Caiwayglasvezel in Oudenbosch

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Je moet hem inderdaad zelf installeren, zie het topic over wateringse veld. Zij lopen gelijk met ons qua planning.

Er staat al een handleiding op www.ikgavoorglas.nl over hoe het zelf installeren van de glasmodem.
http://www.ikgavoorglas.n...ntenservice/handleidingen

Heb het doorgelezen en is niet heel moeilijk om zelf aan te sluiten. Maar had beter geweest als ze dit niet gelijk vorige week hadden gedaan, maar goed.. Ben benieuwd wanneer het pakketje binnen komt en wanneer er dus signaal doorheen kan.

Als je zelf een datum wilt kiezen, kun je inderdaad al kiezen voor 4 november. Lijkt me erg vroeg maar vind het niet erg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

In mijn herinnering stond op www.ikgavoorglas.nl aanvankelijk dat het alles-in-een-plus pakket (de middelste van de 3 paketten) met VOIP-comfort kwam en niet met VOIP-First zoals er nu staat. Weet iemand of dat echt zo was of dat ik mij vergis? Scheelt namelijk wel.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
enigmafan schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:04:
In mijn herinnering stond op www.ikgavoorglas.nl aanvankelijk dat het alles-in-een-plus pakket (de middelste van de 3 paketten) met VOIP-comfort kwam en niet met VOIP-First zoals er nu staat. Weet iemand of dat echt zo was of dat ik mij vergis? Scheelt namelijk wel.
Check mijn post van een paar maanden geleden, staat een afbeelding van hoe het toen erop stond.

ralph0603 in "Caiwayglasvezel in Oudenbosch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

ralph0603 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:54:
[...]

Check mijn post van een paar maanden geleden, staat een afbeelding van hoe het toen erop stond.

ralph0603 in "Caiwayglasvezel in Oudenbosch"
Thanx, ik was dus fout, er is niets veranderd. Gelukkig maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Ik denk dat weinig mensen gebruik gaan maken van Caiway telefonie met hun belachelijk hoge tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 18-05 11:15

krvabo

MATERIALISE!

Tja, maar je kunt er niet voor kiezen om het niet te nemen. Ze doen lekker alsof "onze klanten willen dit graag", maar niemand die zich bewust is van hun tarieven zou het ooit doen.

Maar ja, ga je naast je glasvezelabo ook nog je normale telefoonabo er bijhouden a 10-20 euro per maand? In principe betaal je bij caiway 18 euro voor tv, 30 euro voor internet, en 2 euro voor telefonie voor het goedkoopste abo. Als je minder dan 3 uur per maand belt ben je opzich goedkoper uit bij caiway dan bij kpn m.i.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar het zou fijn zijn als Caiway de telefonietarieven eens wat op normaler niveau brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Goed, zojuist zijn hier vertegenwoordigers van Caiway langsgeweest om mensen te informeren over glasvezel en het te bestellen.

Ze geven wel redelijk goed antwoord op vragen, maar waren wel wat afgeleid door telefoontjes enzo. En wellicht omdat het maandag was ;)

Anyway, het is dus na de eerste 3 maanden (40 euro) mogelijk om kosteloos naar een lager abonnement te gaan, volgens de vertegenwoordiger. Ik heb daarom toch maar gekozen voor het middelste abonnement. Daarnaast ook het 20 euro per maand onbeperkt bellen naar alles en iedereen. Uiteindelijk ben je dus als je meer dan 3.5 uur per maand belt goedkoper uit met dat €20,- / maand bel-abo.

Ze verwachtten 6 tot 8 weken levertijd. Dat is wel veel imho. We hebben in ieder geval gekozen voor 'zo snel mogelijk', dus wie weet.

Ik zit echter wel met het feit dat m'n adsl nog doorloopt (abo) tot/met juli, dus ik ben benieuwd hoe dat nu uiteindelijk gaat lopen. Of ik krijg een behoorlijke afkoopsom van meer dan een half jaar abonnement, of ik moet 10 euro per maand meer gaan betalen voor lijnhuur. Ik hoop het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Brief binnen gehad dat het wat vertraagd was, vanaf vandaag duurt het nog 2-3 weken voordat het aansluitingspakket binnen komt.
Ik neem aan vanaf dan ook echt te gebruiken. Weer wat wachten dus... Voorlopig hou ik de ontwikkelingen in het andere topic(wateringse veld) in de gaten! :9

[ Voor 58% gewijzigd door ralph0603 op 14-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482575

Niet zeuren, jullie krijgen tenminste glasvezel, wij in Hoeven niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

ralph0603 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:09:
Brief binnen gehad dat het wat vertraagd was, vanaf vandaag duurt het nog 2-3 weken voordat het aansluitingspakket binnen komt.
Lekker is dat, ik neem aan dat je je vorige provider hebt opgezegd, zit je 2-3 weken zonder internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Nee dat ga ik pas doen nadat ik daadwerkelijk signaal heb van caiway.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Volgens mij zegt Caiway alles voor je op, indien je het hebt aangegeven op de kaart / bij de inschrijving.

Hier gaan ze dat ook doen, maar ik zit er even mee hoe het afloopt met mijn nog 7 maanden doorlopende adsl-verbinding. Waarschijnlijk krijg ik daar een afkoopsom voor.

Overigens ben ik gisteren gebeld door Caiway om de bestelling te controleren en daar gaven ze aan dat de levertijd voor mij zo'n 4-6 weken was. Twee weken korter dan dat de voorlichters aangaven, maar alsnog best lang.

@JeroenPIH; nee, maar jullie hebben fatsoenlijk internet via Ziggo ;)

Ik moet hier overigens nog wel e.e.a. aan m'n thuisnetwerk gaan veranderen trouwens, voordat ik de nieuwe verbinding krijg. Luxeprobleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Vandaag brief binnen gehad, dat over 5 dagen mijn lijn actief is. Alleen nog wachten op het installatie pakket en we kunnen aan de slag!!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

ralph0603 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:36:
Vandaag brief binnen gehad, dat over 5 dagen mijn lijn actief is. Alleen nog wachten op het installatie pakket en we kunnen aan de slag!!
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik twijfel nog een beetje (Sinds ik het over Caiway heb, merk ik dat heel veel mensen in de buurt erg negatief zijn over Caiway. Dat is dan wel gebaseerd op kabel en niet glasvezel, maar toch....).

Wat is er dan zo slecht aan het kabelproduct van Caiway daar bij jullie in Oudenbosch?

Jullie hebben toch gewoon een ongecodeerd basispakket en niet zoals bij ons in Krimpen en Loenen achter de smartcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Ik heb geen ervaring met kabel internet in Oudenbosch, wel heb ik momenteel al televisie via de coax. Heb daar geen problemen mee.

Mijn installatie pakket is inmiddels verzonden en wordt morgen afgeleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

ralph0603 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:54:
Nou monteur is hier net langs geweest. Was een hele aardige gozer. Deed prima zijn werk en had nogal een hekel aan de manier waarop CIF/Caiway de glasvezel hier aanlegt.
Hij heeft hier dus nu een FTU aangelegd en doorgemeten. Ik vroeg of hij dit bij iedereen ging doen, of alleen bij voor inschrijvingen, hier kon hij geen antwoord op geven.

[...]
Zo'n 2 weken nadat ik het heb besteld krijg ik ineens een mailtje.
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de eerder gemaakt afspraak voor het aanpassen
van de glasaansluiting in uw woning.

03-12-2012 1x:40 uur komt er een monteur van Koning& Hartman bij u langs voor het aanpassen van de glasaansluiting in uw woning.
En dat terwijl de FTU er hetzelfde uitziet als bij jou op de foto's.

Nouja we zien wel. Nog meer gaten in de muur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Bij mij draait vanaf zaterdag alles al.

Ik haal 285 mbit up en down. TV is prima. Bellen nog niet gedaan, dat doe ik momenteel nog via mijn huidige KPN lijn.

Aansluiten is een fluitje van een cent, was allemaal in orde binnen een half uur. Router ertussen en haal prima snelheden.

Af en toe haal ik maar 12 MB/s inplaats van 30,5 MB/s maar ik ga hier vanmiddag naar caiway bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
Hmmm Ik denk dat het toch aan mijn leaseweb download lag, als ik hem 5x open zet haalde ik deze snelheid wel:

..

Toch gek dat hij dit niet van 1 lijntje binnen haalt. Tevens zijn er ook deze testen beschikbaar voor upload? Ik heb een FTP server opgezet voor wat vrienden van mij maar die halen maar 2,2 MB/s (120mbit lijn van ziggo). Wil even testen hoe het met mijn upload zit.

[ Voor 6% gewijzigd door ralph0603 op 02-02-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 10:39
Beste Dames en Heren,

Ook ik heb Caiway Glasvezel genomen en het pakket met alles er op en er aan is al een tijdje terug
bij mij thuis aangekomen.

Ik zit alleen met een groot probleem. Ik woon in een appartementen complex op de Aloysiushof. Een hele boel appartementen daar hebben de meterkast buiten in de hal zitten. Hierdoor kan je niet zo maar even zelf een kabel inpluggen en laten lopen over de vloer of zo maar moet alles via buizen etc getrokken worden. Hier heb ik zelf het materiaal niet voor dus ik laat daar iemand voor komen.

Ik heb daarom een aantal vragen ter informatie. Mijn excuses als ik een vraag stel die al ergens gesteld is.

In het pakket wat ik gekregen heb van Caiway zit een Genexis Energy P1010 modem. Hier zitten verschillende netwerk en telefoon aansluitingen op.

1. Zit er op die Genexis Energy P1010 modem een router functie?

2. Zit er wireless functionaliteit op die modem?

3. Kan je gewoon een enkele CAT6 kabel aansluiten op de hoofd aansluiting van de glasmodem en daarna
deze connecten aan een router (in mijn geval een Netgear WNDR 3700) zodat je daarmee al je apparaten in huis kan aansluiten? (zoals eigenlijk nu ook het geval is?)

4. Je krijgt ook een TV decoder achtig apparaat (die ik niet eens wil gebruiken). Kan je dit apparaat gewoon via je router laten werken? Dus de Lan kabel aansluiten op je router en dan op dat TV apparaat waardoor hij een ip adres etc krijgt? OF moet hier specifiek een op een, een kabel voor van de Modem in de Meterkast naar dat tv apparaat lopen?

5. Ik heb gelezen dat je bij het uitgebreidste pakket ook een hele boel tv zenders krijgt waarvoor je voorheen (zoals ik nu ook heb) extra pakketten voor moet kopen en dus ook extra voor moest betalen. Kan ik al die extra zenders zoals nu het geval is via mijn COAX (en smartcard in mijn tv) nog zien als ik het glas gebeuren heb geactiveerd?? OF moet ik hiervoor toch dat TV decoder ding voor gaan gebruiken?

Nou dat waren mijn vragen eventjes.

Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijk kunnen maken.

Mvg

DrDeathhand

[ Voor 13% gewijzigd door DrDeathhand op 18-04-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Wist je dat Caiway door een website voor heeft.
Kijk daar eerst maar eens

http://www.ikgavoorglas.n...pplicatie/installatietool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDeathhand
jeroen028 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:39:
Wist je dat Caiway door een website voor heeft.
Kijk daar eerst maar eens

http://www.ikgavoorglas.n...pplicatie/installatietool
Geachte Jeroen,

Natuurlijk heb ik die site en andere sites al lang gelezen. Maar jammer genoeg zo te zien
niet goed genoeg gelezen want een aantal vragen worden al beantwoord zoals vraag 1 2 en 3.

Maar die site geeft geen antwoord op vraag 4 en 5.

4. Je krijgt ook een TV decoder achtig apparaat (die ik niet eens wil gebruiken). Kan je dit apparaat gewoon via je router laten werken? Dus de Lan kabel aansluiten op je router en dan op dat TV apparaat waardoor hij een ip adres etc krijgt? OF moet hier specifiek een op een, een kabel voor van de Modem in de Meterkast naar dat tv apparaat lopen?

5. Ik heb gelezen dat je bij het uitgebreidste pakket ook een hele boel tv zenders krijgt waarvoor je voorheen (zoals ik nu ook heb) extra pakketten voor moet kopen en dus ook extra voor moest betalen. Kan ik al die extra zenders zoals nu het geval is via mijn COAX (en smartcard in mijn tv) nog zien als ik het glas gebeuren heb geactiveerd?? OF moet ik hiervoor toch dat TV decoder ding voor gaan gebruiken?

Dus over graag 4 & 5 zou ik graag nog wat meer informatie over willen hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door DrDeathhand op 18-04-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Topicstarter
DrDeathhand schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:14:
[...]

Geachte Jeroen,

Natuurlijk heb ik die site en andere sites al lang gelezen. Maar jammer genoeg zo te zien
niet goed genoeg gelezen want een aantal vragen worden al beantwoord zoals vraag 1 2 en 3.

Maar die site geeft geen antwoord op vraag 4 en 5.

Dus over graag 4 & 5 zou ik graag nog wat meer informatie over willen hebben.
4.Wil je gebruik maken van IP-TV(tv via internet kabel). Dan moet je een aparte kabel trekken vanaf de glasmodem naar je TV. Hier kun je je bijgeleverde decoder op aansluiten. Deze geeft functies zoals pauze, opnemen terug kijken etc.
5Bij het uitgebreidste pakket(hebben wij hier) krijg je een heleboel extra zenders. Maar dit zijn geen zenders zoals Film1,Sport1, Eredivisie Live, HBO etc. Dit zijn meer de normale zenders, deze lijst welke je erbij krijgt staat op de website van Caiway. Als jij besluit om een glasabbonement te nemen, kun je alles ook via de COAX bekijken, alleen kun je dat niet interactief(lees: pauzeren etc) tv kijken.
Alle tv's kunnen dan naar deze extra zenders kijken.(mits een smartcard)

Mocht je nog meer vragen hebben, ik wil ze je wel beantwoorden hoor. Ik zat bij de eerste groep die levering heeft gehad en ben hier wel handig in. Heb het thuis ook allemaal aangelegd bij me ouders. Werkt nu inmiddels bijna een half jaar naar wens. Bellen werkt prima, tv kijken werkt prima en internet snelheden(38,5MB/s) ook prima. Dus we zijn zeer tevreden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDeathhand
ralph0603 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:43:
[...]

4.Wil je gebruik maken van IP-TV(tv via internet kabel). Dan moet je een aparte kabel trekken vanaf de glasmodem naar je TV. Hier kun je je bijgeleverde decoder op aansluiten. Deze geeft functies zoals pauze, opnemen terug kijken etc.
5Bij het uitgebreidste pakket(hebben wij hier) krijg je een heleboel extra zenders. Maar dit zijn geen zenders zoals Film1,Sport1, Eredivisie Live, HBO etc. Dit zijn meer de normale zenders, deze lijst welke je erbij krijgt staat op de website van Caiway. Als jij besluit om een glasabbonement te nemen, kun je alles ook via de COAX bekijken, alleen kun je dat niet interactief(lees: pauzeren etc) tv kijken.
Alle tv's kunnen dan naar deze extra zenders kijken.(mits een smartcard)

Mocht je nog meer vragen hebben, ik wil ze je wel beantwoorden hoor. Ik zat bij de eerste groep die levering heeft gehad en ben hier wel handig in. Heb het thuis ook allemaal aangelegd bij me ouders. Werkt nu inmiddels bijna een half jaar naar wens. Bellen werkt prima, tv kijken werkt prima en internet snelheden(38,5MB/s) ook prima. Dus we zijn zeer tevreden. 8)
Beste Ralph!!

Thanks voor de uitgebreide info! Ik zat ook bij de alle eerste levering van de glas vezel pakketten maar omdat ik gelijk tegen die kabel meuk aanliep en daardoor dus niet snel aan de slag kon en later dat we verhuis plannen kregen heb ik dat pakket gewoon niet geinstalleerd. Die heeft gewoon maanden bij mij in de doos gelegen... vele maanden. Maar goed verhuizing is niet door gegegaan dus wil ik nu toch wel alles aan de praat krijgen!

Maar jij geeft dus aan dat je eigenlijk alle normale zenders gewoon via de coax kan blijven zien? Ik heb nu nog standaard kabel shit en daar dus het Delight pakket bij genomen voor Nick Jr voor me dochtertje. Dat pakket zit dus gratis bij het zwaarste glas abbonnement. Dus dan kan ik die volgens jou gewoon zonder probleem blijven bekijken via de coax?

Dus komende zaterdag komt er een netwerk boer langs om de kabels te trekken. Zit alleen dus even te twijfelen wat ik doe. Ik denk dat het handigst is dat ik zo wie zo uit de meterkast twee CAT6 kabels laat trekken naar de woonkamer toe zodat ik er 1 heb voor het internetz (die ik dus aan de router aansluit) en 1 heb voor het IP-TV apparaat. Ik ga dat ding niet aansluiten en blijf gewoon met me coax en smartcard werken maar voor de toekomst is het misschien toch handig. Maar dan blijft bij mij de brandende vraag over.

1. Werkt die IP-TV device niet als je hem via je router aansluit? Hij krijgt dan toch ook gewoon een IP adres van de router? Dus toch signaal? Of is het een heel ander soort signaal of zo wat hij krijgt als die direct op de modem zit aangesloten? Of heeft niemand het geprobeerd??

Daarnaast zit ik een beetje met me telefoon basis station. Ik wil die graag in de woonkamer houden vanwege het bereik. In de woonkamer heb ik 2 aansluitingen zitten. Een Coax en een KPN tel aansluiting. Die netwerk bekabelaar zal denk ik toch een van de twee buizen / aansluitingen moeten gebruiken om de kabels door te trekken naar voren toe dus dan zal ik iets moeten opgeven waarschijnlijk. Maar welke is dus de vraag. Als ik die KPN lijn niet hoef op te geven kan ik letterlijk in de meterkast de telefoon kabel in de modem prikken, en dan aan de kant van de woonkamer zo'n 4 pins telefoon aansluitings kabel ding er in prikken met telefoon draad er aan die dus in me basis station van de telefoon gaat. Dus dat is wel een mooie oplossing, maar ja dan raak ik dus de coax kwijt. Dat wil ik ook niet.

Nou ja misschien heb jij suggesties??, en anders zaterdag effe goed bespreken met de netwerk bekabelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ben ik de enige die op dit moment problemen heeft met z'n internetverbinding?

Ik heb sinds gisterenavond half 12 continu last (elk kwartier/half uur) van een wegvallende verbinding voor een paar seconden. Het lijkt dan of er een behoorlijk aantal packets wordt gedropt, of de verbinding gewoon even een paar seconden wegvalt.
Ik heb ondertussen het modem 2x herstart, mijn routerpc ook (en de nic al 2x 'repaired'). Bij het repairen gaf hij aan dat hij de verbinding niet kon repareren, wat me erg raar leek en me de indruk geeft dat het probleem bij het modem of buitenshuis ligt.

Mocht ik de enige zijn die hier last van heeft dan ligt het natuurlijk aan mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Ik heb vandaag mijn glas modem aangesloten maar een lampje blijft knipperen, verder is hij gewoon goed aangesloten.
Morgen maar effekes gaan bellen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Kon vandaag niet zelf bellen dus heeft mijn vriendin maar even gebeld en ze konden de modem nog niet eens zien dus zullen ze eerst een monteur naar het buurt station sturen om te kijken dat het daar wel in orde is.
Verder gewoon afwachten dus.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
DrDeathhand schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:29
1. Zit er op die Genexis Energy P1010 modem een router functie?
Om precies te zijn gaat het op de Genexis Hybrid.
Er zit hier geen router functie op.
2. Zit er wireless functionaliteit op die modem?
Het modem bevat geen wireless/draadloze functionaliteit.
3. Kan je gewoon een enkele CAT6 kabel aansluiten op de hoofd aansluiting van de glasmodem en daarna
deze connecten aan een router (in mijn geval een Netgear WNDR 3700) zodat je daarmee al je apparaten in huis kan aansluiten? (zoals eigenlijk nu ook het geval is?)
Ja, dit kan zonder problemen.
De TV-ontvanger (Entone) dient aangesloten te worden op de 2e port van het modem.
De Entone kan dus niet aangesloten worden op de router.
Indien je extra zenders hebt kan je die zowel via het coaxnetwerk bekijken als via het glasvezelnetwerk.
Via het coaxnetwerk dien je voor alle extra zenders gebruik te maken van een smartcard.

Thijs
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512028

Anoniem: 375601 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:03:
Ik denk dat weinig mensen gebruik gaan maken van Caiway telefonie met hun belachelijk hoge tarieven.
Tja een vaste lijn is handig om te hebben, maar mobiel bellen is inderdaad stukken goedkoper met een bundel die je toch al hebt. Bij mij is de caiway telefoonrekening bijna altijd 0 euro. Ik verbied de kinderen zelfs om te bellen met de vaste lijn, omdat dit zo duur is. Ik kan me tijden herinneren dat dit omgekeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap ook niet waarom Caiway zulke torenhoge telefonietarieven moet rekenen. Je voelt je als klant getild waar je bij staat. 22 euro per maand voor onbeperkt bellen vind ik gewoon schandalig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512028

telefonie is schreeuwend duur inderdaad, ik gebruik eigenlijk nooit de vaste lijn meer. Mobiel is tegenwoordig veel goedkoper als je toch al een bundel hebt.
Pagina: 1 2 Laatste