand een idee hoe ik de stick aan de praat kan krijgen? (tablet draait stock software 4.0.3 en is niet geroot)
Lijkt er dan op dat in de stock versie deze drivers ontbreken. Je zou Batco eens kunnen vragen (of mailen aangezien het topic wat oud is) welke versie hij op zijn tablet had staan waarmee het werkte.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste